Nostan kahdelle ensimmäiselle tarot-kortin

Alkuperäinen kirjoittaja Ripsa:
Olin neljäs! Mitä minulle tapahtuu tulevaisuudessa?
En ole ennustaja, joten en tiedä :D mutta nostan kortin, joka luultavasti antaa jotain vinkkejä :)

Onko sinulla käsittelemättä jonkin vaikea asia tai suru? Kun annat vaikeiden tunteiden tulla esille, etkä peittele niitä, se antaa tilaa uudenlaiselle, vapaammalle elämälle. Älä pelkää tunteitasi vaan näytä ne, jolloin myönteisille tunteillekin on enemmän tilaa :)
Ole avoin, vaikka siihen liittyisikin riskejä. Tällöin pystyt suuntaamaan energiasi luovasti ja positiivisesti. Älä haudo menneisyydessäsi tapahtuneita asioita tai posit. tai negat. tunteita, sillä silloin pystyt olemaan se, mikä oikeasti tällä hetkellä olet :)
 
sama vieras1
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
Millaiselta meidän tuleva projekti näyttää ja saammeko vielä lapsen?
Nostin tän aiheen taas kerran, josko mulle kerettäis tämä katsomaan. Koskaan ei ole kukaan ennustanut millään tavoin tai nostanut kortteja. Nyt uskaltauduin kysymään :D
 
tiiu
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
minäkin jäin välistä.. kerro jotain :) kiitos!
Sulle nousi tällainen pakoillaan pysymisen kortti. Eli tuntuuko sinusta, että jumitat jossakin tietyssä tilanteessa? Tähän liittyy jokin tavoite, minkä haluaisit saavuttaa, mutta et saavuta sitä, jos et ala aktiivisesti sitä tavoittelemaan :) Oletko tehnyt itsellesi jonkin suojamuurin joka liittyy johonkin vaikeaan asiaan? Sen yli pääset sinnikkyydellä ja päättäväisyydellä, jolloin saat kaikki voimasi käyttöön. Älä pidättele itseäsi tai torju mahdollisuuksia, vaan tartu toimeen. Kun saat otettua kaiken energiasi käyttöön, saat elämääsi yhä enemmän iloa ja keveyttä :) Ota askel johonkin suuntaan, sillä se on aina parempi kuin paikallaan pysyminen :)
oho.. Kiitos tästä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja eija:
Jos jaksat, tässä olis ehdokas. Tuntuu välillä elämä niin...
Elämässä on paljon "huonoa", mutta muista, että paljon myös hyvää. Ole kiitollinen kaikista kokemuksista, mitä olet kokenut. Oli ne sitten hyviä tai huonoja niin kaikella on jokin syvempi merkitys. Kaikkea ylläpitävä voima on lopulta elämä itse, joten kunnioita elämääsi ja itseäsi ja kokemuksiasi :)
Tällä hetkellä tarvitset lepoa ja voimien keräämistä. Ole tyytyväinen siihen, mitä sinulla on nyt. Tämä hetki on tärkeintä, ei tulevaisuus :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
en kerinny :(
Jos vaan jaksat...
tuoko tulevaisuus tullessaan uuden miehen, vai pysyykö sama mies mukana?
Sinä olet se, joka tekee päätöksen. Unohda ongelmat menneisyydessä äläkä mieti tulevaisuutta vaan kysy itseltäsi, millainen tämä hetki on. Kortti kehottaa sinua kuuntelemaan naisellista ja rakastavaa osaa itsessäsi. Mitä haluat naisena?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
Millaiselta meidän tuleva projekti näyttää ja saammeko vielä lapsen?
Projektinne vaatii sinnikkyyttä ja paljon työtä, mutta hyvällä organisoinnilla saatte sen päätökseen ja olette tyytyväisiä. Älä kuitenkaan tartu liiallisesti materiaalisiin arvoihin tai tavaroihin, sillä elämän todelliset lahjat liittyvät ihmisten välisiin suhteisiin. Älä ole liian ehdoton periaatteillesi, sillä projekti vaatii joustavuutta.
Lapsesta en osaa sanoa, mutta perheeseenne liittyy jotenkin numero 4 tai 6 :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
mitä tulevaisuus tuo tullessaan rakkauden rintamalla,siunaantuuko minulle viellä lapsia?
Aurinkoiselta näyttää, vaikka jotain pieniä vastoinkäymisiä näkyy. Vahvasti tuli esiin tyttö, mutta sitä en tiedä, tarkoittaako se jo olevaa lasta vai mahdollisesti tulevaa :)

Kortti kertoo, että sinussa on lapsenomaista iloa, avoimuutta ja leikkisyyttä. Niiden avulla selviydyt niin pienistä kuin suuremmistakin haasteista. Ne auttavat ajattelemaan asioita myös uudenlaisista näkökulmista. Älä kuitenkaan ole riippuvainen toisesta ihmisestä, sillä se voi estää luovan ja itsenäisen toiminnan.

