N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

sunnuntaita tänne! :wave:

täällä ollu koko päivän ihme tunnetta alamahassa.. semmosta pistelyn tapasta ja sitte välillä vihloo.. ei oo kyllä oikein menkkamaisia kipuja, mut oliskohan nyt oviskipuja vai johtuuko jostain muusta.. :/
 
kummityttö haettiin just pois.. ja tuli jo ikävä :ashamed:
vatsa on aivan löysällä ja pahaolo on kamala.! alaselkää myös särkee... joko nämä on uusi tätioireita minulle, tai sitten tämä on sitä itseään.! huoh... kummitytön äiti sanoi että olen selkeästi raskaana :D voi kumpa sen kristallipallo näyttäiski oikein :) jännittää jännittää......
 
Heipparallaa!
Vloppu meni jälleen hujauksessa. Mies oli lauantaina koko päivän laittamas meidän ostamaamme autoon jotain keskuslukitushommaa sit eilen oltiin anopin 50 v juhlissa.
Nyt jälleen arki alkaa.. Mulla on ma-to iltavuoroo ja pe aamuvuoro. JOtenki nuo illat ovat jotenki pitkiä mut aamut menee joutuisasti.

Ollaan pupuiltu makkarin puolella et enpä osaa sanoa voisko tärpätä nyt vielä... mutta tädin pitäis tulla ensvloppuna tai ensviikolla mun laskelmien mukaan.

 
mely, tervetuloa.! :flower:
keskiviikkona ajattelin testata, jos tarve sillon vielä niin vaatii....

aurinkoinen äityli, pidän täällä peukut pystyssä, että se täti ei sinne edes löytäis.! d:)b

ON: täällä täti on pysyny poissa... ainakin toistaseks.! ihme ja kumma.! on aina tullu niin ajallaan. tissit on aivan jumalattoman kipeet :eek: ja eilen illalla oli kauhee vilu, vaikka olin kahen peiton alla.. masussa tuntuu edelleen ihmeellisiä tuntemuksia ja paha olo vaivaa.! katsotaan, tuleeko täti tänään......

iloista alkanutta viikkoa.!!! :)

YP :wave:
 
Meille syntyi tyttö (poikaolosta huolimatta :D ) 12.3. :heart:
Synnytys meni varsin hyvin, vaikka ponnistusvaihe olikin aivan tappavan kamala, mutta onneksi todella lyhyt (15.min ja koko synnytys kesti reilu10h)
Tyttö on aivan ihana, ja äiti ihan väsynyt kunnei malta nukkua :)
Kotiuduttiin sairaalasta eilen ja eka päivä kotona on ollut aika jännää opettelemista kaikin puolin, mutta aivan ihanaa aikaa! :) :heart:
 
YP tietenkin saa ja mä jopa muistan ne :D Olin meinaan etukäteen ihan varma etten muista niitä lainkaan.. :LOL: painoa oli 3290g ja pituutta 50,5cm. pään ympärys oli 33cm. Eli ihan kivan kokoinen neiti, ei liian iso synnytykseen (mä oon ite aika pieni) mutta kivan kokoinen käsitellä ettei oo ihan mikään mininen :)
 
garbalo, suuren suuret onnittelut tyttövauvasta :) :flower:

).( kamala turvotus mahassa! :eek: en tiiä mitä oon syöny, mutta jostain ei maha nyt tykkää. :|
eipä sen kummempia. Ovis jäi tulematta tässä kierrossa, mutta ehkä sitte ens kuussa! =)
 
AA!!! Mä olin just tulossa kyseleen et missäs tilanteessa se garpalo on ja mitä ihania uutisia! :heart: Voi ihanaa! :heart: Onnea,onnea nyt vain teidän koko perheelle! VOih! Ja mä muistan kun tänne liityin niin sä just plussasit! Ja nyt sulla on jo tulos kainalossa :heart:
Mut sitten kun neiti kasvaa, niin tuuppa hakee mua täältä apollontieltä vaunuileen ;)
 
garbalo ONNITTELUT!!! :flower: :D :flower: :D :flower:

Meikäläisellä kova pelko, vatsasärkyjä meinaa olla päivittäin, välillä aikas kivuliaita...
:/ toivon ja rukoilen että pysyy kyytissä mukana pikkunen. vaikea uskoa tätä todeksi että mahassa on elämää, omien laskujen mukaan 5+1, neuvola 30.3 samoin yksityisellä varhaisraskauden uä, ilmoitan sitten mitä siellä sanotaan :)

Kaikille jaksamista ja tärppäilyjä :) :hug:
 
Tää v*ttuilee nyt jo vaikka kuinka monetta päivää.. 2+ siis ja nämä voorumin pinot.. Hmph..

