Odottajat Tampereen seudulta!

Heips Tampereen seudun mammat :)

Ajattelin tässä "loppumetreillä" vielä liittyä teidän joukkoon. Nyt alkaa olla sellainen vaihe jo elämäntilanteessa, että muiden äitien tai äidiksi tulevien tapaaminen olisi ylipäätään mahdollista. Ja se olisi erittäin mukavaakin jo :)

Odotan ensimmäistäni ja viikkoja on nyt kasassa 32+1. Laskettu aika siis tammikuun loppupuolella :) Ikää on 28v ja asustellaan miehen kanssa Hervannassa, niinkuin aika moni muukin vissiin.

Minä oon kovasti neulojaihminen ja myöskin kahvilaihminen. Oliskin kiva törmätä molempien merkeissä ja päästä vaihtamaan kuulumisia.

Viimeisin tapaaminen onkin ollut juur tällä viikolla, mutta ehkä saisimme törmättyä vielä ennen joulua tai joulun jälkeen?
 
Anskutin: olikin aikaisemminkin jo juttua :) Mäkin oon neulojaihminen Hervannasta, viidet villasukat kasassa viime viikolta..

Viime tapaamiseen en ennättänyt sillä käväisin Lontoossa ja koneeni laskeutui juuri tapaamisen aikoihin. Seuraavaan sitten toivottavasti.

Msmyway 31+3
 
Heissan,

Rhonda74n kanssa ollaan torstaina 1.12. menossa lounastamaan Hervannan Speak Easyyn klo 12.15. Mukaan vaan Hervantalaiset ja muutkin kynnelle kykenevät :) Ja torstaina saa myös avata ensimmäisen luukun, jes!
 
MsMyWay ja Rhonda, mä voisin kyllä liittyä teidän seuraan torstaina, mutta pääsen paikalle vasta 12:30, kun mulla on Skype-palaveri klo 12. Asun onneks ihan vieressä, niin hilpasen nopeesti tästä kun saan koneen kiinni.
 
kiva että täällä on saatu tapaamisia aikaan :) mä avasin pitkästä aikaa koko kaksplussan ja täähän on ihan muuttunut koko ulkoasu :0

meille syntyi tyttö 8.11.2011 kello 17.35. mitat 50cm 3670g ja pipo 36cm. tyttö kasvaa kovaa vauhtia ja ensi viikon tiistaina jo kk ikäinen!

poika 2v 8kk jää päivähoidosta pois nyt joulun jälkeen niin meillä onkin aikaa tapaamisille ja pitääkin keksiä jotain aktiviteettiä. onko ketään muita suht samassa tilanteessa olevia?
 
JJ-t:n lailla ilmoittelen minäkin vauvauutisia :)

Eli meille syntyi tasan 5 viikkoa sitten (2.11.) tyttö mitoilla 4525g, 53cm ja pipo 36cm. Alku oli rankkaa, kaikenlaista ikävää sattui sekä äidille että tyttärelle, mutta pikku hiljaa alkaa arki rullaamaan.

Meillä ei muita lapsia olekaan kuin tämä uutukainen peikkotyttö, joten mammalomalaisena olen suht vapaa lähtemään kaikkiin tapaamisiin jos vaan laiskuudeltani saan aikaiseksi :) Joten ehdotelkaahan, ei kai kavereita ja kohtalotovereita voi koskaan olla liikaa :)
 
Minäkin tulin pitkästä aikaa katselemaan palstaa ja samalla tänne ilmoittelen, että tyttö syntyi 15.11 klo 16.44, 3920g, 50cm ja pipo 35cm.
Tyttö on kasvanut niin hurjasti, että neuvolassa terkkaakin naurattaa.

Onko vielä suunnitteilla tapaamisia ennen joulua?
Ja yksäriäkin voi laittaa, jos jotakuta kiinostaa tutustua nuoreen äitiin ja tavata, lähteä vaunuttelemaan, kahville, tms.. :)
 
Hei kaikille!

Olen odotusaikana toisinaan tänne kaksplussan sivuille eksynyt (varmaan perinteisesti googlailemalla jotain "rv18, sormessani on näppy, onko normaalia?! :D) ja nyt päätin vihdoin rekisteröityä ja alkaa osallistua keskusteluun. Olisi nimittäin sangen mukavaa tutustua muihin Tamperelaisiin äiteihin! Oman, ensimmäisen, lapseni syntymä koettiin melkein kaksi viikkoa sitten 28.11. ja nyt kun kotielämäkin on alkanut jo rullaamaan, tuntuu että ulkomaailmakin alkaa enenevissä määrin kiinnostamaan. Itse olen 25-vuotias ja asustelen Tammelassa.

Olisi hienoa tavata muita samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia.
 
Kiitos! Tarkoitin siis, että tiistaina 4vk ja huomenna kuukauden ikäinen. :)
Eikös täällä ollut muitakin, joilla marraskuussa oli laskettuaika?
Olisko mitään ideaa järjestää tapaamista vasta synnyttäneiden kanssa?
 
memmeli ja dreilel, otteko te marraskuisten facebook-kerhossa? meillä on sellä superhyvä porukka joilta saa hurjasti vertaistukea :)

mä olisin ainakin valmis tapaamiseen, mutta on tuo esikoinen myös niin mikä tahansa aika tai paikka ei käy..saan sen kyllä aina välillä mummolaan jos tavattais vaan vauvojen kanssa.onko muilla vanhempia lapsia?
 
