N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Huomasin sivujen jumittavan jo niin pahasti, että eiköhän ole jo aika meidänkin aloittaa ihan uusi etusivu, ja voisin päivittää listankin tähän ekan viestin paikalle, ni sitä ei tarvitse sitten etsiskellä!

Toivottavasti sopii kaikille ja kaikki uudet ja vanhat löytää meidät täältä!

(Muoks. Eli poistin listan tästä ja Minttulii86 jatkaa päivittelyä!)
 
TIISTAI 11.3


minttulii86 ..............kp 25/30................alk. 04/05.........1.lapsi
Sirpula....................kp 39/29...................yk 9.................1.lapsi
heiDu ....................kp 4/34-39?..............yk8..................1.lapsi
Pohojola................kp 15/28.....................yk4..................1.lapsi
onlyer....................kp 13/28.................alk.11/05......1.lapsi
miina-...................kp 30/31...................yk2..................1.lapsi
Talvimamma 08-09...kp12/30-31...........yk1...................1.lapsi

Mukana hengessä taustalla

JJ-t.....................kp...........................yk.....................
Deluxxe..................kp ??/??..................yk1..................

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
miracle
paula83













Hyvä idea! Välillä ei päässyt ollenkaan sivuille, muille kyllä. Josko tää vol.2 pelittäis paremmin..

Mulla on tänään ollut aika voimakkaita menkkatuntemuksia.
prkl. Maha sekaisin ja märkä olo. Koko päivän juossut vessassa tarkistamassa joko alkoi. ja kiukkuisuus sekä unisuus niin ja alamaha tulessa tosin en koskaan ennen ole huomannut, tänään oon nukkunut päikkärit ja iltaunet. :/ Kp19 menossa ja kauhea paniikki kun kipuja/tuntemuksia löytyy... :ashamed: takokaa nyt joku mulle pikkaisen toivoa ettei täti tule taas liian aikaisin. Viime kierto oli vain 24 ja aikaisemmin ollut kp:t 34. Ovis bongattu kp8 testillä, eli siitäkin on aikaa jo 11päivää. Olen niin asennoitunut että täti tulee tulevana perjantaina eikä aikaisemmin... ja siis tottakai se vasta olis mukavaa jos täti ei tulisi ollenkaan vaan saisin tehd testin :attn: :heart: + :heart: = :heart:
 
Yritin eilen kolmeen otteeseen kirjoittaa tonne vanhoille sivuille viestiä, mutta ei antanut "tallentaa viestiä". :headwall:

Elikkäs, omaan ).( ei kuulu kummempia, kovasti ihmettelen missä viipyy rintakipu joka on normaalisti alkanut noin vko ennen tädin tuloa ja loppunut pari päivää ennen tätiä.
Myöskään minkäänlaisia oviskipuja (tai oviksen jälkeiskipuja) ei ole ollut tässä kierrossa. Nyt rupeaa jo pelottamaan, että onko kierto lyhentynyt liikaa, enkö ovuloi ollenkaan? :ashamed:

Muutes, päivittelen sitten jatkossa tota listaa suoraan tohon etusivulle, niin ei vie niin paljon tilaa viesteiltä.....toivottavasti sopii kaikille =) !
 
Minttulii86: Toivottavasti täti ei nyt vielä tule yllättämään sinua, toisillahan aikaiset menkkaoireet ovatkin nimenomaan olleet niitä raskausoireita... :) , ei muuta kun odottele rauhassa kuuluuko sitä tätiä vai ei!
Plussatuulia kovasti sinulle!
 
:attn: En mä ainakaan luettele näitä raskausoireiksi, vaikka toivo onkin korkealla niinkuin viime kuussakin :/
Väsymys on ollut tänään hurjaa.. nukkunut olen 14.30 asti kun ei millään silmät auennut ja toinen on että koko ajan kuuma. Yöllä saa pitää ikkunaa auki ettei olis tukala olo, ja mies kahden peiton alla :whistle:
Masukin on turvonnut kun housut puristaa..

