Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 20:54 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 14:26 Äitsyli-69 kirjoitti:
Tässä myös yli kolmikymppinen äiti Tampereelta. Ikää siis 36v. mutta tunnen itseni kyllä paljon nuoremmaksi vaikken nuoruutta tavoittelekaan. Ikä on mielentila ja sijaitsee pitkälti korvien välissä. Ei ikä määrittele koko ihmistä, sen vuoksi mun tuttavapiiriini kuuluu hyvin eri ikäisiä ihmisiä. En myöskään määrittele elämääni ikäni kautta. Kaikki on mahdollista jos ihminen vain uskaltaa olla se mikä luonnostaan on! =) Se, mikä mua häiritsee tämän ikäisissä ihmisissä on se, että liian usein voivotellaan että "voi voi kuinka vanha sitä jo onkaan!". Naurettavaa, sanon minä. Mitäs sitten pitäisi sanoa kun oikeasti on vanha?! :whistle:
Tervetuloa joukkoon! :wave: Tällä palstalla iän voivottelu varmaan juontaa juurensa tuonne mitäs nyt? -osion lapsekkaaseen meininkiin. Heidän rinnallaan olemme ihan naapurintätejä =) =) Kaikella kunnioituksella kaikkia osapuolia kohtaan =) =)
Veit jalat suustani :D, minäkin ihan vitsillä aina heitän että: "olen vanahus", että se kuuluupi vaan mun sanavarastooni tuo lausahdus. Ja olen erittäin hyvilläni että olen päässyt "kunnialla" kolmenkympin paremmalle puolelle :whistle:

Mutta oikeasti, tällä puolella on jotenkin kotoisampi olo =) En viihdy enää tuolla toisella puolella jos siellä ei synny "vanhan ajan" tapaan pitkää, huisin humoristista keskustelua. Siellä kun juuri se ikätaso heiluu laidasta laitaan niin joukossa on lähes AINA, joka joku vetää herneen nenäänsä ;) Minä en jaksa lähteä niihin typeriin väittelyihin mukaan ja jos täälläkin alkaa moinen niin kartan kyllä kaukaa sellaiset ketjut. Mieluummin käytän aikani niin leppoisiin kuin myös vakavampiinkin aiheisiin jos niistä ei synny kinaa =)

 
Daadeli
Iltaa! Täällä 35v uusi tulokas joukkoonne! Minulla on kaksi poikaa, eskarilainen ja 3-vuotias villikko sekä tyttö 1v 10kk. Meillä on netti-yhteys pelannut vasta muutaman viikon ja nyt parin päivän ajan olen seuraillut tätä keskustelupalstaa. Aika asiatonta, etten sanoisi. Olisko teidän elämää kokeneempien naisten seurassa vähän hyväksyvämpi illmapiiri.Erimieltähän saa olla, siitähän sitä keskustelua syntyy, mutta tyylikkäästi.
 
4-tytön äiti
Hyvää iltaa!
Pääsin lopultakin koneella käymään. Joten olen 37v äiti oulunläänistä ja meillä on neljä tyttöä iältään 15, 13, 10 ja iltatähti 1.9v. Tosin haaveilen vielä yhdestä tytöstä. Olen myöskin aika uusi tällä palstalla :) Täällä ei ainakaan sanota asioita niin loukkaavasti kuin mitä nyt palstalla. Siellä on välillä kunnon "tappelu" käynnissä. Joten täällä tuntuu olevan aikuisempaa seuraa :wave:
 
Daadeli
Minä jo ajattelin, ettei yhtään meidän ikäistä jaksa enää kukkua tähän aikaan. Minä en millään malttaisi mennä nukkumaan, kun sitä omaa aikaa ei oikein saa revittyä muuten kuin lasten mentyä nukkumaan. Olen käynyt usein katselemassa tässä yli kolmekymppisten osiossa, mutta aika vähän tänne ihmiset kirjoittelee. Olen kotiäiti ja kovasti ajatustenvaihdon tarpeessa.
 
