*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Kaikki arvot olivat erinomaisia, oikein kuulemma malliesimerkkejä normaaleista arvoista. Että terve olen kuin pukki!! :snotty: Ja kuukautisten myöhästyminen/kierron heilahtelu voi johtua NIIIIN monesta asiasta.

Että odottelu jatkuu. Onhan tämä nyt ihan hassua jo. :p
 
Johnu hyvä kuitenkin, että ne arvot kunnossa olivat =)

Mä oon itse joskus joutunut popsimaan keltarauhashormoneja, kun jäi kuukautiset tulematta ja testiinkään ei mitään tullut ja verikoekin kertoi, että raskaana ei olla. Niillä sit sain taas kierron normaaliksi.

 
Olen just tuolle keltarauhashormoonille allerginen :) Eli just sitähän on raskauden aikana mahottomia määriä elimistössä, eikös sitä istukka tuottanut. Eli maksa ei kestä raskautta ja edellisestä ne asat ja alat nousikin sitten tuonne päälle 200:n!! Normaalisti pitää olla alle sen 35:n. Eli en ole voinut koskaan syödä tavallisia e-pillereitä ja vähän mietityttää, että jos joskus kierukkaa harkitsen, niin miten sen hormooni vaikuttaa. En ole kyllä vielä asiaan perehtynyt kunnolla. Kaippa niitä vaihtoehtoja on pilvin pimein...

Tuskinpa ne mulle mitään keltarauhashormoonia uskaltaa rueta antamaan. Maksa sanoo pian *poks*!
 
Taustailijana olen ollut ja vielä varmaan jatkossakin, mutta minä menen huomenna otattamaan hormoonikierukan pois...on ollut iho-ongelmaa ja tiputtelua koko 8 kuukautta siitä asti kun laitettiin. Ei vaan nuo kumileikit hirveästi kiinnosta ja kun tuo miehen asenne asiaan tiedetään (vauvakuume) niin kuinkahan tässä käy :kieh:

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille :heart: :heart: :heart: :heart:
 
taas mä olen unohtanut ilmotella mutta kp 13 siis menossa, luulen että kierron kestoks voi nyt laittaa tuon 33..
anteeksi kauheasti kun en kerkiä kirjoitella paljoa, mut en näinä päivinä kerkiä enää edes FB:hen ja sekös vasta rassaa :eek: :xmas:
parin viikon päästä alkais työtkin...
 
En oo ehkä koskaan ollut näin ilonen siitä, että menkat alkoi!!! Pääsee VIHDOIN laskemaan ja suunnittelemaan!! Nyt kun vielä seuraava kiertokin olis ees sinne päin, niin tässähän voi sitten rauhassa rueta "tosihommiin" ja lopulta raskautua :D

Viime kierto venyi sitten lopulta 56 päiväiseksi. :p

-johnu-
 
Lueskelin tuossa kahvikupin äärellä koko viestiketjun läpi. Ihania tarinoita meillä täällä. Elämänmakuisia. :heart: Herään aina niin ajoissa, että kerkiän juomaan aamukahvin YKSIN, ilman yksiäkään pienten jalkojen tömistyksiä. Sitten jaksaa koko päivän, kun patterit on ladattu.

Ihanaa, tuo keväinen auringonpaiste. Kummallisesti antaa voimia, vielä vaan kun löytyis ne aurinkolasit jostain, niin ei tarttis siristellä. Oli taas mukava viikonloppu. Oon oppinu ottamaan rennosti. En tee viikonloppuisin yhtään mitään ylimäärästä ja annan "ajatusten viedä". Vielä kun tuo 2vee heräsi molempina vkonloppu aamuina ennen 7.00, niin kerkisi enemmän kuin yleensä. :) Moneltako se nousee, kun kelloja siirretään? Eikös niitä kohti kesää siirretä. Siis 8.00!!! Ei paha.

Täällä ollaan hyvästelemässä tuo täti, näinä päivinä lähdössä pois. :) Kamalaa vertauskuvaa. Siis suomeksi, menkat on pian lopuillaan. Olo on rauhallinen ja odottava. Olen koko viikonlopun tehny jotain psyykkistä tsemppausta raskauteen. Semmoinen olo, että on saatava normaali "viimeinen" raskaus, ilman sairasteluja ja kamalaa maksa-arvo seurantaa ja allergista vauvaa. Eihän sitä vielä voi tietää, mitä tapahtuu tulevaisuudessa, mutta toiveet on korkealla.

Ja onko mitään ihanampaa kuin vauva-arki? Ei ole mihinkään kiire. Ja saa olla kotona, kun tuo keskimmäinen alkaa eskarin. Ja vaikka hurauttaa mummulaan keskellä päivää, jos siltä tuntuu. Ja olla yöpaidassa koko päivän!! Voi mitä kummallisuuksia sitä ihminen kaipaakaan. Niin ja tietysti hoitaa sitä maailman ihaninta ihmettä, siinä sivussa :D

Maanantaita kaikille!
johnu
 
Hei!

Pääseekö uusi kuumeilija mukaan? Täällä joskus viime vuoden puolella taisin ollakkin. Kuume on ollut poissa jonkin aikaa, mutta nyt se on tullut taas takaisin...

