N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Deluxxe Jos haluat niin lisää sun kp:t ja yk:t tuonne etusivulle.

Ja tervetuloa, kaikki mahtuu kyllä mukaan!

Tänä iltana on tullut ajatus että meille on luultavimmin tulossa vauva.
Ehkä osa syy on miehen innokkuus kun kierto on erilainen kuin ennen.
Juu, kyllä miehen päässä pysyy päivämäärät milloin oon ilmoittanut että se perkuleen täti tuli. Ja jos olen joskus sanonut että täti tulee kohta, johon mies että viikko vielä jne .. :D On siis paremmin perillä kuin minä, jos en täältä satu omaa kiertoa vilkaisemaan. Oli pakko myös katsoa isännän kalenteri että onko ne siellä ylhäällä, mutta eipä ollut, vaan hänen omassa päässään :D

Nippailee alavatsaa ja valkovuoto ollut tänään hyvin vähäistä..ei hyvä merkki ollenkaan.

2yötä ja testin tekoon. Mies sanonut että tehdään yhdessä sunnuntaiaamuna, mutta mä ajattelin tehdä testin yksin silloin ja jos se tosiaan on positiivinen niin herätän miehen..

H3nna No jos pillerit käytössä niin ei mulla ainakaan olis jännitettävää :D Tsemppiä miehen pään kääntymisen onnistumiseksi!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Deluxxe:
Heips!

Vieläkö mahtuu mukaan? Meillä jätettiin pillerit pois kolmisen kuukautta sitten, ja noin pari viikkoa ollaan oltu ilman mitään ehkäisyä, joten yritystä ei ole kovin kauan takana. Menkat pitäisi alkaa tänään, ja luultavasti alkaakin, mutta pieni toivonkipinä tietysti vielä on :D
Mulla on siitä hyvä tilanne noiden tulevien yritämisien kannalta, että mulla on kierto tosi säännöllinen. Ovistikutkin tuli tänään hommattua... Että se siitä "tulee jos on tullakseen" -periaatteesta :LOL:

Vauvakuumetta on ollut about vuoden, mutta kun opiskelut on vielä molemmilla kesken niin nyt vasta jätetty ehkäisy pois. Tosiaan molemmat valmistuu ensi keväänä. Itse olen -86, toinen puolisko parisen vuotta vanhempi, yhdessä ollaan oltu n. puoltoista vuotta, kihloissa about vuoden ja saman verran asuttu saman katon alla =) Aikaisemmin seurailin palstaa 'Vauvakuume, mutta ei vielä' ja pidemmän tauon jälkeen ajattelin liittyä teidän seuraanne B) Kaksplus palsta on mulle muutenkin aika uus tuttavuus, enemmän seurailen Vauva-Lehden sivuja, jossa olen lukenut palstoja jo useamman vuoden! (Tai no lähinnä nimi-palstaa... :whistle: ). Onnea kaikille yritteliäille!
Sen verran jaksan kommentoida että meilläkin silloin 2,5v sitten ensimmäinen kierto meni tjottaillen, kunnes toka kierto oli jo kunnon yrittämistä, eli se siitä tjottailusta.. ja tässä sitä vielä ollaan, mutta yrityksen yritys jäänyt jo puolisen vuotta sitten!! Nyt 2v7kk takana... Ovistikut mulla ollut 3 vai neljässä kierrossa.. En muista, täytyiskö soittaa miehelle ja kysyä.. se kun töissä edelleen, nyt jo tälle päivälle 15h täynnä.. :headwall: :D
 
Anniel Kiitos tuulista! huomenna se totuus koittaa :D
Tänään vihlonut niin penteleesti alavatsaa ja oikeastaa alapäätäkin. Ihan kuin joku työntäis puukkoa.. Jaiks! :headwall:
Mutta ei kumminkaan menkkakipua.. siitä olen tyytyväinen! :)

Maanantaina aloitan koulun. Edelleen väsyttää älyttömästi. Tänään kumminkin koirien takia joutunut nousta jo 7.45 kun pojat päätti alkaa riehumaan. Ei muuta kuin ovi auki ja ulos. Onneksi ne ei yhdessä karkaa pihalta, eikä siis tarvitse vahtia.. Nyt on kanawokki tuloillaan. Nam! =)
Niin ja meillä aukes Prisma 1.11 ja tänään käytiin ekaa kertaa =)

Eipä muuta kuin tekemään taas jotain ettei ole mielessä huominen testaus..

Annielille vielä :hug: ... :heart:
 
heiDu jos nyt kumminkin 86 ;) Kiva kun joku vapisee mun kanssa.. Takana 5h päikkärit. En vaan millään saanut silmiä auki, plaah! =) Ja arvatenkin mulla jäi isänpäivälahjat ostamatta. (juu tiedetään että on ollut aikaa, mä vaan oon tällainen viime tingassa miettivä ja ostava, joululahjatkin ostetaan joko 21 tai 22päivä :whistle: )

Jaahas, josko lähtis haukkaamaan raitista ilmaa.. auton ratissa meinaan :LOL:

Seuraavaksi huomenna kuulee musta :p :heart:
 
68... :LOL: :LOL: :LOL:
en edes yritä puolustella virhettäni..:ashamed:

en mäkään ole sitä isäinpäivälahjaa viel ehtiny katteleen, tai ei sitä omaan sukuun tarvis ees ostaa, mut appiukkelille jotain... hirveen vaikeeta.. :headwall:
 
