onko jollain muulla kokemuksia, että pystyy mielenvoimalla "komentamaan" kehoaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Löytyy;22402053:
Mikään hengellinen usko tähän ei liity, kyseessä on ihan ihmisen oma mieli ja keho, jotka ovat yhtä, vaikka sitä ei täällä länsimaissa niin tunneta/tunnustetakaan ainakaan nykypäivänä.

Siitäkin on ihan tutkittuja tilastoja, että vakavasti sairaat ihmisetkin toipuvat paremmin, mikäli oma mieliala on positiivisempi vaikkapa masentuneisuuden sijaan. Vaikka kyllähän se tiukoissa paikoissa vaatii melkoista henkistä vahvuutta ja jaksamista, että jaksaa uskoa ja pistää itsensä uskomaan toipumiseensa.

Ja ei kenenkään toki ole pakko sitä itseensä kokeilla, ainahan voi keskittyä synkistelemään, väheksymään muitten kokemuksia ja kärsimään vaivoistaan valittamalla ja lääkärissä ravaamalla.
samaa mieltä. hyvin kirjoitettu.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Löytyy;22402053:
Mikään hengellinen usko tähän ei liity, kyseessä on ihan ihmisen oma mieli ja keho, jotka ovat yhtä, vaikka sitä ei täällä länsimaissa niin tunneta/tunnustetakaan ainakaan nykypäivänä.
Ei vaan keho ja mieli ovat vain työkaluja ihmiselle. Siksi "ajatuksen voimalla" voi parantua vaikka syövästä, useat ovat parantuneet. Lisäksi useat eivät ole parantuneet, koska ovat tehneet juuri päinvastoin.
Tuo hallinta ei rajoitu pelkästään kehoon, aivan kaikkeen voi vaikuttaa.

Päänsärkyjä mulla ei ole eikä istukoita, mutta olen harjoitellut elohiirillä tuota hallintaa =)
 
ärssy
Tuuppa tänne ni testataan.. vetäsen kurkkus auki veitellä, pie sinä veret sisälläs "mielen voimalla". Uskomaton paskaa taas uskovat jotkut (uskovatko?)
ei varmaan olekaan siitä kyse, etteikö väkivalta pystyisi tekemään jotain pahaa kohteelleen, kirjaimellisesti väkivalloin.
Se on eri asia, kyllä välineillä vaan on merkitystä tässä.
Mutta täysin ilman välineitä, henkisesti, oli tuo ap n idea tässä.
Kyllä, on kauan ollut jo tunnettua, että juuri esim. tentit, kokoukset, matkat, ym. pystytään vielä hoitamaan, ja se flunssa siirtyy ja alkaa vasta ensimmäisenä vapaapäivänä.
Kannattaa tähän uskoa, tämä on yleisesti tiedossa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärssy;22402237:
ei varmaan olekaan siitä kyse, etteikö väkivalta pystyisi tekemään jotain pahaa kohteelleen, kirjaimellisesti väkivalloin.
Se on eri asia, kyllä välineillä vaan on merkitystä tässä.
Mutta täysin ilman välineitä, henkisesti, oli tuo ap n idea tässä.
Kyllä, on kauan ollut jo tunnettua, että juuri esim. tentit, kokoukset, matkat, ym. pystytään vielä hoitamaan, ja se flunssa siirtyy ja alkaa vasta ensimmäisenä vapaapäivänä.
Kannattaa tähän uskoa, tämä on yleisesti tiedossa :)
näinhän se muuten menee! ihan yleisesti kuulee kun ihmiset sairastuu viikonloppuina tai heti kun loma alkaa. eli tunnollisena pitävät sairaudet loitolla kun töihin pitää päästä, hokevat, että "nyt en voi tulla kipeäksi". minullakin on näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
mä ajattelen samoin, tästä omasta 5-vuotiaastani johtuen. tosin en tykkää noista nimityksistä kuten kristallilapsi yhtään.

