Onko kukaan tilannut jostain nettikaupasta Klarna tilille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ketuttaaa
Joo, ei tarvii enää tilailla. Tyhmänä tilasin rattaat, ja laskuvaihtoehtoja oli monia. Oli juuri joku kampanja että laskun voisi maksaa vasta elokuussa, mutta EN sitä halunnut. Valitsin siis normilaskun.

Tilaus tehty 1.6, tavara saapui seuraavana päivänä, mutta laskua ei näy eikä kuulu......
 
MirkkaMilla
Kato ettei se lasku ole jossaan siinä paketissa mukana siis joku lappunen tai lähete niin siinnä voi olla laskun tiedot ja jos ei niin pyydä se sähköpostilla. Turha kait jäädä venaileen
 
Klarna OY
Nyt kun täällä on asiakaspalvelijatkin messissä, niin terveisiä sen verran että olisi ihan järkevää tehdä sivuillenne tiliasiakkaiden palvelu, jossa näkee mitä on tilannut jne ja mitkä on saldot, mitä on maksettu (kuten esim. Ellos, H&M tekevät). Usein tämä "edellisen kauden tapahtumat laskulla" on vähän myöhässä tai hankalasti tulkittava.

Muutoin on homma toiminut aina, ei mitään ongelmaa. Voin omalta osaltani suositella! Tili on käytössä ja laskupalveluakin olen käyttänyt esim. Adlibriksellä.
Hei,

Kiitos arvokkaasta ehdotuksestasi.
Otamme mielellämme vastaan kaikki ehdotukset ja ideat, sillä pyrimme jatkuvasti kehittymään ja parantamaan palveluitamme.
Meille voi laittaa myös muita ideoita sähköpostitse osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu
 
Klarna OY
Joo, ei tarvii enää tilailla. Tyhmänä tilasin rattaat, ja laskuvaihtoehtoja oli monia. Oli juuri joku kampanja että laskun voisi maksaa vasta elokuussa, mutta EN sitä halunnut. Valitsin siis normilaskun.

Tilaus tehty 1.6, tavara saapui seuraavana päivänä, mutta laskua ei näy eikä kuulu......
Hei,

Ikävä kuulla, ettet ole vielä laskuasi vastaanottanut.
Lasku lähetetään joko tuotteen mukana, sähköpostitse tai erikseen postitse riippuen käyttämästäsi verkkokaupasta.
Käyttämäsi verkkokaupan asiakaspalvelusta tai kotisivuilta voit tiedustella miten laskusi on lähetetty, vaihtoehtoisesti voit olla myös meihin yhteydessä niin laitamme sinulle kopion laskustasi.

Meihin voit olla yhteydessä osoitteessa asiakaspalvelu@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu
 
"Pirkko"
Itse olen kahdesti käyttänyt klarna osamaksua, eikä ole kyllä ollut mitään isompia ongelmia. Laskut tulivat ajallaan ja myös maksoin ne ajallaan eikä koskaan tullut mitään perintäkuluja tai muita lisiä laskuihin.

Ainoastaan se ihmetytti että kun tilasin toisen kerran osamaksulla, verkkokauppa ilmoitti että luottoraja ylitetty kun yritin ottaa maksuajaksi 12kk, mutta 24kk kävi kyllä. Oli siis edellistä osamaksua(yht. 400€ 12kk maksuaika) pari kuukautta jäljellä, kun tilasin uuden tiskikoneen(n. 500€) ja olisin myös tuolle tiskikoneelle halunnut vuoden maksuaikaa.

Olisikohan sitten yhteensä kuukausierä tullut klarnan mielestä liian isoksi tuloilleni, kun ei vuoden osamaksulla saanut tilattua. Mutta tilasin 24kk maksuajalla ja maksoin aina joka kuukaudessa vähän enemmän kuin pyysivät ja sain maksettua alle kahdessa vuodessa koko velan pois.
 