JJ-t Itse en ainakaan ole facebook-kerhossa. Niin no mua ei ainakaan ne esikoiset, vanhemmat lapset haittaa, mutta ajattelin, että jos oliskin sellanen tapaaminen, joissa olis n. alle 6kk ikäisiä lapsia.. :) Katsotaan nyt saako tämä tuulta siipiensä alle..

sunniee Onnea odotukseen! Oletko mistäpäin tamperetta ja oletko minkäikäinen itse? :) (Ihan vain uteliaisuuttani kyselen)..
 
Itse en oo facebookissa lainkaan, senkin takia tuumin etä ehkä tällainen foorumi voisi olla hyvä tutustumiseen/vertaistukeen. Toisaalta pitäisi varmaan alkaa harkita tota naamakirjautumista oikeasti, kun tuntuu että monet hyvät jutut tapahtuu vain sitä kautta, ja onhan se toki näppärä tapa pitää yhteyttä. Kasvokkain tapaaminen kyllä kiinnostaisi enemmän, mutta niitä on ymmärrettävästi haastava järkätä kun kaikilla on omat aikataulunsa :)
 
Moikka pitkästä aikaa! Nyt alkaa olla jo aikaa ajatella muutakin kuin pikkuista vauvaamme, joka tällä viikolla saavuttaa kahden kuukauden iän! :) Eli ilmestyinpäs takaisin foorumille! Kuten joulukuussa on näyttänyt olleen puhetta, olisi suunniteltu jotain äiti-vauva-kokoontumista, sellainen kiinnostaisi minuakin!

Käväsin mll:n laivapuiston perhetalolla vauvakerhossa viime viikolla, sekin oli kyllä mukava paikka tavata äitejä! Tänään en vain päässyt sinne lähtemään, kun pakkasrajat poksuu :S

Oikeastaan minulle käy tapaaminen mihin aikaan vain, kunhan sää sallii ja bussiin mahtuu vaunujen kanssa!
 
niinpä, nenne! Muistan kun ihan vähän aikaa sitten sanoit olevasi viikoilla 7+jotain :D Ja me kesällä juteltiin tästä näkemishommasta ja tarkoituksena oli treffata joskus syyskuun alussa tai jotain, kunhan kaikilla kesäkiireet hellittää.. aika vähäisiksi tapaamiset ovat kuitenkin jääneet vaikka kesällä/alku syksystä täällä oli kovasti halukkaista tapaamiseen osallistujia..

Onkos täällä nyt parit treffit saatu aikaiseksi, tai jotain.. itse olen onnistunut osallistumaan vain jumppatreffeille JJ-t:n kanssa :)

Mutta ehdotelkaa jotain tamaamisia, jos on sellaiseen halukkaita! :)
 
MOIKKA! sopiikos liittyä joukkoon? oon 20- vuotias jo lapsen saanut. jami syntyi 24.9.2011 eli tulee nyt 4 kk täyteen =)
syntyessään painoo oli 4090g, 51cm pitkä.. nyt 3kk neuvolassa painoi 7945g ja 64cm pitkä. jännityksellä menen 26 päivä neuvolaan taas =)

niin ja asun hervannasta ja olis kiva saada täältä mammoja ja vauvoja mun ja jamin kavereiksi :)
 
Onkos joku käynyt vauvakinossa? 16.2. olisi siellä koskarin finnkinossa Rautarouva vauvakinona klo.11.. Ei nyt kuulosta mun mieleen ihan miltään kaikkein parhaimmalta leffalta, mutta voisi olla ihan katsottava! olisiko leffaseuraa vauvautuneissa?

Mä en ole tuolla vauvakinossa käynyt, mutta voisi olla ihan mukavaa vaihtelua arkeen ja varmasti sellainen paikka jonne voi vauvan kanssa mennä!

Mariz: Mulle ja meidän poitsulle kelpaisi kyllä seura! Just nuorehkoista äideistä+vauvoista, niin olisi paljon juteltavaa kun samanlaisessa elämäntilanteessa.. mä asustan kyllä just toisella puolella tamperetta, mutta treffit just keskustan alueella onnistuisi :)
 
Tänne on tullu paljon uusia !
Hitsi tuo vauvakino voi olla ihan paikallaan meillekkin neidin kanssa...
Nonniiii, nyt se sitten jo parkasikin! :D


Nonii, jäi päivällä hiukan kesken.. Me ollaan neidin kanssa aika huonoja lähtemään porukkatapaamisiin, mutta jos jollain on kiinostusta lähteä meidän kanssa vaunuttelemaan tai johonkin lähelle kahville, tai muuten vaan jutella, niin laittakaa ihmeessä viestiä, tänne on seura enemmän kun tervetullutta, että näytettäs naamaamme muillekkin kun vaan toisillemme.. ;)
Meistä on tullu kauheita kotihiiriä, kun me niin tykätään olla kotona ja naureskella toisillemme, neiti on niin kova nauramaan ja kovasti yrittää oppia uutta, että hyvä kun malttaa väliin pakata vaunuihin ja käydä haukkamassa raitista happea. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä