Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

ninaelisa
:wave: Minäkin olen näköjää =) löytänyt ihan uuden harrasuksen kun ilta-tähti nukkuu päikkäreitä. Ikää tulee 14.9 mittariin kokonaista 38v (apua) ja lapsia on kolme. Mukava lueskella juttuja muidenki arjesta =)
 
Jeps. Hyvin on lähtenyt tämäkin osio liikkeelle. Hyvä juttu.

Meillä 10 kk poika oppi vihdoinkin konttaamaan pari viikkoa sitten. Nyt raukka nukkuu ihan uuvuksissaan pitkän häseltämisen jälkeen. Aamupäivällä oltiin perhekahvilassa. Poika on kova ujostelemaan ja koitetaan vähän treenata tutustumista muihin lapsiin. Tänään tuli pari ujosteluitkua (yksi vähemmän kuin viimeksi). Onkos muilla ujoja lapsia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 13:51 ninaelisa kirjoitti:
:wave: Minäkin olen näköjää =) löytänyt ihan uuden harrasuksen kun ilta-tähti nukkuu päikkäreitä. Ikää tulee 14.9 mittariin kokonaista 38v (apua) ja lapsia on kolme. Mukava lueskella juttuja muidenki arjesta =)
Joo, tähän tuppaa jäädä koukkuun! =) Aamulla päätinkin olla aukaisematta koneen ja kävin poikien kans leikkikentällä, nyt sit tupsahdin tähän kun pienin nukkuu päikkäreitä ja keskimmäinen rupee just kattoo 10+2. Vanhin tuli just koulusta ja on kovasti asiaa.
 
Hei kaikille! Olen 37v. ja perheeseeni kuuluu avomies ja 4-vuotias poika. Elelemme kolmisin ja perheenlisäys olisi iloinen yllätys. Kuulin hauskan vitsin, jonka haluan jakaa teidän kanssanne eli MIKSI BLONDI ISTUI PISTORASIAN VIERESSÄ LATTIALLA? Koska odotteli sähköpostia! :LOL: Piristystä päivään kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 17:33 matleena kirjoitti:
Hei kaikille! Olen 37v. ja perheeseeni kuuluu avomies ja 4-vuotias poika. Elelemme kolmisin ja perheenlisäys olisi iloinen yllätys. Kuulin hauskan vitsin, jonka haluan jakaa teidän kanssanne eli MIKSI BLONDI ISTUI PISTORASIAN VIERESSÄ LATTIALLA? Koska odotteli sähköpostia! :LOL: Piristystä päivään kaikille!
Tervetuloa joukkoon! =) :wave:
 
Tuittu75
[/quote]
moicca..ootko sama tuittu joka löytyy tuolta ystäviä palstalta? :)
[/quote]

Onko jollakin muulla sama nimimerkki??? Eli siis en ole. Kirjoittelin tänne joskus silloin odotusaikana, enkä tullut rekisteröineeksi tuota nimimerkkiä. Nyt vain vanhasta muistista tuli saman nimen alla kirjoiteltua, kun pitkästä aikaa eksyin sivulle. Tästä eteenpäin laitetaan tuo lisäys -75 perään..
 
Heips vaan!
Huomasin meitä kolmenelosia olevan liikkeellä aika monta. Täälläkin yksi jonka vuodet kolmenkympin pyöreiden juhlien jälkeen ovat hurahtaneet huomaamatta. kai se aika noiden muksujen kans touhuillessa kuluu niin nopeasti. Ja joskus peiliin vilkaistessaan pelästyy et kukas toi kummitus on, minne on hävinnyt se hehkee nuori neito... :)
 
\moicca..ootko sama tuittu joka löytyy tuolta ystäviä palstalta? :)
[/quote]

Onko jollakin muulla sama nimimerkki??? Eli siis en ole. Kirjoittelin tänne joskus silloin odotusaikana, enkä tullut rekisteröineeksi tuota nimimerkkiä. Nyt vain vanhasta muistista tuli saman nimen alla kirjoiteltua, kun pitkästä aikaa eksyin sivulle. Tästä eteenpäin laitetaan tuo lisäys -75 perään..

