N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

menkkoihin on viel 9 päivää siis... mun kp:t voi olla väärin.. siis 19/28. tunsin niinkuin mun ovis ois ollut tossa 5. päivä.. mutta en ole aivan varma. en tehnyt mitää ovistestiä. hmm kai sitä täytyy odottaa oon vaan niin malttamaton..
 
DeviLiah no, hoidot on alkanu jo 2007 pitäny vaan välillä taukoa, masentaa koko ajatus että saattaa olla ihan turhaa eka ostaa kalliita lääkeitä ja sit mikään ei onnistu. ja se piikki on just joku ovulaatiohommaan vaikuttava, en tarkemmin muista
 
iidesy clomit on tarkotettu auttamaan oviksen tuloa ja terot on kuukautiskierron säännöllistämistä varten. (terot=terolut,clomit=clomifen) Ja ne sun oireet mahdollisestikin viittais ovikseen, kai tuli hyödynnettyä ;)
JULIAN kyllä testata saa koska vaan jos rahhaa löytyy ;) Itte vaan oon niin pihi, et ootellu sinne asti, millon ois eka mahis nähdä jotain muutakin kuin mahd. haamua. :)
pieniminä mitäs sun outo olos sit sisältää? :)
 
kävinh ostaan testin rfsu mut en tie onko ne yhtää hyviä. ajattelin tyhmyyttäni testata aamul. tuskin viel mitää näyttää.. nyt tullut mukaan pieni ripuli joka on kestäny nyt muutaman päivän. ja jatkuva pisuhätä. nälkä koko ajan. hmm...
 
JULIAN: mitä näytti vai joko testasit? =)

minä kans oon täällä!! :wave:

edelleen flunssassa ja kuumettakin taitaa olla vielä :kieh: miehen loma oltiin molemmat aika kipeenä, enimmäkseen vietettiin aikaa kotosalla toisten kyljessä.
tänään se taas lähti ja perjantaina tulee :heart:

onko muille merkitystä et millon olis LA? nyt jos plussais nii eikös se sattus aikalailla marraskuun loppuun =) ite olen loppuvuodesta syntyny eikä siitä ole ikinä haittaa ollut. toisaalta joulun aikaan ei olis ehkä se kaikista kivin aika saada lapsi.. jo lapsen synttäreitäkin ajatellen. kevät vois olla aika hyvä, ja tuntuu aika yleinen aika ollakki saada lapsia =) mutta ei sillä tosiaan sen kummemmin väliä ole =)
 
Heips tännekin :wave:

Täällä menkat lopuillaan, joten meneillään kp7/24, yk 1. Kierron pituus on siis pillereiden kanssa, joten se saattaa muuttua ku tässä lopetin ne pillerit nyt. =)

Ei LA:lla ole merkitystä, mutta toisaalta haluaisin lapsen mielummin alkuvuodesta ku loppuvuodesta ja just joulun alla olis synttäreiden kannalta ehkä ei niin hyvä aika, mutta eipä se ole pääasia vaan kunhan vaan tärppäis :)

 
LA_lla ei ole sinänsä mitään merkitystä, mutta isäntä on loppu vuoden lapsi 27.12 ja on sanonu aina että on veemäistä olla niin loppu vuodesta syntynyt. katsoin just yourdays.com sivun kautta et jos nyt tästä kierrosta pärähtäis plussa olis la 10.12.
Käyttääkö joku muu tuota sivustoa hyväksi? itse olen ollut sivustolla jo kolme vuotta.
 
täällä mä oon vaikka käyn lueskelemas melkein joka päivä tääl juttujanne mutten aina kommaa.

Tosiaa LA ajasta et ei sillä nii väliä mut on se kiva et ois alkuvuoden lapsi kuten meidän tytär on helmikuussa syntynyt. minä ja mies ollaa syksyllä syntyneitä.

ON: meidän yritys on menny puihin. ku tosiaan meidän tyttö on anoppilassa hoidossa tän viikon kun on yksi auto, perjantaina saamme ostettua toisen auton niin kotona sit olemme ensviikolla koko poppoo. Miestä ei oo oikee innostanut tai ollu väsynyt että joten ei tärppäystä tulekkaan :'(

yks kaveriki valitellut oireita et väsyttää ja oli 3 päivää niukkaa vuotoa että hän on ehkä raskaana muttei oo testannut vielä. Mä alan olla iha toivoton että tästä ei tuu yhtikäs mitään ja painajaisia näkee vaan et hullukshan täs vielä tulee.

mä oon käynyt vau, helistin sivuilla noita la ajan ja ovis aikoja sivustoilla seikkailemassa

mut nyt pitänee suihkus käydä ja sit tehtävää saada eteenpäin :)
 
aurinkoinen äityli tsemppiä :hug:

ite sain tänään lääkekuurin, olihan siellä poskionteloissa kunnon tulehdus. jospa nyt pääsisi paraneen =)

JULIAN: eikös haamu ole aika hyvä merkki?! :eek: :D
voiko testiin tulla edes haamua jos ei ole raskaana? viisaammat?
 