"vieras"
Minä ihmettelen sitä, että Klarna ilmoittaa että ostot menee tilille, mutta kuitenkin meillekin tulee (vaikka maksusopimus on kaikissa ostopaikoissa miehen nimellä ) monta eri laskua. Eli ei ole tiliä, vaan useampi lasku, ja sitäkautta monenmonta tilinhoitomaksua jne. eI YHTÄÄN kivaa , enkä käytä enää palvelua, koska tämä ei ole toiminut siten kuin annettiin ymmärtää.
viimeisin : Esim samasta kaupasta 2 tuotetta, yhtäaikaa tilattu, mutt toinen jälkitoiimtuksena , tulee 2 eri laskua ja tuplakulut. Tyhmää.
 
Klarna OY
[QUOTE="vieras";28795233]Minä ihmettelen sitä, että Klarna ilmoittaa että ostot menee tilille, mutta kuitenkin meillekin tulee (vaikka maksusopimus on kaikissa ostopaikoissa miehen nimellä ) monta eri laskua. Eli ei ole tiliä, vaan useampi lasku, ja sitäkautta monenmonta tilinhoitomaksua jne. eI YHTÄÄN kivaa , enkä käytä enää palvelua, koska tämä ei ole toiminut siten kuin annettiin ymmärtää.
viimeisin : Esim samasta kaupasta 2 tuotetta, yhtäaikaa tilattu, mutt toinen jälkitoiimtuksena , tulee 2 eri laskua ja tuplakulut. Tyhmää.[/QUOTE]

Hei,

Ikävä kuulla epäselvyyksistä Klarna laskuillasi. Mielelläni katsoisin laskujasi ja vastaisin mahdollisiin kysymyksiisi.

Toivon sinun olevan meihin yhteydessä esimerkiksi sähköpostitse osoitteessa palaute@klarna.fi niin voimme auttaa sinua.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelusta
 
Klarna OY
[QUOTE="Pirkko";28795154]Itse olen kahdesti käyttänyt klarna osamaksua, eikä ole kyllä ollut mitään isompia ongelmia. Laskut tulivat ajallaan ja myös maksoin ne ajallaan eikä koskaan tullut mitään perintäkuluja tai muita lisiä laskuihin.

Ainoastaan se ihmetytti että kun tilasin toisen kerran osamaksulla, verkkokauppa ilmoitti että luottoraja ylitetty kun yritin ottaa maksuajaksi 12kk, mutta 24kk kävi kyllä. Oli siis edellistä osamaksua(yht. 400€ 12kk maksuaika) pari kuukautta jäljellä, kun tilasin uuden tiskikoneen(n. 500€) ja olisin myös tuolle tiskikoneelle halunnut vuoden maksuaikaa.

Olisikohan sitten yhteensä kuukausierä tullut klarnan mielestä liian isoksi tuloilleni, kun ei vuoden osamaksulla saanut tilattua. Mutta tilasin 24kk maksuajalla ja maksoin aina joka kuukaudessa vähän enemmän kuin pyysivät ja sain maksettua alle kahdessa vuodessa koko velan pois.[/QUOTE]

Hei,

Onpa mukava kuulla positiivisesta kokemuksestasi.

Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilauksiasi, luottopäätöstämme tai Klarnan palveluista yleisesti, vastaamme sinulle mielellämme.
Meihin voit olla yhteydessä sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@klarna.fi tai puhelimitse numerossa 09-425 99 771.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu
 
Kyllästynyt Klarnaan
Klarna-tilistä ei ole kuin ongelmia, en todellakaan suosittele kenellekään! Tässä olen jo toista kuukautta koittanut päästä eroon tilistäni, mutta ei ole vielä onnistunut. Olen toiminut asiakaspalvelusta saamieni ohjeiden mukaan ja maksanut laskun ajallani, koko summan samalla kerralla. Ja kaikkihan sai alkunsa tilauksesta, josta palautin osan. Pitäisi hoitua, mutta ei.

Nyt taas Klarna muisti muutaman euron epämääräisellä laskulla, joka oli lähinnä hallinnointikuluja ja alle euron korko. Kaiken hyvän lisäksi kyseinen lasku oli lähetetty vanhaan osoitteeseeni, jossa en ole asunut enää vuosikausiin. Eipä taida olla Klarnalla prosessit kunnossa, kun tällaista sekoilua harrastavat vai yrittävätkö kerätä pienillä ylimääräisillä laskuilla lisätuloja, tiedä häntä. Melkein olisi ollut helpompaa nyt lopulta maksaa nuo muutamat aiheetta laskutetut eurot pois, kuin selvitellä kerta toisensa jälkeen erilaisia kiemuiroita asiakaspalvelun kanssa.

