Neljättä odottavat

Anteeksi jo etukäteen, mutta pakko purkaantua.. :ashamed:
Mun äiti soitti aamulla, että menee 2 nuorimman kanssa ulkoilemaan, että saan levättyä.
(esikoinen on siis eskarissa)
No ajattelin et vou, hieno juttu. En sitten arvannut, että kun tulivat ulkoa alkoi taas sama valitus ja haukkuminen, kuinka meillä on sotkuista, enkö mä ikinä siivoa/ tiedä että tavarat laitetaan heti paikoilleen jne.. "Itkut" kuinka on huono äiti kun musta on tälläisen kasvattaunut, kuinka tuo mies ei siivoa.. (ja ihan kun mä voisin siihe vaikuttaa. Sanoin että voi mun puolesta soittaa miehen äidille ja haukkuu sen kun ei ole poikaansa kunnolla kasvattanut) Ja kun yrtin selittää et en ole jaksanut kipeänä sivoilla, ja kuinka meillä on kyllä nyt tätä sairastumista ennen ollut tosi siistiä niin eipä uskonut :'(
Lapset olivat vielä tuossa n.kk sitten mun vanhemmilla viikonlopun ja sivosin lauantaina 9 tuntia ja sunnuntainakin ainakin 3tuntia, ja siistiä oli. No mun äiti väittää ettei usko/ muista/ valehtelen :headwall:
Se ei ikinä muista kun olen siivonnut, aina vaan sotkut. Mä en jaksa :'(
Kaipa mä olen vaan sitten täysin huono äiti (ja tytär) ja vaan kuvittelen että olen joskus siivonnut :'(
Ja ei uskonut että meillä on viikossa kerääntynyt maitopurkkeja niin paljon :ashamed:
Kun eiväthän he juo kun max. litran/ päivä, niin on vaikea uskoa, että meillä menee n.4l :ashamed:
Ja koska en tänään ehtinyt aamulla kerätä leluja, niin tottakai ne on siinä ollut viikkotolkulla eikä vaikka niin että lapsoset eilen illalla sotkenut, kun kerrankin pääsin aikaisin nukkumaan (samaan aikaa tytön kanssa) ja mies sitten nukutti pojat.
Mulla on vaan niin paha mieli, kun mun äiti näköjään vihaa mua, eikä halua uskoa musta mitään hyvää :'( Sen pitää haastaa eka riitaa, muttei sitten suostu selvittämään asiaa, vaan syyttää mua koko jutusta. (ja "parhaimmassa" tapauksessa mun isäkin rupee mua haukkumaan) Ja koska en teininä esim. siivonnut, niin enhän mä voi nytkään jne..
Mun äiti kuvittelee että sitä vaan kävelen lasten perässä ja siivoilen, ja esim. muskarista, kerhosta yms. voi hyvin myöhästyä, kun koti pitää olla tiptop ennen kun lähtee ulos ja muuta vastaavaa. Ja juu meillä oli muutama viikon super-siistiä, mutta mähän vaan kuvittelen.. :ashamed:
Mun sisko on kyllä 1000x fiksumpi kun mä. Se ei ole ikinä puhunut henkilökohtaisia tai vaikeata asoita äidille, niin äiti nyt sitten kuvittelee ettei siskolla mitään ole. Ja että on täydellinen ja että sillä on täydellinen poikaystävä jne..

neljäshaaveissa :hug: Hieno juttu, että molemmat matkassa :hug: Toivottavasti pysyvät loppuun asti :hug:
Ihana mummi teillä :) Lepäilehän sitten tarpeeksi :hug:

toiveissa4 kiitos :hug:
Olen vaan osa-aika töissä, joten ei ole hirveästi töitä muutenkaan. Oli tosin ihana saada ihan virallinen sairasloma nyt (10 päivää) Sen jälkeen ei taidakkaan olla kun 2-3 viikkoa kun äippäloma alkaa :) Ihmeen nopeasti onkin tämä raskaus mennyt :D
Mä olenkin vähän poikkeava kun mun esikoinen syntynyt "jo" 2003 :D
Siis kun seuraavat kanssa 2006 ja 2008 ;)