[/quote]
oli siellä..itä-suomesta??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 13:55 Emmiannikki kirjoitti:
Jeps. Hyvin on lähtenyt tämäkin osio liikkeelle. Hyvä juttu.

Meillä 10 kk poika oppi vihdoinkin konttaamaan pari viikkoa sitten. Nyt raukka nukkuu ihan uuvuksissaan pitkän häseltämisen jälkeen. Aamupäivällä oltiin perhekahvilassa. Poika on kova ujostelemaan ja koitetaan vähän treenata tutustumista muihin lapsiin. Tänään tuli pari ujosteluitkua (yksi vähemmän kuin viimeksi). Onkos muilla ujoja lapsia?
Ei ole ei, mutta vauvoille tulee noita "vierastuskausia" jotka menee kyllä ajan myötä ohitse. Ja kyllä siis kaikki näistä kolmesta lapsestamme on saanut näitä vierastusoireita pienenä, ja olempa huomannut että se kausi alkaa jälleen tässä suloisessa murkkuiässä ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 17:33 matleena kirjoitti:
Hei kaikille! Olen 37v. ja perheeseeni kuuluu avomies ja 4-vuotias poika. Elelemme kolmisin ja perheenlisäys olisi iloinen yllätys. Kuulin hauskan vitsin, jonka haluan jakaa teidän kanssanne eli MIKSI BLONDI ISTUI PISTORASIAN VIERESSÄ LATTIALLA? Koska odotteli sähköpostia! :LOL: Piristystä päivään kaikille!
Tässä toinen blondivitsi mikä lienee tuttu monelle: Kuinka blondi hukutetaan?...pistetään peili uima-altaan pohjalle.

Tervetuloa mukaan nuoreen *köh* joukkoomme! :D
 
heipparallaa olen 37v täältä eteläsuomesta.. on ollut hiukka kiirusta..22.8 meille syntyi poika ja kaikki rytmit on vielä hakusessa ja kun sitä normaaliarkea on kuitenki pakko pyörittöö niin kiirusta on ollut... niin tämä poju on meijän 6 muksu..minulla on kotona vain 4kpl muksuu iältänsä kaikki alle 4,5vuotta..ja kaks isointa on jo koulussa. :D
:flower:


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 08:58 nirzu kirjoitti:
heipparallaa olen 37v täältä eteläsuomesta.. on ollut hiukka kiirusta..22.8 meille syntyi poika ja kaikki rytmit on vielä hakusessa ja kun sitä normaaliarkea on kuitenki pakko pyörittöö niin kiirusta on ollut... niin tämä poju on meijän 6 muksu..minulla on kotona vain 4kpl muksuu iältänsä kaikki alle 4,5vuotta..ja kaks isointa on jo koulussa. :D
:flower:
No sinulla on vipinää siellä :D ...mukavaa että tulit tänne meidän joukkoon =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 11:13 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 08:58 nirzu kirjoitti:
heipparallaa olen 37v täältä eteläsuomesta.. on ollut hiukka kiirusta..22.8 meille syntyi poika ja kaikki rytmit on vielä hakusessa ja kun sitä normaaliarkea on kuitenki pakko pyörittöö niin kiirusta on ollut... niin tämä poju on meijän 6 muksu..minulla on kotona vain 4kpl muksuu iältänsä kaikki alle 4,5vuotta..ja kaks isointa on jo koulussa. :D
:flower:
No sinulla on vipinää siellä :D ...mukavaa että tulit tänne meidän joukkoon =)

:D kiitoksia..
 
Chillifinn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 23:27 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 17:33 matleena kirjoitti:
Hei kaikille! Olen 37v. ja perheeseeni kuuluu avomies ja 4-vuotias poika. Elelemme kolmisin ja perheenlisäys olisi iloinen yllätys. Kuulin hauskan vitsin, jonka haluan jakaa teidän kanssanne eli MIKSI BLONDI ISTUI PISTORASIAN VIERESSÄ LATTIALLA? Koska odotteli sähköpostia! :LOL: Piristystä päivään kaikille!
Tässä toinen blondivitsi mikä lienee tuttu monelle: Kuinka blondi hukutetaan?...pistetään peili uima-altaan pohjalle.

