Nyt meni mulla ihan yli hilseen. Olen raskaana, enkä taatusti ole harrastanut seksiä kuukausiin :O

  • Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti
ap
Nyt on exä häippässyt ja vähän oli siihen suuntaan juttua, ettei kauan olekkaan enää mikään exä :heart: . Ilahtui uutisesta kovasti, vaikka järkyttyikin ensin, että nyt vasta olen saanut tietää, ei kuulemma ihan tällaista asiaa osannut odottaa, kun laitoin viestiä että tulee käymään kun on tärkeää asiaa :D

Esikoinen täyttää kohta 9v ja ollaan aiemmin lasta yritetty tuloksetta, ehkä tällä oli tarkoitus :LOL: hyvissä väleissä kun ollaan
 
niin
Ei kai sitä menkkoja tarvi merkkaillakaan, mutta jos kierron tietää, ja kai jokainen suht sen tietää niin osaa vähän laskea taakse päin. Ja siitäpä sitten päästäänkin asiaan.

Eipä tuossa ole kauatta aikaa kun yks tuttu kävi ultrassa ja kyllä siellä oli muutettu la:ta vielä rv23 kun mitat olikin pari viikkoa isomman vauvan.
Ja sen mitä itse olen käynyt niin kyllä ne siellä sen osaa katsoa minkä ikäistä vastaa päivälleen.

Mutta ei siinä, hyvä ilma porvoossa.

Varsinkaan kun labra ei mene niin vaan tekemään kenenkään näytteistä ylimääräisiä testejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
ultrassa kyllä olisi osattu sanoa viikot tarkkaan jo tuossa vaiheessa vaikkei hajua viimesistä menkoista olisikaan...

siksihän niitä mittoja sikiöistä otetaan
paremminkin tuossa vaiheessa ei enää pysty sanomaan niin tarkasti että lasketun ajan pystyis sikiön koon perusteella sanomaan.

Mulle lääkäri sanoi rv 15 kun ylläri raskaudesta oli ekaa kertaa ultrassa ettei enää pysty niin tarkasti sanomaan
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on exä häippässyt ja vähän oli siihen suuntaan juttua, ettei kauan olekkaan enää mikään exä :heart: . Ilahtui uutisesta kovasti, vaikka järkyttyikin ensin, että nyt vasta olen saanut tietää, ei kuulemma ihan tällaista asiaa osannut odottaa, kun laitoin viestiä että tulee käymään kun on tärkeää asiaa :D

Esikoinen täyttää kohta 9v ja ollaan aiemmin lasta yritetty tuloksetta, ehkä tällä oli tarkoitus :LOL: hyvissä väleissä kun ollaan
Kovinpa pikaseen asian saitte hoidettua.
Olis luullut menevän pidempäänkin moisen shokki uutisen jälkeen.

Että silleen.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ei kai sitä menkkoja tarvi merkkaillakaan, mutta jos kierron tietää, ja kai jokainen suht sen tietää niin osaa vähän laskea taakse päin. Ja siitäpä sitten päästäänkin asiaan.

Eipä tuossa ole kauatta aikaa kun yks tuttu kävi ultrassa ja kyllä siellä oli muutettu la:ta vielä rv23 kun mitat olikin pari viikkoa isomman vauvan.
Ja sen mitä itse olen käynyt niin kyllä ne siellä sen osaa katsoa minkä ikäistä vastaa päivälleen.

Mutta ei siinä, hyvä ilma porvoossa.

Varsinkaan kun labra ei mene niin vaan tekemään kenenkään näytteistä ylimääräisiä testejä.
Mä olin käynyt lääkärissä vatsakatarrin vuoksi, sain lääkkeet. Myöhemmin minulle soitettiin, että enkai vain ole kerinnyt aloittamaan lääkkeitä, koska olin raskaana. Labrassa olin käynyt jo aiemmin. Raskaudesta olin itse saanut tietää saman päivän aamuna. Enkä todellakaan minkään raskausepäilyn takia ollut labrassa käynyt, että kyllä ne vaan voi tehdä siellä testejä mitenkä haluavat, mun tapauksessa hyvä että tekivät
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on exä häippässyt ja vähän oli siihen suuntaan juttua, ettei kauan olekkaan enää mikään exä :heart: . Ilahtui uutisesta kovasti, vaikka järkyttyikin ensin, että nyt vasta olen saanut tietää, ei kuulemma ihan tällaista asiaa osannut odottaa, kun laitoin viestiä että tulee käymään kun on tärkeää asiaa :D

Esikoinen täyttää kohta 9v ja ollaan aiemmin lasta yritetty tuloksetta, ehkä tällä oli tarkoitus :LOL: hyvissä väleissä kun ollaan
Kovinpa pikaseen asian saitte hoidettua.
Olis luullut menevän pidempäänkin moisen shokki uutisen jälkeen.

