Onko kukaan tilannut jostain nettikaupasta Klarna tilille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"diipadaapa"
Klarnahan ei sitten muuten tarkistele osoitteita vaan sinne tulee itse ilmoittaa jos osoite muuttuu. Eivät päivity maistraatista/postista heille. Mulla osoite vaihtunut 1,5 vuotta sitten ja nyt joulukuussa tilasin tuotteita. Kun ei laskua koskaan tullut, soitin heille ja selvisi että on lähetetty vanhaan osoitteeseen.. Kiva.

Kysyin paljonko laskun saldo on, sanottiin että 18e. Maksoin sen. Vanhan asunnon asukas sitten viimeinkin toimitti laskun minulle -Kokonaissaldo 21e ja pienin maksettava summa oli tuo 18e. Eli näin saisivat vielä seuraavalta kuulta perittyä muutaman euron plus korot päälle.

Ärsyttävää... Nyt odottelen kuumeisesti vielä toista laskua heiltä, kun tilasin eri firmasta joulun aikaan myöskin Klarna-tilille... Kohta 2kk tilauksesta, tuotteet saapuneet aikoja sitten mutta lasku puuttuu.. :[
 
Klarna OY
[QUOTE="diipadaapa";28054022]Klarnahan ei sitten muuten tarkistele osoitteita vaan sinne tulee itse ilmoittaa jos osoite muuttuu. Eivät päivity maistraatista/postista heille. Mulla osoite vaihtunut 1,5 vuotta sitten ja nyt joulukuussa tilasin tuotteita. Kun ei laskua koskaan tullut, soitin heille ja selvisi että on lähetetty vanhaan osoitteeseen.. Kiva.

Kysyin paljonko laskun saldo on, sanottiin että 18e. Maksoin sen. Vanhan asunnon asukas sitten viimeinkin toimitti laskun minulle -Kokonaissaldo 21e ja pienin maksettava summa oli tuo 18e. Eli näin saisivat vielä seuraavalta kuulta perittyä muutaman euron plus korot päälle.

Ärsyttävää... Nyt odottelen kuumeisesti vielä toista laskua heiltä, kun tilasin eri firmasta joulun aikaan myöskin Klarna-tilille... Kohta 2kk tilauksesta, tuotteet saapuneet aikoja sitten mutta lasku puuttuu.. :[[/QUOTE]

Hei,

Ikävä kuulla, että sinulla on ollut hankaluuksia laskusi maksamisen kanssa.

Osoitteenmuutoksessa on hyvä olla meihin viipymättä yhteydessä, jotta voimme muuttaa laskusi laskutusosoitteen. Osoitteenmuutoksen voit tehdä meille puhelimitse tai kirjallisesti sähköpostin tai normaalin postin kautta. Halutessasi voimme lähettää laskusi kuukausittain myös sähköpostiisi.
Lisätietoja osoitteenmuutoksesta voit tiedustella suoraan minulta osoitteesta palaute@klarna.fi tai asiakaspalvelustamme.

Kerroit odottaneesi laskua jo kohta 2kk. Klarna Tili -maksuvaihtoehto tarjoaa erityiskampanjoita, joista lähetämme laskun vasta myöhemmin. Mielelläni tarkistaisin onko tilauksellasi jokin erityinen kampanja ja kertoa sinulle syyn miksi laskua ei vielä ole lähetetty.

Mukavaa kevään odotusta!

Kirsi Klarnalta
 
Klarna OY
Tuo Kirsi Klarnalta on kuin joku robotti, joka vastaa tietyllä syklillä tässä ketjussa :D
Hei,

Klarnalla pyrimme jatkuvasti kehittämään palveluidemme laatua. Tähän kehitystyöhön liittyy meistä kertovien keskusteluiden seuraaminen ja niissä ilmeneviin ongelmakohtiin mahdollisimman nopea puuttuminen.