Hyviä vointeja kaikille :hug: :flower: (ja anteeksi vielä tuo valtus :ashamed: oli vaan pakko johonkin purkaa, kun en voi miehellekään "valittaa", kun riita vaan siitä tulisi :( )

Tiukun äiti ja masumatkaaja 30+6
 
Heippa!

neljäs haaveissa Ihanaa, että kaikki oli hyvin ja mummo tullut auttamaan teidän arkea. Nyt siis vain huilailet ja keräät voimia kun vielä voit :hug: :hug:

Tiukun äiti :hug: :hug: Onpas taas kamalaa kohtelua äidiltäsi :hug: Olisi sit itse alkanut siivoamaan jos ei miellytä :/ Ihan jo kuvittelin että muuttanut asennettaan kohtaasi kun viimeviikonloppuna olitte sielä syömässäkin ja kaikkee :ashamed: Mut ota noista äideistä aina selvää ja siivoat sit kun jaksat, ei sitä kipeenä pysty ja jaksa, pitää ajatellla sitä masuasukkiakin :heart:


Eilenillalla sovimme esimieheni kanssa et kun edellinen saikku loppuu niin haen aina uuden eli en palaa enää töihin koska kumpikin tiedetään etten kuitenkaan pysty olemaan kuin päivän jos sitäkään niin sit alkaa supistelut ym. maanantainahan tuo jo huomattiin kun hiljainen päivä ja nopeat kumarrukset ja käännökset, puhumattakaan kireiset vuorot :ashamed: Itseäni tämä kyllä helpottaa ettei enää tarvitse työn takia stressata et saan keskittyä perheeseeni ja kasvavaan masuuni ja esimieheni pystyy hankkimaan nyt sijaiseni hoitamaan keittiöpäällikön työt ;)
Neuvolaankin menen taas jo viikon päästä perjantaina vaikka eilen samalla otettiinkin verenpaine ym. mutta haluavat sit seurata jos nuo supparitkin jatkuvat, kaipa tämä ikäkin jo tekee omansa :ashamed:

Jaksuja kaikille ja etenkin Säde ja chilitin tsemppiä viimeisille päiville jos ette ole vielä nyyttiäsi saanut kainaloon :hug:

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 21+4 :heart:
 
äiti vm70 Kiitos :)
Ja :hug: jaksuja myös itsellesi :hug:
Kuulostaa hyvältä tuo sairaslomajuttu :)
Ja parempihan se onkin että seuraavat nevuolassa tarkemmin.

Onhan se totta että meillä on taas sotkuista :ashamed:
Mutta kun mä just sain tän meidän kodin tosi siistiksi ja vielä siitä hehkutin mun äidille ja sekin vielä sanoi muutamankin kerran, että ompa meillä siistiä. Ja nyt sitten väittää, ettei muista sitä :'(
Tottakai 2 1/2 viikon kipeänä olo vähän vaikuttaa siihen etten ole jaksanut sivota.
Kun kuitenkin pakolliset hommat olen tehnyt (ruoka, imurointi, vaatteiden pesu jne..)
Tänä aamuna en ehtinyt siivota keittiötä ennen kun äiti tuli, ja sitten meninkin lepäämään ja väitti heti etten ole keittiöä ainakaan viikkoon sivonnut :ashamed:
Ja sitten aina haukkuu mua siitä kun tuo mies ei siivoa -> meillä on sen takia sotkuista, jos mä esim. kipeä.. Mutta kun ei ymmärrä etten mä voi sille mitään. Miksi se syyttää mua ihan kun olisi mun vika. Tuo mies kun on nyt ihmeellisesti "ryhdistäytynyt" (ainakin toistaiseksi)
ja käynyt esim. poikien kanssa kaupassa, vahtinut lapsia että olen saanut levätä, siivoillutkin tavallista enemmän. Tänään kävi jopa keskimmäisen kanssa "junamatkalla" katsomassa veljeään :) (on tuon pojan kummisetä)