Huomasin just et en ole ilmoittautunut tänne ollenkaan vaikka usein käyn täällä lukemassa. Asutaan pirkanmaalla perheeseen kuuluu minä 31v., mieheni 35v. pojat edellisestä liitosta 11v. ja 8v. sekä meidän tättähäärä 1v.1kk. Päivät menee töissä käydessä (4h), lasten kansa olemiseen joskus siivoamiseen ja nyt olen alkanut harrastaan kuntonyrkkeilyä. :)
 
keväänlapsi
Huomasin, ettei moneen päivään ole kirjoitettu... Missä olette? Mä olen pojan kanssa kaksin huomisen päivän enkä aio tehdä mitään kotitöitä, vain leikkimistä ja ulkoilua! Mulla oli niin ikävä poikaani, joka oli yökylässä mummilassa, että aion helliä ja halia häntä koko huomisen... :heart: :hug:
 
Täällä ollaan :wave: kun joku kyseli =) Pistäkää vaan aloituksia niin joku niihin sitten tarttuu. Monesti on niin että jos uutena keskustelupalstalle tulee niin ei "osaa" oikein keksiä mitään sanottavaa, mutta siitä vain mitä mieleen tulee. Itse olen sellainen joka enää jaksaa nopsaan käväistä, ja jos sille päälle satun, heitän vaan ihan "hyvää päivää" avauksen koska haluan juttuseuraa. Minusta on kiva vaihtaa päivän kuulumisia, mutta jos kovin tärkeä aihe täältä löytyy, toki otan osaa sellaiseenkin keskusteluun, jos vain on aikaa =)

Nyt taitaa lamppu sammua minulta :wave:
 
E L I N A
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 16:38 Meduusa kirjoitti:
Hauskaa, me ollaan taas "lisäännytty", :whistle: mikä sana :D
Määkin tahdon mukaan "lisääntyvään" joukkoon.

39v äiti ja kotona 4v poika sekä mies. Vanhemmat lapset opiskelemassa toisella paikkakunnalla. Itse olen Oulusta.
:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 23:23 neljä ässää kirjoitti:
Jospas jättäis itsekkin tänne puumerkkinsä kun tänne kuulutaan.
32 on mittarissa ja neljälasta . Hiljaista on ollut kun olen täällä aina välillä piipahtanut joten on sitten tullut pörrättyä tuolla mitäs nyt puolella. =)
Käytkö myös tuolla mameissa? Tuli noista mausteista vaan mieleen ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 22:28 Hööpänpööppä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 09:45 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Tervehdys täält Epsanjasta!
vuosimallia -70
Heipat sinne lämpöön! Täälläkin äiti vm. 70.
Tervehdys teille molemmille,täällä myös kolmen lapsen lapsen äiti vuosimallia -70 ja aivan mahdoton Epsanja-fani!

Taas olemme tulossa muutaman viikon päästä sinne reiluksi kahdeksi viikoksi!!!!! B) B) B) B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:57 hopo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 22:28 Hööpänpööppä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 09:45 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Tervehdys täält Epsanjasta!
vuosimallia -70
Heipat sinne lämpöön! Täälläkin äiti vm. 70.
Tervehdys teille molemmille,täällä myös kolmen lapsen lapsen äiti vuosimallia -70 ja aivan mahdoton Epsanja-fani!

Taas olemme tulossa muutaman viikon päästä sinne reiluksi kahdeksi viikoksi!!!!! B) B) B) B)
Kiitoksia!
täällä rupeaa olla jo sopivan lämmintä varjossa nyt 20 astetta ja tälle viikolle on luvattu ( välimerenrannikko ja baleares) 30 astetta.Tää on ehdottomasti parasta aikaa vuodesta táällá ja sitt heinäkuussa tullaan suomeen hellettä pakoon
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 13:59 tiitiäisen äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:57 hopo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 22:28 Hööpänpööppä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 09:45 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Tervehdys täält Epsanjasta!
vuosimallia -70
Heipat sinne lämpöön! Täälläkin äiti vm. 70.
Tervehdys teille molemmille,täällä myös kolmen lapsen lapsen äiti vuosimallia -70 ja aivan mahdoton Epsanja-fani!

Taas olemme tulossa muutaman viikon päästä sinne reiluksi kahdeksi viikoksi!!!!! B) B) B) B)
Kiitoksia!
täällä rupeaa olla jo sopivan lämmintä varjossa nyt 20 astetta ja tälle viikolle on luvattu ( välimerenrannikko ja baleares) 30 astetta.Tää on ehdottomasti parasta aikaa vuodesta táällá ja sitt heinäkuussa tullaan suomeen hellettä pakoon
Saako udella missäpäin Epsanjaa asustelette?
Minkälaista siellä on asua jne.
Olemme jutelleet,et jossain vaiheessa elämää olisi kiva asua Epsanjassa.
 
