N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Vitsi kun ahistaa, koko päivän pitänyt yrittää keksiä itelleen jotain tekemistä ettei mee tekemään testiä :headwall: .
Huomenaamulla kyllä testaan *koputtaa puuta*, tätiä ei tällä hetkellä näy eikä kuulu...hus hus, tänne et ole tervetullut...

Plussatuulia puhaltelen täältä sekä Inekselle että Minttulii86:lle, kovasti pidän peukkuja teidän puolestanne! =) :hug:
 
jännittää sun puolesta Anniel ja sen plussan minkä saat.. sit me ollaan enää Ineksen kanssa kaksin! :D
Vitsi mulla on huomenna kirurgisen lääkärin kanssa keskustelutuokio, tuleeko leikkausaika vai jatkanko tätä piinaa! (kyseess mahaportti jossa reikä) ja sen takia joka ikinen päivä närästää ja tulee väliin ykättyä mahanesteet.. :snotty: :/ Oon käynyt pitkäaikasseurannassa ja 3kertaa tähystyksessä jne..

Tänään ollut muuten repäisykipuja alapäässä ja koko ajan painontunne alavatsalla. Ja limaa tulee, onneksi on väritöntä eikä punertavaa.. :D :whistle:

Tulis nyt se mies kotiin töistä niin pääsis syömään tuon iltaruoan, mä kun en osaa syödä yksin :headwall: paitsi namia :ashamed:

Tule sitten Anniel kertomaan millainen plussa tuli! =)
 
Oi jännittävää Anniel!!! Toivottavasti 2 viivaa ilmestyy! :heart:
Kiitokset +tuulista! Tänne niitä kaivataan..
Ja minttulii86 sullahan on lupaavat oireet.. =) Koska sulla oli ovis?

Hyvää yötä tytöt! :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ines:
Oi jännittävää Anniel!!! Toivottavasti 2 viivaa ilmestyy! :heart:
Kiitokset +tuulista! Tänne niitä kaivataan..
Ja minttulii86 sullahan on lupaavat oireet.. =) Koska sulla oli ovis?

Hyvää yötä tytöt! :hug: :hug:
Ovis oli kp8-10, tikutettu ovis! Eli aika päiviä sitten... Ja lupaavat oireet on mutta kun se nega kp24/24. Isänpäivänä ajattelin tehdä ellei täti kurvannut paikalle! :whistle:

Kiitos Ines. Aina jännittää mennä lääkäriin mutta tää on jotenkin erilaista =)
Mutta vihdoin saan selvityksen olen jo muutaman vuoden rampannut lääkärissä ja sairaalassa viettänyt öitä ja päiviä.

p.s. En huomannut tuulien puhaltamista Annielin suunnalta eli menikö tuo tuulahdus ohi! :) ;)
 
Joten, kerran jo aconilla negan testanneena, uskallan väittää ääneen, et PLUSSA tuli!

Siis mie tärisen koko ajan...apuuva! Epäilin suuresti näkyisikö vielä testissä, sillä rv:t on n. 4, mutta onneksi näkyi!

Kiitos oikeesti teille molemmille ja toivon sydämestäni että tekin lähdette minun kanssani tuonne odotus-puolelle piakkoin =) !
 
Olen salaa käynyt teitä täällä kurkkimassa...

PALJON ONNEA ANNIEL PLUSSASTA!!!! :heart: :flower: :heart: :flower:

mites sulla menis toi laskettuaika? mullahan tipahti viikot puoleen ja näillä näkymin laskettu ois tossa juhannuksen tienoilla..
 
=) Onnea onnea PALJON Anniel!!!! :hug: :heart: :heart:
Voi että ku meillä kaikilla tärppäis nyt tässä kierrossa...
Minttulii86lla on niin paljon jo aikaa oviksesta että kyllä se taitaa kans raskaana olla.. =) Hitsit ku oisin mäkin..
 
hurjan paljon onnea Anniel!! ihanaa :flower:

meillä yritystä takana yli 8kk. kierto heitti häränpyllyä ja minulta löytyi kysta. kpt on hukassa,ei jaksa niitä laskee. viim 2 viikon kuluttua pitäs alkaa menkat. ovulaatiotestejä tilasin ensi kiertoon kokeiltavaksi..
tammikuussa uudestaan lääkriin. josko sit sais apuja tähän raskautumiseen!
 
