onko jollain muulla kokemuksia, että pystyy mielenvoimalla "komentamaan" kehoaan?

"vieras"
Jos istukkaa saa siirrettyä, niin onnistuiskohan raskaaksi tuleminen kierukasta huolimatta, jos tarpeeksi suggestoisi itseään?

Taidanpa ihan huvikseni kokeilla myös rasvasolujen siirtämistä vyötäröltä tisseihin ajatuksen voimalla.
 
Inkeri Vitsa
Itsensä hallintaa voidaan kehittää: sydämen syke hidastaa ja nopeuttaa, ruuminlämpö nostaa ja laskea (jopa niin, että toinen käsi on kylmä ja toinen lämmin). Itämaisilla opeilla tekevät paljon muutakin. Kivun hallinta perustuu monesti mielen ja ruumiin hallintaan. Olen kuullut, että ihminen voi jopa kuolla, jos uskoo kuolevansa (esim. paleltumiskuolema ilman että on ollut kylmä). Ihmisen soluilla on muisti, ei pelkästään aivoissa. Näistä löytyy kirjallisuuttakin.
 
"Lila"
[QUOTE="vieras";22418618]Jos istukkaa saa siirrettyä, niin onnistuiskohan raskaaksi tuleminen kierukasta huolimatta, jos tarpeeksi suggestoisi itseään?

Taidanpa ihan huvikseni kokeilla myös rasvasolujen siirtämistä vyötäröltä tisseihin ajatuksen voimalla.[/QUOTE]

Mäkin voisin kokeilla tuota rasvasolujen siirtämistä vyötäröltä tisseihin ajatuksen voimalla. Jos onnistun, niin mulla on sit vähän ajan kuluttua vähintään E-kuppikoko. :LOL:
 
Itsensä hallintaa voidaan kehittää: sydämen syke hidastaa ja nopeuttaa, ruuminlämpö nostaa ja laskea (jopa niin, että toinen käsi on kylmä ja toinen lämmin). Itämaisilla opeilla tekevät paljon muutakin. Kivun hallinta perustuu monesti mielen ja ruumiin hallintaan. Olen kuullut, että ihminen voi jopa kuolla, jos uskoo kuolevansa (esim. paleltumiskuolema ilman että on ollut kylmä). Ihmisen soluilla on muisti, ei pelkästään aivoissa. Näistä löytyy kirjallisuuttakin.
mielenkiintoista, en tiennyt tuosta "paleltumiskuolemasta" että sellainen on mahdollista. muuten olen tutkinut aihetta ja olen tietoinen, että ihminen pystyy vaikka mihin. intiaanithan menivät kuolemaan vuorelle. istuivat paikallaan ja lopulta pysäyttivät hengityksen.
 

Yhteistyössä