Nämä uudet hotellit, jonne ei saa viedä lapsia (tjäreborg), mitä mieltä? :(

  • Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
huippu
Ihana,ku on hotelleja missä ei ole lapsia ollenkaan :) itse pienten lasten äitinä nauttisin,kun pääsin lomalle IHAN ILMAN lapsia tai muiden lasten ääniä. Huippu,kun ovat tuollaisen keksineet!!eihän tuossa ole mitään rasistista tms,kerrankin on ajateltu myös lapsettomia tai niitä jotka oikeasti haluavat nauttia lomasta TÄYSIN ilman lapsukaisia.
 
"minna"
Hotelleja on suunnattu lapsiperheille, on hotelleja jossa on nuorisolle suunnatut palvelut lähellä, miksei hotelleja aikuisille. Ihan säälittävää ruikuttaa jos johonkin rakennetaan hotelli johon jonku kullanmuru ei pääse. Ymmärtäkää nyt että täällä on paljon ihmisiä, jotka ei tykkää lapsista, jotka ei saa lapsia, jotka haluavat lomailla ilman lasten meteliä. Eikö ole hyvä, että heillekin järjestetään jotain. Miksi pitää järjestää jotain lapsiperheiden hotelleja! Eihän niitä lapsia ole kielletty koko kaupungista vaan yhdestä hotellista. On ihmisiä, joilla on muutakin elämää kuin lapset ja lapset ja lapset. Pitäiskö nostaa meteli noista lapsiperheiden hotelleista!
 
Alashandra ei jaksa kirjautua
Nuo on kyllä hyvä idea. Juuri sopiva esim. lapsettomalle siskolleni joka ei voi sietää kiukuttelevia ja riehuvia lapsia ravintoloissa. Itse voisin kanssa harkita, vaikka ei minua lapsoset ole isommasti koskaan haitanneetkaan.
 
"alma"
Ihan hyvä idea, mutta aika raflaavat mainokset olivat tehneet.

Eronahan näissä hoteilleissa lapsiperheille suunnattuihin hotelleihin on se, ettei näihin ei lapsille hotelleihin oteta lapsia ollenkaan. Ne lapsiperheille suunnatut hotellit ovat vain heille suunnattuja eikä keneltäkään ihmisryhmältä minkään syyn takia kiellettyjä.
 
"minna"
[QUOTE="alma";23932097]Ihan hyvä idea, mutta aika raflaavat mainokset olivat tehneet.

Eronahan näissä hoteilleissa lapsiperheille suunnattuihin hotelleihin on se, ettei näihin ei lapsille hotelleihin oteta lapsia ollenkaan. Ne lapsiperheille suunnatut hotellit ovat vain heille suunnattuja eikä keneltäkään ihmisryhmältä minkään syyn takia kiellettyjä.[/QUOTE]

Siispä lapsiperheet saavat sitä mitä haluavat. Mutta jos tehdään hotelli joka on suunnattu aikuisille, tuo varmasti vanhemmat lapsiaan sinne. Eivät voi ymmärtää, jos joku haluaa lomailla ilman lasten hälinää. Siksi on paras tehdä hotelli vain aikuisille, jotta myös he voivat saada mitä haluavat. Mä en ymmärrä miksi pitää nostaa meteli siitä, että lapset eivät pääse yhteen hotelliin. Hotelleja on varmaan pikkasen enemmän kun se yksi ja heiltä ei ole kieltoa mihinkään muuhun.
 
"alma"
[QUOTE="minna";23932165]Siispä lapsiperheet saavat sitä mitä haluavat. Mutta jos tehdään hotelli joka on suunnattu aikuisille, tuo varmasti vanhemmat lapsiaan sinne. Eivät voi ymmärtää, jos joku haluaa lomailla ilman lasten hälinää. Siksi on paras tehdä hotelli vain aikuisille, jotta myös he voivat saada mitä haluavat. Mä en ymmärrä miksi pitää nostaa meteli siitä, että lapset eivät pääse yhteen hotelliin. Hotelleja on varmaan pikkasen enemmän kun se yksi ja heiltä ei ole kieltoa mihinkään muuhun.[/QUOTE]

Luulen, että tuo agressiivinen mainonta kuohutti.

Minusta ihan hyvä, että on pelkästään aikuisillekin hotelleja. Lapsiperheenä emme ole useinkaan valinneet ns. lapsiperhehotellia vaan yleensä jonkun rauhallisen ja pienen hotellin syrjäkyliltä.
Nuo lapsiperheille suunnatut hotellit ovat usien suuria hotellikomplekseja, joita haluamme välttää.