5-vuotiaalle nousi juuri kuume, on muutenkin ollut ihmeellisesti kipeä tässä.. torstaina oli niin kovat kivut kyljessä ja mahassa, että jouduttiin sairaalaan, mitään syytä ei löytynyt. nyt kuume. tääkään ei nyt kuulu asiaan, mutta juttelen sille jos yhdessä parannettaisiin hänet nyt.
Ne ei mitään nimityksiä ole. Niitä on vain toisteltu liikaa yhtään miettimättä, mitä ne todella tarkoittaa, sen takia nimi on hukannut merkityksensä. Nuo kristalli- ja indigo- nimitykset tulevat ihmisen auran väristä. Jotkut siis pystyvät näkemään toisten ihmisten auran värin ja onhan noita mitattu jollain laitteillakin. Nimitys johtuu siitä, että kun useimmilla nykyihmisistä auran väri muistuttaa likaisen harmaata väriä, niin näillä lapsilla se sitten on indigonsininen tai kristallinkirkas (ne siis on eri asioita, vaikka monesti indigo- ja kristallilapsista puhutaan kuin ne ois sama asia, muttei ne ole, molemmat kuitenkin aikansa edellä näin "yliluonnollisten" kykyjen kannalta.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22402702:
Ne ei mitään nimityksiä ole. Niitä on vain toisteltu liikaa yhtään miettimättä, mitä ne todella tarkoittaa, sen takia nimi on hukannut merkityksensä. Nuo kristalli- ja indigo- nimitykset tulevat ihmisen auran väristä. Jotkut siis pystyvät näkemään toisten ihmisten auran värin ja onhan noita mitattu jollain laitteillakin. Nimitys johtuu siitä, että kun useimmilla nykyihmisistä auran väri muistuttaa likaisen harmaata väriä, niin näillä lapsilla se sitten on indigonsininen tai kristallinkirkas (ne siis on eri asioita, vaikka monesti indigo- ja kristallilapsista puhutaan kuin ne ois sama asia, muttei ne ole, molemmat kuitenkin aikansa edellä näin "yliluonnollisten" kykyjen kannalta.
Oletko täysin varma että kyse on nimenomaan auran väristä tuossa tapauksessa?
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="vieras";22403169]Oletko täysin varma että kyse on nimenomaan auran väristä tuossa tapauksessa?[/QUOTE]

Auran värin perusteella on paljon kristalliaikuisiakin...
 
onnistuu
Rintojen kasvattaminen onnistuunu ihan hyvin a-kupista c-kuppiin ja kkysseessä ei ole raskaus tms. syy. vaan ihan mielen voiimalla.
Sama laihtumisen kanssa eli 15 kiloa pois ilman mitään sairautta tms. syytä peelkästään mielen voimalla....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko täysin varma että kyse on nimenomaan auran väristä tuossa tapauksessa?
Missä tapauksessa? Ja kyllä, tuossa viestissä puhuin aurasta (en tosin tiedä, mitä auraa itse tarkoitit, itse en ainakaan tarkoittanut sitää lumenluontiautoa enkä juustoa ;)). Saattaahan sille suomenkielessä olla joku oma nimityskin, minä en vain näitä kaikkia tiedä, kun suomi ei ole äidinkieleni. Mutta esim tässä näin pikaisen googlaamisen tuloksena pari linkkiä, jotta ymmärrät paremmin mistä puhun (itse olen näistä jutuista lukenut enemmän kirjoista, ja jos netistä, niin venäjänkielisenä, näihin suomen- ja englanninkielisiin sivustoihin en ole sen kummemmin paneutunut muuten kuin vilkaisemalla, että siinä on aiheesta jotain järkevää).
Aura Experiment - Key of Wisdom
Sinua ymp
 
No menkkoja oon saanut siirrettyä, mutta korkeintaan sen päivän tai pari. Vuoto ei ala, mutta silti on sellanen "menkkaolo", lopulta luovuin tosta ihan siksi kun just se turvotus ym. on niitä ärsyimpiä ja nopeemmin menevät ohi ku annan olla vaan.
Enkä mä usko että tossa on mitään yliluonnollista..
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22403329:
Totta. Niistä vain käytetään nimitystä "lapset", kun sinänsä aika tuore ilmiö. Ensimmäisiä näitä tapauksia on muistaakseni 1964-luvulta.
En usko tuohon.

Tiedän vuonna '57 syntyneen kristalliauraisen ihmisen. Mutta ei ole muotia katsella aikuisten värejä tai sitten kuuluu uskoa siihen, mitä joku joskus jossain on sanonut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kristallilapsia ja auroja. mitähän vielä :popcorn:
auroja oon kyllä nähny. pellolla..
Suomen kieli on vähän tylsä. Älkää käsittäkö väärin, tää on minunkin isovanhempien äidinkieli, mutta ei minun. Tylsä sen takia, että liian usein monelle eri asialle on sama nimitys. Vrt aura, lippu, lava, laituri jne.. Vähemmästäkin menee sekaisin. Tykkään siitä kun on toisin päin. Niin, että lähes jokaisesta asiasta voi käyttää muutamaa eri sanaa, jolloin saa korostettua kielen ja ilmaisun pienimmatkin vivahteet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
En usko tuohon.

