Nutrauspäivittelyä

Tervetuloa mukaan kaksipientä :)

Täällä paino junnaa samassa, eikä mikään ihme kun viikonloppuna meni taas pizzaa ja nyt on tullut kotiruokaakin syötyä liian isoja annoksia. Noh juoksulenkkien ansiosta ei sentään ole noussut. Täytyy kyllä sanoa että Tämä osa nutraus on ihan syvältä, ei siis sovi itselleni, mutta vielä en "uskalla" aloittaa täysnutrausta kun imetän.

Ja Mulla myös paheena aamuisin vaa'alla käynti. Ollut aina. Mutta Kiva se on välillä huomata, jos joka päivä tulee edes pientä pudotusta :)
 
Kaksi ja puoli päivää täysnutrausta takana ja sitten riitti. Nii pöljä olo kokoajan, päähän sattuu, väsyttää.. ja kahden lapsen kanssa pitäisi jaksaa olla. Luulen että mulle sopii paremmin osanutraus ja sitä nyt aionkin kokeilla, juurikin iltasyömisen aion korvata nutreilla. Jospa sillä saisi paheelle lopun. Söin juuri salaattia ja kananmunaa, kyllä huomaa että on pari päivää vetänyt pelkkiä litkuja kun maha teki täystopin tosi pian :p
Tästä eteenpäin siis osanutrauksella ja vähillä hiilareilla (y)

Onnistuinpa olla ilman vaakaakin tämän aamun, eihän mulla kohta ole enää yhtään paheita jäljellä! :ROFLMAO: Perjantain aion pitää virallisena punnituspäivänä.

Hyvä että oot kuitenkin saanut painon pidettyä samassa mimmi92! Jospa saatais molemmat pudotusta pian aikaiseksi :)
 
Tarkistin onneksi kalenterin ja se olikin viime viikon torstai kun punnitsin sen 86,5kg. Tänä aamuna 84,8kg eli laskua 1,7kg viikossa (y) oon tosi tyytyväinen kun ottaa huomioon viikonlopun mässäilyt. Osanutrilla eteenpäin! Eilen söin kaksi kertaa oikeaa ruokaa, 2 kananmunaa, salaattia ja lidlin pakastekasvis-sekoitusta josta tais tulla mun uusi lemppari :LOL:

Tsemppiä muillekin! :)
 
Kaksipientä hyvin putoaa! :)
minkä ikäiset lapset Sulla? Täällä 2,5v ja 4kk :)
Kolmannesta haaveilen joka toinen päivä ja muutaman huonon yön jälkeen ajattelen ettei enää yhtään :D hormonikierukka asennetaan tänään, ettei tule hetken mielijohteesta lopetettua pillereitä, saas nähdä nostaako mulla painoa..

Mä syön 1-2x lämmintä ruokaa ja aamu + iltapalaksi nutrilett pirtelö (on muuten päiväys mennyt kun joskus vuosi sitten ostin :D)
 
2v7kk ja 1v2kk. Mulla sama homma, välillä kamala kuume ja välillä taas en halua enää yhtään enempää lapsia :D hyvin kaksveen uhma vaikuttaa.. noh, oon ajatellu että keskityn toistaseks painonpudotukseen ja katellaan lapsiasiaa sitten myöhemmin. Ei tää uhma voi ainakaan pahentua enää, eihän? :LOL: toiveajattelua. Kohtahan pienemmälläkin alkaa uhmaikä :ROFLMAO:

Mietin just että jos näin hyvin tippuisi paino jatkossakin niin kohtahan oon pienemmällä kymmenellä, millä oon viimeksi ollu kolmisen vuotta sitten esikoista odottaessa o_O
 
Kaksipientä meillä on sitten esikoiset melko saman ikäisiä :D Täällä taisi uhma (toivottavasti) jo mennä ohi. Pahimmillaan oli 2v kieppeillä ja siitä pikkuhiljaa tasoittunut, ellei sitten ala taas myöhemmin uudestaan.. Pientä taistelua tulee edelleen sisälle menosta, mutta kyse on enää parista minuutista :)
 
Oon koko ajan ajatellu ettei uhma voi enää mennä pahemmaksi mutta niin se vaan on mennyt :confused: täällä siis tapellaan ihan kaikesta mahdollisesta ja ihana uudehko spesiaali on itkupotkuraivarit.

