N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Moikka! On tää ärsyttävää.. ei meinaan tätiä näy.. venyyköhän mun kierto taas.. nyt söin teroja vielä tupla annostuksella et ne toimisi.. ja ke otin viimiset 2 pilleriä. Nyt vaan nousee heti toivo et jospa olisi ihme tapahtunut ja olisinkin raskaana.. alkais menkat! mä en halua tehdä enää yhtään nega testiä! :kieh:
 
Maanantai 14.5.2007

Haltia................kp 1/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Hissu.................kp3/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp16/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp22/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp24/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp26/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp26/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 29/?.........................yk4......................1.lapsi
Äippä84............kp 32/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp32/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 32/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 40/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 54/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 64/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 73/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp77/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:

Menkkojen alun tuntu on kovasti läsnä mutta ainakaan vielä ei mitään pöksyihin ole tullut.Jos ei ala millään niin testaan EHKÄ perjantaina.<br><br>
 
Hei, tänään alkoi kuukautiset. Olin todella yllättynyt, koska en jotenkin osannut niitä vielä odottaa. Ihmettelin kyllä kun rinnat olleet oikein arat tässä viikon verran ja sellainen inhottava olo, niinkuin aina kun on kuukautiset alkamassa. Vatsaa ja selkää sattui, mutta jotenkin ajattelin, että on vaan kierrot niin sekaisin, että ehkä tää on jotain kummallisa välivaihetta. Olen jo ihan ajatellut, etten välttämättä ovuloi ollenkaan, kun on ollut niin pitkät kierrot, ettei niistä ole oikein ottanut yhtään selvää. Nyt on oikein onnellinen olo. Uskon taas, että ehkä mulla onkin kaikki ihan kunnossa. Nyt voin ensi kierrossa laskea paremin päivä, toivotaan, että se on normaali. varasin kesäkuuksi yksityiselle gynen, ihan vaan tieäänsekin että kaikki on kunnossa. Ehkä mun kroppa vaan on vieläkin ollut sekaisin niistä e-pillereistä, joita söin monta vuotta. Vaikka lopetinkin ne jo kaksi vuotta sitten.

Jotenkin ihana ja rentoutunut olo. Olen kertonut nyt muutamille tutuille, että yritetään vauvaa. Ehkä asiasta on sitten helpompi keskutella, kun siitä kuitenkin kysellään aina.

Toivotaan teille kaikille kovasti plussia :flower: Minä tyytyväisenä lähden ostamaan suklaalevyä :wave:
 
kuupää
Mie ajattelin tehä ruokavalioremppaa. Kaikki herkut pois! Tietty joskus sallitaan vähän. :D Kuten tänäänkin, pala jäätelöä ja mansikoita. Kasviksia tulee lisää, perunan/pastan/riisin osuutta vähennän. Vaaleaa leipää en oikeastaan syökään joten sen suhteen ei tarvine tehä muutoksia.

Tänäänkin söin jo paljon paremman aterian ku aikoihi. Aluksi porkkanaraastetta ja kukkakaalta, pääruuaksi kalaa ja pottumuusia kohtuudella, sitte vielä salaattia päälle. Tuli hyvä olo ku ei ahminu liikaa ruokaa. :D

Liikuntaa pitää kans lisätä. Melkeinpä päivittäin käydä kävelyllä. Joskus reippaammin, joskus vähemmän reippaasti. :D

Mitään pakkojuttua en ajatellu tästä tehä, enkä mitään kuuria, vaan enemmänki vaan muutosta parempaan suuntaan. Stressittä.

Uskon että tää auttaa mua raskautumaan. :)
 
Mulla ollut muutaman päivän tosi kamala olo..Päätä särkee ja kroppaa myös.En tiä,menkkoja tässä nyt odottelen.. :ashamed:

Ihmeellistä tosin on ettei valkkaria tule juuri nimeksikään..Yleensä pöksyt aina likomärät. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:07 Ines kirjoitti:
Eipä vieläkään tätiä näy.. Mulla sit taas sen verran kosteeta et koko ajan ajattelee et jokos nyt verta...

