Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@mimmi92 oisko siellä kuitenkin jotain viivanpoikasta?:giggle: Jännää!

Mä vannoin etten edes yritä piinailla tai kuumeilla, kun en edes tiedä mikä kiertopäivä enää ja välivuotoja on ollut jo kahdet, MUTTA onpas kamalan kylmä tänään, eli selkeä rakausoire:ROFLMAO: Okei oikeasti nousee varmaan kuume. Mutta raskaanahan sairastuu helpommin, eli äkkiä mä senkin käännän oireeksi:LOL: Häätynee testata nega tos viikonlopulla ni pääsee taas maan pinnalle:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
@eevas taitaa kyllä olla vaan viivanpaikka, mutta jännäillään nyt hetki kuitenkin :D ovistesti ainakin ihan haalea, kun piti sitten sellainenkin tehdä..
Eikun testaamaan vaan :D jos toinen olis vaikka ollut jotain ovisvuotoa ja toinen kiinnittymis :)
 
@mimmi92 jos jaksaa yli 70 päiväisen kierron jälkeen uskoa aikaiseen ovikseen kp11, ja ohittaa sen pikkuseikan, että vuoto oli melkoosen runsasta ollakseen ovisvuotoa, niin teoria vois pitää paikkansa;) Siihen osuis kyllä ne tallettelut ja teoreettinen kiinnittymisvuotokin ois ihan mahdollinen 6pv ovisvuodosta:ROFLMAO::ROFLMAO: Huh huh, ehkä huomenna jakautuneesta persoonastani se järkevämpi puolikas on vallalla:rolleyes:
 
@mimmi92 Minä en näe mitään, sori :LOL: Pyörittelin photoshopissakin eikä mitään. Mutta parin päivän sisällähän se selviää! Olisipa ihanaa, jos tällä kierroksella tulisitkin nopeasti raskaaksi. :)

@eevas Kiitos, nyt minäkin olen varma raskaudesta kun itsekin olen palellut koko päivän :D Vatsaa myös nipisteli kerran, eihän tässä tarvitse edes testiä tehdä ;)

Tänään olisi kp13 eikä mitään vaihtoehtoisia ovisehdokkaita ole ilmaantunut, joten joudun varmaan hyväksymään ovuloineeni kp10. :confused: Hirveä vauvakuume tunkenut, kun päiväkodilla on joka päivä äiti hakemassa isompaa lastaan iiiihan pikkuisen vauvan kanssa, joka heiluttelee sakaroitaan jossain ylisöpössä nallepuvussa :love::love::love: Kaappaan sen.
 
@mimmi92 toivon että kääntyis plussaksi vielä :love:

Onkos @Neilikkaa testannu tai aiotko testata?

@eevas plussatoiveita sullekin täältä :) ootko saanu jo niihin kilppariasioihin apua?

@Fritang ymmärrän sun tunteen, pikkuvauvat nallepuvuissa on jotai käsittämättömän söpöä:love:
:cry::giggle:

Omaa napaa sen verran että kp30 ja nyt pari pv ollu sellasta kuukautisia ennakoivaa valkkaria mut mun tuurilla saan ootella vielä 10 päivää ennen ku menkat oikeesti alkaa. Mä nyt mietin et kehtaisinko soittaa jo sinne klinikalle huhtikuussa vai oottelisinko yhen kierron..hmm... Mut sehä on yksityinen ja me siitä maksetaan joten miksipäs ne ei ottais meitä sinne alustaviin tutkimuksiin :oops:(n)
 
Ei oo ollu mitään...kaikki limat ja kivut ja jomotukset puuttu tässä kierrossa. Toki ollaan talleteltu varmuuden vuoksi parin pv välein :ROFLMAO: Mut enemmän kallistun nyt siihen että en ovuloinu niin en ainakaa pety sit ku menkat alkaa(y) Toivon vaan että ne alkais pian:)
 
@Siim toivotaan pikaisesti uutta kiertoa (tai ylläriplussaa). Ja täällä myös kp 30, ärsyttää Nämä "pitkät" (pahoittelut kaikille oikeasti pitkistä kierroista kärsiville) kierrot kun saa uutta mahdollisuutta odottaa. Toki vasta dpo 10 eli ihan liian aikaista luovuttaa jo nyt mutta minkä itselleen voi :D
Viimeinen ovistesti meni aamulla, ehkä olen nyt kevään/kesän ilman ja yritän ottaa rennosti :cool:
 
@mimmi92 uuuuuuu nyt on jännää :love:. Näkyy viivaa! Jotain viivanpaikkaa noi pregcheckitkin tekee mut ei toi enään pc:n viivanpaikalta näytä (t. viime kierrossa silmät ristissä tikkuja tuijotellut).