Savosta maaliskuisen illan tervehdys! Näyttäähän meitä muutamia =) edes olevan täälläkin puolella. Harvoin vain ehtii piipahdella, kun "käsitöitä" riittää kolmen muksun kanssa. Vauhti varmaan on hidastunut, kun 35 on jo mittarissa! Isi jäi isyyyslomalle vappuun asti ja minä kipittelen töihin leivän hankintaa :D
Onneksi kesä sujuu kotosalla!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 16:21 hopo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 13:59 tiitiäisen äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:57 hopo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 22:28 Hööpänpööppä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 09:45 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Tervehdys täält Epsanjasta!
vuosimallia -70
Heipat sinne lämpöön! Täälläkin äiti vm. 70.
Tervehdys teille molemmille,täällä myös kolmen lapsen lapsen äiti vuosimallia -70 ja aivan mahdoton Epsanja-fani!

Taas olemme tulossa muutaman viikon päästä sinne reiluksi kahdeksi viikoksi!!!!! B) B) B) B)
Kiitoksia!
täällä rupeaa olla jo sopivan lämmintä varjossa nyt 20 astetta ja tälle viikolle on luvattu ( välimerenrannikko ja baleares) 30 astetta.Tää on ehdottomasti parasta aikaa vuodesta táällá ja sitt heinäkuussa tullaan suomeen hellettä pakoon
Saako udella missäpäin Epsanjaa asustelette?
Minkälaista siellä on asua jne.
Olemme jutelleet,et jossain vaiheessa elämää olisi kiva asua Epsanjassa.
Me asutaan Tarragonan lähellä pikkuruisessa kylässä (300 asukasta),
Barcelonaan meill on matkaa autolla ilman hirveitä ruuhkia n.40 minsaa.
Itse olen suomalainen, avopuolisoni espanjalainen ja poikani syntyi Mallorcalla.
alussa oli hirveitä eroja kun vertas kaikkee suomalaisuuteen ja piti opettaa itselleen "maan tavat". Nyt kun sen on oppinut niin ei tääll silleen hirveesti oo erillaista kuin siell kotimaassakaan. onhan niitä eroja tietenkin, jos niitä hakee, kuten yks hyvä esimerkki viini on halvempaa kuin vesi. Ja poika sai suomen kansalaisuuden ennen espanjalaista vaikka tääll espanjassa syntykin.
Mutta tykännyt olen ,paitsi kesistä en paljoo perusta ennen tuun suomeen kun olen täällä ja joulusin tulee aina hirvee ikävä kun joulu ei tunnu joululta ilman lunta ja joulupukkia, kun tääll tuo 3 itämaan tietäjää lahjat lapsille loppiaisena. mutta meikkis pitää suomalaisia perinteitä yllä ja siitä syystä poikaa tuleee hemmoteltua kun sillä on tavallaa kaks joulua.
Ylpeinä kuljemme suomi paidat päällä koko perhe
 
Itse myös pyörin eniten tuolla mitä nyt osastolla, mutta tulee myös tännekin kurkattua. Olisin myös täälläkin enemmän, mutta täällä tuntuu olevan vähän hiljaisemman puoleista.
Perheeseemme kuuluu aviomieheni ja neljä lapsosta, joten ei ole tekemisen puutetta varsinkin, kun lapset ovat iältään 10kk - 7v. Tosin kieltämättä välillä tuntuu, että seinät kaatuis ja silloin kaipaan aikuisseuraa myös itselleni. Jos joku kaipaa myös itselle ja lapsille seuraa niin saa ilomielin heittää yytä :wave: Lahti ja Riihimäki on tässä lähettyvillä.
 
khf
heippa hänkin ilmottautuu tänne vanhuksien puolelle.. ikää itselläni on 31v ja miehelläni 34v ja lapsia on neljä poika 11v tyttö 9v tyttö 3v ja tyttö 2kk eli akka valta jyllää.. ensteksi voisi vähän kysellä mistä päin te olette jotka täällä palstalla on? mä olen itse vihdistä
 

Yhteistyössä