Eilen tosin kattelin netistä r-testejä. Ja laitoinkin tilaukseen kaksi, vaan enpä sittenkään maksanut.. Jos vaikka kumminkin odotan perjantaille että onko täti kylässä vai ei.


Jeps, mäkin olen yrittänyt sinne aikaisemmalle sivulle kirjoittaa ja ärsyttävästi se "tallennus epäonnistui" herjasi vähän väliä.. milloin katos koko sivu ja milloin mitäkin.
Ja minulle sopii että päivitetään tohon listaan jatkossa kaikki niin ei tule turhia lisäyksiä ja mahdollisesti sivu pelaa paremmin, tiedä sitten.

Anniel Sinulla pelko että kierto on liian lyhyt ettet ovuloisi ja minulla että luteaalivaihe on liian lyhyt..

Nää "naistentaudit" on välillä aika ihmeellisiä.
Vaikka olis kovinkin yksinkertainen asia niin silti sitä kyselee ja miettii täällä. helpottaa omaa oloa :) Ja tietää ettei ole yksin, kun ei se mies aina jaksa kuunnella :whistle: :p

AI niin lisättäköön vielä että tein tänään ovistestin aamupissasta ja se näytti värillistä viivanpaikkaa. Testi on joko viallinen? Mistä tiedän?
Tai sitten se näyttää mahdollisen raskauden, mutta siltikään en tee vielä r-testiä. :D :headwall:
 
Minulla kovasti polttelee Aconin testi tossa hyllyllä, mutta testiä en tee ku vasta viikon päästä :saint: , ois kyllä tosi mahtavaa jos plussattais molemmat nyt :D , eipähän tarvitsis meidän jäädä tänne enää päivittelemään, kun tuntuu et kaikki muut on hylänny meidät :ashamed: :(
 
Juu ei tunnu muita olevan ;) Toki me plussataan! :D :LOL:

Minä hätähousuna tein testin (toka testi 2,5v sisään) ja prkl! oli viallinen tai sitten onnistuin vain vahingoittamaan testiä.. en tiedä :)
Mutta siis ei tullut edes testiviivaa.

Tänään ei ole enää menkkakipuja varsinaisesti vaan nyt on tosi raskas olo. hitto kun ei muista mitä oireita on joskus saattanut olla ennen menkkoja. Tosin sen muistan että kivut on alkaneet sinä päivänä kun täti tulee tai aikaisintaan 12h ennen..

EI voi muuta kuin odotella. Teen kyllä perjantaina testin vielä ja sit odottelen rauhassa jollei se plussa ole... :attn:
 
Eipä täällä kukaan käy! Huhuu!!! |O :wave: :whistle:

Huomenna olis sitten h-hetki minulla. Tai pakkohan se on kerran ovisplussa tuli kp8 ja huomenna olis kp24.
Vai alkaisko menkat vasta kp26 kun eikös ovistikkuun saadun plussan jälkeen n2vuorokauden sisällä munis irtoa?

Eli lasketaanko ovistikkuplussasta se 14päivää eteenpäin vai 16päivää, eli muniksen irtoamisesta 14päivää.

Eilen "puhkesi" verisuonet mitkä menee rinnoille. Kauhean paksut ja tummat. Oikea tissi on tulessa. Vasen on normaali.. :whistle:

Täytyisköhän ensikierrossa alkaa laittamaan kalenteriin oireet niin vois verrata seuraaviin kiertoihin niitä ;)

Mitä kaikille kuuluu??? :heart:
 
En ole itse noita ovistikkuja käyttänyt, mutta jos nyt huomenna testaat, niin toivon kyllä kovasti että plussaat :heart: !

Ite olen kirjoittanut ovis-epäilyni, rintakivut ym. oleellisimmat oireet kalenteriin, lahopää kun on niin ei niitä varmaan muuten muistais :LOL:
Omaan napaan ei kuulu erikoisempaa, rinnoissa ei vieläkään tunnu mitään ja muitakaan oireita ei ole ilmaantunut, noh menkkaoireet minulla alkaakin yleensä vasta vuodon alkamisen jälkeen, joten odottelua odottelua....
Minttulii86: Muistappas tulla sit aamulla kertomaan uutiset =) !
 