eihän LA olle sinänsä mitään väliä. yritys kumminkin meillä alkaa sillee että alkuvuodelle menisi lapsi. olemme molemmat alkuvuodesta syntyneet olisihan se ihana saada sinne omien synttäreitten lähelle ensivuodelle oman nyytin syntymä.
 
hei taas kaikille!
Tein aamulla testin, haamu tuli!! olin jo ihan onneni kukkuloilla kunnes oli pakko mennä ostamaan toinen testi(joku pregant test s-marketista) ja negaa näyttää.. itku ei meinaa loppua, olin jo jotenkin ihan varma.. miten voi tulla haamu ensin jos ei olekaan raskaana, eihän sen pitäis olla mahdollista??? nyt kp 31/28 (joskus max 32 mut yleensä 28) ainiin aamulla haamu näkyi jo heti ja vahvistui parin min aikana mutta haaleaksi jäi, näytin miehellekkin kun en meinannut uskoa silmiäni ja hänkin näki sen.. eli en odotellu puolta tuntia kuitenkaan :D oisko siis mitenkään mahdollista että tämä toinen testi oli huono? ja sitähän en tehny aamupissasta koska siinä luki et sen voi tehä milloin vaan...
 
tupuna tuota hormooniahan varmasti erittyisi tässä vaiheessa niin vähän, että siksi ei toisessa testissä varmaankaan näyttänyt enää plussaa. Koska mitä kauemmin virtsa ollut rakossa, sitä enemmän siihen on kerinnyt kertymään hormoonia :) eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tsempitykset seuraavaan testiin!
 
Kiitos DeviLiah vastauksesi ansiosta olin suht rauhallinen loppu illan :D no eikös mun pitänyt taas tänä aamuna tehdä testi.. hyvin haalea haamu tuli halpis testillä.. :) nyt yritän malttaa muutaman päivän ja ostan sitten sen clearblue testin vai mikä se oli, se apteekista saatava kallein testi mikä on kuulemma ihan varman tuloksen antava.. ei jaksaisi odottaa.. mutta ihme kyllä, ei mulla ole minkäänlaisia oireita mistään!!! :eek: outoa.. ainoa vain, etten ole aiemmin sietänyt kahvia niin nyt sen tuoksu on hurmaavaa, mutta kaljan haju saa mut kakomaan :LOL: eli päinvastoin menny mun hajuaisti näköjään..
 
heipähei.!:)

onnea kaikille plussanneille ja viivan vahvistumisia toivottelen haamuilijoille.!:)
:hug: tarvitseville.!

deviliah, onhan näitä oireita... mut ei läheskään niin paljoa kun muissa kierroissa.... nyt on ihan uutena juttuna alamahan nipistely ja "kuplinta", ei siis mielestäni ollenkaan mitään menkkamaista.! piru vie kun ei meinannu eilen enää farkutkaan kiinni mahtua kun niin turvottaa..

Linneja, meilläkin tulee useasti riitaa kun molemmat on juonu.. nyt oli kyllä tosi kiva reissu selvinpäin. :) tosi mahtavaa.! tollaset reissut kyllä piristää suhdetta kummasti.!!!

mun miespuolinen ystävä kokeili äsken mun alamahaa ja sanoi sitten: "älä jännitä sun mahaa" sanoin: "en jännitäkään" sitten hän sanoi: "miks ihmeessä se sit on noin kova.?" :LOL: hassuja miehiä....

YP :wave:
 
tupuna sen verran vielä, et noi hormoonimääräthän sit tuplaantuu aina joka toinen päivä, et jos vaan millään malttaa olla testailematta, niin testaa seuraavaks sit vaiks perjantaina ;) Ainahan se olis kiva saada sitten oikeen pläski plussa ;)
Vai yöperhosella noin jänniä aikoja elellään :p Kyllä sullekin nyt voi plussaa enteillä kaikki kuplinnat yms. ;)
Mahtaa tulla maaliskuusta plussien kuukausi tätä menoa!!
 
DeviLiah, hyshys hiljaa.! ei saa elätellä mulle toiveita.. joka kierrossa oon ollu niin "varma" että nyt siellä masussa on joku ja aina joutunu pettymään.! nyt en halua elätellä turhia toiveita.. eikä näitä oireitakaan tosiaan ole niin paljoa kuin muissa kierroissa. ja sitten taas toisaalta ajattelen että jos tämä oireettomuus olisikin oire :LOL: voi taivas mä oon pöpi päästäni.! :D
 
minäkään en uskalla toivoa liikoja, et en sitte pety. miestäkin koitan toppuutella kun se miettii et jokohan pikkunen on mahassa. minähän lähin tähän 'hommaan' ajatuksella et tulee jos tulee, kiirettä ei oo :D kummasti on vieny mukanaan =)

mut tosiaan katastrofi ei ole vaikka tärppäis vasta kesällä, mutta ihanahan se on ajatella et jos pikkunen alku olis jo mahassa :heart:

oireita löytyy kyllä jos niitä haluaa löytää :LOL: pitää saada välillä jotain muuta ajateltavaa....
 

Yhteistyössä