Oletko sinä olevinasi parempi ÄITI kuin muut?

Beep
Ei, kun onko kaikki täällä jotain tunteettomia virtuaali-ihmisiä, joita saa loukata koska "tämä on hei netti"?
Sulla on paha päivä? Sallittua. Sullakin varmaan kuitenkin on muutama ihana naisystävä elämässäsi, eikös? Ei ihan kaikki akat sentään ole perseestä, vaikka kyllä tuntuu et suurin osa ois, mut ehkä mä olen vaan itse niin outo naiseksi, että tuntuu siltä. Mene ja tiedä. ;)
 
Sulla on paha päivä? Sallittua. Sullakin varmaan kuitenkin on muutama ihana naisystävä elämässäsi, eikös? Ei ihan kaikki akat sentään ole perseestä, vaikka kyllä tuntuu et suurin osa ois, mut ehkä mä olen vaan itse niin outo naiseksi, että tuntuu siltä. Mene ja tiedä. ;)
Miksi muuten, jos huomaa jonkun epäkohdan, se on vain sitä että itsellä olisi huono päivä? Silläkö ne kaikki ilkeydet voi myös kuitata?
 
"Chick"
Minä TIEDÄN että olen omille lapsilleni paras mahdollinen äiti ja seison kaikkien tekemiemme ratkaisujen (päivähoidot, imetykset jne.) takana. Mutta se miten muut hoitavat omien perheidensä asiat ei kuulu minulle tippaakaan, enkä missään nimessä voisi verrata itseäni parempana tai huonompana äitinä kuin joku muu.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Beep
Miksi muuten, jos huomaa jonkun epäkohdan, se on vain sitä että itsellä olisi huono päivä? Silläkö ne kaikki ilkeydet voi myös kuitata?
No ei se noinkaan ole. Tein vaan kysymyksen, kun ei vaikuta olevan päällä se paras päiväkään. Mä olen oikeasti enemmän sun kanssa samaa mieltä kun eri mieltä tässä ollut koko ajan. ;)

Tosiaan, jos tuo esille jonkun epäkohdan, joku tulee yleensä aina länkyttämään että "onpa sulla pienet murheet" tjsp. Se on vakio, että paskaa tulee päälle sanoit mitä vaan, jos se paikka on avoin netti, jonne ihmiset purkaa elämänsä tuskaa.

Se, että nämä joskus tuntuu jossain, kertoo vaan että on terve ihminen. Sit kun ei mikään tunnu missään, on jo asiat huonommin.
 
Beep
Pitkä, outo ja epätodellisen kuuloinen tositarina lähisuvusta ja lapsettimuuden tuomasta katkeruudesta.
Halusit silloin taannoin vaan järkyttää meitä palstalaisia? Sillä jos olisit kertonut faktoja (meni ainakin multa ohi) olis asia ollut ihan toinen eikä varmaan jäänyt ees mieleeni. Nyttemmin olen kyllä monesti mielestäni lukenut sulta ihan hyviä kommentteja täältä.
 

Yhteistyössä