*Muoks* Onko miehellä oikeus mennä ravintolaan syömään jos ei kotona saa ruokaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
No siis oletko töissä vai kotona? Jos kotona niin kyllä minusta on ihan kohteliasta ruoka tehdä.:)
Miksi? On mulla muutakin tekemistä. Sitten on se väsymys, päänsärky, mekat ymym...
Et oo tosissas. :D Eihän se toki mikään velvollisuus ole, mutta aika tökeröä minusta jos ei viitsi ruokaa tehdä jos kotona on..
Menee mielestäni samaan kategoriaan kuin pihtaaminen sängyssä
No eihän näillä kahdella asialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Miten niin? Seksuaalisuus on tarve siinä kuin nälkä ja janokin
Mutta etkai voi rinnastaa kokkaamista ja nussimista. Toiseen pakottaminen on rikos ja voi tuhota ihmisen sisältä ja toiseen pakottaminen on nyt lähinnä vaan epäkohteliasta. Tai en tiedä miten teillä sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
No siis oletko töissä vai kotona? Jos kotona niin kyllä minusta on ihan kohteliasta ruoka tehdä.:)
Miksi? On mulla muutakin tekemistä. Sitten on se väsymys, päänsärky, mekat ymym...
Et oo tosissas. :D Eihän se toki mikään velvollisuus ole, mutta aika tökeröä minusta jos ei viitsi ruokaa tehdä jos kotona on..
Menee mielestäni samaan kategoriaan kuin pihtaaminen sängyssä
No eihän näillä kahdella asialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Miten niin? Seksuaalisuus on tarve siinä kuin nälkä ja janokin
No ei se kyllä samalla tavalla ole mikään tarve, ei sen puutteeseen kukaan ole kuollut.
Mutta suhde kyllä kuolee
 
vieras
En kyllä ymmärrä miksi miehen pitäisi tehdä kaikki yksin, käydä töissä, maksaa vuokra, ruoka ja muut laskut, laittaa ruokaa, siivota yms. ja toinen sitten istuu vaan kotona joka päivä väsyneenä ja pää kipeänä eikä tee mitään...?? Meillä ainakin mies käy töissä ja hoitaa tosiaan suurimman osan laskuista ym. menoista ja mä hoidan sitten lapsen ja laitan ruokaa ja siivoan. Töiden jälkeen mies yleensä hoitaa lasta, usein laittaa iltapalat ja vknloppuisin auttaa siivoamisessa. Ruokaostoksilla käydään yleensä yhdessä.
 
eikait se nyt mikään velvollisuus ole, mut kyl mä laittasin ja söisin itekki ni ei tarvi koko iltaa nassuttaa jotain pientä.. teenki meil yleensä ruokaa aamusta niin paljon et saa isäntä syödä sitä illalla (jos en ole kotona), eikä tuo nälkään kuole.. et osaa sen verran itekki jotain tekasta.
Siihen en ala, et jos olen kylästelemässä (ja laps mukana) lähtisin vartavasten kotiin laittaan ruokaa jos ite ja tyttö on syöty muualla..
 
EI!
no ei todellakaan tarvi tehdä yhtään mitään, ei naiset oo mitään miesten orjia. jos et itse syö ei todellakaan tarvi tehdä mitään. pientä perseennuoleskelua jo olis sellanen hyi helvetti.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Ja sitten täällä palstalla, perskules sentään, kehataan vielä ihmetellä miksei se MIES tee kotona mitään... kun ei ees ruokaa saa kun tulis kotiin. :'(
Eks ossaa itte tehä mittään syötävää? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja EI!:
no ei todellakaan tarvi tehdä yhtään mitään, ei naiset oo mitään miesten orjia. jos et itse syö ei todellakaan tarvi tehdä mitään. pientä perseennuoleskelua jo olis sellanen hyi helvetti.
Onko ihminen mielestäsi orja jos tekee miehelleen ruokaa?! Ei voi olla totta mitä ajattelua! :headwall:
 
tyhmä kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä ymmärrä miksi miehen pitäisi tehdä kaikki yksin, käydä töissä, maksaa vuokra, ruoka ja muut laskut, laittaa ruokaa, siivota yms. ja toinen sitten istuu vaan kotona joka päivä väsyneenä ja pää kipeänä eikä tee mitään...?? Meillä ainakin mies käy töissä ja hoitaa tosiaan suurimman osan laskuista ym. menoista ja mä hoidan sitten lapsen ja laitan ruokaa ja siivoan. Töiden jälkeen mies yleensä hoitaa lasta, usein laittaa iltapalat ja vknloppuisin auttaa siivoamisessa. Ruokaostoksilla käydään yleensä yhdessä.
Peesi. Me molemmat töissä ja lapsi päivähoidossa. Silti laitan joka päivä ruuan, siivoan ja pesen + silitän pyykit. Mies tekee sitten siitä edestä muita hommia joita täällä maalla riittää. Eikö ole ihan itsestään selvää että kun samassa taloudessa eletään niin tehdään talouteen liittyvät työt kukin kykynsä mukaan.
 
Anna mun kaikki kestää
TOTTA IHMEESSÄ MIEHELLÄ ON OIKEUS SYÖDÄ RAVINTOLASSA! Herrajestas. Toinen päivät kotona eikä ruokaa tipu, ja sitten kielletään käydä vielä syömässäkin? Vai pitäisikö miehen alkaa väsyneenä pakertamaan jotain yhden ihmisen aterioita kun pääsee vihdoin kotiin?
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja EI!:
no ei todellakaan tarvi tehdä yhtään mitään, ei naiset oo mitään miesten orjia. jos et itse syö ei todellakaan tarvi tehdä mitään. pientä perseennuoleskelua jo olis sellanen hyi helvetti.
Onko ihminen mielestäsi orja jos tekee miehelleen ruokaa?! Ei voi olla totta mitä ajattelua! :headwall:
Mä en ole tehnyt, eikä mieskään ole tehnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja EI!:
no ei todellakaan tarvi tehdä yhtään mitään, ei naiset oo mitään miesten orjia. jos et itse syö ei todellakaan tarvi tehdä mitään. pientä perseennuoleskelua jo olis sellanen hyi helvetti.
Onko ihminen mielestäsi orja jos tekee miehelleen ruokaa?! Ei voi olla totta mitä ajattelua! :headwall:
Mä en ole tehnyt, eikä mieskään ole tehnyt.
no on ihmeellistä touhua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
:D Ei kun mua ihmetyttää naisten suhtautumiseen seksiin miehensä kanssa. :)
Kun nainen pihtaa on vika naisessa. Kun mies on haluton niin kyseessä on joko masennus tai siten tietenkin naisen vika. Haluttomuus on ihan yleinen oire jostakin muusta ja koskettaa molempia sukupuolia.

Eikö sua yhtään kiinnosta miksi jollekin seksistä tulee niin vastenmielinen asia. Vähän empatiaa peliin.
 
Mun ukko lentäisi pihalle tuollaisesta ja varmaan
Siis ymmärsinkö oikein.. AP:n lapset päiväkodissa, mies töissä, ap päivät kotona eikä edes jaksa tehdä perheelleen ruokaa? *huoh*
 

Yhteistyössä