nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

Mun reseptini metrin mittaiseen ja ranteen paksuiseen reuhkaan on mahdollisimman vähäinen käsittely. Siis tottakai tukka on aina puhdas ja kammattu, mutta siihen se sitten jääkin. Ei värjäyksiä, muotovaahtoja, hiuslakkoja, föönauksia, kireitä kampauksia jne. Mahdollisimman luomusti vain. Tukka kasvaa niin että kohina käy päässä ;)
 
ninnu77
Täälä löytys pituutta hiuksissa, mutta ovat niin ohkaset. Ei kyllä katkeile, mutta saisi olla hitusen paksummat. Auttaiskohan se olut siihenkin? Ja löytyykö muita konsteja? :)
 
kasvattaja
Mä olen ykkösolutta käyttänyt kampausnesteenä. Pesun jälkeen laittanut kämmeniin olutta ja hieman kosteisiin hiuksiin puristellut. Mut kerro alkuperäinen et käytätkö sitä ikäänkuin öljyhoitona. Et annat hetken löylyssä vaikuttaa ja peset sitten shamppoolla pois. Vaiko ihan lopuksi sitä laitat ja se olut on se viimeinen huuhteluvesi. Et pitääkö se huuhtelematta jättää hiuksiin. Sori et lisää kysyn vaikka selititkin hyvin mut tää jäi vaivaamaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 22:25 VASTATKAA kirjoitti:
PITÄÄKÖ SE OLUT LAITTAA KUIVIIN VAI MÄRKIIN HIUKSIIN JA MITEN PITKÄ VAIKUTUSAIKA JOS EI OO SAUNAA??
no minä ainakin saunaan 3 kertaa viikossa ja kuiviin hiuksiin (joskus kosteisiin) laitan oluen. Löylyssä istun aika kauan ennen kuin lapset tulee saunaan. Nyt kokeilin tumma 3 olutta ja tuli aika liukkaat ja kiiltävät hiukset....oisko eroja....aion testata juomia siihen hommaan....kun nyt tuo mies ei vaan ala epäillä, että juopottelen saunassa salaa ;) :whistle: :p Ykkösellä olen käsitellyt hiuksia aika kauan ja ovat kyllä kasvaneet ihan silmissä...pitäiskö kuva laittaa tähän liitteeksi ;) ;) :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 18:06 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 22:25 VASTATKAA kirjoitti:
PITÄÄKÖ SE OLUT LAITTAA KUIVIIN VAI MÄRKIIN HIUKSIIN JA MITEN PITKÄ VAIKUTUSAIKA JOS EI OO SAUNAA??
no minä ainakin saunaan 3 kertaa viikossa ja kuiviin hiuksiin (joskus kosteisiin) laitan oluen. Löylyssä istun aika kauan ennen kuin lapset tulee saunaan. Nyt kokeilin tumma 3 olutta ja tuli aika liukkaat ja kiiltävät hiukset....oisko eroja....aion testata juomia siihen hommaan....kun nyt tuo mies ei vaan ala epäillä, että juopottelen saunassa salaa ;) :whistle: :p Ykkösellä olen käsitellyt hiuksia aika kauan ja ovat kyllä kasvaneet ihan silmissä...pitäiskö kuva laittaa tähän liitteeksi ;) ;) :/

Laita kuva tai laita vaikka yv.nä mulle ainakin. Meinaan kokeilla miten mulla toimii.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 17:20 kasvattaja kirjoitti:
Mä olen ykkösolutta käyttänyt kampausnesteenä. Pesun jälkeen laittanut kämmeniin olutta ja hieman kosteisiin hiuksiin puristellut. Mut kerro alkuperäinen et käytätkö sitä ikäänkuin öljyhoitona. Et annat hetken löylyssä vaikuttaa ja peset sitten shamppoolla pois. Vaiko ihan lopuksi sitä laitat ja se olut on se viimeinen huuhteluvesi. Et pitääkö se huuhtelematta jättää hiuksiin. Sori et lisää kysyn vaikka selititkin hyvin mut tää jäi vaivaamaan.
kyllä laitan hiuksiin heti saunaan mennessä ja pessyt olen sen vuoksi, että ei haisisi...vaikka joku kyllä meinasi, että ei haise...pitää kyllä testata....kampausnesteenä vois kyllä kokeilla...löyly varmaan jotenkin vaikuttaa kuitenkin siihen... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 18:10 MeriTuuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 18:06 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 22:25 VASTATKAA kirjoitti:
PITÄÄKÖ SE OLUT LAITTAA KUIVIIN VAI MÄRKIIN HIUKSIIN JA MITEN PITKÄ VAIKUTUSAIKA JOS EI OO SAUNAA??
no minä ainakin saunaan 3 kertaa viikossa ja kuiviin hiuksiin (joskus kosteisiin) laitan oluen. Löylyssä istun aika kauan ennen kuin lapset tulee saunaan. Nyt kokeilin tumma 3 olutta ja tuli aika liukkaat ja kiiltävät hiukset....oisko eroja....aion testata juomia siihen hommaan....kun nyt tuo mies ei vaan ala epäillä, että juopottelen saunassa salaa ;) :whistle: :p Ykkösellä olen käsitellyt hiuksia aika kauan ja ovat kyllä kasvaneet ihan silmissä...pitäiskö kuva laittaa tähän liitteeksi ;) ;) :/