Meillä lapset ovat 00, 02 ja 05. Melko iso alkaa olemaan jo tuo pieninkin!
Työelämässä olen tällä hetkellä.

Mulla on nyt kp 16/28-32. Ovisajat olisi käsillä..
 
Lilianne Tervetuloa mukaan vaan =) Toivottavasti nopiaan tärppäis :D

Ennen kuin taas huomaakaan, niin saa olla jännäämässä jonkun puolesta, että josko plussaa tulis testiin. :whistle: Menee niin nopeesti tää aika. itsekin just plussasin omasta mielestäni ja silti kohta jo ollaan puolessa välissä odotusta. :eek:

Täällä ollaan sairasteltu koko perhe, tai mulla tää on vasta alkamassa, kun lapsilta alkaa mennä ohi. :snotty: Vaikka eipä nuokaan vielä lähellekään terveitä oo, kun kaikilla kauhee yskä ja nenät vuotaa jatkuvasti ja ruoat ei maistu. :/ Korvatulehduskin oli kaikilla kolmella ja siihen nyt sit lääkkeet menossa.

Katjuska ja sintti rakenneultraa ootellessa, joka vasta 1.4 18+3 :heart:
 
Hormoonikierukka poistettu pari viikkoa sitten. Onnex otettiin vähän aikaisemmin pois, meillä ei siis vielä yritystä...kierto ihan sekaisin. Pari päivää kierukan pois otosta oli ihan runsaat 5 päivän kuukautiset ja nyt sitten eilen alko taas todella runsaat kuukautiset...saattaa mennä aikaa ennen kuin kierto normalisoituu.

Plussatuulia kaikille :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu :wave:
Tänään lopetin pillerit ja nyt vaan odotellaan tätiä kylään. Mulla ei meinaan ole ollut menkkoja koko sinä aikana ku olen noita pillereitä popsinut...
Meillä on täällä ennestään poika -99, tyttö -02 ja poika -07. Pitkään oltiin sitä mieltä, että -07 poika olisi viimeinen lapsi mutta, mutta... Vauvakuume tuli taas ja minkäs sille sitten voi :D
Niin ja ite ollaan miehen kanssa vuosmallia -79 B)
Keväisiä plussatuulia odotellessa... :wave:
 
Mitäs nyt sitten? Isäntä on tehnyt viimeiset puoli vuotta keikkahommia, mitä millonkin. No, nyt sitten viime kuun työttömyyskorvaus pisti laulamaan hoosiannaa, kun BRUTTO oli karvan verran yli 600 euroa. Joo, eipä tämä asia liippaa läheltäkään vauvakuumeilua, mutta voihan perse... Pakko avautua jonnekin!!! Lainaa lyhennetään 500, ruokalasku kuussa 500, mun tulot myös bruttona karvan verran yli 600. Niin ja päälle vielä puhelimet, sähkö, bensat jne.

Mitäpä tässä maan matonen muuta... VÄHÄN VAAN V****TTAA!!!!!!

Eipä siis kannata tehdä töitä, kun heti putoaa korvaukset alas. Meni kyllä usko Suomen "hyvinvointiyhteiskuntaan"!!! Niin ja töitä on etsitty, mutta kun ei ole niin ei ole... Helvetti, kun ei irtoa edes 20 euroa kuussa ylimääräiseen. Niin ja sossussakin joutuu korvaukset maksamaan takaisin, jos ja kun joskus saa töitä. Että näin...

Kiitos taas, kun sain avautua. Onneksi paistaa aurinko! :ashamed:
 
Jonhu :hug:

Olen todella pahoillani jos loukkaan pitkään vauvaa toivoneita, mutta on pakko udella että minkä vuodenajan olette parhaaksi todenneet kun kuitenkin monta lasta jo on. Joku voi minua/meitä vielä rankaista kun liikaa suunnitellaan. Meillä on kolme ihanaa talvi vauvaa marraskuu,joulukuu ja viimeisin helmikuu!!! Kesävauva ajatus kiehtoo...jos se meille vielä suotaisiin.

Mieli meinaa välillä muuttua, mutta pieni vaavikuume on ja pysyy...varmaan mulla aina!!!

Plussatuulia kaikille!!!!
 
Huomenta!

Ajattelin ilmoitella kuka ken minut muistaakin niin meille syntyi maanantaina 22pv. klo 16.20 neljäs prinsessa :heart: Prisessamme mitat olivat 3,560kg ja 47,5cm :heart:

Kovasti plussapuhureita kaikille +++++ :whistle: ja Oikein hyvää kevättä :hug:
Ävm70 ja Ruusunnuppumme 5pv :heart:
 
Moi kaikki :wave: uus kuumeilija ilmottautuu, meillä on ennestään poika 12/06, tytär 12/07 ja poika 11/09... eli tahti on aika tiheä mutta meille hyväksi havaittu :) Nyt on menossa kp 3 ja oviksia odotellessa. Itse olen vuosimallia -86 ja mies -83. Toivotan myös kaikille plussatuulia :heart:
 

Yhteistyössä