Kävin ostaas testin, hui ku jännittää!!!!!!!!!!!!!!
Mulla kans vähän kostea olo. :whistle:
Ei tosin SEN vuoksi. :D

Mulla viime kierrosta testi kaapissa..Millos aiot testailla jos samaan aikaan testaillaan? :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 22:33 mimmali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:07 Ines kirjoitti:
Eipä vieläkään tätiä näy.. Mulla sit taas sen verran kosteeta et koko ajan ajattelee et jokos nyt verta...

Kävin ostaas testin, hui ku jännittää!!!!!!!!!!!!!!
Mulla kans vähän kostea olo. :whistle:
Ei tosin SEN vuoksi. :D

Mulla viime kierrosta testi kaapissa..Millos aiot testailla jos samaan aikaan testaillaan? :)
Mä meinasin testata huomenna! :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 23:21 mimmali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 22:57 Ines kirjoitti:
No mimmali? testaatko myös? =)
Huomenna liian aikasta kyllä mulle.. :/
Mutta testaile sä vaan.. :)
Mä testailen sitten loppuviikosta jos ei meinaa tätiä kuulua. :whistle:
No hö.. Mä en kyllä tosiaan pysty enää odottaa.. vaik nega sielt tietty mulle tulee, mut pääsenpä piinasta..

Öitä! :)
 
Tiistai 15.5.2007

Äippä84............kp 1/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 2/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Hissu.................kp4/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp17/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp23/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp25/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp27/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp27/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 30/?.........................yk4......................1.lapsi
Dreamer-88......kp33/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 33/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 41/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 55/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 65/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 74/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp78/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:

Ines,kuinka pitkä sun kiertos yleensä on?
Kun toi 30 ei tunnu kyllä että olis viä pitkällä.. :whistle: <br><br>
 
Teitä kaikkia varmaan kiinnostaa mutta mulla on maha sekasin..Eka merkki siis alkavista menkoista.. :whistle:

Kuitutabletit toki edistää tuota mutta tunnen jo alavatsakivunkin..Nyt sitten sitä perkuleen vuotoa odotellaan. :kieh:
 
Oikukas84 harmaa
Mäkin sain eilen negan (taino maailman haalein haamu luonnonvalossa :DD) ja kp on 32.

Ehkä se plussa tulee jos vielä hetken odottaa? :) Luultavasti olis kuitenkin näkynyt jo.. :/
 
mimmali: mun kierto on mitä sattuu.. mut syön sitä teroluttia.. ja otin viimisen kp24 ja menkkojen tulisi alkaa siitä parin päivän päästä.. ja clomeja syön myös eli jos ovis oli se oli kp15.. joten jos tästä kierrosta olisi tärpännyt sen olisi jo pitänyt näkyä.. :ashamed:
 
Keskiviikko 16.5.2007

Äippä84............kp 2/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 3/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Hissu.................kp5/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp18/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp24/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp26/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp28/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp28/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 31/?.........................yk4......................1.lapsi
Dreamer-88......kp34/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 34/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 42/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 56/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 66/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 75/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp79/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
hissu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:02 Ines kirjoitti:
Mulla nyt sitten tänään 16.5 kp1.
:hug: onnea uuteen kiertoon!!

mullako on jo 5s päivä! kohtahan sitä pitää alkaa harjoittelee...
Ja tässä kierrossa tää ei saa intaantua liikaa! :kieh: oon sata varma että meillä menee aikaa tähän projektiin :(

TärppiOnnea kaikille!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 21:14 hissu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:02 Ines kirjoitti:
Mulla nyt sitten tänään 16.5 kp1.
:hug: onnea uuteen kiertoon!!

mullako on jo 5s päivä! kohtahan sitä pitää alkaa harjoittelee...
Ja tässä kierrossa tää ei saa intaantua liikaa! :kieh: oon sata varma että meillä menee aikaa tähän projektiin :(

TärppiOnnea kaikille!! :wave:
:hug: Kiitos samoin! :)
 

Yhteistyössä