Jos jotain posiviista voi kyseisestä firmasta sanoa, niin asiakaspalvelu on kyllä vastannut viesteihin aina nopeasti ja ystävällisesti. Mutta silti, jatkossa tilaan vain verkkomaksua tai luottokorttia käyttäen.
 
"vieras"
Mulle tulee kanssa ihme laskuja, jopa sellaisista mitä olen maksanut...ja mitään selvyyttä en ole saanut mikä minkäkin tilauksen maksu. Todella epämääräistä toimintaa.
 
Klarna OY
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt Klarnaan;28795685:
Klarna-tilistä ei ole kuin ongelmia, en todellakaan suosittele kenellekään! Tässä olen jo toista kuukautta koittanut päästä eroon tilistäni, mutta ei ole vielä onnistunut. Olen toiminut asiakaspalvelusta saamieni ohjeiden mukaan ja maksanut laskun ajallani, koko summan samalla kerralla. Ja kaikkihan sai alkunsa tilauksesta, josta palautin osan. Pitäisi hoitua, mutta ei.

Nyt taas Klarna muisti muutaman euron epämääräisellä laskulla, joka oli lähinnä hallinnointikuluja ja alle euron korko. Kaiken hyvän lisäksi kyseinen lasku oli lähetetty vanhaan osoitteeseeni, jossa en ole asunut enää vuosikausiin. Eipä taida olla Klarnalla prosessit kunnossa, kun tällaista sekoilua harrastavat vai yrittävätkö kerätä pienillä ylimääräisillä laskuilla lisätuloja, tiedä häntä. Melkein olisi ollut helpompaa nyt lopulta maksaa nuo muutamat aiheetta laskutetut eurot pois, kuin selvitellä kerta toisensa jälkeen erilaisia kiemuiroita asiakaspalvelun kanssa.

Jos jotain posiviista voi kyseisestä firmasta sanoa, niin asiakaspalvelu on kyllä vastannut viesteihin aina nopeasti ja ystävällisesti. Mutta silti, jatkossa tilaan vain verkkomaksua tai luottokorttia käyttäen.
Hei,

Klarnalla maksutavoilla maksamisen tulisi olla helppoa ja vaivatonta, siksi onkin harmillista kuulla, että sinulla on ollut ongelmia Klarna Tilisi kanssa.
Mielelläni tarkistaisin mistä muutaman euron lasku on sinulle muodostunut, mutta valitettavasti tätä kautta en sitä voi tehdä.
Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä meihin osoitteessa palaute@klarna.fi niin selvitetään asiaa yhdessä.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu
 
Klarna OY
[QUOTE="vieras";28795800]Mulle tulee kanssa ihme laskuja, jopa sellaisista mitä olen maksanut...ja mitään selvyyttä en ole saanut mikä minkäkin tilauksen maksu. Todella epämääräistä toimintaa.[/QUOTE]

Hei,

Jos saat laskun, jonka olet jo maksanut, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mielellämme.
Meihin voit olla yhteydessä sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@klarna.fi tai puhelimitse numerossa 09-425 99 771.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu
 
"Minni"
Minulla vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia klarnasta! :)

Koskaan ei mitään ongelmia ole ollut ja , jos palauttelet, jotain , jonka olet laittanut klarna tiliin/laskuun niin ne palautukset pitää ILMOITTAA klarnalle, ellei siellä lue, että kyseinen "kauppa" ilmoittaa palautukset! :)

Todella hyvä ja kätevä!
Suosittelen! :)
 
uiu
ohjeistuksessa ei muuten taida lukea, että asiakkaan pitäisi itse ilmoittaa Klarnalle, että on palauttanut tuotteita. Normaali käytäntö olisi, että homma hoituisi ihan vaan yksinkertaisesti verkkokaupan ja Klarnan välillä.

Onneksi asiakkaana on vara valita, kenen palveluja käyttää ja tyytyväisenä valitsen jonkun muun kuin Klarnan :)
 
ei klarnaa
Voi että ottaa hermoon nuo Kirsit ja Kaisat... Ei täällä saa edes jakaa kokemuksia ilman että joku asiakaspalvelurobotti tunkee ketjuun joka toisen viestin.