Voisin ihan hyvin kuvitella itsekin moiseen meneväni, jos kohdalle sattuisi, mutta en koskaan tarkoituksella valitsisi tuollaista hotellia aikuisseurassakaan. Yleensä lomalla ollaan keskitytty lähiseudun kiertelyyn, on syöty ulkona jne. Hotellissa vaan levätään ja käydään nukkumassa, ehkä hiukan altaallakin. Silloin on ihan sama onko juuri siellä hotellissa niitä lapsia. Ympäristössä niitä kyllä riittää.

Suurimman melun ja haitan ovat kyllä reissuillamme aina aiheuttaneet humalaiset aikuiset. Voisin kuvitella niitä liiaksi rentoutuneita örveltäjiä siellä aikuishotellissa juuri olevan.
 
"Vieras"
Ehkä niille on tarvetta? Mulla itselläni ei ole mitään lapsia vastaan, enkä mä tuollaista hotellia kaipaa, mutta jos joku haluaa täysin lapsettoman hotellin, niin se heille suotakoon.

Mä en osaa asiaan sanoa juuta tai jaata, kun ei mua lapset ole ikinä häirinneet. Enemmän aikuisissa on häirikköjä - tai teineissä :)
 
ais
Jahans, luulen, että kerran jos toisenkin, on ollut täällä äiti-ihminen märisemässä siitä, että kuinka hänen lastaan katsottiin nirppanokkana, kun roiskutteli auronkoa ottavan tädin päälle vettä. Kenties mulkaisuja on aiheuttanut myös riekkuminen ravintolassa ja uhmaikäisen riehuminen uima-altaalla, huutaminen, kiljuminen, lasten yleinen tyrkylle tuleminen.

Ihanaa, että lapsivapaita hotelleja on olemassa.
 
"Äiti myös"
Ihana,ku on hotelleja missä ei ole lapsia ollenkaan :) itse pienten lasten äitinä nauttisin,kun pääsin lomalle IHAN ILMAN lapsia tai muiden lasten ääniä. Huippu,kun ovat tuollaisen keksineet!!eihän tuossa ole mitään rasistista tms,kerrankin on ajateltu myös lapsettomia tai niitä jotka oikeasti haluavat nauttia lomasta TÄYSIN ilman lapsukaisia.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Sitä paitsi olen kamala ikävöimään ja kerran jos toisenkin toisten lasten riemunkiljahdukset ja räkätys altaalla ovat tuoneet kyyneleet silmiin.. :)
 
"Äiti myös"
Haluan vielä lisätä että tahattomasti lapsettomana, lasta ei vain kuulu pitkän yrittämän jälkeenkään, uskon että haluaisin myös viettää lomani lapsettomassa paikassa, jottei tarttisi lomallakin kadehtia lapsellisia vanhempia.. :)
 
"Rolle"
Perheenisänä voin sanoa että hieno idea! Hotelleista varmasti 90% on lapsiystävällisiä enkä ymmärrä tällaista haloota.

Niin ja tässä se kohuttu mainos, joka on myöskin minusta mainio. Miten tätä muuten voi edes mainostaa?? http://images2.tjareborg.fi/images/SiteID15/SitePage/Sunprime_lomaa_aikuisille_top.png?v=4
 
ope lomalla
Lomaillessani en halua hotelliini lapsiperheitä, mieluusti en lähellekään kohdetta... töissä näkee lapsia ja niiden vanhempia ihan tarpeeksi. Mainonta olisi voinut olla vieläkin rajumpaa, toi oli aika pliisu.
 
Mainos on ankea ja sen huumori epäonnistunutta. Kuvitelkaapa lapsien tilalle liikuntavammainen...

Liikeideana minusta hyvä. Kuten moneen kertaan on tullut jo todettua lapsille suunnattuja hotelleja löytyy ja hienoa, että on ymmärretty miettiä eri kohderyhmiä. Aikoinaan olisin saattanut hyvinkin valita tuon tyyppisen hotellin. Nykyään nautin näistä hyvistä lapsiperheille suunnatuista majoituskohteista.
 
Oi ihanaa että tuollasiakin on järkätty! :) Kun lapsemme on vähän isompi ja kehtaa jo lähteä kahestaan niin tuollaseen mennään! :) Saa viettää hetken AIKUISTA vapaata. ;) Ketä tuo nyt voi loukata, eiköhän niitä muksulomapaikkoja ole pilvinpimein. :D
 
Outoja ootte
Kyllä lasten vanhemmat kaipaa parisuhdeaikaa ja meitä ainakin ahdistaa nähdä ja kuulla muita lapsia silloin, koska oikeesti iskee vaan ikävä ja aletaan puhua omista lapsista sen sijaan että hoidettais sitä parisuhdetta minkä takia reissuun on lähdetty. Todella fiksu idea siis myös perheellisille pariskunnille. Toisaalta on ihan ok, ettei lapsettomien (omasta halusta tai tahattomasti) tarvitse sietää lasten melua silloin kun ovat valmiita tästä olotilasta isot rahat maksamaan! Normaalielämään lapset kuuluvat, hotellielämä onkin fantasiaa ja hetken poikkeama arkeen. Se ei ole lapsilta pois, joskus hekin kasvavat vielä aikuisiksi ja kaipaavat ehkä samoja palveluja. Nautinto, josta ei ole kellekään mitään haittaa, muuta kuin kateus.
 