Mulla ei ole kuin oma isä, appiukko on ollut mullan alla jo vuodesta -89.
Meillä vietetään miehen kanssa äitienpäivät ja isänpäivät.. tosin lapsettomat em.päivät ;) Josko ensivuonna saisi oikean isänpäivän järjestää :)
Tänä vuonna kuulemma riittää aamuteet ja aamupalan teko. huh, vähällä pääsen ;)
 
Heips. Tosiaan perjantaina tuon mun ensimmäisen viestin laitoin ja noin 20min sen jälkeen ratkesin tekemään raskaustestin :ashamed: Positiivista se näytti, mutta lauantaina tuli ihan pikkusen jotain vuotoa, samoin eilen ja nyt tänään. Alavatsassakin välillä tuntuu jotain pientä kuukautiskipumaista, mutta todella vähän... Vuotoa ei todellakaan ole ollut paljoa, lähinnä pyyhkiessä jotain tulee. Tosiaan menkat piti alkaa perjantaina. Onko tässä nyt sitten km vai? Jännityksellä odotellaan vielä huominen, jos nyt lähtee kunnolla vuotamaan pitää lääkärillä käydä... :/ Luulis vaan että jos se on km, niin vuotaisi sitten kunnolla? Pitänee tulla raportoimaan mihin tilanne kehittyy... Toivottavasti nyt johonkin suuntaan, mieluiten tietysti positiiviseen!

Täälläkin muuten jännitetään minttulii86 puolesta!
 
Tsemppiä sinulle Deluxxe! Hyvälle tuo sinun tilanteesi vielä kuullostaa, toisilla tihuttelee yllättävän pitkäänkin alkuraskaudesta menkkojen aikaan, älä vielä huolestu :) !

Minttulii86: Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin, voi kun pääsisin antamaan sinulle ihan oikeet isot halit, mutta virtuaaliseen haliin joudun nyt valitettavasti tyytymään :hug: :hug: !
 
Hei kaikki! Täällä ollaan! Mieli ei ole maassa vaikka eilen testi olikin nega, ja tänään sain viivanpaikan.. Hmm.. no kun ei se täti ole tänne säännölliseen kiertoon tullut niin odotukset silti negojen jälkeen pysyy =) Oireet pysyy, eikös niiden pitäis häipyä kun tekee negan? ;)

No joo kiirettä pitänyt niin en ole täällä käynyt, tai oikeastaan olen mitäs nyt puolella, kun tänne en ole päässyt :(

Kiitos kaikille jännityksessä mukana olleille, siis kaikille =)

Annielille tuplahaliruttaus :heart: :hug:

Kohta tulee mies töistä ja pääsee lettuja paistamaan.. tai siis minä tein taikinan ja mies paistaa :) Tasapeli siis.
 
Ai niin täytyy listaa päivittää..

ON: vielä sen verran että "ponnistaessa" vessassa on ihan älykipeä koko alavatsa.. mahallaan ei pysty nukkuun kun sattuu.. Mitään menkkakipuja ei kumminkaan ole. Jes, nyt tuli mies =) :heart: :p

Täytyy tulla illalla vielä kattoon josko joku ilmoittanut itsestään =)
 
eipä edelleenkään täti ole täällä... testiä en ole tänään tehnyt. viikonloppuna seuraavan kerran.. Nukkunut olen taas koko päivän, vaikka nukuin kunnolla viime yönäkin.. Väsyttää, vaikka heräsin just |O

Missä kaikki on? =)
 
Raporttia hieman.... Eli täällä tilanne edelleen sama :headwall:

En tiedä oletteko edellisissä viesteissä jutelleet teidän taustoista, mutta kiinnostaisi tietää minkälaisissa elämäntilanteissa olette? Täällä siis vielä tällä hetkellä opiskellaan ja keväällä valmistutaan. Kuinka kauan olette haaveilleet lapsista?
 
Deluxxe Höh, josko ne olis ne puhutut valekuukautiset eikä mitään hätää ole? Ei kumminkaan vuoda normaaliin tapaan?

2v7kk yritystä takana.. haaveilua mulla ollut ihan pienestä pitäen -97 vuodesta lähtien kuume noussut (silloin syntyi pikkusiskoni ja hoidin häntä kaikki muut ajat paitsi silloin kun koulussa olin) moni luulikin että olen hänen äiti. Ja nyt kun ei ota onnistuakseen niin voi video.. |O :/

Minä 21v työtön työssäkäyvä.. mies 24v rakennusmies, työnjohtaja pomo.. oikealta ammatilta laivakokki :D :whistle:
 
Tervetuloa Sirpula mukaan!! Päivitin sut mukaan listoille =)
Ootko pitkään kiertoon syönyt teroja vai odotellutko vain?
Niinkuin aikaisemminkin olen sanonut niin mulla on aina ollut säännöllinen 34:n kierto.. nyt vaan kp36 tänään menossa.

Ja tänään nyt illalla alkoi valumaan kunnolla taas valkovuotoa.. vetistä ja paljon.. minkähän merkki sekin on. Mahaa "särkenyt" jo pari päivää ja aika usein päivän ja illan mittaan tulee sellaisia viiltelypistoksia, niinkuin aiemminkin olen sanonut niistä... Mahallaan ei edelleenkään pysty nukkumaan.. PRKL!! Nyt menee hermo |O :headwall: :D :ashamed:
 

Yhteistyössä