Jos sinulla tulee mieleen kysymyksiä Klarnan palveluista, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai suoraan minuun osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kirsi Klarnalta
 
Taitoelmeri
Onko kellään käryä milloin mahtaa tulla helmikuun lasku jos nyt on ke 27:s ja vielä ei ole näkynyt. Aika tarkkaan ajoitettu toi että lasku tulis loppukuusta. Ja sit tiettu eräpäivä on seuraavan kuun alussa eli varmaan tässä tapauksessa su 3.3. Noh tommosta arvailua paremman puutteessa..
 
HemmoHeikkojärvijääs
Niin siis päivän maksuaika..vai ?

Lasku tulee keskiviikkona 27.1 j a eräpäivä saman viikon perjantaina 1.3..??

Varmaan tota kvartaali tai sekuntitaloutta..pusiness..pusiness..pitää kiirehtii..

Voiko toi olla mahdollista..
 
Klarna OY
Alkuperäinen kirjoittaja HemmoHeikkojärvijääs;28123992:
Niin siis päivän maksuaika..vai ?

Lasku tulee keskiviikkona 27.1 j a eräpäivä saman viikon perjantaina 1.3..??

Varmaan tota kvartaali tai sekuntitaloutta..pusiness..pusiness..pitää kiirehtii..

Voiko toi olla mahdollista..
Hei,

Ikävä kuulla, että olet vastaanottanut laskusi niin lähellä eräpäivää.

Tavallisen Klarna Laskun kohdalla, voit kotisivujemme kautta itse siirtää laskusi eräpäivää 10 päivällä eteenpäin. Jos Klarna Tiliin liittyvän tililasku on viivästynyt, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.

Mukavaa kevään odotusta,

Kirsi
Klarnalta
 
"vieras"
Itse olen myös tilannut paketteja, joissa toimitus on viivästynyt. Klarnan laskun päiväys on kuitenkin aloitettu jo tilauspäivänä, joten välillä on ollut parin päivän maksuaika. Useamman kerran on käynyt niin, että lasku on pakkauksen ulkopuolella osoitelapun takana, jolloin olen huomannut sen viikkojen päästä - odottaessani turhaan laskua postista. Kurjinta on, että huomautukset ovat moninkertaiset. Vaikka teen yhden tilauksen, se saatetaan lähettää monessa erässä, jolloin laskut ovat kukin omissa paketeissaan. Kerran oli maksuhuomautusten summa suurempi kuin varsinaisen tilauksen. Silloin jo vähän itketti.

Eihän tämä ole Klarnan vika, mutta saa välttämään sen käyttöä.

Nykyään maksan pankkitunnuksilla tai kortilla.
 
"hattiwatti"
En suosittele tilaamaan Klarna tilille/laskulle yhtikäs mitään.. Ihan ihme touhua, peritään palautettujen tuotteiden laskuja vaikka kuinka kauan, laskuja tulee samoista maksetuistakin laskuista uudestaan.. Ihan älytöntä hommaa, en luota enkä tilaa enään mitään heidän laskulleen.

Osamaksukin ihmeellistä hommaa, nyt perinnässä muutaman euron osamaksu, joka mukamasten jäänyt maksamatta, hirveiden korkojen kera nyt sitä perivät, vaikka reklamaation olen tehnyt ja asia kesken, lähetellään lisää muistutuksia vain.. Ja silti tästä perinnästä huolimatta annetaan tilata lisää.. ÄLYTÖNTÄ! EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN JOKA TAHTOO PITÄÄ LUOTTOTIETONSA JA JÄRKENSÄ KUNNOSSA!
 
Klarna OY
[QUOTE="hattiwatti";28229829]En suosittele tilaamaan Klarna tilille/laskulle yhtikäs mitään.. Ihan ihme touhua, peritään palautettujen tuotteiden laskuja vaikka kuinka kauan, laskuja tulee samoista maksetuistakin laskuista uudestaan.. Ihan älytöntä hommaa, en luota enkä tilaa enään mitään heidän laskulleen.