"minä"
kyllä mä ainaki ottaisin isänä hotellin, jossa on lapsia, vaikka kuinka meluaa, niin silti kun niiden touhua katsoo, niin tulee vaan hymy suupieleen. :)
Vitduu tollaset hotellit!
 
"vieras"
itse entisenä lapsettomana olin todella kiitollinen, että on olemassa myös vaihtoehtoja pariskunnille joilla ei ole lapsia. En todellakaan olisi pystynyt olemaan pahimmassa vaiheessa lapsettomuutta lomalla rentoutumassa, jos olisin edes nähnyt perheen jossa onni oli uhkeimillaan pienen lapsen/vauvan kanssa. En vain olis pystynyt olemaan, olisin vaipunut jonnekin.. olo oli niin paha.

Nyt lapsellisena valitsemme aina majoituksen sen mukaan onko se lapsiystävällinen. Edelleenkin kannatan erilaisia majoitus vaihtoehtoja, joista voi omansa valita. Lapsi vapaita saa ja pitää olla tarjolla!

Mitä siihen matkayhtiön mainokseen taas tulee, niin aika mauton se on, mutta erittäin selkeä. Vai jäikö jollekin epäselväksi se, että keille kyseinen vaihtoehto oli suunnattu? Jos mainos jotkuta loukkaa, voi aina äänestää valitsemalla toisen yhtön matkansa järjestäjäksi, sellaisen joka tarjoaa lapsellisille sopivia vaihtoehtoja.
 
Kajjjssa
On se nyt kumma, kun pariskunnille tarjotaan jotain, niin heti pitää päästä lapsetkin tunkemaan samaan paikkaan. Lapsia vastaan mulla ei todellakaan ole mitään. Mutta en voi sietää niitä omahyväisiä vanhempia, joiden elämä pyörii sen oman palleron ympärillä eikä muita ihmisiä huomioida pätkääkään. Nämä vanhemmat luulevat, että heidän Onni on se jota kaikki pitävät maailman suloisimpana lapsena. Kerran eräällä lomalla jouduin lapsiystävälliseen hotelliin, enkä ikinä unohda sitä äitä jotka huusi altaan reunalla aamusta iltaan: onni tule uimaan, onni, älä mene uimaan, onni, heitä pallo, onni, hae pallo, onni, älä heitä palloa, onni ui tänne, onni, älä juokse, onni nyt vähän nopeammin, onni, tule syömään, Onni.... en ikinä enää lähde minnekkään lomalle sun kanssa, onni sitä, onni tätä, onni tota jne. Oikeesti, käy sääliks tollaisia lapsia!
 
Hukkis
Mainos on ankea ja sen huumori epäonnistunutta. Kuvitelkaapa lapsien tilalle liikuntavammainen...

Liikeideana minusta hyvä. Kuten moneen kertaan on tullut jo todettua lapsille suunnattuja hotelleja löytyy ja hienoa, että on ymmärretty miettiä eri kohderyhmiä. Aikoinaan olisin saattanut hyvinkin valita tuon tyyppisen hotellin. Nykyään nautin näistä hyvistä lapsiperheille suunnatuista majoituskohteista.
Miksi pitäisi kuvitella tilalle liikuntavammainen? Hotellit joihin liikuntavammaiset eivät ole tervetulleita? Huomaa, että sulta on mennyt koko mainoksen pointti ohi.

Mainos on humoristinen, ja jokainen vanhempi tunnistanee tilanteen. Jokainen vanhempi myös tietää, että pienen lapsen kanssa syödään vuorotellen, toisen ruoka siinä aina jäähtyy. Mainos on humoristinen ja tarkoituksella pikkuisen ylilyövä. Naperohan on kuvassa syötävän suloinen, mutta kahdenkeskiseen aikaan hän ei sovi.

Jokaisessa terveessä parisuhteessa vanhemmat ottavat myös kahdenkeskistä aikaa. Ei sen tarvitse olla kahdenkeskinen hotelliloma, vaan sehän voi olla mitä kukainenkin tykkää, mutta älytön haloo siitä, että lapset eivät ole tervetulleita pieneen osaan hotelleista on älytöntä. Lapsiperheellä on kyllä vara valita niistä muista hotelleista.

