Nutrauspäivittelyä

Mulla on Sports Tracker kännykässä, hyvä sovellus. Tykkään sitäkin käyttää.
Noissa Fit & Feelsgood jauheissa on n 165 kcal annoksessa, maistuvat hyvältä.
Löytyy ainakin tokmannilta ja prismasta ja nettikaupoista, n 9- 13 e prk ja 10 annosta tulee.

Hyvä se on juhlapäivänä vähän nauttia, sitten taas jatketaan. :)
 
Huh viimein loppui jumittaminen, tänä aamuna paino 79.9 kg :)
80 kg tavoite saavutettu, seuraava on 75 kg
 
Hienoa!!! Se on kiva tunne kun joku kilomäärä on saavutettu. Vaikka matkaa sit vielä onkin.

Mulla oli joku jumi kans ja paino oli punnituspäivänä sama kuin edeltävänäkin. Vähän söi motivaatiota, mutta tällä viikolla on tulosta taas odotettavissa. Kävin meinaan vaa´alla nyt aamusta jo vähän "salaa". Huomenna sit oikeasti :D Yhden painotavoitepalkinnonkin sain nyt ja kävin kampaajalla. Vähän vaan huonoja latvoja lyhennettiin, mutta tarvetta sille todellakin oli. Seuraava palkinto on kasvohoito tai kampaamon hiusnaamio, riippuen kumpi tavoite nyt ekana tulee, epäilen ensimmäistä. Siihen kun ei ole kuin pari kiloa ja toinen on taas mahtuminen tiettyyn juttuun. Onko sulla palkintoja tässä matkan varrella?
 
Joo, noi jumit tosiaan meinaa syödä motivaatiota, mutta sitkeesti vaan eteenpäin. :)
Mie ostan palkinnoksi vaatteita, ihonhoitotuotteitta ja Sport / Fit lehtejä. :)

Osatavoitteen kun saavuttaa, niin Se kannustaa jatkamaan.

Onnea tuloksista :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos. Tänään oli sit -1.3kg eli paino oli 70.6kg. Alle 70kg kun menee, niin sit saa varailla kasvohoitoa. Edellisestä onkin jo 4v aikaa... Nyt kahvakuulan kimppuun ja illalla sit lenkille. Kuuluu tähän päivään myös karkin syöntiä ja juustokakun leipomista han muuten vain. Saa esikoinen tarjota kavereilleen :)
 
Hienoa Lottalia :flower:
Mie ostin uusia sokerittomia karkkia, 30 g pss, varmaan huomenna vähän maistan.

Mie oon ollu flunsassa,joten liikunta on jääny vähälle ja paino ei nyt paljoa ole tippunut, saa nähdä miten viikonloppu vaikuttaa.
 
No laskihan se paino sitten 79.3 kg tänä aamuna :)
Ja n 28 minuutin sauvakävelyllä, en uskaltanut viellä pitempää lenkkiä tehä.
Hyviä sokerittomia karkkeja, mut yks vika niissä on pienelläkin määrällä suolisto tyhjentyy aika sulavasti, no eipähä,ainakaan ole ummetusta enää.
 
Viimeksi muokattu:
78.7 kg tänään ja eilen :)
Harmi kun flunssa viellä vaivaa, en pääse liikumaan niin paljoo kuin haluaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvähyvä! Parempi kunnon flunssassa ottaakin vähän rauhallisemmin ettei tuu jälkitauteja. Kyllä sitä sit ehtii.

Täällä paino nyt 69.9kg eli täpärälle meni tuo 70 alitus. En nyt ihan vielä kasvohoitoa varaile, mutta jos parin viikon sisällä. Seuraava etappi onkin ihan lähellä eli 67.1kg joka on normaalipainon BMI. Olen ottanut tavoitteeksi kävellä joka päivä 10t askelta, latasin uudestaan sen askelmittarin. Helpommin tulee kun esikoinen on jossain, niin saan päivälläkin lenkkeillä nuoremman kanssa ja sit illalla yksin pidemmän. Mutta jos ei päivällä lenkille pääse, niin hankala saada illalla kaikkea. Kun kotioloissa ei muuten juuri askeleita tule. Pystytkö sinä liikkumaan vapaasti halutessasi? Itsellä rajoittaa lasten lisäksi miehen pitkät työpäivät.
 
Hyvähyvä! Parempi kunnon flunssassa ottaakin vähän rauhallisemmin ettei tuu jälkitauteja. Kyllä sitä sit ehtii.