Tilasin sitten Mammaksista niitä tikkuloisia ja nyt odottelen innoissani, koska pääsisi tikuttelemaan. Laskureiden mukaan oviksen pitäis olla viimesenä päivänä (hedelm.jakso 28.3.-2.4.), mutta saas nähdä, jos sieltä nyt ylipäätänsä edes mitään löytyy.. Toivotaan, että löytyisi.. Sitten jos käykin ilmi, etten ovuloi.. Musertava ajatus!

Tyhmä kyselee jälleen viisastuakseen:
Mitä "vaatimuksia" niihin hjelppauslääkkeisiin on? Kuinka epäsäännölliset täytyy menkkojen olla? Jos ovista ei löydy laisinkaan useammaltakaan kierrolta, niin onko se sitten niiden lääkkeiden kokeilun paikka? Hintaa? Omia kokemuksia? Haittoja? Infoa?

Mun menkkaloiset ovat nyt ottaneet säännöllisyyden kalenteripäivistä, ei niinkään kiertopäivistä. Tammikuussa alkoi 12.pvä, helmikuussa 13.pvä ja nyt maaliskuussa 14.pvä. Kierto ollu tammi-helmi 32pv ja helmi-maalis 29pv. Huvittavaa :D

Ai niin. Voiko sperman laatua testata mitenkään/missään ilman, että on jo hoidoissa?

Ihme kyselytulva. Mukavaa alkanutta viikkoa :) :heart:
 
Tää v*ttuilee nyt jo vaikka kuinka monetta päivää.. 2+ siis ja nämä voorumin pinot.. Hmph..

Tilasin sitten Mammaksista niitä tikkuloisia ja nyt odottelen innoissani, koska pääsisi tikuttelemaan. Laskureiden mukaan oviksen pitäis olla viimesenä päivänä (hedelm.jakso 28.3.-2.4.), mutta saas nähdä, jos sieltä nyt ylipäätänsä edes mitään löytyy.. Toivotaan, että löytyisi.. Sitten jos käykin ilmi, etten ovuloi.. Musertava ajatus!

Tyhmä kyselee jälleen viisastuakseen:
Mitä "vaatimuksia" niihin hjelppauslääkkeisiin on? Kuinka epäsäännölliset täytyy menkkojen olla? Jos ovista ei löydy laisinkaan useammaltakaan kierrolta, niin onko se sitten niiden lääkkeiden kokeilun paikka? Hintaa? Omia kokemuksia? Haittoja? Infoa?

Mun menkkaloiset ovat nyt ottaneet säännöllisyyden kalenteripäivistä, ei niinkään kiertopäivistä. Tammikuussa alkoi 12.pvä, helmikuussa 13.pvä ja nyt maaliskuussa 14.pvä. Kierto ollu tammi-helmi 32pv ja helmi-maalis 29pv. Huvittavaa :D

Ai niin. Voiko sperman laatua testata mitenkään/missään ilman, että on jo hoidoissa?

Ihme kyselytulva. Mukavaa alkanutta viikkoa :) :heart:
 
Hei taas.
Odottelen kuumeisesti verikokeen tulosta. Kahden aikaan saa vastauksen.
Nyt on menossa siis yk4 edelleen ja kierto on 72/33-64. Terveyskeskuksen vastaanotosta sanoivat että ei ole lääkäri aikoja ja vain lääkäri voi tehdä lähetteen verikokeeseen. Pyh. Soitin epätoivoisena sitten perhesuunnittelu neuvolaan ja melkein itkin puhelimeen että mitä teen kun ei menkat ala ja raskaustestit näyttää negatiivista. Se täti sitten säälistä laittoi mulle lähetteen verikokeelle kun asia ei heille oikeasti kuulu kun he hoitavat vain ei toivottuja raskauksia. Jatkosta en nyt edes tiedä että mitä jos verikoekin näyttää negaa, mihin sitten soitan. Terveyskeskuksesta se nainen tokas mulle että soita yksityiselle gynekologille nii asia selvisi heti..no eipä oo rahaa moiseen. Nainen kun ei ajatellut yhtään minua ja minun vointia ja tuskaani tietämättömyydestä. Alkaa jo tulemaan mieleen että mikä on vikana itsessä. Kahden jälkeen olen onneksi hieman viisaampi taas.
 
jostain syystä en näe tuota viimeistä sivua (siis 111).
no kerronpa kuitenkin tulokseni...RASKAANA. :D :D :D :D ihanaa..ei oikein tajua asiaa vieläkään. mies meni hiljaseks puhelimessa kun soitin päivällä harjoittelusta sille. en voi uskoa tätä. laskin että olisin nyt 9+3 jo. onneksi otin ohjat omiin käsiin ja soittelin ja tirauttelin kyyneleitä ja sain armosta verikokeen.
Onnea teille kaikille yrityksiin ja toivotan plussaista jatkoa..käyn kattelemassa täällä aina välillä ketkä on plussailleet. :hug:
 

Yhteistyössä