Oon syöny tosi kiltisti eilenkin, 2 nutripirtelöä ja 2 ateriaa (kasviksia ja vähän savusiikaa, kasviksia ja "nollanuudeleita" joissa siis on joku 5 kaloria sadassa grammassa) ja silti aamupaino oli tänään 85,7kg!! Melkein kilon pomppaus eilisestä :eek: toivottavasti tää on joku ohimenevä läskiytyminen ja huomenna oon taas laihtunu :ROFLMAO: haha, siinäpä meni se vaa'alle kerran viikossa- lupaus :whistle: pidetään silti torstai virallisena punnituspäivänä :D
 
Välillä se paino voi pomppia, mutta jos itse tiedät että et ole syönyt liikaa niin varmasti jossain vaiheessa alaspäin menee :)

Mulla punnituspäivä maanantai, eilen tuli lisäksi herkuteltua kohtuudella (pari siivua valkoista leipää ja 100g karkkia) ja paino edelleen samassa. Jos nyt menee hyvin viikonloppu niin jotain pudotusta taitaa tulla :)
 
Ootan jo sun lukemaa maanantaille, nyt vaan tsemppiä viikonloppuun! (y)

Huomasin ettei meidän vaaka ole edes luotettava. Ensin 84,3 mistä innostuneena nousin vaa'alta ja otin yökkärin pois että saisi kaikki grammat mukaan :D lukema olikin 84,6.. vielä kerran uudelleen vaa'alle ja tulos 85,7 eli heittelee ihan miten sattuu :cautious: hyvä syy olla menemättä vaa'alle.

Olen kyllä syönyt tunnollisesti eli pudotusta ainakin pitäisi tulla. Tänään tulossa pieni huijauspäivä, vien äidin ulos syömään. Mutta kohtuudella, kohtuudella... :)
 
Oho kylläpä vaihtelee lukemat :eek:
Mä varmaan ottaisin tossa tilanteessa mittanauha mukaan avuksi :)

En riittänyt itsekuri :D tuli eilen vieritä, ja tietysti kun lähtivät, niin piti kahvipöytä tyhjentää omaan suuhun.. Ja vaaka näyttää 63,5. Nyt iski flunssakin, joten liikunta jää vähemmälle. Onneksi ei pahemmin tee mieli syödä mitään.
 
Toivottavasti olet jo parantunut flunssasta mimmi92! Meillä on lapset nuhassa ja pienemmällä kuumettakin :(

Otinkin mittanauhan avuksi tähän painonpudotukseen, nyt torstai on vaakapäivä ja maanantai mittapäivä. Tämän aamun paino 84,3 eli -500g viime viikon torstaihin (y) katotaan maanantaina olisko sentit jo saanu kyytiä :D

En edes ole ollu kamalan tunnollinen syömisten kanssa. Yks päivä meni kebabia... mutta vähähiilarinen ruokavalio näköjään tiputtaa painoa, en oo yli viikkoon syöny leipää! Ja leipä on just se mitä yleensä syön välipalaks, aamulla, illalla... :censored: Nutreja menny nyt yksi päivässä, täytyy yrittää skarpata ja korvata ainakin yks ateria vielä lisää.

Parantele nyt itsesi kunnolla ja sitten keskityt taas painonpudotukseen (y) yritän itekin tsempata lisää, täytyy vaan muistella kauhulla niitä paria täysnutrauspäivää. Siihen en halua palata :D
Nyt kahvia naamariin ja uuden aamun koitoksiin :coffee:
 
Kaksipientä hyvin putoaa! :) toivottavasti lapset paranee pian.

Täällä esikoinen alkaa jo parantua, vauva vielä räkäinen ja sai mun antibiottikuurista (keuhkoputkentulehdus) vatsan aivan sekaisin. Noh jos ens viikolla pääsis jo vähän liikkumaan ja parantaisi ruokavaliota kun ei enää kotiin herkkuja osteta kun mieskin päätti alkaa laihduttamaan, ei tosin suostu mihinkään ateriankorvikkeisiin koskemaan :D
 
Oon ihan tyytyväinen pudotukseen mutta enempi jännään maanantaiaamun mittoja :X3: oon nyt alottanu pari uutta harrastustakin niin luulis senttien haihtuvan :D

Mulla on vauvakuume tehny nyt jonkun superharppauksen, haluisin alkaa heti yrittää! :alien: vaikka lapsetkin on riiviöitä, mies töissä koko ajan ja tälläkin hetkellä oottelen vaan että pääsisin ite päikkäreille :ninja:
 
Sun tuloksia odottelen :)

Täällä myös vauvakuumetta ilmassa (vaikka edellinen on vielä pieni :rolleyes:), miehelle sopisi kolmaskin, mutta itse jarruttelen.. Kierukka saa nyt olla ainakin 6kk paikallaan ja katsotaan sitten mitä mieltä vielä olen. Olen itsekseni yrittänyt miettiä miksi nyt yhtäkkiä sen kolmannen haluan kun vielä pari kuukautta sitten Olin ihan varma että ei enää, mutta päässä soi vaan että haluan ainakin yrittää ja itse en usko että enää pidemmän tauon jälkeen haluaisin aloittaa pikkuvauva arkea kokonaan alusta.
 