Musta tuntuu muuten, ettei se lääkäri eilen aluksi huomannut, että olen raskaana :ashamed:
Siis kun olin menossa sinne "keuhkokuvaan" niin sielä kysyttiin "onko raskaudenmahdollisuutta". (Juu, eipä sekään siin mitään huomannut :ashamed: )
Sanoin et juu, olen viikolla 31 raskaana :D Ja se "täti" siihen ettei sitä tutkimusta voi sitten tehdä..
Onko mulla oikeesti niin pieni maha :ashamed: Kun musta se tuntuu jo ihan kivan kokoiselta :)

Tietääkös joku voiko nuo antibiootit aiheuttaa lihassärkyä?
Kun tuntuu, että eilisestä lähtien on särkenyt lihaksia :(
Nyt alkoi inhottava päänsärkykin..
 
tiukun äiti :hug:
tiedän kyllä miltä tuntuu kun ihmiset arvostelee siivouksesta.
mun äiti on ammatiltaan siivooja ja kotona se pitää paikat aina tiptop kunnossa.
mun tykönä se aina alkaa siivomaan jotain,yleensä tiskaa tiskit jos vahtii mukuloita vähän aikaa.aina motkottaa ku ollaan päästetty paikat sotkuiseks.
vaikka just kerää enimmät lelut,pyykit paikoilleen niin löytää jostain jotain sanottavaa.
olenkin alkanu sanomaan ihan rennosti vaan et siitä vaan,ala siivoomaan.siinä on tiskiharja,imuri,moppi tms.ei oo kylläkään mua koskaan moittinu et olisin laiska tms.jos niin tekis niin suuttuisin kyllä.ite tiiän kuinka paljon teen kotona töitä.eikä siisti koti tee perheestä onnellista.
eilen oli eka neuvola.kaikki kunnossa.yks sykkivä sydän löytyi.ja kasvanutkin oli.
hb oli 102 ja neukkatäti sai melkein kohtauksen.määräs rautalääkkeitä ja moni vitamiinia.
paino on päässy hiippailevan yllättävän korkeelle.verenpaine oli alhainen niinku aina.
neukkatäti sanoikin et mulla ei oo paineita niin mä totesin et ne ei näy kädes.
aattelin mieles et jos näkyis niin se laite menis kyllä rikki.
ny eniten hermoja kiristää tää ikkuna remontti täs kerrostalossa.huomenna on lopulta meidän vuoro.ja ens viikolla parvekkeen puolelta vaihdetaan ikkunat.
mielipahaa aiheuttaa oman isän käytös.sai vauvasta tietää viikko sit eikä oo soittanu.
valmistaudun kyllä saarnaan kun soittaa mut annan kyllä tulla takaisin samalla mitalla..
:wave:
-mamma84 ja nasu 8+5
 
mamma84 Onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista :)
Ja :hug: toivottavasti isäsi ottaa asian hyvin, eikä rupea saarnaamaan eikä muutakaan :hug:
Itse soitin tänään neuvolaan ja kysyin voinko mennä huomenna, kun mulla on tuo lääkekuuri. Sanoi, ettei rokotetta laitetta, mutta muuten voin tulla.

äiti vm70 Saanko kysyä, minkälaisia supistuksia sulla oli? Ihan sellaisia "synnytyssupisteluja" vai millaisia? Anteeksi, kun kysyn :ashamed:
Mulla on vaan tänään tuntunut niitä "harjoitussupistusksia", mutta vähän kivuliaampia ja niin kun selässä tuntuu sellaista "jomotusta". En osaa oikein selittää :ashamed:
Siis harjoitussuoistuksia, mutta sellaisia epämielyttävän tuntuisia :ashamed:
Onko nuo kuitenkin ihan normaaleja?
Muutkin saavat tietysti vastata :D
Pitäis varmaan huomenna neuvolassa kysyä.