Osamaksukin ihmeellistä hommaa, nyt perinnässä muutaman euron osamaksu, joka mukamasten jäänyt maksamatta, hirveiden korkojen kera nyt sitä perivät, vaikka reklamaation olen tehnyt ja asia kesken, lähetellään lisää muistutuksia vain.. Ja silti tästä perinnästä huolimatta annetaan tilata lisää.. ÄLYTÖNTÄ! EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN JOKA TAHTOO PITÄÄ LUOTTOTIETONSA JA JÄRKENSÄ KUNNOSSA![/QUOTE]

Hei,

Ikävä kuulla, että sinulla on ollut huono kokemus Klarnan palveluista.

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme jos olet vastaanottanut laskun palautetuista tuotteista, niin voimme auttaa sinua parhaiten. Meihin on hyvä olla yhteydessä myös silloin jos vastaanotat laskun, jonka olet jo maksanut. Yhteydenottosi avulla voimme tutkia miksi maksusuorituksesi ei ole kohdistunut laskullesi.

Halutessasi voit laittaa meille palautetta osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Mukavaa kevään odotusta

Kirsi
Klarna
 
"Jepjep"
Tarkoitus oli tilata ostoksia Klarnan osamaksulla, mutta luettuani kokemuksia tältä ja muutamalta muulta keskustelupalstalta, niin jää kyllä väliin. Yli 90 % kommenteista todella negatiivisia kyseisestä firmasta.
 
Klarna OY
[QUOTE="Jepjep";28409817]Tarkoitus oli tilata ostoksia Klarnan osamaksulla, mutta luettuani kokemuksia tältä ja muutamalta muulta keskustelupalstalta, niin jää kyllä väliin. Yli 90 % kommenteista todella negatiivisia kyseisestä firmasta.[/QUOTE]

Hei,

Jos sinulla on kysyttävää Klarnan maksutavoista tai palveluista vastaamme mielellämme kysymyksiisi.

Lisätietoa tarjoamistamme maksutavoista saat kotisivuiltamme www.klarna.fi, maksutapojamme tarjoavien verkkokauppojen kotisivuilta sekä soittamalla asiakaspalveluumme 09-425 99 771 tai lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@klarna.fi.

Kevätterveisin,

Kaisa,
Klarnalta
 
Loukkaantunut
Tein nettitilausta, olin käyttänyt paljon aikaa valitakseni tuotteet, kirjoittelin tilaus kohtia ja kun olin melkein valmis Klarna ilmoitti herjalla, ettei se voi hyväksyä tilaustani. Monen yrityksen jälkeen, puhelinsoiton (jonotuksen), sähköpostien sain selville miksi en voinut maksaa laskulla. Syy on kuulemma joko: ikä, mahdolliset avoinna olevat laskut ja maksuhistoria Klarnalla.

Olen alle 50-v., luottotiedot täysin moitteettomat, enkä ollut aiemmin ollut tekemisissä Klarnan kanssa.

Outo firma, yrittivät sitkeästi vihjailla, että voisin käyttää muita maksutapoja. Ei kiitos, jos valitsen laskun, haluan laskun. Tiliasiakas tms. on ilmeisesti heille lypsävämpi lehmä. Kallista aikaani meni hukkaan, joten tuhlaan sitä vielä tähän vähän ja toivon, että tästä on apua jollekin viisaammalle, joka ensin googlettaa yritykset. Näin aion jatkossa tehdä itsekin. Klarnan kanssa yhteystyötä tekevien yritysten kanssa en asio. Pyysin Suomen Asiakastiedolta luottotietoni ja välitän nämä tiedot myös yritykselle, jolta tilausta yritin tehdä. Hyvä kello kauas kuuluu, huono vielä kauemmaksi.
 
