Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

KAS
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

1.9..2013

Kuumeilijat
nimim. (ikä)............kp............yk...... ..lapset

coffeeBreak(33)......34/28-30...yk4...-07(T&P), -09(P)
KAS (32)............19/26-29....yk5....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi..............25/26-31....yk8.........
Miinu84(28)...........19/25-28....yk3.......-07(P), -08(P), -11(T)
Tinttu85 (28).........5/27-28.......yk5...... P-04, T-08, T-11
Ansukka(33)..........20/26-29.......yk1......T-04, T-11, P-12
Kengumamma........6/28-30........yk1........11/-07, 03/-12 ja 02/-13.
tipi75(38)................18/20-23......yk2........T-04, T-07, T-10
marrasmasu(33)..........8/28-30......yk1.........P-06, P-08, T-11


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)
Jadey (36)............xx/xx........yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........42/28-30.......yk1.......t06, p08, p12

Taustailijat ja harkitsijat :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2278784-neljatta-kuumeilevat-2013-a/
 
KAS
Coffeebreak, siirränkö plussanneisiin? Odottelin eilen sun digitulosta? Vaikka hieno tulos siinä testissä olikin, mutta kun itse olit niin varovaisin mielin =)

Mä nyt koitan malttaa testaamisen suhteen sinne ensi perjantaihin. Sekin on vielä melko aikaista. Koskas Tinttu meinasit testata?
 
Heippa "pitkästä aikaa"! Meillä oli hetken vauvahaaveet pannassa kun miehelle iski hetkellinen paniikki "jaksetaanko kuitenkaan vielä vauvaa???" :O Mutta onneksi tilanne on nyt puitu ja "tilanne hallussa"! ;) Tästä johtuen palstahiljaisuuteni, en myöskään jaksa uskoa, että tästä kierrosta vielä tärähtäisi kun eilen vasta ensimmäiset puputtelut ja viikon päästä sitten varmaan alkaa menkat... Mutta seuraavaan kiertoon sitten napakammalla yrityksellä! :)
 
Huomenia!!
Kas kiitos taas uudesta pinosta:)Onks mitää oireita ilmaantunu?!

Mulla ehkä jotain...Rinnat on vähän arat,ala vattaa on juilinu useampana päivänä,ja iltasin on kylmä!!!Mutta sit taas toisaalta...se iän ikuinen menkka näppy on tutusti ilmestyny naamaan:|et ootellaan...:popcorn:

Ansukka meillä käytiin vähän samalla tavalla.Eka isännys näytti vihreetä valoa ja sit yhtäkkiä pakitti oikee huolella..Mut juu,tässä sitä ollaan täydet yrittämäs.TAI siiiiis mehän ajatellaan tulee-jos-on-tullakseen-tyylillä!!Uskoo ken haluaa:LOL:

Tällä viikolla on onneksi hirveesti ohjelmaa,työn puolesta on palaveria iltasin,ja vanhimman puheterapiaa ja perjantaiksi pitäs järkätä pomp de luxin kutsut..et ei hirveesti ehdi jännäillä!!Eilen kävin kirpparilla ja olisin löytäny ihan mielettömän ihania äitiysvaatteita...sinne ne vielä jäi!arvatkaa läytyykö niitä sit jos/kun niiden tarve tulee??!

Ihanaa viikkoa jokaiselle!=)
 
Heipparallaa. En oo vielä lukassu tota vanhaa ketjua mutta ilmottautuisin mukaan kuumeilemaan... :wave:
Eli ikää 29v, naimisissa, ennestää kolme lasta (tyttö -07, tyttö -09, poika -12.)
Nyt menkat pari päivää myöhässä.. Testiä teen sitte jos menkat viikon myöhässä.... jos jaksan odottaa... :kieh:
 
KAS
Ansukka, kiva et miehes tokeni paniikista =)

Miinu, tuolta munasarjojen kohdalta on vuoronperään kivistelly molemmin puolin. Tiedä sitten, onko mikään oire.

Teretulemasta mwoana, jääneeköhän sun vierailu lyhyeksi?

KAS
 
Voi kun sitä toivoo että nyt tärppäisi! Samalla ajattelen että miksi se nyt tärppäisi kun ei ole edellisin kuukausinakaan.. Tekisi mieli ostaa testejä mutta sekin tuntuu typerältä.. Noh, täytyy vielä hetki odotella, ehkä ostan testin jos tilaisuus tulee, en nimittäin näistä lähikaupoista kehtaa ostaa. Onhan tämä tämmöistä, kun haluais jännäillä mutta ei uskalla pettymyksen pelossa liikoja jännäillä.

Olo ei viittaa sen kummemmin raskauteen, rinnat on tosi arat, niinkuin yleensäkin. Menkkakipuja ei ole pahemmin vielä ollut.
 
Moi,
Miten mä en huomannu tätä uutta pinoa?? Ihmettelin vaan miksi kaikki yhtäkkiä hiljeni :LOL:

No siis tein digin lauantaina ja se näytti kyllä Raskaana mutta vain 1-2 :confused: No eli siis kaippa mut voisi plussanneisiin siirtää mutta tykkään vielä pyöriskellä täällä... Ensi la teen vielä uuden digin. Muut testit onkin loppu mutta varmaan pakko hakea joku liuska että näkee onko vahvistunut!

Ansukka, tosiaan hyvä että miehesi tuli järkiinsä (öö vai miten se nyt onkaan) :)

Tsemppiä piinailijoille. Hengessä mukana!

p.s. mulla muuten leuka täynnä finnejä, ihanaa...
 
Viimeksi muokattu:
KAS
Romanssi, vähän on samat fiilikset kuin sulla.

Ihanaa Coffeebreak :heart: Siirrän sut plussanneisiin, kun päivitän pinon seuraavan kerran.

Mä huomaan aina yrittäväni järjellä selitellä, miksi on parempi, etten ole raskaana. Huomaan kyllä, että vauvakuume on kova. Rinnassa tuntuu kaipuu, kun näen vauvoja telkkarissakin vaan... :O
 
Morjensta :wave:

Huomenna on kp10 ja ajattelin aloitella tikuttamisen. Luulen, että bongaan hymynaaman testissä kp 14-15 tienoilla, mutta mennään ohjeiden mukaan ja tikkuja on 7 paketissa :)

Vatsanpohjassa kihelmöi hyvällä tavalla kun alkaa olemaan tärppipäivät käsillä. Oltiin vkl miehen kanssa kaksin ja lapset hoidossa niin päästiin tekemään taikoja ihan vain harjoitusmielessä :D

Täällä oli puhetta miehen jänistämisestä ja samaa on ollut meillä havaittavissa ajoittain :confused: Miehistä kun ei ota aina selvää?!?

Onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille.
 
Onnea coffeeBreak :heart: :)

No hei, toisaalta lohduttavaa kuulla ettei oma ukko ole ainut joka onkin vähän päästä alkanut hannaroimaan... Jotenkin tuntui tosi nololta kun jo tännekin ilmottauduin ja sit toinen onkin muuttanut lennossa mieltään!!! Höh! Mutta siis tilanne saatu hallintaan! :)

Me ollaan menossa muutaman viikon päästä Tallinnan risteilylle. PAri vuotta sitten (-10) olin vasta plussannut edellisenä päivänä kun sinne samaiseen paikkaan lähdettiin! :) Nyt ei taida tosiaan vielä plussa keretä tuohon, mutta samat jännittävät fiilikset! Jospa siellä voisi sitten ainakin nauttia toisistamme kun kaksi lasta jäävät mummolaan hoitoon. Nuorimmainen lähtee mukaan kanssamme.. Äitin tissikissa vielä... :D

Mukavaa viikkoa teille kaikille ja plussatuulia!
 
KAS
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

3.9..2013

Kuumeilijat
nimim. (ikä)............kp............yk...... ..lapset

KAS (32)..........21/26-29....yk5....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi..........27/26-31...yk8.........
Miinu84(28).......21/25-28...yk3.....-07(P), -08(P), -11(T)
Tinttu85 (28)......7/27-28.....yk5...... P-04, T-08, T-11
Ansukka(33).......22/26-29....yk1......T-04, T-11, P-12
Kengumamma......8/28-30.....yk1.....11/-07, 03/-12 ja 02/-13
tipi75(38)............20/20-23....yk2......T-04, T-07, T-10
marrasmasu(33)..10/28-30.....yk1......P-06, P-08, T-11
mwaona(29).........xx/xx.....yk?..........t-07, t-09, p-12

**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)
Jadey (36)............xx/xx........yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........42/28-30.......yk1.......t06, p08, p12

Taustailijat ja harkitsijat :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2278784-neljatta-kuumeilevat-2013-a/
 
Viimeksi muokattu:
KAS
Ansukka ja mwaona, ilmotelkaas ajankohtaset tietonne, jos haluatte päivitettävän pinoon.

Täällä mitään. Välillä nippailee, mut sellasta se taitaa olla ennen kuukautisiakin. Niiden pitäs alkaa joskus ehkä viikon päästä about.

KAS
 
Mä olen tuhrutellu enempi tai vähempi kaheksan päivää.. tein testin mikä tietty näytti negaa, siks vaan että noita oikeen menkoiks oikeen voinu kutsua..