Mitäköhän täällä niuhottavat sanovat siitä, että Itävallassa ei monenkaan hotellin sauna- ja spaosastolle saa tuoda lainkaan lapsia. :)
 
siis tämähän
Tämä on hyvä keksintö. Onhan lapsiperheillekkin suunnattuja hotelleja niin miksi ei pariskunnille ja yli 16v. Miksi tästä pitää nostaa tuollainen haloo? Keneltä se on pois? Kertokaa
 
"vieras"
Mainos on ankea ja sen huumori epäonnistunutta. Kuvitelkaapa lapsien tilalle liikuntavammainen...
No jos kuvittelen mainoksen lapsen tilalle ördäävän ja pöytään oksentavan humalaisen aikuisen ja mainostuksen kohteeksi siistin hotellin, jossa näistä ei joudu kärsimään, niin en edelleenkään voi pitää mainosta mitenkään epäonnistuneena vaan päinvastoin erittäin onnistuneena ja hauskana. Tiivistään varmasti monen ihmisen aidoimmat ajatukset. Kukapa ei olis toivonut että voisi vaikka seuramatkalla vaan pyyhkiä pois sen sönköttävän humalaisen ihan siinä missä penkkiä potkivan ja kiljuvan lapsenkin.

Liikuntavammaiset oikeasti tuskin häiritsevät juuri ketään milläänlailla joten sikäli vertauksesi on epäonnistunut, toisin kuin lapset ja humalaiset. Joista kumpikin periaatteessa on ihan ok koska VOISI teoriassa olla vaan ihminen muiden joukossa mut käytännössä ei, koska heiltä ei voi olettaa samanlaista oman käytöksen ja äänivarojen hillitsemistä kuin selviltä aikuisilta.
 
"Puppe"
Me tykätään Börjen kanssa kulkea lomalla alastomina, tai korkeintaan nahkastringeissä ja hyväillä toisiamme koko ajan. Kerran jouduttiin ravintolassa samaan pöytään lapsiperheen kanssa. Se oli kyllä tosi ahdasmielinen ja rasistinen perhe, eivät ollenkaan tykänneet olla meidän kanssa samassa pöydässä. Valittivat vaan koko ajan, ettei oo kaunista ku uikkareissa olevat homot nuolee toisiaan. Ihan niinku me ei oltais ollenkaan ihmisiä! Onko kaikki lapsiperheet noin ahdasmielisiä, ettei kaikilla oo oikeus olla joka paikassa just niinku haluaa?

Ihme itkua, jos muksuja ei haluta joka paikkaan. On maailmassa paljon muitakin asioita, joita ei haluta joka paikkaan. Vai onko nämä lapsisuvaitsevaisuutta vaativat äidit oikeasti niin suvaitsevaisia, että ihan kaikki käy myös heille? Asioilla kun tuppaa olla kaksi puolta.
 
"Lapseton"
En minä lapsia vihaa, päinvastoin, ihan mukavia ovat. Mutta aina ei vain jaksa. Itse lähden lomalle rentoutumaan, mikä ei aina ole ihan helppoa lasten seassa. Tässäpä muutama lapsijuttu edelliseltä lomareissulta, joista en pitänyt, vaikka lapsista yleisesti pidänkin.

- Noin koko lentomatkan tuolini selkänojaa potkiva lapsi, joka myös kiukutteli äänekkäästi ison osan matkasta ja pari kertaa heitti kourallisen sipsejä niskaani. En rentoutunut sillä matkalla.
- Ravintolassa pöytämme vieressä seisova meitä pitkään tuijottanut lapsi, joka lopulta totesi vaimolleni "mun äitillä on isommat tissit". Syövän takia rintansa menettänyt vaimoni alkoi itkeä.
- Järjestetyllä bussireissulla sulaneen jäätelönsä syliini kipannut lapsi. En pitänyt pitkään märkinä pysyvistä housuistani sillä reissulla.

Anteeksi, jos haluaisin joskus rentoutua ilman lapsiakin.
 
"carelia"
Mainos on ankea ja sen huumori epäonnistunutta. Kuvitelkaapa lapsien tilalle liikuntavammainen...

Liikeideana minusta hyvä. Kuten moneen kertaan on tullut jo todettua lapsille suunnattuja hotelleja löytyy ja hienoa, että on ymmärretty miettiä eri kohderyhmiä. Aikoinaan olisin saattanut hyvinkin valita tuon tyyppisen hotellin. Nykyään nautin näistä hyvistä lapsiperheille suunnatuista majoituskohteista.
Tuota...aika paljon hotelleja, jotka eivät sovi liikuntarajoitteiselle. Huumoria siitä tuskin kukaan repii. Ja miksi liikuntavammaisesta olisi kenellekkään häiriötä, hirveetä meteliä pitävä pyörätuoli vai?
 

Yhteistyössä