Tänään on "h-hetki".
Mulla on tissit tulessa!! Ekaa kertaa elämässäni :) Ja maha on ihan sekaisin.. :D Varmaan uusia menkkaoireita. Tosin vielä ainakaan ei ole vuoto alkanut, eikä kyllä merkkejäkään. Se selkäkipu mitä oon "valitellut" meni ohi öö eilen?
Oon tässä kokeillut kohdunnipukkaa, ja kauheesti jää valkkaria sormeen..
Koskaan siis koskaan en muista että olis ollut valkovuotoa.
Joskus nuorena kun menkat oli vasta alkanut ;)

Testiä en nyt sit kumminkaan uskalla tehdä vaikka kovasti se polttelee. Taidan odottaa viikonlopun yli.. =) On tää niin jännää.

Taidan ostaa ensivuodelle viivi ja wagner kalenterin, josko sinne tulis kirjoiteltua kun on niin hieno. :p

Tässä oon kykkinyt koko yön hereillä, tarkoitus saada unirytmi palautumaan. Nyt ei sais yhtään mennä makoilemaan sänkyyn eikä sohvalle, tiedän että nukahdan samantein kun meen makuulle |O :whistle:

Eipä mulla muuta, edelleenkin kaipailen tänne lisää poppoota! HUHUU!! :wave: :whistle: |O
 
Hyvälle kuullostaa sinun kohdallasi....kyllä sieltä on plussa tulossa! Tosi hyvä kun maltat vielä testaamista odottaa, näkyy varmemmin sitten testissä oikein iso plussa ;) Minä varmaan testaan jo heti tiistaina jos ei täti yllätä :ashamed:
 
Morjensta! :wave:
Teillähän on täällä jännät hetket! =)
++++++++tuuulia puhaltelen puuuuh :whistle:

(.)Mä sain eilen elämäni ensimmäisen ovisplussan! =) Mulla on meinaa pco eikä ovulaatiota todellakaan joka kierto ole niin olen ihan innoissani.

Hyvää viikonloppua! :wave:
 
Niin en mä kirvestä heitäkäänn kaivoon, kun en omaa ensinnäkään kirvestä ja en viitti tonne kaivoon puhtaaseen juomaveteen heittää! =) :LOL:

Se on ihan normaalia että ovisplussa on kahtena jopa kolmena päivänä. Ja käsittääkseni ovis on kaksi päivää sen jälkeen kun ENSIMMÄINEN ovisplussa tulee? Toivottavasti en ole kovin väärässä.

Vaikkakin täällä yk27 menossa niin täytyy jaksaa ajatella että nuoria ollaan vielä ja aikaa riittää. Mutta perhe ei ole koossa ennen kuin saamme pienokaisen täyttämään aukon! :)

Ja ihanaa Ines että eksyit vihdoin tänne, muitakin kaivataan. Saisi tällekin sivulle puhujia, ettei tää karkaa tonne kauas! :D

Ihanaa, kuumetta pukkaa. Lämpö siis 37,4... aika voimaton olo. Koko päivän nukuttanut vaan! Autollakin ajo oli rankkaa vaikken ajanut kuin 30km+30km, anopille ja takas.. :attn:
 
Toi tarkottaa sitä et mul ois tänään ovis!!! Jännää.. =)
Olettepa tekin joutunut odottamaan vauvaa jo kauan minttulii86.. Meillä tulee vasta vuosi 6.11 täyteen, mutta olo on usen sietämätön.. tä asia kun pyörii mielessä päivittäin. Voimia teille! :hug:
Kyllä mä lukemassa usein käyn "omat pinoni" ,mut välillä ei vaan millään jaksa mitään kirjotella.. :ashamed:
Mullakin vähän kipee olo.. Kurkku karhea ja lämpö eilen 37,2. Toivottavasti ei tulla kipeemmiksi.