Meillä taas mies jarruttelee, viimeks kun mainitsin asiasta oli vastaus: "Ootsä hullu?" :D että kahtellaan nyt. Pientä lämpenemistä kuitenkin ilmassa, jospa sitä pian pääsis hommiin :D:rolleyes:
Mulla menee vähän aaltoillen nää fiilikset, mutta nyt on selkeesti kovempi kuume ku aiemmin. Oon miettiny että varmasti jäis harmittamaan enemmän jollei yrittäisikään kolmatta kuin jos vaihtelevan kuumeilun vallassa päättäisi ettei yrittäisi ollenkaan. Ei kai kukaan lapsiaan kadu? :cautious: onhan tää rankkaa ja olis varmasti vähän rankempaa kolmen kanssa mutta antaahan lapset enempi ku ottaa :love::love::love:

Mulla on dieetti menny ihan plörinäksi, eilen söin kotitekoista pizzaa ja tänään kebabia. Siis mikä siinä nyt on että menee taas mässäilyksi?! :mad:
 
Noniin paino 62,7. Pudotusta siis viime viikkoon 800g ja kunhan menkat loppuu niin uskoisin tippuvan lisää. Eilen ei enää mässäilty ja jotenkin tuntuu että nyt olisi taas hetkeksi motivaatiota, jos meinaan joskus viime vuoden vaatteisiin mahtua :D
 
Joo-o, meni taas vaihteeks plörinäks laihdutukset. Mutta nyt TAAS uudella innolla takaisin tämän touhun pariin jos täällä nyt vielä joku muu laihduttelee :D Latasin ruokapäiväkirja-appin ja sen mukaan olen nyt päivitellyt syömiset ja liikunnat parin viikon ajan. 1200 kaloria syön päivässä, yhden herkkupäivän olen viikossa pitänyt. Ja nutraus on edelleen mukana kuvioissa, yhden aterian olen ainakin korvannut nutreilla :coffee: Perjantai on punnituspäivä ja viime perjantain paino oli 83,8kg eli ei ainakaan enempää kuin edellinen tänne ilmoittamani paino :LOL: Tänään olisi tiedossa liikuntailta kun harrastus kutsuu, tuntuu että mässäilykin on helpompi pitää ruodussa kun olen löytänyt kivan liikunnallisen harrastuksen (y) jospa pian saisin vihdoin vaa'alla nähdä maagisen seiskalla alkavan luvun, sen näkeminen motivoi tällä hetkellä eniten!
 
Täälläkin vielä ollaan painon osalta kutakuinkin samoissa lukemissa (62,7kg eilen). Mullakin nutraus vähän jäänyt kun salilla olen alkanut käymään 5x viikossa. Lihasta on jopa omaan silmään ehkä vähän tullut kun ruokaa on syöty reippaasti :) Palkkarin sekaan olen pirtelöjauheen sekoittanut (koska noita pirtelöitä on ainakin 50 vielä jäljellä..)
Parin viikon päästä ajattelin vähän tiukempaa linjaa ottaa, nyt lähinnä yritän päästä selville paljonko kaloreita voin syödä lihomatta :D
 
Huh, ootpas ollut reipas! Mä käyn treeneissä kaksi kertaa viikossa ja muuten sitten hyötyliikuntaa ja koiran lenkitystä aikalailla päivittäin. Hienoa jos huomaat että on massaa tullut (y) kokeilin ite joskus Jutan dieettiä ja hyi olkoon! Varsinkin rahka todella alkoi tökkimään. En siis tiedä millaista ruokavaliota noudatat mutta itse en ainakaan kestä jos menu on liian yksipuolinen :LOL::LOL:
Mulla menikin tämä viikko reisille, paino ei ole tippunut yhtään! Ei onneksi noussutkaan mutta kielsin itseltäni viikonlopun herkkupäivän koska olen viikon jo löysäillyt :mad: oon huomannu ruokapäiväkirjaa täytellessä että ruokavaliossa todella on hommat pielessä. Vaikka olen aina syönyt paljon kasviksia niin rasvaa ja proteiinia meinaa tulla liikaa koko ajan :unsure: toivottavasti oppisin pikkuhiljaa syömään oikein.
 

Yhteistyössä