*Muoks* Onko miehellä oikeus mennä ravintolaan syömään jos ei kotona saa ruokaa?

vieras
Syökö ne lapset päiväkodissa sekä lounaan että päivällisen? Kuka teidän perheessä yleensä huolehtii ruoanlaitosta esim. viikonloppuisin? Jos sinä, niin silloin on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
No siis oletko töissä vai kotona? Jos kotona niin kyllä minusta on ihan kohteliasta ruoka tehdä.:)
Miksi? On mulla muutakin tekemistä. Sitten on se väsymys, päänsärky, mekat ymym...
Et oo tosissas. :D Eihän se toki mikään velvollisuus ole, mutta aika tökeröä minusta jos ei viitsi ruokaa tehdä jos kotona on..
 
juuei
On on on, ja sit myös siivota koti tiptop kuntoon every day ja laittaa itsensä huolitelluksi ja hymyillä kauniisti kun mies tulee kotiin ja viedä sille lämmitetyt tohvelit jalkaan ja nuolla lattia puhtaaksi sen askelten edeltä..
 
juu
ei tietenkään mikään pakko ole. mut ruokaa saa nykyään niin helposti laitettua myös puolivalmiista aineksista - vinkiksi miehellekin.. ;) ja kai ne lapsetkin toisen lämpimän aterian tarvis...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
No siis oletko töissä vai kotona? Jos kotona niin kyllä minusta on ihan kohteliasta ruoka tehdä.:)
Miksi? On mulla muutakin tekemistä. Sitten on se väsymys, päänsärky, mekat ymym...
Et oo tosissas. :D Eihän se toki mikään velvollisuus ole, mutta aika tökeröä minusta jos ei viitsi ruokaa tehdä jos kotona on..
Menee mielestäni samaan kategoriaan kuin pihtaaminen sängyssä
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
On on on, ja sit myös siivota koti tiptop kuntoon every day ja laittaa itsensä huolitelluksi ja hymyillä kauniisti kun mies tulee kotiin ja viedä sille lämmitetyt tohvelit jalkaan ja nuolla lattia puhtaaksi sen askelten edeltä..
Eikös tuo kuulu ihan itsentäänselvyytenä jokaisen kotirouvan velvollisuuksiin? :eek:
 
Pumpulipallo
Miksei mies itse tee omaa iltaruokaansa? Ei luulisi olevan mahdoton homma aikuiselle ihmiselle. Minusta ei ole mitään velvollisuutta toiselle kokkailla jos ei itse kerran edes aio syödä. Ihme passaamista, tervetuloa takaisin 50-luvulle, kun herra ja isäntä saapuu kotiin kannetaan tohvelit jalkaan ja huulipunatut huulet hymyssä pötyä poytään, vai? :p

Tai voihan sitä päivällä tehdä vähän enemmän sitä samaa ruokaa mitä itse syö, niin mies voi sitten illalla lämmittää mutta ei kai sitä mikään pakko ole erikseen alkaa kokkailla?
 
vieras
Mun mielestä ei oo kauhee vaiva laittaa jotain, jos on kerta kotona. Etenkin jos mies tekee pitkiä päiviä ja maksaa sillä palkallaan asumiskustannukset ym. menoja, niin voisi sitä vaikka vähän auttaa toista, ettei heti töistä tullesta tarvii alkaa kokkaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
No siis oletko töissä vai kotona? Jos kotona niin kyllä minusta on ihan kohteliasta ruoka tehdä.:)
Miksi? On mulla muutakin tekemistä. Sitten on se väsymys, päänsärky, mekat ymym...
Et oo tosissas. :D Eihän se toki mikään velvollisuus ole, mutta aika tökeröä minusta jos ei viitsi ruokaa tehdä jos kotona on..
Menee mielestäni samaan kategoriaan kuin pihtaaminen sängyssä
No eihän näillä kahdella asialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä ei oo kauhee vaiva laittaa jotain, jos on kerta kotona. Etenkin jos mies tekee pitkiä päiviä ja maksaa sillä palkallaan asumiskustannukset ym. menoja, niin voisi sitä vaikka vähän auttaa toista, ettei heti töistä tullesta tarvii alkaa kokkaamaan.
Juuri näin.:) En mä vois kuvitellakkaan että en laittas miehelle ruokaa kun tulee töistä! Tai usein teen just niin että teen päivällä enemmän ruokaa ja mies sitten lämmittää sitä kun tulee töistä.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
No siis oletko töissä vai kotona? Jos kotona niin kyllä minusta on ihan kohteliasta ruoka tehdä.:)
Miksi? On mulla muutakin tekemistä. Sitten on se väsymys, päänsärky, mekat ymym...
Et oo tosissas. :D Eihän se toki mikään velvollisuus ole, mutta aika tökeröä minusta jos ei viitsi ruokaa tehdä jos kotona on..
Menee mielestäni samaan kategoriaan kuin pihtaaminen sängyssä
No eihän näillä kahdella asialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Miten niin? Seksuaalisuus on tarve siinä kuin nälkä ja janokin
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
No siis oletko töissä vai kotona? Jos kotona niin kyllä minusta on ihan kohteliasta ruoka tehdä.:)
Miksi? On mulla muutakin tekemistä. Sitten on se väsymys, päänsärky, mekat ymym...
Et oo tosissas. :D Eihän se toki mikään velvollisuus ole, mutta aika tökeröä minusta jos ei viitsi ruokaa tehdä jos kotona on..
Menee mielestäni samaan kategoriaan kuin pihtaaminen sängyssä
No eihän näillä kahdella asialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Miten niin? Seksuaalisuus on tarve siinä kuin nälkä ja janokin
No ei se kyllä samalla tavalla ole mikään tarve, ei sen puutteeseen kukaan ole kuollut.
 
vieras
musta on ainakin kiva tehdä toiselle ruokaa kun aamulla aikaisin lähtee ilman aamupalaa menemään,mukava tehdä toiselle hyvä mieli niin pienellä asialla kun ruoka,arkena ihan peruspöperöt ja se riittää ja hyvä mieli itsellekkin tulee kun toinen syö hyvällä ruokahalulla.

Ei se velvollisuus ole mutta rakkaudesta mä sille ne ruuat teen.
 

Yhteistyössä