Kivaa lauantaita kaikille! :wave:
 
Ei muuta kuin kellistämään mies vällyjen väliin =) :heart:

Se mun lämpö oli vaan eilen illalla. ELi nopeasti meni ohi. Tänään on erittäin hyvä olo ja aamu/päivälämpö 36,7! =)
Tein ovistestin niin se näytti "tulevaa" plussaa, tosin se näyttänyt sitä jo viikon ajan.. Eli ei kahta tasavahvaa viivaa vaan testiviiva oli yhtä paksu mutta vaaleampi. Jännittävää alkaako ne menkat vai ei.. =) vai onko ovisplussa merkki tulevasta r-testi plussasta..

Jeps, kyllä se lapsettomuus on melkein joka päivä mielessä. 2v oli "yrittämisen yrittämistä". Nyt on puolisen vuotta mennyt tjottailussa mutta silti viimeiset 3kiertoa olen tikutellut ovista ;)

Samoin sinulle Ines mukavaa lauantaita! :heart:

Mä taidan palstailla tänään vähän enemmän kun ei ole miestäkään häiritsemässä.. :p
 
Huoh, olen kyllä ihan pihalla...tänään alkoi aamusta taas tosi kova rintakipu. Eihän tämän näin päin pitänyt mennä |O
Eilen tuli ihan sellanen olo, että turhaan taas haaveilen, ei se kuitenkaan ole tärpännyt.
 
Anniel mistä sun rintakivut johtuu? vai onko sulla sellainen menkkaoire vai vai?? Ikävää joka tapauksessa. Mun rintakivut kertoo milloin oon juonut liikaa limua tai syönyt jotain epämääristä. Ruokatorvi ja maha meinaan oireilee kaikesta.. :/ Ja mua sattuu nimen omaan vasemman rinnan alle, ei ole sydämestä johtuvaa tutkittu.. vaan mahan ja ruokatorven kalvoista kun ne niin ohuet ja herkät..

Älä nyt sinäkään heitä kirvestä kaivoon ennen kuin täti tulee!! =) :hug:
 
Minulla rintakivut on sitä että koko rinta on kipeä ja kosketus/liikutusarka ja sitä särkee kauttaaltaan joka puolelta. Mihinkään en ole osannut sitä yhdistää, tähän mennessä on ollut vakio oire noin viikko oviksen jälkeen yk 4:stä lähtien. Paitsi siis tässä kierrossa. Ei siis ilmeisesti liity menkkoihin, koska kipu lakkaa aina pari päivää ennen menkkoja.

Kovasti odottelen vain, että jospa sitä kuitenkin pääsisi testaamaan. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anniel:
:LOL: :LOL: :LOL: Olenpa ilmaissut itseni taas hienosti, siis minä puhun tietysti TISSIkivuista, eli siis tissit on ollut, ja on edelleen, tosi kipeät!
Nyt tuli :LOL: :LOL: täältäkin. Mä kun oikeesti kuvittelin rintakivut, en todellakaan ymmärtänyt että ne olikin tissikipuja.. :D

no parempi tissikivut kuin rintakivut =)

kp25/24 ja täti on tiessään =) JEE!! :ashamed: Ja minun tuurillani täti kurvaa paikalle 34/34. huh nyt alkoi jännittämään. Tosin tänään alkoi taas menkkakipuilu ei kova mutta samanlainen kuin täti tulossa. Kauheesti valkkaria ja limaa liikkeellä.. :whistle: |O

 
Inestäkin pitää :hug: :) No jännää on 27/24 menossa.. tai sitten 27/34. Se mikä on outoa tässä kierrossa että viikko sitten alkoi jonkinlaiset menkkakivut joita kesti pari päivää ja sit loppui seinään. kahten päivänä oli oikea tissi tulessa, todella outoa! Ja nyt lauantaina oli alavatsa kipeä ja housut ei ole kireät vaan niitä pitää nostella jo.. =)

Vatsa on sekaisin ja väsyttää niin maan perusteellisesti... :/
Ja mulla ei ole koskaan aiemmin ollut runsasta valkovuotoa.. :attn:

EIköhän päivittely ollut siinä, koirien kanssa lenkille! :D

Mukavaa maanantai aamua kaikille! =)
 

Yhteistyössä