Mulle tuli kolme sopimusta kun aikanaan avasin tilin ja homma tökki pahasti. Sen jälkeen on toiminut jollain lailla, tosin 14 vrk maksuaikaa laskun tulosta ei yleensä ole. Jos tilaan LASKU-vaihtoehdolla, ei mitään laskuja tule vaan osto siirretään automaattisesti tilille, josta voidaan nyhtää parempi korko. Laskulla en ole saanut koskaan mitään, kaikki yhdistetään tilisummaan.

HUOMATKAA TÄMÄ: jos lyhennätte minimierällä ja tulee maksuhuomautus, lainasumma ei pienene ollenkaan, vaan kasvaa! Eli saa maksaa vaikka 4 vuotta pelkkiä kuluja eikä velka katoa.

Meillä oli miehen kanssa molemmilla klarna-tili, nyt ollaan maksettu miehen tili pois ja pian omanikin. Koskaan ei enää Klarnaa.
 
kuluttajaa
Tilasin XXX-kaupasta tavaraa 79 eurolla LASKULLA. Valitsin Klarnan (ikävä kyllä maksutavaksi). Tavarat tuli joo ok, lasku tuli tavaroiden tulemisen jälkeen seuraavana maanantaina (5 päivää tavaroiden saapumisen jälkeen). Lasku ok muuten, mutta siinä oli KORKOKULUJA 15 E lisänä. Kysyin kaupasta, että veloittavastko kuluja Klarnalta, sanoivat että eivät.

Klarnalle yritetty soittaa kolme kertaa, mutta meneehän tossa jonossa hermot, kun eivät vastaa.
 
"Klarna"
Tilasin XXX-kaupasta tavaraa 79 eurolla LASKULLA. Valitsin Klarnan (ikävä kyllä maksutavaksi). Tavarat tuli joo ok, lasku tuli tavaroiden tulemisen jälkeen seuraavana maanantaina (5 päivää tavaroiden saapumisen jälkeen). Lasku ok muuten, mutta siinä oli KORKOKULUJA 15 E lisänä. Kysyin kaupasta, että veloittavastko kuluja Klarnalta, sanoivat että eivät.

Klarnalle yritetty soittaa kolme kertaa, mutta meneehän tossa jonossa hermot, kun eivät vastaa.
Hei,

Onpa ikävä kuulla, että sinulla on epäselvyyksiä laskusi kanssa etkä ole saanut asiakaspalveluamme kiinni puhelimitse.

Puhelinlinjamme voivat olla aika ajoin kovinkin ruuhkaisia ja siten olet aina tervetullut laittamaan meille sähköpostia.
Meille voit kirjoittaa kotisivujemme www.klarna.fi kysymyslomakkeen kautta tai osoitteeseen palaute@klarna.fi.
Katsoisimme mielellämme laskuasi tarkemmin.

Mukavaa alkanutta uutta vuotta 2014!
Ystävällsin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
mimimiii
Itseäni hämmentää hieman tuo luottoraja ja varsinkin se, että mistä hitosta sen tietää mikä se on... Itse olen käyttänyt tuota Klarnan laskutusta enemmänkin, varmaan 2010 tilasin ekat sitä käyttäen. Välillä on laskua ollut vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän ja makseltu samoin välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän tulojen mukaan. Nyt yritin ensimmäistä kertaa tilata vähän isomman setin, jolloin tilin summa olisi lähentynyt 1000€. Ei siis kuitenkaan sen enempää. Eikä mennyt tilaus läpi, koska summa muka liian suuri. Vähän ihmettelen tuota, että mistä tuo luottoraja arvotaan, kun eihän tuo nyt niin iso summa vielä ole. Vanha asiakas olen kuitenkin, yksi lasku on avoinna, mutta siinäkin on eräpäivä vasta kuukauden kuluttua. Testaamallako tuo sitten pitäisi tehdä, että mihin asti tuo raja joustaa?
 