Täällä paino nyt 69.9kg eli täpärälle meni tuo 70 alitus. En nyt ihan vielä kasvohoitoa varaile, mutta jos parin viikon sisällä. Seuraava etappi onkin ihan lähellä eli 67.1kg joka on normaalipainon BMI. Olen ottanut tavoitteeksi kävellä joka päivä 10t askelta, latasin uudestaan sen askelmittarin. Helpommin tulee kun esikoinen on jossain, niin saan päivälläkin lenkkeillä nuoremman kanssa ja sit illalla yksin pidemmän. Mutta jos ei päivällä lenkille pääse, niin hankala saada illalla kaikkea. Kun kotioloissa ei muuten juuri askeleita tule. Pystytkö sinä liikkumaan vapaasti halutessasi? Itsellä rajoittaa lasten lisäksi miehen pitkät työpäivät.
Hyvin sujuu sullakin, kiva juttu. No pian pääset jo varaamaan kasvohoitoa :)

En aina pääse liikkumaan niin kuin haluaisin, mulla on selässä ja lantiossa kulumat ja madaltumiset sekä nivelrikko polvissa ja sormissa,jotka välillä aiheuttaa sellaisia kipuja,ettei sitten pahimmassa vaiheessa pysty paljon tai pitempiä matkoja liikumaan.

mulla on myös päivittäinen tavoite 10t askelta, välillä jää alle,useimiten pääsee siihen ja välillä meneekin ylikin, vähän vaihtelevasti menee.

Juu parempi olla varovainen flunssan aikaan.

Näkee kyllä että menkat alkaa pian, on taas paino noussut kilon, ärsyttää nämä heittelyt mutta hyvä kun tietää mistä johtuu.
 
Menkat alkoi ja turvotuskin hävisi samalla ja painontippui taas siihen mihinkä sain alkuviikosta eli 78.7 kg toivottavastinalkaa taas laskemaan.
 
Täällä kans oli lauantaina plussaa, ovis nosti painoa ja olo oli hyvinkin turpea. Hankalaa kun kahdesti kuussa paino nousee hormonaalisista syistä o_O Nyt toivottavasti tulis jotain tulosta. Yritän kovasti nutrata enempi, mutta vähän takeltelee. Pitäis jostain saada taas se motivaatio. Liikkumiset menee kyllä hyvin, mutta herkkuhammasta kolottelee liikaa.
 
Täällä on selkeästi joku jumi menossa. Oon tavoistani poiketen käynyt vaa´alla eilen ja tänään ja sama paino on, ja edelleen plussalla. Voi kökkö. Vkl:na on juhlat joten saakohan se jotain liikettä tähän. Lisää plussaa nyt eka tietty, mutta josko siitä lähis rasva liikkeelle taas...
 
No niin, vihdoinkin paino alaspäin :) 68.7kg näytti juhannusaattona. Huomenna aloitan taas nutrauksen parin päivän huilin jälkeen. Mietin josko täysnutrais viikon, mutta saas nähdä pitääkö mennä tuttuun tapaan osanutrauksella jos ei jaksakaan... Kuinkas siellä?
 
Vieläkö mahtuu mukaan?

3. päivä täysnutrausta takana ja olo on ollut yllättävän hyvä. Ostin alkuun 10pv aloitus pakkaukseen. Tarkoitus olisi pudottaa n. 10kg ja ainakin 3 viikkoa mennä pelkästään pusseilla. Tiistaina mitat 66,7kg/167cm eli normaalipainossa laihdutan. Aikuisiällä paino vaihdellut 46kg-92kg välillä ja tuo 55-57 on ollut omasta mielestä sopivin :)
 
Tottakai mahtuu :) Ja saa tulla enempikin nutraajia mukaan kun varmasti tätä moni lukee.

Ja tsempit! Mä en noin kauaa ole täysnutrannut, mutta kiinnostaisi kyllä. Elämä on niin houkutuksia täynnä, että en sit tuohon ole ryhtynyt kun tykkään pitää herkkupäiviä. Paino on tälläkin tavalla pudonnut. Mutta jos jossain vaiheessa hiipuu, kuten varmasti tapahtuu, niin voi olla että nutraan sit kauemmin. Nyt menty tämäkin viikko osanutrauksella vaikka täysnutrausta ajattelin...
 
2 viikkoa nutrausta takana. Paino aamulla 62,6kg eli reilu 4kg jo pudonnut sinä aikana. Yksi repsahdus päivä oli pari päivää sitten. Ateria väli venähti 10h ja mies tilasi pizzaa, joten houkutus oli liian suuri.. Nyt kun itsekurin sais pidettyä, niin voisi tyytyväisenä lähteä 6 viikon päästä etelään lomalle :)
 
Wau, hyvinhän sulla tippuu vaikka normaalipainossa oletkin (y) Oletko käyttänyt pelkästään Nutrilettin pusseja? Joko 3viikkoa meni ja miten jatkat sitten?