Anniel IHANAA!!! Tärisin sun puolesta.. =) Onnea sinulle ja tarrasukkia pienelle että jaksaa mukana!! :hug: :flower: :heart:
Mä en ole uskaltanut testaa. Perjantaina viimeistään tulee testit mitkä tilasin. Tuo aamulämpö kyllä kertoo etten olisi raskaana. On meinaan sängyssä juuri heränneenä mitattu ja sanoo 36,1(reilua alilämpöä) ja käyn vessassa ja tuun takas mittaa niin sitten näyttää jo 36,7(0,3yksikköä enemmän normaaliin) ja päivällä se on aikalailla 36,9 ja mitä iltaanpäin mennään niiin lämpö nousee. Nukkumaan mennessä se on 37,2. No mutta edelleen aika näyttää, ja testi kertoo totuuden isänpäivänaamuna.

Jeps, olin sitten eilen sairaalassa, sain erittäin huonoja uutisia ja 'hyvän' uutisen myös. Pääsen sinne ruokatorvenleikkaukseen. Mulle rakennetaan toimimattoman ruokatorvenläpän tilalle venttiili.. http://keskustelu.kaksplus.fi/t895434

En uskaltanut sanoa että on mahdollisuus olla raskaana.
Jos testi osoittautuu plussaksi niin soitan sitten vasta hoitavalle kirurgille asiasta.
Leikkausaikaa nyt en ainakaan kuukauteen saa, joten ei kai sillä väliä.

En jaksanut eilen tulla tänne kun oli niin paha mieli. Ketutti niin paljon vaikka periaatteessa pitäis olla onnellinen että syy löytyi, enkä ole hullu niinkuin yhden virolaisen naislääkärin mukaan kuvittelen kivut :p
Ikeassa kävin shoppailemassa sai muuta ajateltavaa.
Kohta täytyy lähtee hakee poitsu yöhoidosta, vein mun isälle vähän ennen kuin menin eilen sairaalaan ja sinne jäi.. :heart:


Muksat seksiviikkopäivät kaikille! (eiku siis keskiviikkopäivät ;) )
 
Moikka! Liittyisin tänne teidän joukkoon jos vain sopii? :) Olen jo pidemmän aikaa käyny lukeen teidän juttuja täällä ja nyt rohkenen kirjoittaa. Olen vauvakuumeesta kärsivä mutta yritystä tosin ei ole kun tuo mies ei halua luopua ehkäisystä, kuulemma jännittävämpää ku on ehkäisy :LOL:
 
Anniel Kiitän.. :hug: :)

Jumankekka kun voi olla alavatsa kosketus arka ja vihlonnut tänään aikamoisesti alapäässä ja vasemmassa jalassa jotain "sähköiskuja".
Ei kumminkaan mitään menkkamaista kipua.. tulis nyt isänpäivänaamu että pääsis miehen kanssa testin kimppuun =)
Väsyttää niin maan perusteellisen paljooooon.. Tunnustan: nukuin tänään 8h päikkärit :whistle: :ashamed: Mies herätti kun tuli töistä kotiin, ja en kehdannut myöntää että nukuin niin pitkään, sanoin että kas olin nukahtanut, eipä se mies uskonut että olin just nukahtanut.. :whistle:
Ja tää päänsärky, tää tosin normaalia, mutta että kaikkien muiden vaivojen kanssa... By the way, tänään tuli testitkin..

Jos tää ei merkkaa plussaa niin olen tulossa hulluksi.
Tämän kahden ja puolen vuoden aikana mitä 'yritystä' takana ei ole ollut em.tuntemuksia paitsi viime ja tässä kuussa. Viime kuussa alkoi ne menkat tosin 10päivää aiemmin..

