Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

  • Viestiketjun aloittaja aaloittaja
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Mitä sitten?No sitä sitten että aikuisia täällä pitäis olevan, eikä mitään teinejä.
Niin että on teiniä tehdä kaksi nikkiä, mutta yhtään teiniä ei ole "paljastaa" tätä, joka ikisessä ketjussa ja monta kertaa. Jos joku lähtee sitä jankuttamaan, niin miksi ihmeessä ne jankutukseen mukaan lähtijät ovat yhtään teinimpiä, kuin ne alkuperäiset jankuttajat.
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29319253:
Niin että on teiniä tehdä kaksi nikkiä, mutta yhtään teiniä ei ole "paljastaa" tätä, joka ikisessä ketjussa ja monta kertaa. Jos joku lähtee sitä jankuttamaan, niin miksi ihmeessä ne jankutukseen mukaan lähtijät ovat yhtään teinimpiä, kuin ne alkuperäiset jankuttajat.
ja sit toisessa ketjussa se jankuti jankuti on siis niiiiiiiiin tyhmän ihmisen touhua mut nää toiset jankuti jankuti tyypit on sit taas niiiiiiiiiin fiksua porukkaa
 
viers
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29319253:
Niin että on teiniä tehdä kaksi nikkiä, mutta yhtään teiniä ei ole "paljastaa" tätä, joka ikisessä ketjussa ja monta kertaa. Jos joku lähtee sitä jankuttamaan, niin miksi ihmeessä ne jankutukseen mukaan lähtijät ovat yhtään teinimpiä, kuin ne alkuperäiset jankuttajat.
Selitä sä sitten, että mikä on oma pointtisi olla jokaikisessä ketjussa puolustamassa näitä idiootteja? Jankkaamista on sekin...tiedoksi vaan. ;) ;) ;)
 
"Hellevi"
Selitä sä sitten, että mikä on oma pointtisi olla jokaikisessä ketjussa puolustamassa näitä idiootteja? Jankkaamista on sekin...tiedoksi vaan. ;) ;) ;)
Et sä olet yhtään sen parempi ja kamalalta jankuttajalta vaikutat tämän ketjun perusteella. Pidät itseäsi aikuisena etkä harrasta mitään teinimäisyyksiä, mutta kyllä sun käytös tässä ketjussa nimenomaan on teiniä. Huvittavaa tuollainen kun pidetään itseään parempana vaikka on juuri samanlainen kuin ne joita haukkuu.
 
viers
[QUOTE="Hellevi";29319259]No hyvin näyttää onnistuvan teidän ärsyttäminen.[/QUOTE]

Jotkut ihmiset saa jotain sairasta tyydytystä siitä, että onnistuvat härnäämään ja ärsyttämään ihmisiä päivä toisensa jälkeen. Mä en pidä sitä kovin terveenä. Mut mielipiteensä kullakin.
Näköjään teitä on aika monta, joiden mielestä se on hauskaa.
 
säpäle harmaana
Selitä sä sitten, että mikä on oma pointtisi olla jokaikisessä ketjussa puolustamassa näitä idiootteja? Jankkaamista on sekin...tiedoksi vaan. ;) ;) ;)
Olkoon vaan jankkaamista. Minähän olen aina ollut jankuttaja.

Pointti on se, että on jotenkin outoa, joka ketjussa tuoda esiin että Wieruus ja kfkfkf ovat sama henkilö, mutta heti, kun nämä henkilöt vastaavat tähän väitteeseen se on teiniä jankuttamista. Jos sinusta sanotaan toistuvasti jotain virheellistä, millä ihmeen logiikalla se asian korjaaminen on jankuttamista, mutta se alkuperäinen toistuva virheellinen väittämä ei ole? Tuskin kfkfkf ja Wieruus itse lähtevät asiaa jankuttamaan jossain asiaan liittymättömässä ketjussa.
 
Wieruus
Jotkut ihmiset saa jotain sairasta tyydytystä siitä, että onnistuvat härnäämään ja ärsyttämään ihmisiä päivä toisensa jälkeen. Mä en pidä sitä kovin terveenä. Mut mielipiteensä kullakin.
Näköjään teitä on aika monta, joiden mielestä se on hauskaa.
En sanoisi että saitasta tyydytystä, huvittää lähinnä miten jotkut (esim. sinä) jaksaa vaahdota asiasta. Tuntuu oikeasti että sulle tää palsta on elämää suurempi juttu. Otat meinaan aika vakavasti.
=)
 
  • Tykkää
Reactions: mjää
viers
[QUOTE="Hellevi";29319287]No ei sunkaan viestit susta mitenkään tervettä kuvaa anna.[/QUOTE]

Mua ärsyttää kfkfkf ja wieruuden teinimeininki, ja näytän ärsytykseni avoimesti.
Mitä sitten? Vois vähemmästäkin vinkistä tajuta, että heidän käytös menee täysin yli.
Enkä nyt ihan ymmärrä, ketä säkin tässä olet puolustamassa? Sitä että on fiksua käyttäytyä palstalla tarkoituksella tyhmästi?
 
viers
[QUOTE="Hellevi";29319291]Ei lopu koska mä pidän sua yksinkertaisena, tosikkona ja reppanana joka luulee olevansa parempi kuin muut vaikka taitaakin olla alempaa tasoa.[/QUOTE]

Ja sun mielestä avoin kiusaaminen on aikuismaista?
 
kfkfkf
Mua ärsyttää kfkfkf ja wieruuden teinimeininki, ja näytän ärsytykseni avoimesti.
Mitä sitten? Vois vähemmästäkin vinkistä tajuta, että heidän käytös menee täysin yli.
Enkä nyt ihan ymmärrä, ketä säkin tässä olet puolustamassa? Sitä että on fiksua käyttäytyä palstalla tarkoituksella tyhmästi?
ja jälleen tulee yksi harmaa haukkumaan miten joku toinen käyttäytyy tyhmästi, vaikka itse käyttäytyy parhaillaan tyhmästi :D
 

Yhteistyössä