Ja haista kukkanen "pitkän" kiertos kanssa :ROFLMAO:. Vaikka ymmärtäähän tuon. Toivon sinne kovasti semmost yhdeksän kuukautta kestävää megakiertoa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nems ja mimmi92
@Siim en oo vielä testannut, mutta kovasti tuntuu siltä, että vois olla mahiksii plussata! La-ke pitäis alkaa menkat ja mulla on ollut tässä muistaakseni 5 päivän aikana aika ajoin lämmöt koholla, jatkuvasti tuntuu pientä polttelua alavatsalla, rinnat on turvonnut ja kipeät (tosin aina ennen menkkoja on), päätä särkee, nenä on tukkoinen aamuisin ja koko päivän tuntuu semmosta pientä ärsytystä nenässä, toinen korva lukossa ja myös suun limakalvot näyttää ja tuntuu jotenkin pulleammilta ja valkovuotoa on edelleen melkein yhtä paljon kuin oviksen aikaan. Ja ihmeen uninen oon myös ollut! Eli kai tässä on ihan pakosti joko raskaus kyseessä tai lievä flunssa. :D
Mulla on sunnuntaina synttärit ja ajattelin, että pitäisiköhän sillon testata! Plussa olis kiva 21v synttärilahja!

@mimmi92 Vau kyllähän tossa viivalta vaikuttava näkyy! Jospa oltais molemmat nyt raskaana, ni saatas kumpikin vuodenvaihde vauvat! <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Noniin näkeehän ne muutkin sitä viivanpoikasta siellä! Vahvistumisia @mimmi92 :n viivalle:love:

Ja @Neilikkaa kuulostaapa lupaavalta sun oireet:)

@Siim oonhan mä eri annoksella nyt sitä lääkinnyt ja tuntuu, että tukkaa lähtee vähemmän ja paino nousee takas, mutta varmaa 2kk vielä ennen kontrollia. Viimeeks meni vuosi saada ne arvot kohdilleen, että tää ei oo hätäsen hommaa:unsure: Ja mene ihmeessä yksityiselle, jos vaan budjetti sallii. Ties vaikka sais apua:)

Täällä on hylätty raskaustoiveet mahdottomina, mutta elättelen toiveita, että mulla ois nyt ovis, kun on jotain alavatsatuntemuksia, mutta ehkä se on taas välivuoto tai aikaiset menkat:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
@Fritang äläpä muuta sano, mä odottelen vasta ovista ja tuntuu et siihen on ikuisuus :D toivotaan sinnekkin plussaa tästä kierrosta :)

Kertokaahan kaikki poppaskonstit mitä ootte kokeillut? :D
Meillä on vasta kokeiltu
greippimehu, multivita, foolihappolisä, kalanmaksatabut, makaamaan jääminen seksin jälkeen ja oisin ostanut sitä vehnänalkioöljyä eilen, mut en tiennyt uskaltaako sitä ottaa kalanmaksatabujen.kanssa vai tuleeko liikaa omegaa :LOL:

Tässä kierrossa taas samat ravintolisät, lisänä aion liikkua paljon ja joka päivä, syödä tosi tosi terveellistä ruokaa, välttää herkkuja..ainiin ja kahvia yritän vähentää 4kupista vaikka 2-3 :D seksiä tulee olemaan PALJON ensi viikolla oviksen lähestyessä ,sen aikana ja jälkeen :D ja harkitsen punaviiniä jopa sitten oviksen jälkeen, mulla vaan meinaa aina tulla punkut heti ylös :p poppaskonsteja otetaan vastaan :whistle:

Ps. koitetaan pysyä positiivisena vaikka ulkona näyttää olevan taas talvi.:mad:
 

Yhteistyössä