Klarna OY
Tein nettitilausta, olin käyttänyt paljon aikaa valitakseni tuotteet, kirjoittelin tilaus kohtia ja kun olin melkein valmis Klarna ilmoitti herjalla, ettei se voi hyväksyä tilaustani. Monen yrityksen jälkeen, puhelinsoiton (jonotuksen), sähköpostien sain selville miksi en voinut maksaa laskulla. Syy on kuulemma joko: ikä, mahdolliset avoinna olevat laskut ja maksuhistoria Klarnalla.

Olen alle 50-v., luottotiedot täysin moitteettomat, enkä ollut aiemmin ollut tekemisissä Klarnan kanssa.

Outo firma, yrittivät sitkeästi vihjailla, että voisin käyttää muita maksutapoja. Ei kiitos, jos valitsen laskun, haluan laskun. Tiliasiakas tms. on ilmeisesti heille lypsävämpi lehmä. Kallista aikaani meni hukkaan, joten tuhlaan sitä vielä tähän vähän ja toivon, että tästä on apua jollekin viisaammalle, joka ensin googlettaa yritykset. Näin aion jatkossa tehdä itsekin. Klarnan kanssa yhteystyötä tekevien yritysten kanssa en asio. Pyysin Suomen Asiakastiedolta luottotietoni ja välitän nämä tiedot myös yritykselle, jolta tilausta yritin tehdä. Hyvä kello kauas kuuluu, huono vielä kauemmaksi.
Hei,

Ikävä kuulla, ettei tilauksesi onnistunut Klarnan maksutavoilla.

Klarnalla teemme aina oston yhteydessä luottopäätöksen. Luottopäätöksessä otetaan huomioon mm. mainitsemasi seikat. Esimerkiksi alle 18-vuotiaille emme myönnä luottoa.
Luottopäätökseen vaikuttavat myös aikaisemmat tilaukset Klarnan maksutavoilla. Koska kerroit, ettet ole aikaisemmin käyttänyt Klarnaa, todennäisesti järjestelmämme katsoi yrittämäsi summan olevan liian korkea ensimmäiseksi tilaukseksi Klarnan maksutavoilla.

Olethan kuitenkin meihin yhteydessä osoitteessa palaute@klarna.fi sillä mielelläni tarkistaisin asian. Valitettavasti en varmuudella sitä tätä kautta osaa kertoa. Sähköpostiosoitteeseen voit laittaa myös palautetta ja kehistysehdotuksia. Palautteesi onkin meille erittäin tärkeä, jotta voimme kehittää palveluitamme ja tarjota tulevaisuudessa helpompia ja turvallisempia maksutapoja.

Ystävällisin terveisin,

Kaisa
Klarnan asiakaspalvelusta
 
"vieras"
itse tilasin 260€ tavaraa aikoinaan klarnasta ja kyllä täytyy sanoa että MOITTEETTA TOIMII, vaikka laskut vähän myöhästelevätkin niin ei ne sitä korkoa siihen vaadi kuitenkaan. ;) ei ainakaan omalla kohdalla ole koskaan niin käynyt..
 
Klarna OY
[QUOTE="vieras";28621439]itse tilasin 260€ tavaraa aikoinaan klarnasta ja kyllä täytyy sanoa että MOITTEETTA TOIMII, vaikka laskut vähän myöhästelevätkin niin ei ne sitä korkoa siihen vaadi kuitenkaan. ;) ei ainakaan omalla kohdalla ole koskaan niin käynyt..[/QUOTE]

Hei,

Todella mukava kuulla positiivisesta kokemuksestasi.

Mahdollisissa kysymyksissä voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joko puhelimitse numerossa 09-425 99 771 tai sähköpostitse kotisivuiltamme www.klarna.fi löytyvän kysymyslomakkeen kautta.

Mukavaa kesän jatkoa!

Terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelusta
 
"Eräs"
Laskujen kanssa saa tosiaan olla tarkkana ja se tyyli on sieltä syvältä, että jää 2pvä maksuaikaa laskun tulemisesta kotiin (En välttämättä ole kotona viikkoon). Kiinastakin tulee tavara nopeammin, kuin Klarnan lasku (tulostuspäivä -> postiluukkuun).
Ei laskun silti pitäisi mikään YLLÄTYS olla.. (Kai jokainen tietää tilanneensa jotain?!) Aina olen asiakaspalvelun kanssa saanut asiat hoidettua. Nykyään lasku tulee myös sähköpostiin.

Laskuissa saisi kyllä olla selvemmin maksut/ostokset ja mistä summa viivan alle koostuu nykyistä paremmin..
 
Klarna OY
[QUOTE="Eräs";28649757]Laskujen kanssa saa tosiaan olla tarkkana ja se tyyli on sieltä syvältä, että jää 2pvä maksuaikaa laskun tulemisesta kotiin (En välttämättä ole kotona viikkoon). Kiinastakin tulee tavara nopeammin, kuin Klarnan lasku (tulostuspäivä -> postiluukkuun).
Ei laskun silti pitäisi mikään YLLÄTYS olla.. (Kai jokainen tietää tilanneensa jotain?!) Aina olen asiakaspalvelun kanssa saanut asiat hoidettua. Nykyään lasku tulee myös sähköpostiin.

Laskuissa saisi kyllä olla selvemmin maksut/ostokset ja mistä summa viivan alle koostuu nykyistä paremmin..[/QUOTE]

Hei,

Jos koet tarvitsevasi Klarna Laskullesi lisää maksuaikaa, voit helposti siirtää laskusi eräpäivää kotisivujeme kautta. Klarna Tililaskuissa on hyvä olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin katsomme mielellämme kuinka voimme sinua asiassa parhaiten auttaa.

Pyrimme jatkusti kehittämään palveluitamme ja tuotteitamme. Jos sinulla on kehitysehdotuksia koskien esimerkiksi laskujamme, otamme mielellämme kaiken palautteen ja kehitysehdotukset vastaan. Ehdotukset ja palautteet voit lähettää meille sähköpostitse osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
"Poksu"
Jos hankkii korottoman osamaksutilin eli alle 24 kuukauden tilin, niin jos myöhästyy yhdestäkin näistä lukuisista maksuista 8 päivää, osamaksu muutetaan pakosti korolliseksi 24 kuukauden tiliksi. Jolloinka jo seuraavassa laskussa on korkoa lisätty.
 
Klarna OY
[QUOTE="Poksu";28769752]Jos hankkii korottoman osamaksutilin eli alle 24 kuukauden tilin, niin jos myöhästyy yhdestäkin näistä lukuisista maksuista 8 päivää, osamaksu muutetaan pakosti korolliseksi 24 kuukauden tiliksi. Jolloinka jo seuraavassa laskussa on korkoa lisätty.[/QUOTE]

Hei,

Halutessasi voit laittaa meille palautetta sähköpostitse osoitteeseen palaute@klarna.fi. Vastaamme myös mahdollisiin kysymyksiisi koskien Klarna Tiliäsi.

Kerromme myös mielellämme lisää Klarna Tilin korottomien osamaksujen maksuehdoista.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu
 
Asiakas A
Nyt kun täällä on asiakaspalvelijatkin messissä, niin terveisiä sen verran että olisi ihan järkevää tehdä sivuillenne tiliasiakkaiden palvelu, jossa näkee mitä on tilannut jne ja mitkä on saldot, mitä on maksettu (kuten esim. Ellos, H&M tekevät). Usein tämä "edellisen kauden tapahtumat laskulla" on vähän myöhässä tai hankalasti tulkittava.

Muutoin on homma toiminut aina, ei mitään ongelmaa. Voin omalta osaltani suositella! Tili on käytössä ja laskupalveluakin olen käyttänyt esim. Adlibriksellä.
 

Yhteistyössä