Hyviä vointeja kaikille! :hug:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 31+0 :heart:
 
mamma onnittelut neuvolakuulumisesta, toivottavasti hemppakin lähtisi siitä rautakuurin myötä nousuun :hug:
Miks vanhempien tarvitseekin reagoida tuolla tavalla :ashamed: eihän se ole isältäsi poissa kun teille vielä pieni suodaan, olisi iloinen et pääsee vielä yhdelle pienelle vaariksi ;) Kovasti jaksuja ja voimahalaus :hug:

Tiukun äiti mun supparit oli ja on puhtaasti onneks niit harjotussuppareita ettei tuntunut edes selänpuolella asti eli mulla vaan koveni koko masu ja jännä paineen tunne tuonne alamasulle, vähän hankala selitäää, toivottavasti ymmärsit :ashamed:
Neuvolassa puhuttiin et on ihan normia et voipi jo supistella näillä viikoilla ja mä olen järjestäin jäänyt jo suppareiden takia n.vkolla 25 pois eli pikkuneidistä ja esikoisesta, keskimmäisen odotusaikaa en muista kun olin silloin hoitovapaalla ;) Mutta siis esikoista odotellessani olinhan vasta 21v eli silloin ei ainakaan ikä vaikuttanut eli nyt voidaan ehkä jo sanoo et kenties ikäkin tekee tehtävänsä, mittarissa jo siis 39v et kohtahan tässä alkaa mummoikäkin vaivaa ;) mene ja tiedä, on niin yksilöllistä :ashamed: Sulla kuitenkin viikkojakin enemmän kuin mulla, Tiukun odotuksesta vähemmän aikaa jne. eli moni asia vaikuttaa. Mut älä ole huolissasi, on ihan normaalia siis :)

Jaksuja teille kaikille, mitenkähän meidän viimemetreillä oleville kuuluu ;)
Ävm70 ja Pikku2 21+5 :heart:
 
Heipä hei!

Tulin vain pikaiseen ilmoittamaan että meille syntyi 3.11 klo 04.42 poika. Painoa vauvalla oli 3620g ja pituutta 50cm.

Synnytys oli nopea,vain noin 2 tuntia. sairaalassa kerkesin olemaan vain n.10 minuuttia kun poika oli jo maailmassa. Synnytys meni ilman kivunlievityksiä kun mitään ei keretty antamaan. Tänään kotiuduttiin ja nyt sitten opetellaan arkea neljän lapsen kanssa.

Säde ja poitsu melkein 3vrk
 
Heippa pitkästä aikaa, täällä edelleen yhtenä kappaleena :D
Tiistaina aletaan sit varmaan käynnistelee jos poika ei itsekseen tajua lähteä syntymään.

Onnea säde83 :heart: :flower:

Nää kirjoittelut jäikin sit tältä erää taas tähän kun tuo pikku poitsu (1v3kk) roikkuu lahkeessa kiinni ja raivoo :D - velvollisuudet kutsuu siis -->

chilitin ja Pontus 41+0 :heart:
 
Säde Hrmuisesti onnea pikkuisesta pojasta koko perheelle! :flower: :heart:
Ihanalta tuo sun synnytys kuulostaa. Mä voisin ottaa samanlaisen :D
Mites sisarukset ovat pikkuveljestä tykänneet?

chilitin Voimia koitokseen :hug:

äiti vm70 Juu, eiköhän nuo mun supsistelut ole ihan normaalia. Mulla on vaan tässä raskaudessa melko myöhään noita ruvennut tuntumaan, kun kahdessa edellisessä rupesi jo ehkä n.20 viikolla "maha kovettumaan". Esikoisen kohdalla, en ollut tuntevinaan yhtään minkäänlaista supistusta, ennen kun esikoinen syntyi.
Ajattelin vaan, että voikohan tää mun tauti tai nuo lääkkeet niitä supistuksia aiheuttaa :ashamed:

Tänään oli neuvola. Rokotusta en saanut antibioottikuurin takia. Täytyy kuurin päätyttyä soitella neuvolaa. Ainakin tulehdusarvot olivat kivasti laskeneet, joten vaikuttais hyvältä :)
Verenpaine oli 122/79. Hemoglobiini laskenut eli oli 109, vaikka olen rautaa syönyt. Paino oli tippunut 280g. Mutta mikä oli musta vähän outoa, niin sf-mitta oli kasvanut viime kerrasta eli kuukaudessa 8cm :eek: Viimeeksihän oli alakäyrällä, nyt kun katsoin niin tuo olisi ihan melkein yläkäyrällä. Voiko tuo kasvaa yhtäkkiä noin nopsaa? :ashamed:
Sokeriarvoissa tosin se paastoarvo oli just rajalla. En olisi joutunut uusiin verikokeisiin, ellen olisi suurta suutani avannut ja sanonut sitä :ashamed: No taas olisi tiedossa kuukauden välein niitä paastosokerimittauksia..