Itseäni hämmentää hieman tuo luottoraja ja varsinkin se, että mistä hitosta sen tietää mikä se on... Itse olen käyttänyt tuota Klarnan laskutusta enemmänkin, varmaan 2010 tilasin ekat sitä käyttäen. Välillä on laskua ollut vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän ja makseltu samoin välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän tulojen mukaan. Nyt yritin ensimmäistä kertaa tilata vähän isomman setin, jolloin tilin summa olisi lähentynyt 1000€. Ei siis kuitenkaan sen enempää. Eikä mennyt tilaus läpi, koska summa muka liian suuri. Vähän ihmettelen tuota, että mistä tuo luottoraja arvotaan, kun eihän tuo nyt niin iso summa vielä ole. Vanha asiakas olen kuitenkin, yksi lasku on avoinna, mutta siinäkin on eräpäivä vasta kuukauden kuluttua. Testaamallako tuo sitten pitäisi tehdä, että mihin asti tuo raja joustaa?
Hei,

Harmillista kuulla, ettei tilauksesi onnistunut Klarnan maksutavoilla.
Niin sanottua valmiiksi määriteltyä luottorajaa, ei meillä Klarnalla ole, vaan teemme aina uuden luottoarvion tilauksesi yhteydessä.
Luottoarviossa katsomme kokonaiskuvaa, johon vaikuttaa esimerkiksi aikaisempi maksuhistoria Klarnalla.
Jos sinulla on kysyttävää asiasta, olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä. Meille voit kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen palaute@klarna.fi niin vastaamme mielellämme kysymyksiisi.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
"manne"
Hei,

Harmillista kuulla, ettei tilauksesi onnistunut Klarnan maksutavoilla.
Niin sanottua valmiiksi määriteltyä luottorajaa, ei meillä Klarnalla ole, vaan teemme aina uuden luottoarvion tilauksesi yhteydessä.
Luottoarviossa katsomme kokonaiskuvaa, johon vaikuttaa esimerkiksi aikaisempi maksuhistoria Klarnalla.
Höpöhöpö onnenpöyrää te pyöritätte kenelle minkäkin verran luottoa annatte.
Vai miten selität sen ettei ihminen ole koskaan tilannut teidän kauttanne ja ei ole maksuhäiriömerkintää ja saa ensin kieltävän vastauksen klarnan kautta tilattaessa ja koettaa hetkenpäästä aivan samoin uudelleen ja sitten onnistuu.
Parempi kun ostatte ihmiset suoraan käteisellä ja koetatte säästää jos vaan mitenkään mahdollista sen isommakin summan jotta saatte tuotteen kuin näitä firmoja alatte elättämään.
 
"kike"
ei sitten mene klarnalle laksutoimitukset perille/oikein.ja palautin tuotteen vaan se näkyy edelleen klarnalla että olisin tämä tuotteen ostanut..ja lasku isompi 36e mitä kuuluisi olla.ja toi makee olen pahoillani..lopeta..nää klarnalaiset uksettaa ihmisiä .tätä mieltä mä olen.
 
"nuori"
mulla toimii tosi hyvin. olin 18 kun minulle myönnettiin tili ja luottoa sain 500e edestä. tosin ostokseni ovat olleet aina n.20€ suuruisia. Nyt velkaa 400€ ja joka kuukausi maksan 35€ takasi. Toimii
 
[QUOTE="nuori";29578752]mulla toimii tosi hyvin. olin 18 kun minulle myönnettiin tili ja luottoa sain 500e edestä. tosin ostokseni ovat olleet aina n.20€ suuruisia. Nyt velkaa 400€ ja joka kuukausi maksan 35€ takasi. Toimii[/QUOTE]

Hei,

Todella mukava kuulla, että olet tyytyväinen Klarnaan ja Klarnan tarjoamiin maksutapoihin.
Jos sinulla on kysyttävää laskuistasi tai yleisesti Klarnasta, olet tervetullut laittamaan meille viestiä osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Voit halutessasi myös tutustua kotisivuihimme www.klarna.fi, josta löydät vastaukset moniin kysymyksiin.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
Hei,

Upea kuulla, että olet tyytyväinen Klarnan maksutapoihin ja asiakaspalveluun. Hienoa myös nähdä, että kerrot kokemuksestasi tällä foorumilla.

Olet aina tervetullut laittamaan meille viestiä jos sinulla on kysyttävää laskustasi, meille voit kirjoittaa osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 

Yhteistyössä