Odottavia äitejä vm.-89?? :)

Vaniljarose, NoBlood & Sasuma tervetuloa ja tarrasukkia matkaan myöskin täältä! :heart:

Täällä kasvetaan tohinalla, neiti oli 1,5kk neuvolassa 4,2kg ja 52cm :heart: Yöt nukkuu ihania 5-7 tunnin rupeamia, ja siihen vielä syönnin jälkeen 2-3 tuntia lissää :heart:
Täällä vauvakuume, joka vaan kasvanu, pikkukakkonen haaveissa :heart: :whistle:

Miikulainen ja Tirppa 7vkoa ja 2pvä :heart:
 

Tuntuu vähän haikeelta lukee omia alkupään kirjoituksia. En unohda ikinä sitä päivää ja hetkeä kun tuon oman plussani sain tikkuun. :heart: Tein muuten testin kirjaston vessassa! :kieh:
Jotenki sellaiset "äidilliset" tunteet näitä uusia plussanneita kohtaam joilla matka vasta aluillaan. :)

Meidän tyttö kasvaa kans kovaa vauhtia. Syntyi niin kirppuna, mutta on nyt ottanut kaikki isommat kiinni ja menny edellekin. 5,045kg ja 54cm oli 2kk-neuvolassa. :)
Niin rakas on oma kulta! Rakastin ihan hirveesti jo kun pieni oli mahassa ja nyt päivä päivältä enemmän! :heart:

Vauva-mahaa oli aluks tosi ikävä, mutta se on jo menny ohi. Ihastelen kyllä muiden mahoja ja nainen on kauneimmillaan raskaana, mutta on kivaa ollaa taas omissa mitoissa. :)
Me ollaan sitä mieltä, että tää yksi rakas sais riittää meille. Mut varmaks ei kannata tietty mitään sanoo. ;)

Mä en taida enää tänne ketjuun palata, mut pitäkää te uudet odottajat tää pystyssä! B)

Perheonnee kaikille!! :wave: :heart:

Feles & neiti 2,5kk <3<3<3
 
Mä kans lueskelin ketjun alkupään viestejä haikeena ja aattelin samalla vähän nostaa pinoa =)

Meil on kasvettu kovaan tahtii, 3kk neuvolassa 58,4cm ja 5850g :heart:
Kiinteitä vähän jo maisteltu :p

Meillä kuumeillaan pikkukakkosta, jos tärppää niin sitten palaan pinoon. Mutta muuten toivotan paljon tarrasukkia masuasukeille ja hyvää odotusta! :heart:

Hyvää syksyn alkua!

Miikulainen ja Tia-Maria alias Tirppa 3kk 2vkoa ja 2pvä :heart:
 
Pinon nostoa ja varovaisesti kurkkaan tänne pinoon jälleen. Eli pikkukakkonen tärppäs, ja LA olis elokuussa. Ultra on vasta 24.päivä, jolloin sitten selviää onko kaikki hyvin ja tarkka LA.
Onnea kaikille odotukseen!

Miikulainen, Tirppa 8kk ja Tirlittantoukka rv 8+6/10+0 :heart:
 
moniq tervetuloa :)

Ketju onkin ollut taas aikalailla hiljainen :)

Edelleen ultraa jännätään, sydänäänet kuunneltiin eilen esikoisen neuvolan jälkeen, ja hyvin kuului viuhviuh :heart: Joten pieni kivi tipahti sydämeltä, kun kuuli sykkivän sydämen :heart:

Miikulainen, Tirppa 8kk ja Tirlittantoukka rv 10+2/11+3
 
Onneksi olkoon Miikulainen. On se ihanaa kuulla pikkusen sydänääniä. Onko sulla ollut pahoinvointeja? Esikoista odotellessaan mulla oli ihan hirveät pahoinvointeja. 3kk kesti ja senkin jälkeen oli lievästi. Mutta kaikki oli sen arvoista:D JA nyt olen valmis toistamiseen(toivottavasti ilman pahoinvointeja!)
 
Moniq kiitos. Mulla ei ollut esikoisen kanssa pahoinvointeja ollenkaan, nyt tässä raskaudessa oli alussa pientä ällötystä, mutta ei suoranaista pahoinvointia. Mulla oli esikoisen odotus tosi seesteistä aikaa, ja näillä näkymin tämäkin odotus on :D Että sinänsä oon ollu onnekas. Ja mä olin pari viikkoa synnytyksestä ihan valmis uuteen koitokseen :D Tosin 3kk jouduttiin menkkoja odottelemaan, ja sitten vasta alotettiin yrittää tätä pikkukakkosta, ja 4kk yritys palkittiin :heart:
Toivottavasti teilläkin pian tärppäis! =) Mistä päin helsinkiä oot? :)
 
Toivottavasti sulla ei tulekaan pahoinvointeja! Asutaan täällä Viikkissä, täällä asuu todella paljon lapsiperheitä:) Olen asunut vuoden verran täällä enkä halua muutta täältä ikinä pois niin ihana alue! Toivotaan että saatais isompi asunto, mikä on aika hankalaa ku hinnat hipoo pilviä. Kaksio alkaa olla vähän ahasta. Meillä ei ole vielä tärpännyt, yritys on alkanut 6kk sitten. Ehkä ne hormoonit vielä vaikuttaa(e-pilleri), mutta katsotaan niiiin paljon toivon toista lasta. Mieskin on hyvin innoissaan, nyt ainakin tietää mitä tulee(jos on tullakseen). Joo mutta täällä olen ihan hirveän flunsassa, järkyttävä olo ilman kipulääkettä en varmaan pystyis liikuttamaan sormiakaan huh. Juu mut meen nyt peiton alle lukemaan lehteä.
 
täällä olis taas yks mamma vuosimallia 89:) tyttö on nyt 3kk.raskausaika oli aivan mahtava,toiset haaveilee samasta.ei ollu pahoinvointeja tai muuta,sai kyllä täysin rinnoin nauttia raskaudesta,loppu aika vain oli ikävä ku oli niin tukala olo eikä saanu nukuttua 2 kuukauteen ennen synnytystä kunnolla mutta ei pidä valittaa.on ollu kyllä mullistavaa tulla äitiksi:)<3
 

Yhteistyössä