Ai niin piti jo aikaisemmin kirjoittaa.. Esikoinen kysyi tässä joku aika sitten, että milloin vauva syntyy :) (ja siis ei oltu lapsille vieläkään kerrottu :ashamed: ) Tosin tuossa kuukaus-pari sitten kysyin esikoiselta että olisikos tuollainen vauva kiva meille, kun telkkarista tuli jo vauvaohjelma. Silloin sanoi että ei ole. Nyt sitten olisi halunnut 3 siskoa :D Ja "suuttui" kun sanottiin että vaan yksi tulee, eikä ole varma onko sisko va veli.

Iloista päivää ja hyviä vointeja kaikille! :flower: :hug:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 31+1 :heart:
 
Säde onnea poitsusta! :flower:

Mutzilla Tervetuloa joukkoon..jännää varmaan odottaa kaksosia! :D

Otin tiistaina sen possu piikin.käsi oli aikas toimeton muutaman päivän..särkylääkettäkin piti ottaa.
Nyt odotellaan vaan tiistain nt-ultraa. :)

Meillä oli yökylässä siskoni poika joka on yksi kummipojistamme ja vilinää piisasi kun 5v,pian 4v ja 1v8kk sekä toi kummipoika 1v7kk anto palaa kirmaten ympäri alakertaa. :D

Meillä on nyt 5 kummipoikaa ja ens vuonna tulee 2 kummilasta lisää. :whistle:

Isänpäiväkortteja on väsäilty ja kakunkin tein jo kun huomenna on 3 kyläpaikkaa kierrettävänä niin syötiin sitä sit jo tänään.

Ä ja 3 poikaa rv 11+3
 
Heippa!

Voi, tähän pinoon mahtuu ihan kuka tahansa =) Tervetuloa ja ihanaa että saadaan uusia pinoon, niin saadaan keskustelut pidettyä virkeenä ;) Onnittelut ja ihanaa raskausaikaa
:flower: :heart: kaikille uusille!

Meillä ns. isänpäivää vietettiin jo osakseen eilen eli tehtiin illaksi valkosipuliperunoita, pippuripihviä, lohirullia, salaattia ja miehelle oli varattu pullo punaviiniä joka saatu jo vuosi sitten mut olin jättänyt sen tuonne kaapin päälle jemmaan :ashamed: niin nyt sit oli hyvä kaivaa se sit esille ;) Aamulla esikoinen väkästi isälleen muumista tutun haisulikakun ja lisäks leivottiin perinteiset joulutortut :)
Meillä siis juotu kaffet siis ajoissa kun esikoinen meni työharjoitteluun jo 9 aamulla ( on siis tilausravintolassa työssäoppimassa ja sanoi et 100 varausta oli isänpäivälounaalle, eli kiireinen päivä kuten itsellänikin olisi ollut jos töissä oisin joutunut olemaan ) ja keskimmäinen lähti jo hieman ennen 9 junalla helsinkiin kun siellä messukeskuksessa jotkut käsityö ym. messut ja meni sit 4H- pajaan sinne töihin.
Me olemme menossa pikkuneidin ja isin kanssa isänpäivätapahtumaan jossa lapsille temppurata ym. ja sit tullaan kotiin nauttimaan eilisiä "eväitä" ja kakkua :p
Meillä kun ei kummallakaan enää isää jota voisi käydä muistamassa niin jää ihan oman perheen keskeisesti :ashamed:

