N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

hei, onko täällä kukaan käyttänyt mammaksi.fi sivulta tilaamia ovistestejä? onko ne kuin herkkiä ja luotettavia?
mulle eilen tuli postissa joten kyselen niistä siksi kokemuksia =)

tässä vielä linkkiä.
http://www.mammaksi.fi/product_info.php?cPath=47&products_id=79
 
pakkohan mun oli aamulla testailla.. tein testin clearbluella ja sain selkeän plussan!!! :heart: =) :) jipii jipii. mut mulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita muuta kuin parantunut hajuaisti, tissien arkuus ja jomotus alavatsassa.. ei lämmöt kohollaan yms.. mut kai tääki on normaalia.. olen niin onnellinen että itku päässyt vähän väliä pitkin päivää..
 
jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan.
 
olipa taas helvetillinen yö.!!! koko yön kesti migreeni, eikä lääkkeetkään auttanu... ja heti ku heräsin ni kävin pitää vähän kokousta norjaks ton arabian kans :D onkos sit aamupahoinvointia vai migreenistä johtuvaa...?!
tänään tulee kummityttö hoitoon :heart: ja on koko viikonlopun :) pääseepä tekemään kunnon vaunlenkkejä.!

mukavaa viikonloppua kaikille :)


YP :wave:
 
yöperhosella ollu jo mahdollista aamupahoinvointia =) itellä ei ole ollu mitään, paitsi välillä illalla etovaa oloa.. varmasti ihana saada kummityttö hoitoon :heart:

ite tilasin eilen illalla mammaksilta 3 herkkää liuska r testiä. kun ne postiin tulee (varmaan maanantaina?) niin meen varmaan heti testaileen, saa nähä jaksanko yhtään oottaa siinä vaiheessa kun testejä on saatavilla :D
tuleekohan ne muuten postilaatikkoon? :eek:

viettäkäähän kiva viikonloppu :hug:
 
marjutti, tai sitten se johtu vaan siitä migreenistä... iltaisin on kyllä useesti mullakin tosi etova olo.! toivotaan että ois molemmilla raskauteen viittaavia nää oireet :)
onhan se neiti aurinkoinen ihana saada hoitoon :) ja kun on vielä koko viikonlopun hoidossa, niin kerkee puuhailemaankin kaikkea.! mieskin ihan innoissaan, saa vähän harjoitella :)
 
Niiskuneiti: mulla ei tullu ainakaan tänään.. varmaan maanantaina sitten tulee laatikkoon =) voi hitsit olis pitäny tilata keskiviikkona niin olis tullu tänään =) tai eilen aikasemmin! tilasin illalla tosiaan.

yöperhonen: toivotaan!! :D

vessan sain just siivottua ja kaupassa on käyty.. vielä kämpän imurointi niin alkaa riittämään =) saan lähteä hyvillä mielin jumppaan. illalla tarkotus tehä miehen lemppari ruokaa eli lasagnea :p
 
ei tullu tästä kierrosta muuta kuin kumi ukko pakko, en kyllä tiedä tottelenko vai yritänkö kaikesta huolimatta. Lääkäri sanoi että on ihan liikaa folleja kummallakin puolella vaikka annostusta pienennettiin. jos ei seuraavalla kerralla onnistu niin sit pitää lääkärin kanssa rueta keskustelemaan et mikä hoito me sit valitaan...

oli niin hirmu kiva käydä 5min takia oulussa asti, kun täältä ouluun on 170km. tullu taas tälle päivälle ihan tarpeeks ajettua.
 
onnea plussanneille :heart:

ON: Mies on kysellyt tänää et onko mulla ovis jne vihjaillut kaikkee :p Mä näin viimeyönäki unta et oli vauva :D Huh vloppu voi vihdoin alkaa. MIes osti toisen auton meille tänään. EI mikää upouusi 2009 vuoden auto ole mutta kuiteskin et se pelaa ja on hyvin siisti ja ajettu. Olipas hulivili viikko ku oon ollu koko viikon illassa. Ensviikolla olen ma-to illassa sit pe aamuvuorossa. Pitäähän huomenna tehdä se normiviikko siivous täällä. Sunnuntaina menemme anopin synttäreitä juhlimaan =)

mut nyt pitää iltapalaa ottaa tähän tietsikan viereen ja ruveta väsämää tehtävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:
Niiskuneiti: mulla ei tullu ainakaan tänään.. varmaan maanantaina sitten tulee laatikkoon =) voi hitsit olis pitäny tilata keskiviikkona niin olis tullu tänään =) tai eilen aikasemmin! tilasin illalla tosiaan.
Jep, mä tilasin aamupäivästä nii ne laitto tilauksen samantien tuleen, mutta kyllä se sulleki maanantaina varmasti kolahtaa postiluukusta =)

).( täällä ei oviksesta tietoakaan, vaikka oireita on ollu monta päivää. :/ mut testit näyttää vaan negaa. Tosin olis ollu ihme jos olis ollu ovis ku ne pillerit just vasta lopetin. Nää menkkamaiset oireet on kai sitte vaan mun mielikuvituksen tuottamaa :$
 
Tänään kp 1/31 - ainakin tähän mennessä moinen kiertoväli, mutta tulee seilaamaan ja hakemaan varmastikin ennen tasaantumista, kun on kuitenkin viä niin lyhykäinen aika kapselin poistosta.. Istuin vessassa hetken masentelemassa menkkoja ennenkuin huutelin K:lle tuoda uudet pikkarit.. Aina se niin vetää maihin, kun huomaa yrityksen epäonnistuneen.. Mut.. Keep on trying..

Suositteletteko mammaksi:n ovistestejä, jos rupeis ihan tosissaan tikuttamaankin?

Onnittelut plussanneille! :flower: :heart:
 

Yhteistyössä