Onko kukaan kokeillu sitä Huacin halpis digitaalista? sellasen tilasin ja kasan tietty liuskoja ja ovistestejä =D Hullulla on hauska testailla...
Tää väsymys on vaan niin kurjaa, liekö syksyn pimenevät illat, mä nukun takuulla tänään päikkärit..

Joo siis meiltä löytyy kanssa hannari ukko, hänen syynsä oli se että jos nyt suostuu neljänteen, alan jossain vaiheessa kuulema vielä sitä viidettäkin korventamaan... =) minäkö?? EN ;)

kengu
 
Menkkamaista jomotusta oli illalla?? What's was that, nyt on vasta kp 7/27-28?? Ovistikku dipattu tästä syystä, mutta puhdas 0 täälläkin :) Kiirettä pitänyt, kohta pitäis taas reissuunkin lähteä. Ukko lähtee huomenna, joten tänään tallettelua "just in case..." ;) Seuraava tallettelumahdollisuus on vasta kp 12-13/27-28...
 
Jos nyt meikäläinenkin ilmottautuu kasaan :)
ikää 27v 3lasta ennestää (-06, -08, -10) 2012 oli yks keskeytys ja nyt ilm keskenmeno takana..

Mutta kuumeiltu on koko vuosi jo, jos ny seuraavasta tärppäis niin ettei mene kesken
 
KAS
Myöhäiset onnittelut Ansukka :flower:

Tervetuloa giraffe. Päivittelen sun tiedot listaan, kun sen seuraavaksi (varmaan huomenna) päivitän. Mites kp:t ja yk:t?

Kengumammakin oli kirjoittanut, et ukko epäilee hänen myöhemmin vonkuvan viidettä. Ootteko muut miettineet asiaa? Mä oon meinannut nimittäin, että neljännen jälkeen piuhat poikki multa.

KAS
 
Ansukka, onnea :) Minullakin pyörähtää numerot ensi viikolla. Josta sujuvasti seuraavaan aiheeseen josta KAS kyseli; ite oon miettinyt et haluaisin lapset (4kpl) ennen kuin oon 35. Saa nähdä toteutuuko, lähellä olis jos tämä vaan nyt onnistuu.

Täällä piinailen teitä, enkä oikein osaa nyt siirtyä muuallekaan. Järjetön väsymys on seurana ja tissikipu. Kahvi ei maistu, mikä on mulla ollut aina hyvä merkki (keskenmenneissä oon aina pystynyt juomaan kahvia!). Teen vielä lauantaina digin että onko viikot noussu siitä 1-2.
 
mullekki saa päivitelllä yhden ikävuoden lisää..eli 29 on mittaris.

Ansukalle myöhästyneet onnittelut:flower:

giraffe tervetuloa mukaan!!

kas, mulla myös jotain nippailuja,mutta toisaalta näitä on varmaa ollu aina tähän aikaan kiertoa.. Mäki oon miettiny tuota viidettä...vähän pelkään että jos neljäs nyt jossai vaihees tulee ja joudutaan joka tapaukses auto vaihtamaan isompaan nii...Kyllä se vauva kuume varmaan taas jostai ilmestyy:D

coffeebreak, toivotaan että digissä on viikot noussu!!!
 
Huomenta!

Todellinen yllätys kun tikkuun pärähti :) naama eli ovulaatio alkaa olemaan käsillä!!! Ilmeisesti tulee lyhyempi kierto? Pientä limailuakin huomasin, joten lupaavalta näyttää. Maanantaina talleteltiin ja mies onkin sopivasti kotona tämän päivän ja kunhan nuorin menee unille niin tietää mitä me touhutaan :LOL: Eikös se olekkin niin, että kun testeriin ilmestyy positiivinen niin ovulaatio tapahtuu 24-48h päästä? Mietin vain, että miten olisi hyvä ajoittaa petipuuhat?

Meille tämä 4 on ehdottomasti viimeinen lapsukainen ihan jo senkin takia kun sektioita on 3 jo takana ja ikääkin alkaa olemaan. Mulle ehdotettiin sairaalasta sterilisaatiota kun odotin nuorimmaista, mutta silloin torppasin ehdotuksen heti vaikka olinkin sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä. Nyt saavat niputtaa värkin mun puolesta, eipähän tarvitse huolehtia ehkäisystä sen jälkeen :)

Mukavaa päivää kaikille!

// Marrasmasu
 
Moikka!

Ajattelin ilmottautua mukaan plussatuloksia metsästämään. Tässä nyt yks yritys takana ja ei tulosta. Tänään tajusin, et hei mun menkat piti alkaa eilen joten ukko tuo kohta mulle testin kun tulee töistä, ni katotaan sit mitä se näyttää vai onko vaa myöhässä ressin tai muun takia. Kolme lasta on ennestään tyttö08/02, tyttö02/11 ja poika04/12 :)
 

Yhteistyössä