Tiukun äiti kyllähän nuo lapset ovat fiksuja ja huomaavat äitissä muutokset vaikka ei niille puhuisikaan mitään vauvasta ;) Eikä se katso ikää ja onhan tuo teidän esikoinenkin jo 6v :) yhtälailla se tulee vauvasta tykkäämään et on se sitten sisko tai veli kun syntyy ;)

chilitin tsemppiä ja onnea tiistaille jos et sitä ennen pääse nyytin hakumatkalle :hug:

Mukavaa päivää kaikille ja kovasti jaksuja :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 22+1 :heart:
 
Tänään mennään TAAS ultraan, pientä tiputtelua oli viime viikolla edelleen, lauantain jälkeen ei ole ollut..
Pelottaa niin mennä sinne kun ei voi yhtään tietää miten pikkuiset voi. :(

Mitenhän tämä raskaus menee, jos jo näillä viikoilla on ongelmia. Aikaisemmissa ongelmat ovat alkaneet paaljon myöhemmin.

NH & nöpöset 10+1
 
pojat3äiti33 Tervetuloa mukaan :flower: :)

neljäshaaveissa :hug: jaksuja kovasti :hug:

äiti vm70 Juu, tuskin esikoinen "pettyy" vaikka veli tulisikin :)
Mietinkin tarkoittikohan sittenkin että saa 3. sisaruksen, eikä kolme siskoa..
Kun on monta kertaa sanonut, kuinka yhdellä päiväkotikaverin perheessä on yhteensä 5 lasta :D En kyllä ole sanut selville onko tällä lapselle 5 sisarusta vai 4, vai mitä tuo esikoinen oikein tarkoittaa :ashamed:
Sanoin muuten mummulle eilen (kun oltiin sielä isänpäivä kahveilla) että tuo esikoine puhui että haluaa 3 vauvaa/ siskoa, niin mun äiti vastasi vihaisesti, että mihin ne muka mahtuis :eek:
Siis hei, ei kai nyt 6vuotias tollasta ymmärrä. Miksi piti rumasti sanoa :(
Sanoinkin suoraan että olen aina halunnut 4 lasta. Enempää ei (valitettavasti) tule.
Sanoihan esikoinen typyn syntymän jälkeen, että haetaan sairaalasta 5 vauvaa :D :heart:
Kun katottiin jotain vauvaohjelmaa :)
Ei kai se nyt tarkoita että mä vitoset saan..

Mä en jaksa enään tätä kauheeta yskää :(

Mukavaa päivää ja hyviä vointeja kaikille! :hug: :heart:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 31+4 :heart:
 
Moips!

Mitäs teille kuuluu? :wave:

Olin eilen ahkera ja siivoilin pitkästä aikaa vähän enemmän.
Tänään käytiin puistossa pitkästä aikaa, niin olen heti ihan poikki :ashamed:
Miten sitä voikin olla näin huono kunto :( Ehkä mä olen/ olin oikeasti kipeä :/
Viikonloppuna olisi tarkoitus siivoilla makuuhuone kunnolla, käydä lasten ja omat vaatteet läpi, laittaa pois tarpeettomat ja etsiä vauvalle vaatteet.. En vaan tedä miten jaksan :ashamed:
Tänää, huomenna ja perjantaina pitäisi siivoilla muut huoneet.

Hyviä vointeja kaikille! :hug: :flower:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 31+6 :heart:
 
Eilen oli nt-ultra ja kaikki hyvin. :) Vilkas jälkikasvu siellä möyri.

Kun sanotaan,että suku on pahin se ilmenee edelleen täälläkin. Miehen veljen vaimo joka on nuori siis 21v ei vieläkään ole ollut missään jutuissa kanssani kun kuuli et odotan vauvaa. Mutta,vihjailevia viestejä kyllä facebookissa jaksaa kirjoittaa sivullaan ja sen näkee että ne liittyy muhun ja odotukseeni vaikka suoraan nimeäni ei luekkaan.
Se puhui jo viimeks seläntakana pahaa kun odotin kolmosta ja jäi kiinni kun lähetti vahingossa oikein kunnon haukkuma viestin vahingossa mulle,oli siis tarkoitettu jollekin muulle.
En vaan tajua mikä sitä ärsyttää niin jos olen raskaana.Heillä on itsellään 1 lapsi kuiteskin ja toista nyt yrittävät.
Nyt vihjailun alla on ottamani possurokote näin alkuraskaudessa,et hän ottais vasta lopussa jos olis raskaana jne. Huoh sanon minä. Ehkä se tarvii viä aikaa kasvaa aikuiseksi tai sit ehkä sekään ei auta vaikka olis 40v..