Täällä ei nyt paino oikein putoa. Ei tosin lisääkään ole tullut. Pitäis ottaa myös tuollainen pidempi täysnutraus tähän väliin. Pitäis ja pitäis :rolleyes:
 
Pelkästään nutriletin pusseilla mennyt, tosin keittoihin olen laittanut ruokalusikallisen raejuustoa sekaan :) viikonloppu meni herkutellessa. Ei mitään övereitä onneks tullut vedettyä, mutta se yhdistettunä menkkoihin niin ei paljon huvita käydä vaa'alla. Viikon menen nyt pelkillä pusseilla vielä ja sit katotaan miten jatkan, riippuu vähän tuloksista..
 
Täysnutrasin minäkin nyt arkipäivät niin jotain tulosta sain, -1.2kg. Kokonaispudotus nyt 15.8kg. Vielä pitäis jaksaa 9.5kg ainakin. En tiedä kuinka kauan nutraan, mutta ainakin vielä menen näin.

Miten siellä sujuu?
 
Lottalia hienostihan se vielä putoa, vaikka paljon on jo lähtenyt! :)

Huvikseen kävin aamulla painon tarkistamassa, vaikka tiistai on mun punnituspäivä ja näytti 59,4! Eli hyvin näyttää vielä tippuvan. En ole viiteen vuoteen painanut näin vähän ja innostus korkealla vetää kerrankin laihdutus projekti kunnialla loppuun, eikä aina jättää sitä melkein tavoitteeseen..
 
Voi, painaisinpa mäkin jo noin... (y):oops: Mulla tavoite siis 55-58kg.. Joskus muinoin painoin alimmillaan 51.4kg, mutta sit painoa tuli ja tuli lapsetkin. Alimmillaan oon tainnut olla ekan lapsen jälkeen 61kg.

Tämä päivä on mennyt kyllä niin herkutellessa... Oletko sä mennyt ketoosiin kun täysnutraat? Siinä ei kai niin nälkää tunnekaan. Mulla on yleensä kova nälkä tossa 12-18 välillä, silloin tietty suurin riski retkahtaakin. Nutrin sivuilla kyllä lukee että jonkin verran voi syödä pussien lisäksi kasviksia ja proteiinia kuten leikkelettä. Näihin on täytynyt välillä turvautuakin.
 
Silloin kun aloitin n. 4vko sitten niin luulisin että ketoosiin menin kun ei enää nälkä tuntunut niin kiljuvana. Nyt kun välillä pieniä repsahduksia ollut niin koko ajan on hirveä nälkä. Tänään sitten päätin pitää tankkaus päivän ja söin 3 jauheliha tortillaa :)

On kyllä ihan mahtava fiilis tuosta painosta. Miehen kanssa kun aloin seurustelemaan reilu 6v sitten niin painoin 46kg (liian vähän) ja päätin nostaa painoa 10kg ennen kun alettiin yrittää saada lasta. Siinä yrityksessä vierähtikin muutama vuosi ja painokin nousi enemmän kuin olin suunnitellut ja synnäriltä kotiutuessa 1v4kk sitten painoin 89kg.. Nuo aikaisemmat kilot olen pudottanut tiukalla ruokavaliolla ja nyt ei jaksa laskeskella kaloreita tai miettiä muutenkaan mitään niin helppo vaan syödä 3-5 pussia päivässä :)
 
Noniin aamupaino 58.9kg eli 4vko yhteispudotus 7.8kg. Taidan jatkaa täysnutrausta tuohon 55kg saakka, kun näyttää toimivan niin hyvin (lauantaisin silti jotain hyvää oikeaa ruokaa). Sen jälkeen osanutrauksella yritän ylläpitää painon siinä kun kuitenkin tulee varmaan pari kiloa nesteitä takaisin.. En olis kyllä uskonut että tää onkin näin helppoa :) Miehelläkin alkoi osanutraus niin ei ole niin paljon houkutuksia kotona.
 
Hieno pudotus noin lyhyessä ajassa! Ja varsinkin kun normaalipaino, hyvä tietää että putoaa hyvin normaalipainoisenakin :)

Mä olen kans täysnutrannut tän viikon ja paino laskee joka päivä. Nyt oon kans 700g ollut normaalipainossa. Virallisen painon otan kyllä lauantaina vasta. Nälkä on pysynyt yllättävän hyvin tällä viikolla aisoissa joten nutrauskin on helppoa :) Meillä mies ei onneks ole tällainen herkkupeppu kuten mä, joten ei myöskään herkkuja tuo kotiin. Lauantaisin ostetaan, mutta silloin mulla on lupa syödäkin :p
 

Yhteistyössä