Eli suoria vastauksia en (ainakaan vielä) voi korteilla antaa tämän tyyppisiin kysymyksiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :) Toivon ja pyydän.:
Aloittaja, pyydän kauniisti katsomaan minullekkin, jos ehdit/viitsit. :)
Minulla on ehkä tylsä mieskysymys, mutta asia vaivaa minua kovin ja olen välillä masentunutkin asiasta.
Olen siis tapaillut silloin tällöin miestä, mutta hän ei ota koskaan yhteyttä. Tapaamme vain ja ainoastaan sattumalta esim. baarissa.
Olen totaallisen ihastunut häneen ja pelkään hänen vain nauravan minulle, vaikka tavatessamme ei sellaista kuvaa tule lainkaan.

Näetkö meille tulevaisuutta?Otanko itse yhteyden häneen? tiedän hänen olevan aika ujo.
Hän on aika lyhyt, ruskea tukkainen nuori mies ja itse lyhyt,tumma pitkähiuksinen nainen.
Arvosta tunteitasi vähintään yhtä paljon kuin järkeäsi :) eli anna tunteiden viedä, jotta pystyt antamaan mahdollisuuden aidoille, uskomattomille kokemuksille. Älä ole kuitenkaan liian vakava tai yritä "pakolla". Myönteinen elämänasenne auttaa haastavissa tilanteissa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Surusilmä:
Jos vaan sulla ja korteilla on energiaa, niin olis kiva tietää pari asiaa...
Haikailen edelleen eksäni perään, vaikka erottiin jo pari vuotta sitten. Nykyään minulla ihana mies, mutta siltikin näen unia eksästä ja mietin häntä paljon. Näetkö kumpi on minulle se oikea?
Lisäksi olis kiva tietää, saanko omaa lasta laisinkaan ja jos saan, ni kumman kanssa. Biologinen kello kalkattaa jo lujaa...

Sun pitäis pistää tilinumeros kaikille näkyviin, itse ainakin oisin valmis maksamaankin ennustuksesta! :)
Sulla on ilmeisesti monimutkainen tilanne, koska kortteja lenteli lattialle :D noniin, mutta asiaan..
Luota itseesi täysin ja omiin voimiisi, kaikki on mahdollista :) Muutosta kortit ehdottavat ja pyytävät sinua odottamaan tulevaisuutta suurella mielenkiinnolla. Tunnet olevasi erilainen kuin ennen ja siten rohkaistut toimimaan uudella tavalla.
Valitettavasti en tämän tarkemmin pysty vastaamaan :)
 
no liityn jonon jatkoksi...mitään täsmällistä en oikeastaan osaa kysyä, juuri tällä hetkellä elämän korttipakka on sekaisin, mutta jos jotain voisit kertoa perheestä ja rakkauselämästä, asettuuko mikään niin kuten olen haaveillut, vai mitä on edessä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITEE:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITEE:
Mitä työrintamalle kuuluu? Vaihdanko joskus työpaikkaa, milloin?
Toivottavasti vastaisit minullekin, kiitos sinulle :)
Tähän eivät kortit suostuneet vastaamaan, mutta yritän kohta uudelleen :)
Pieni tauko siis :)
Tunnetko olevasi jonkin ympyrän sisällä ja haluaisit lentää siitä ulos? Uusi pyramidi valoitettavana näkyy.. Jokin uusi on alkamassa, mutta saata ensin keskeneriäiset asiat loppuun, sillä se auttaa sinua kohtaamaan tulevaisuuden haasteet avoimin mielin. Luovu sellaisesta, mikä ei enää toimi :) Suuntaa energiasi sellaisiin asioihin, jotka ovat sinulle aidosti tärkeitä ja inspiroivia. Uskalla toteuttaa unelmasi.
Ajankohtaa en osaa sanoa, mutta numero neljä voisi liittyä tilanteeseesi. Mutta huomioi, että numero voi tarkoittaa joko kuukausia, vuosia jne. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oinas:
Voisitko kiltti vielä mulle katsoa? Miltä tulevaisuus näyttää, toteutuuko muutos jota parhaillaan mietimme ja epäröimmekin?
Rakastavaisten kortti nousi, joten positiiviselta vaikuttaa :) Rakkaus poistaa pelot ja esteet, jotka voivat vaikeuttaa asioita. Muuta ei tullut, mutta rakkaus tosiaan auttaa vaikeissakin päätöksissä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Hei,jos olisit korttien ääressä niin kysyisin miltä meidän tulevaisuus näyttää?
Mahdollisia muutoksia/mihin liittyen?
Jopas alkoi olla rakkautta ilmassa :) Syvien ihmissuhteiden kortti nousi.
Eli tulevaisuus näyttää hyvin rakkauspitoiselta :) Muista kuitenkin, että tasapainon säilyttäminen vaatii tietoisuutta ja tahtoa elää sopusointuisesti. Aidot ihmissuhteet tekevät elämästäsi tasapainoisen ja merkityksellisen ja ne luovat pohjan onnellesi ja menestyksellesi.
Muutoksia ei nyt näy, jos eivät sitten liity jotenkin ihmissuhteisiin :)
 

Yhteistyössä