Joka tapauksessa,raskaudestaan eri häpi ä ja 3poikaa rv 12 :)
 
Heippa mammat :wave:
Meidän pieni rakkauspakkaus syntyi isänpäivänä klo. 3.44.
Mitat 3655g/48,5cm/35 ja täyden kympin poika :)
Synnytys oli helppo ja nopea ja kummatkin voidaan hyvin, päästiin jo maanantaina kotiin :heart:
 
chilitin Hirmuisesti Onnea pikku prinssistä koko perheelle :flower: :heart: Eipä voisi isi parempaa ja ikimuistettavampaa isänpäivälahjaa saada ;)


äiti ja 3poikaa onnittelut hienoista ultrakuulumisista :flower: :heart:

neljäshaaveissa toivottavasti kaikki oli hyvin maanantain ultrassa :hug:

Itse hain sen jatkosaikun, eilen kun soitin neuvolaan et tartten et esimies sanonut et kun saikku loppuu niin haen uutta niin neukkatäti oli ekaks et milläs sitä saadaan niin totesin et ei tässä huolta et eipä nuo supistelut ole minnekkään kadonneet jos nostelen enemän tuota pikkuneitiä tai siivoilen reippaammin ym. Lekuri kirjoitti nyt sit ilman mitään tutkimuksia tästä 30pvään asti ja sano et kirjoitellaan sit lisää näitä pätkiä aina tuonne helmikkun alkuun asti, ihana nuori nainen, tuurasi siis neuvolalekuria. Huomenna olisi sitten neuvola et sit taas viisaampi noista hempoista ym. ;)

Jaksuja kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 22+5 :heart:
 
chilitin Hirmuisesi onnea pikkuisesta pojasta! :flower: :heart:

äiti ja 3poikaa Onnittelut hienoista ultrakuulumisista :)
:hug: älä välitä tuollaisesta :hug:

No nyt niitä ilkeyksiä rupesi mullekin tulemaan :ashamed:
Miehen sisko lähetti niin törkeen viestin että :'(
Väitti vielä että olen ruikuttanut lastenhoito apua miehen sukulaisilta :eek:
Ja tulen olemaan pississä (kirjoitti oikeesti sen rumemman sanan) kun en tule saamaan.
Mä en ole ikinä anopilta hoitoapua pyytänyt :headwall:
Joskus on välttämättä esikoista halunnut niille ottaa (ehkä 2-3x/ vuosi)
Pitääkin sanoa, kun pyytää poika niille, etten voikkaan antaa, kun tyttärensä on sitä mieltä..
Ja siis kaikkee muuta, mitä ei pidä paikkaansa.
Siitäkin haukku kuinka "on helppo tehdä lapsia, muttei kasvattaa niitä"..
Just, mähän en osaa kasvattaa lapsia, enkä muutenkaan tiedä lasten kasvatuksesta mitään :headwall:
Itsellä on 1 lapsi, joka on jatkuvaan hoidossa jossain. Ja on vielä kerralla yli viikonkin.
On tää lapsi vähän vahempi, kun nuo minun. Mutta tekeekö se tuosta miehen siskosta "lastenkasvatus ammattilaisen"?!?

Anteeksi purkaus :ashamed: Kehtasi vielä "ihemetellä" kun ei olla kerrottu raskaudesta aikaisemmin :eek: Miksiköhän, kun asenne on tuo että hän "säälii mun lapsia, kun olen niin huono äiti" :ashamed:

Hyviä vointeja kaikille! :hug:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 32+0 :heart:
 

Yhteistyössä