Tiedän vuonna '57 syntyneen kristalliauraisen ihmisen. Mutta ei ole muotia katsella aikuisten värejä tai sitten kuuluu uskoa siihen, mitä joku joskus jossain on sanonut.
Tuo 1964 ei ollut syntymävuosi, vaan ajankohta, jolloin näitä alettiin tutkia ja löydettiin ensimmäisiä lapsia. En nyt muista, mistä tuon luvun nappasin, saattaa olla kirjasta tai netissä olleesta dokumentista, mutta joskus 60-luvulla se oli ja jotenkin juuri tuo 1964 on jäänyt kummittelemaan, joten kirjoitin juuri sen. Kyllähän nuo aurat on ihmiset tienneet ja nähneet paljon aiemminkin, juuri silloin 60-luvulla kuitenkin alettiin tutkia näitä enemmän noin tieteenkin puolesta ja asia pääsi julkiseen keskusteluun, siihen asti sitä yleisesti pidettiin uskomuksena ja hömppänä, vaikka asiaan perehtyneet ihmiset tiesivät jo silloin ennen, että tuo asia on luonnossa olemassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22403648:
Suomen kieli on vähän tylsä. Älkää käsittäkö väärin, tää on minunkin isovanhempien äidinkieli, mutta ei minun. Tylsä sen takia, että liian usein monelle eri asialle on sama nimitys. Vrt aura, lippu, lava, laituri jne.. Vähemmästäkin menee sekaisin. Tykkään siitä kun on toisin päin. Niin, että lähes jokaisesta asiasta voi käyttää muutamaa eri sanaa, jolloin saa korostettua kielen ja ilmaisun pienimmatkin vivahteet.
älä minusta välitä, ihan oikein kirjotit asias ja kaikki varmaan ymmärsi mitä tarkotit. :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22403714:
Tuo 1964 ei ollut syntymävuosi, vaan ajankohta, jolloin näitä alettiin tutkia ja löydettiin ensimmäisiä lapsia. En nyt muista, mistä tuon luvun nappasin, saattaa olla kirjasta tai netissä olleesta dokumentista, mutta joskus 60-luvulla se oli ja jotenkin juuri tuo 1964 on jäänyt kummittelemaan, joten kirjoitin juuri sen. Kyllähän nuo aurat on ihmiset tienneet ja nähneet paljon aiemminkin, juuri silloin 60-luvulla kuitenkin alettiin tutkia näitä enemmän noin tieteenkin puolesta ja asia pääsi julkiseen keskusteluun, siihen asti sitä yleisesti pidettiin uskomuksena ja hömppänä, vaikka asiaan perehtyneet ihmiset tiesivät jo silloin ennen, että tuo asia on luonnossa olemassa.
Hömppäähän se yhä tuntuu olevan, mutta saa ollakin minun puolestani. Pidän hömpästä.;)

Vanhoja, vanhoja uskomuksia tai totuuksia, mutta ovat välillä olleet unohdettuina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Vanhoja, vanhoja uskomuksia tai totuuksia, mutta ovat välillä olleet unohdettuina.
Juurikin näin. Mutta unohduksellakin oli syynsä, ei kaikki kaikkea noin vaan unohtaneet, ei vaan annettu mahdollisuutta perinteiden jatkamiseen ja vanhan tiedon kulkeutumisen myöhemmille sukupolville. Tietoa on säilynyt pieninä sirpaleina ympäri maailmaa ja nyt on lähimpänä ihmisiä kuin koskaan mm internetin ansioista. Ja nämä meidän lapset ovat jo paljon viisaampia kuin me, uskon, että heissä tosiaankin on sitä jotain, mitä meissä ei ollut, että juuri heidän aikana tapahtuu suuria muutoksia ihmisten tietoisuudessa, jos me emme vanhempina heitä onnistu pilaamaan vaan autamme heitä kehittämään omat kykynsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mä olen laihtunut ja saanut lihasta ajatuksen voimalla, lasketaanko se :D
Ilman muuta lasketaan. Mä olen aina pysynyt ihannepainossani. Lasketaanko sitä? Kun mielestäni tähän vaikuttaa se, että en ole koskaan kuvitellut itseäni lihavaksi, olen tottunut ajattelemaan itsestäni juuri tämän painoisena niin kauan kuin itseni muistan (siis teinistä asti), jopa niin että jos mut herätettäis keskellä yötä ja kysyttäis painoa, voisin sen heti kertoa kilon tarkkuudella. :)
 

Yhteistyössä