Onko kukaan "katunut" nimeä jonka on antanut lapselleen?

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fd:
Kun ihmiset antavat eläimille ihmisten nimiä alkaa tämä ilmiö..elikkä itse en ainakaan vaihtaisi jos joku vertaa koiran nimeen. Sitä voi sanoa, että koiralle on annettu ihmisen nimi :)
just näin. älä ap pahota mieltäs tyhmien asiattomista kommenteista. älä sen takia vaihda lapsen nimeä. eläimille annetaan ihmisten nimiä nykyään. meidän tyttö on ronja, tiedän myös ronja nimisen koiran mutta ei meidän tytöllä koiran nimi ole
 
Siis useampi palstalainen haluaa tukehtua pullaan ja tehdä siis periaatteessa sitä kautta itsemurhan, koska oman käden kauttahan se sitten ois aiheutettu kun etukäteen jo on tiedossa se, että miten siinä käy :eek: Melkosen hullua porukkaa liikkeellä :LOL:

Tulkaa muumimaailmamiittiin, siellä kuulette ainakin kahden vanhimman etunimet, kun tytön on siellä mukana B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Siis useampi palstalainen haluaa tukehtua pullaan ja tehdä siis periaatteessa sitä kautta itsemurhan, koska oman käden kauttahan se sitten ois aiheutettu kun etukäteen jo on tiedossa se, että miten siinä käy :eek: Melkosen hullua porukkaa liikkeellä :LOL:

Tulkaa muumimaailmamiittiin, siellä kuulette ainakin kahden vanhimman etunimet, kun tytön on siellä mukana B)
Liian pitkä matka kun muutettiin tänne pohjoiseen. :( Joten joudut kertomaan mulle yv:llä, eiks niin? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Siis useampi palstalainen haluaa tukehtua pullaan ja tehdä siis periaatteessa sitä kautta itsemurhan, koska oman käden kauttahan se sitten ois aiheutettu kun etukäteen jo on tiedossa se, että miten siinä käy :eek: Melkosen hullua porukkaa liikkeellä :LOL:

Tulkaa muumimaailmamiittiin, siellä kuulette ainakin kahden vanhimman etunimet, kun tytön on siellä mukana B)
voisin tullakkin mutta matka on hippasen liian pitkä ja en mä ajatellu tukehtua pullaan kun mitään en tällä hetkellä syö :xmas: Mä vaan tykkään kuulla erilaisista nimistä mutta ei sun ole sitä pakko kertoa :wave:
 
No niin, huomaatteko? Aika moni on ehdottanut ap:n lapsen nimeä mikä heidän mielestään mielletään koiraan. Ronja on mielestäni kaukana koirasta, samaten Tilda, Tildahan on "iänkaikkisen" vanha naisen nimi. Eli nimi kuin nimi, se on jonkun mielestä koiran nimi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No niin, huomaatteko? Aika moni on ehdottanut ap:n lapsen nimeä mikä heidän mielestään mielletään koiraan. Ronja on mielestäni kaukana koirasta, samaten Tilda, Tildahan on "iänkaikkisen" vanha naisen nimi. Eli nimi kuin nimi, se on jonkun mielestä koiran nimi.
Niih,eikös ap sanonut että kyseessä on vanha nimi :D Mutta siis Tilda on musta oikein kiva nimi,mä vaan yhdistän sen ekana aina koiriin koska tiedän kolme sen nimistä hurttaa naapurustosta :p
 
En ole katunut ensimmäisiä nimiä. Tietty esikoisen nimi on aika yleinen, siinä +- 3 vuotta niin monella pojalla on sama nimi.
Kuopuksen nimi, jos en olisi vielä ristiäisaamuna vaihtanut, olisi pidemmän päälle jäänyt kalvamaan mutta onneksi sain vaihdettua "kevyempään" ja "nauravampaan" nimeen. Joten ei kaduta nimivalinnat ollenkaan.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Siis useampi palstalainen haluaa tukehtua pullaan ja tehdä siis periaatteessa sitä kautta itsemurhan, koska oman käden kauttahan se sitten ois aiheutettu kun etukäteen jo on tiedossa se, että miten siinä käy :eek: Melkosen hullua porukkaa liikkeellä :LOL:

Tulkaa muumimaailmamiittiin, siellä kuulette ainakin kahden vanhimman etunimet, kun tytön on siellä mukana B)
Kerrokerrokerro :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Siis useampi palstalainen haluaa tukehtua pullaan ja tehdä siis periaatteessa sitä kautta itsemurhan, koska oman käden kauttahan se sitten ois aiheutettu kun etukäteen jo on tiedossa se, että miten siinä käy :eek: Melkosen hullua porukkaa liikkeellä :LOL:

Tulkaa muumimaailmamiittiin, siellä kuulette ainakin kahden vanhimman etunimet, kun tytön on siellä mukana B)
Mä oon sillon töissä :kieh:
 
Mua kaduttaa etten laittanu neitin kolmanneksi nimeksi Sikuriinaa, sitä on aina kutsuttu sillä nimilitanialla (ei, etunimi ei ole Peppi :D ) Mutta kun piti muka olla järkevä ja kunnioittaa mummin muistoa, niinku se nimellä kummenis.
 
En ole katunut, lasten nimet ovat ihan lasten näköisiä. Ja vaikka molemmista varmistellaan että "onko ihan oikea nimi" tai lapset kysyy että "ai, niinku *sarjakuvahahmo*" niin en mä pahalla ota tai halua muuttaa lapsen nimeä.

Nää on just hyvät valinnat, ei ole kovin yleisiä nimiä mutta kuitenkin vanhoja suomalaisia. Ja sopivat heille :)
 
Justiina
En ole katunut nimen valintaa, tyttö on Hilma. Oiva on meidän koiran nimi, ja se nimi vähän kaduttaa. Nyt kun odotamme kuopusta syntyväksi ja jos sieltä poika tulee, haluaisin nimeksi antaa Oiva :D
 

Yhteistyössä