Mitäs Ines sulle kuuluu? Mitään tuntemuksia? ;)
 
Tervetuloa H3nna! Meillä onkin ollut täällä viime aikoina aika hiljaista....saa tänne tulla höpöttelemään vaikkei yritystä ihan vielä olisikaan. Minä rupean pikku hiljaa siirtymään tuonne odotus-puolelle Heinä-mammoihin.

Minttulii86 haluaisitko sie ruveta päivittelemään tota listaa? Siehän voisit muokata tota siun ekaa viestiä ja kopioida ton listan sinne, ni mie voin sit poistaa tosta miun viestistä ton "vanhan" listan. Ja miun puolesta karsi vain kaikki jotka tänne uuteen listaan eivät ole kirjoitelleen ni kokonaan pois, ei niitä ole kiva päivitellä kun ihmiset ei kuitenkaan täällä käy.
 
Moikkista!
Ei minkäänlaisia tuntemuksia.. Jos se niin on että kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivää oviksesta nyt alkais olee oikeet hetket käsillä.. Jännitän ja stressaan vaikka pitäis unohtaa koko juttu, mut en pysty! Ja jotenki on jo tullu semmonen olo ettei se nyt taaskaan tärppää.

Mut sulla minttulii86 vaikuttais lupaavalta! =) Miten sä pystyt olee testaamatta? On sulla hyvät hermot! ;)

Tervetuloa H3nna! Kysyppä silt mieheltä että eikös sitten vasta jännää ole ku ei ole ehkäisyä?? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anniel:
Minä rupean pikku hiljaa siirtymään tuonne odotus-puolelle Heinä-mammoihin.

Minttulii86 haluaisitko sie ruveta päivittelemään tota listaa? Siehän voisit muokata tota siun ekaa viestiä ja kopioida ton listan sinne, ni mie voin sit poistaa tosta miun viestistä ton "vanhan" listan. Ja miun puolesta karsi vain kaikki jotka tänne uuteen listaan eivät ole kirjoitelleen ni kokonaan pois, ei niitä ole kiva päivitellä kun ihmiset ei kuitenkaan täällä käy.
Pakkohan se on kun sä lähdet ;) Ikävä tulee! =) Mutta toivottavasti pysyt siellä loppuun saakka!! :hug: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ines:
Moikkista!
Ei minkäänlaisia tuntemuksia.. Jos se niin on että kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivää oviksesta nyt alkais olee oikeet hetket käsillä.. Jännitän ja stressaan vaikka pitäis unohtaa koko juttu, mut en pysty! Ja jotenki on jo tullu semmonen olo ettei se nyt taaskaan tärppää.

Mut sulla minttulii86 vaikuttais lupaavalta! =) Miten sä pystyt olee testaamatta? On sulla hyvät hermot! ;)
Huomenta! :/ :ashamed:
Ines Ei kai sitä kiinnittymistä edes 50% naisista tunne. Ja muistaakseni se oli 6-11päivää ;) Älä stressaa, en minäkään. Toki kuuntelen "oireita" mutta yksi nega takana niin ehkä sen takia stressi poissa :) Mies vaan höpöttää että siellä se meidän pikkunen köllöttää. Ja tietää negasta. Mutta tosiaan sunnuntaiaamun testiin luotamme sitten..
 
Alkuperäinen kirjoittaja H3nna:
Moikka! Liittyisin tänne teidän joukkoon jos vain sopii? :) Olen jo pidemmän aikaa käyny lukeen teidän juttuja täällä ja nyt rohkenen kirjoittaa. Olen vauvakuumeesta kärsivä mutta yritystä tosin ei ole kun tuo mies ei halua luopua ehkäisystä, kuulemma jännittävämpää ku on ehkäisy :LOL:
Tervetuloa minunkin puolesta. Onkos teillä niinkuin joskus ehkäisy pois? (käytössä kenties kumiukko?) Kysy mieheltäsi josko antaa ehkäisyvapaan kuukauden kokeilun( niin jos käytössä kumi, pillereillä vaikeaa) .. se vasta jännää olis että tärpääkö heti ;) Ja sit ei muuta kuin ovistikut käyttöön (jos et tunnista ovista) jne kaikki keinot ;) :D
 