Että silleen.
Joo, menee aika imeläksi ja epäuskottavaksi tälleen loppua kohden.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on exä häippässyt ja vähän oli siihen suuntaan juttua, ettei kauan olekkaan enää mikään exä :heart: . Ilahtui uutisesta kovasti, vaikka järkyttyikin ensin, että nyt vasta olen saanut tietää, ei kuulemma ihan tällaista asiaa osannut odottaa, kun laitoin viestiä että tulee käymään kun on tärkeää asiaa :D

Esikoinen täyttää kohta 9v ja ollaan aiemmin lasta yritetty tuloksetta, ehkä tällä oli tarkoitus :LOL: hyvissä väleissä kun ollaan
Kovinpa pikaseen asian saitte hoidettua.
Olis luullut menevän pidempäänkin moisen shokki uutisen jälkeen.

Että silleen.
No kai tuo olis tänne jäänyt pidemmäksikin aikaa jos olisi vain pystynyt, työssäkäyvä ihminen kun on, raukka käytti taukonsa minun tärkeään juttuuni :heart:

Nyt loppui mun selittelyt, on vähän muutakin mietittävää nyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on exä häippässyt ja vähän oli siihen suuntaan juttua, ettei kauan olekkaan enää mikään exä :heart: . Ilahtui uutisesta kovasti, vaikka järkyttyikin ensin, että nyt vasta olen saanut tietää, ei kuulemma ihan tällaista asiaa osannut odottaa, kun laitoin viestiä että tulee käymään kun on tärkeää asiaa :D

Esikoinen täyttää kohta 9v ja ollaan aiemmin lasta yritetty tuloksetta, ehkä tällä oli tarkoitus :LOL: hyvissä väleissä kun ollaan
Ihanaa että suhtautui noin positiivisesti :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on exä häippässyt ja vähän oli siihen suuntaan juttua, ettei kauan olekkaan enää mikään exä :heart: . Ilahtui uutisesta kovasti, vaikka järkyttyikin ensin, että nyt vasta olen saanut tietää, ei kuulemma ihan tällaista asiaa osannut odottaa, kun laitoin viestiä että tulee käymään kun on tärkeää asiaa :D

Esikoinen täyttää kohta 9v ja ollaan aiemmin lasta yritetty tuloksetta, ehkä tällä oli tarkoitus :LOL: hyvissä väleissä kun ollaan
Ihanaa että suhtautui noin positiivisesti :heart:
Yritettiin lasta monta vuotta, eli tiesin hänen haluavan lasta kovasti. Vähän hätäisesti erottiin tuossa jokin aika sitten, tämä taisi olla viimeinen niitti yhteenpaluuseen, on sitä tuossa aiemminkin mietitty, mutta ei kamalasti olla asian eteen mitään tehty. Lupasi tulla vielä illalla käymään niin saadaan juteltua paremmin
 
Lisko harmaana
Eikös oo mahdollista että edellisistä raskauksista olis jäänyt istukan palanen joka on alkanut kasvaa, ja sekoittanut myös hormonit? Tai sekin on vahva vaihtoehto, että oot pitkällä raskaana. Ei tunnu olevan edes kovin harvinaista, että kuukautiset tulee normaalisti vaikka olis raskaana. Minäkin tunnen pari tapausta.
 