voin laittaa vaikka sähköpostissa kuvat

Laita kuva tai laita vaikka yv.nä mulle ainakin. Meinaan kokeilla miten mulla toimii.
;) ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 18:39 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 18:10 MeriTuuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 18:06 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 22:25 VASTATKAA kirjoitti:
PITÄÄKÖ SE OLUT LAITTAA KUIVIIN VAI MÄRKIIN HIUKSIIN JA MITEN PITKÄ VAIKUTUSAIKA JOS EI OO SAUNAA??
no minä ainakin saunaan 3 kertaa viikossa ja kuiviin hiuksiin (joskus kosteisiin) laitan oluen. Löylyssä istun aika kauan ennen kuin lapset tulee saunaan. Nyt kokeilin tumma 3 olutta ja tuli aika liukkaat ja kiiltävät hiukset....oisko eroja....aion testata juomia siihen hommaan....kun nyt tuo mies ei vaan ala epäillä, että juopottelen saunassa salaa ;) :whistle: :p Ykkösellä olen käsitellyt hiuksia aika kauan ja ovat kyllä kasvaneet ihan silmissä...pitäiskö kuva laittaa tähän liitteeksi ;) ;) :/


voin laittaa vaikka sähköpostissa kuvat

Laita kuva tai laita vaikka yv.nä mulle ainakin. Meinaan kokeilla miten mulla toimii.
;) ;)
Mulle kans olut kampauksesta kuva. :wave:
 
vieraana
Mulla ohut hiuslaatu, mutta sitä on tosi paljon. Olkapäitä pidemmäksi en saa kasvatettua, kun rupeaa lähtemään. Kilpirauhasen vajaatoiminta tekee vielä senkin,että vitamiinikuureista huolimatta, hiukset rupeaa syksyisin tippumaan :(

SIihen ei auta siis mikään, ulkoisesti/ sisäisesti nautittu :( TÄytyy tyytyä tällaiseen nykyiseen lyhyeen hiusmalliin
 
tilda harmailee
Kateudesta vihreänä täällä lueskelen teidän kertomuksianne paksuista ja pitkistä hiuksista... mulla on ihan onnettomat hiukset. Päälaelta paistaa kalju (ihan oikeasti!) ja hiuksia on vaan muutama jäljellä. Nyt on lähdössä myös ripsetkin.. lääkäriin oon menossa muutaman viikon päästä, mutta kyllä tämä on aika kamalaa :'( tätä on ollut jo useamman vuoden, eikä selitystä oikein ole löytynyt. Lapsia odottaessa hiukset ovat olleet suht normaalit, ei mitkään huippu paksut, mutta kuitenkin hiuksia on ollut päässä. Synnytyksen jälkeen ne sitten on lähteneet ja pysyneet poissa :\|
 
heibba
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:39 Bodomjärven Seireeni kirjoitti:
Vehnänalkioöljyä teelusikallinen suukkaan päivittäin.
Kasvaa paksut hiukset ja terveet kynnet. Suolikin toimii.
Suosittelen.
Ja suvun naiset ovat käyttäneet manteliöljyä hiuksissaan. Vahvistaa ja ravitsee.

Pitemmälle en ketjua päässyt. Voi olla että joku muukin kysynyt. Mut miten tuota manteliöljyä käytetään. Käytetäänkö sitä öljyhoitona ennen pesua vai miten :D .
 
vinkkejä
Mulla toimii vinkkinä isoäidin neuvo. Sata hiustenharjavetoa päivässä ja pää alaspäin. Sitten kastellaan kylmällä vedellä hiukset, tai ainakin päänahka. Niinkauan pitää vedessä että alkaa nipistellä. Hyvää verenkiertoa päähän ja hiuskasvuun auttaa myös päänahan hieronta ja itsensä "tukistaminen". Ja iltaisin kamman kanssa selvittelee ja kastelee vedellä tuota kampaa. Hiuksia ei saa pitää liian kireällä ja kaikki turhat hiusvedet/lakat pois. Kukkien suihkutuspulloon vettä ja suihkuttelee sillä hiuksensa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 20:02 julia kirjoitti:
Siis laitetaankohan hiukset pyyhkeen sisään kun mennään löylyyn vai ihan valtoimenaan...... Täytyypä kokeilla, mutta meillä on vaan kerran viikossa sauna kun ei omaa ole...

Tuliks tähän jo vastaus? Eli pyyhkeen sisään vai ei?
 

Yhteistyössä