Tervetuloa mukaan nuoreen *köh* joukkoomme! :D
Ha haa...ai niin, eihän mun näitä blondina pitäis ymmärtää...ups, sorry!!! :/ ;)
 
Hei

Sain vihdoinkin kirjattua itseni sisää ihan virallisesti. Olen kirjoitellut tänne aikaisemmin niminerkillä Maru69. Jouduin kuitenkin vaihtamaan nimimerkkiä kun em oli jo käytössä. Eli olen 36 v kahden tytön äiti ja kuumeilen sitä kolmatta :heart:

En ole muuten blondi ;)
 
Tuittu75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 15:28 rentunruusu kirjoitti:
oli siellä..itä-suomesta??
Itä-Suomesta ollaan, Imatralta. Ja nyt muuten sain aikaiseksi ja rekisteröin tuon nimimerkinkin. Ei vain tule kovin usein tänne kirjoiteltua, kun meinaa tuo aika loppua kesken. Nyt kun aloitin työt, tulee ilta ihan liian pian ja tuhat hommaa olisi vieläkin tekemättä...

Jatketaan näitä kenties brunettien keksimiä sanontoja illan iloksi: "Mitä yhteistä on ufoilla ja viisailla blondeilla? - Sellaisista aina kuulee, mutta niitä ei koskaan näe"

nim. takuublondi
 
Tittamaari
Ilmoittaudun joukkoon :wave:

Siis minä 34, viisi lasta välillä 15 - 3,5 kk ja mies 39. Tampereelta ollaan.

Ihan uusi en täällä ole, mutta nyt siis "virallinen" ilmoittautuminen =)
 
Äitsyli-69
Tässä myös yli kolmikymppinen äiti Tampereelta. Ikää siis 36v. mutta tunnen itseni kyllä paljon nuoremmaksi vaikken nuoruutta tavoittelekaan. Ikä on mielentila ja sijaitsee pitkälti korvien välissä. Ei ikä määrittele koko ihmistä, sen vuoksi mun tuttavapiiriini kuuluu hyvin eri ikäisiä ihmisiä. En myöskään määrittele elämääni ikäni kautta. Kaikki on mahdollista jos ihminen vain uskaltaa olla se mikä luonnostaan on! =) Se, mikä mua häiritsee tämän ikäisissä ihmisissä on se, että liian usein voivotellaan että "voi voi kuinka vanha sitä jo onkaan!". Naurettavaa, sanon minä. Mitäs sitten pitäisi sanoa kun oikeasti on vanha?! :whistle:
 
Kasvi
mukaan tahdon myös :snotty: 36-v. lapset 9-v, 6-v, 2,5-v ja 1-v ja viidennen la 19.10.mies 43-v. :/ asustellaan keski-suomessa. miten blondi tappaa kalan? - hukuttamalla sen. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 14:26 Äitsyli-69 kirjoitti:
Tässä myös yli kolmikymppinen äiti Tampereelta. Ikää siis 36v. mutta tunnen itseni kyllä paljon nuoremmaksi vaikken nuoruutta tavoittelekaan. Ikä on mielentila ja sijaitsee pitkälti korvien välissä. Ei ikä määrittele koko ihmistä, sen vuoksi mun tuttavapiiriini kuuluu hyvin eri ikäisiä ihmisiä. En myöskään määrittele elämääni ikäni kautta. Kaikki on mahdollista jos ihminen vain uskaltaa olla se mikä luonnostaan on! =) Se, mikä mua häiritsee tämän ikäisissä ihmisissä on se, että liian usein voivotellaan että "voi voi kuinka vanha sitä jo onkaan!". Naurettavaa, sanon minä. Mitäs sitten pitäisi sanoa kun oikeasti on vanha?! :whistle:
Tervetuloa joukkoon! :wave: Tällä palstalla iän voivottelu varmaan juontaa juurensa tuonne mitäs nyt? -osion lapsekkaaseen meininkiin. Heidän rinnallaan olemme ihan naapurintätejä =) =) Kaikella kunnioituksella kaikkia osapuolia kohtaan =) =)
 

Yhteistyössä