ytrjd
Alkuperäinen kirjoittaja Lisko harmaana:
Eikös oo mahdollista että edellisistä raskauksista olis jäänyt istukan palanen joka on alkanut kasvaa, ja sekoittanut myös hormonit? Tai sekin on vahva vaihtoehto, että oot pitkällä raskaana. Ei tunnu olevan edes kovin harvinaista, että kuukautiset tulee normaalisti vaikka olis raskaana. Minäkin tunnen pari tapausta.
No eikös se istukanpalanen siellä ultrassa jo heilutellut käsiään ja koipiaan? ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lisko harmaana:
Eikös oo mahdollista että edellisistä raskauksista olis jäänyt istukan palanen joka on alkanut kasvaa, ja sekoittanut myös hormonit? Tai sekin on vahva vaihtoehto, että oot pitkällä raskaana. Ei tunnu olevan edes kovin harvinaista, että kuukautiset tulee normaalisti vaikka olis raskaana. Minäkin tunnen pari tapausta.
Pitäiskö lukee koko ketju =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on exä häippässyt ja vähän oli siihen suuntaan juttua, ettei kauan olekkaan enää mikään exä :heart: . Ilahtui uutisesta kovasti, vaikka järkyttyikin ensin, että nyt vasta olen saanut tietää, ei kuulemma ihan tällaista asiaa osannut odottaa, kun laitoin viestiä että tulee käymään kun on tärkeää asiaa :D

Esikoinen täyttää kohta 9v ja ollaan aiemmin lasta yritetty tuloksetta, ehkä tällä oli tarkoitus :LOL: hyvissä väleissä kun ollaan
Hieno juttu. Rauhallista odotusta Teille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ei kai sitä menkkoja tarvi merkkaillakaan, mutta jos kierron tietää, ja kai jokainen suht sen tietää niin osaa vähän laskea taakse päin. Ja siitäpä sitten päästäänkin asiaan.
No kyllä minun ainakin olisi vaikea laskea puolen vuoden takaisten menkkojen alkupäivämäärää, koska minun normaali kiertoni on 27-35 päivää. Siis mitä tahansa tuolta väliltä.

Muoks. Ja koska vaihtelu on noin suurta, merkkaan menkat aina kalenteriin.
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ja perhe yhdessä jälleen,vauvahan suhteen ongelmat tunnetusti parantaa.
voi parantaakin, siitä voi saada lisää motivaatiota suhteen parantamiseen kun on yhteinen vauva tulossa.. hieman pessimistä ajattelua sulta. Jos molemmilla on halua yrittää niin totta kai kannattaa! Mikä on sen hienompaa kun jos vanhemmatkin saa asiat korjattua ja palaa yhteen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja janna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Onnea :flower:

Minäkin ilmottaudun siihen joukkoon joka on saanut tietää olevansa raskaana viikolla 20+. Aikamoinen sokkihan se oli, varsinkin kun menkat tuli normisti ja mitään oireita ei ollut.
Minun pikku ylläri vauvani on jo pian 6vuotias reipas poika :heart:
ihan mielenkiinnosta tahtoisin tietää missä vaiheessa sulla sitten menkat loppuivat?
Raskaus varmistui siten että aloin vuotaa paljon verta ja mahassa oli kovia kramppeja, menin lääkäriin siellä selvisi että vauva on tulossa mutta kohdussa oli myös iso hematooma joka sitten vuoti 8viikkoa, joten on vaikea sanoa milloin ne menkat loppuivat. Kun raskauden toteamisen jälkeen verta vuoti päivittäin ja välillä todella runsaasti, kun se hematooma oli vuotanut pois, ei menkkojakaan enää tullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja janna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
Mistä ihmeestä ap voit tietää, että lapsen isä on exäsi jos kerran et ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen? Ei kai siitä rv 23 tuu viel puolta vuotta? Njää, en sit osaa laskee tai sit meni mult jotai ohi. Olkoon..
laskepas 4x6=24
No joo..taitaaha tuost tulla. :headwall:
Sori :ashamed:

Mut onnea odotukseen! Ja kyl toi pieni, kuka siel masus köllii, o ansainnu paikkansa täällä julmassa maailmassa kerta noi pitkään o pitäny ittensä piilosilla.

Hyvi kaikki menee ap!! Tsemppiä odotukseen ja kyl viel ajatukseen tottuu, ett uus mukelo tulos. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ytrjd:
Alkuperäinen kirjoittaja Lisko harmaana:
Eikös oo mahdollista että edellisistä raskauksista olis jäänyt istukan palanen joka on alkanut kasvaa, ja sekoittanut myös hormonit? Tai sekin on vahva vaihtoehto, että oot pitkällä raskaana. Ei tunnu olevan edes kovin harvinaista, että kuukautiset tulee normaalisti vaikka olis raskaana. Minäkin tunnen pari tapausta.
No eikös se istukanpalanen siellä ultrassa jo heilutellut käsiään ja koipiaan? ;)
Aijai että nauratti toi kommentti :LOL:
 

Yhteistyössä