HeiSSan kaikille uusille ja vanhoille... :heart: Mie palasin taas, nyt kun on tuo isoin kaamos mennyt ohi.. olin niin masennuksissani tässä tovin, että päätin olla kirjottelematta tänne ettei vaan tule pahempi mieli, mutta enhän mä kyenny kauempaa poissa olemaan... :LOL: Lueskelin noita teidän aikasempia juttuja ja ihan tuli tippa linssikkään.... onnea paljon paljon paljon plussanneille!!! :heart: :flower: :heart: (kyllä me kaikki muutkin vielä perässä tullaan;) ) niin tuota, mä olen nyt ihan sekasin päivistäni, mutta asia korjaantuu pikinmiten kun täti tulee ihan näinä päivinä.. ainakin tunteet on sellaset.. :/ Pysyiskin vain poissa!!! sitä kukaan kaipaa!!! :kieh:
Olen tässä viime päivinä miettinyt jospa ottais ne ovistikut käytäntöön, vai onkos siinä mun tapauksessa ideaa, kun melkein joka toinen pv. on "harjottelut" päällä... tietty se ois ihan kivaakin puuhaa tuo tarkkailu, mutta jospa siitä mitään nyt on hyötyä... vielä kerran vaan onnnnnneaaa ihan hirmu paljon, toivotaan että kaikki menee hyvin ja masuasukki saa paljon jarrusukkia!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Tervetuloa minunkin puolesta. Onkos teillä niinkuin joskus ehkäisy pois? (käytössä kenties kumiukko?) Kysy mieheltäsi josko antaa ehkäisyvapaan kuukauden kokeilun( niin jos käytössä kumi, pillereillä vaikeaa) .. se vasta jännää olis että tärpääkö heti ;) Ja sit ei muuta kuin ovistikut käyttöön (jos et tunnista ovista) jne kaikki keinot ;) :D

Meil on käytös pillerit ikävä kyllä. Siis ehkäisy ei oo pois joskus kun pillerit on loppu (mensut alkamassa) niin voi vähän jotain touhuta mut muuten ei. Oon kyllä yrittäny miehel sanoo et kokeillaan olla vähä aikaa ilman että ei se niin varmaa oo et heti nappaa... mut eihän oikeen innostu! vaikka on kuitenki salaa haluais, puhuu aina kaikkee sellast :D
 
Heips!

Vieläkö mahtuu mukaan? Meillä jätettiin pillerit pois kolmisen kuukautta sitten, ja noin pari viikkoa ollaan oltu ilman mitään ehkäisyä, joten yritystä ei ole kovin kauan takana. Menkat pitäisi alkaa tänään, ja luultavasti alkaakin, mutta pieni toivonkipinä tietysti vielä on :D
Mulla on siitä hyvä tilanne noiden tulevien yritämisien kannalta, että mulla on kierto tosi säännöllinen. Ovistikutkin tuli tänään hommattua... Että se siitä "tulee jos on tullakseen" -periaatteesta :LOL:

Vauvakuumetta on ollut about vuoden, mutta kun opiskelut on vielä molemmilla kesken niin nyt vasta jätetty ehkäisy pois. Tosiaan molemmat valmistuu ensi keväänä. Itse olen -86, toinen puolisko parisen vuotta vanhempi, yhdessä ollaan oltu n. puoltoista vuotta, kihloissa about vuoden ja saman verran asuttu saman katon alla =) Aikaisemmin seurailin palstaa 'Vauvakuume, mutta ei vielä' ja pidemmän tauon jälkeen ajattelin liittyä teidän seuraanne B) Kaksplus palsta on mulle muutenkin aika uus tuttavuus, enemmän seurailen Vauva-Lehden sivuja, jossa olen lukenut palstoja jo useamman vuoden! (Tai no lähinnä nimi-palstaa... :whistle: ). Onnea kaikille yritteliäille!
 

Yhteistyössä