Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25821566:
hyvä että sossu on kuitenkin jotenkin sotkettu tähän. muuta hyvää tässä ei olekaan
sossu sotkenut tähän:LOL:

ehkä mä olen sotkenut sossu tähän. Kun eilen soitin sinne itte, kun yks on meijän perhen kaveri, joka tekee just asiat lastensuojelun kanssa ja lasten kanssa. Hän osaa antaa todella hyviä vinkkejä, mistä ja mitä saa ja hänelle aina kun voi soita jo apua tarvitse. Kun eilen iski itselläkin hysteerinen olo, kun pitää jo lähteä aikaisemmin, niin koko päivän hoitanut sen asian että lapsille hyvää hoitoa saa ja jos jotain lääkäriäkin saa saman tien. Sekä kun mä toivon liika jos olen poissa. Pitää olla 100% hyvää hoito
 
Ketjun viestejä lukematta, mielestäni kerrankin puhut melkeinpä järkeä. Suomalaisilta puuttuu usein elämisen ilo. Enkä jaksa ymmärtää sitäkään, että lapset ovat ainoa elämän tarkoitus. Mutta en tiedä ovatko ihmiset tällaisia yleensä kuin täällä palstalla. Ainakin facessa tuntuvat äidit menettäneen kaiken muun elämästään kuin lapsensa, meitä muita kun ei kiinnosta se lapsen aamuisen kakan väri. Mutta niin, ehkä hurahdan itsekin kun saan lapsen. Toivottavasti en sillä tavalla kuin jotkut. Minusta se on jotenkin... Surullista.
Surullista? Luulen ettei se ole niinkään surullista sille äidille joka on siitä omasta, ainutlaatuisesta pikkuihmisestään hurahtanut ;) Mulle se kävi vasta toisen kanssa, mutta toivoisin että olisin "hurahtanut" jo ekankin kohdalla näin, tätä parempaa tunnetta ei varmaan ole. Ei mulle silti lapset ole ainoa elämän tarkoitus, onhan mulla muutakin perhettä, opiskelu ja työ. Näin esimerkiksi.

Sitten itse tuohon otsikkoon, joo, kaikki on hysteerisiä, hulluja ja kateellisia idiootteja. Hyvä puolihan siinä on se, että paremmat yksilöt pääsevät meidän hullujen kustannuksella kokemaan ylemmyyttä ;)
 
Echalon
No mikset voi kertoa jo nyt? Miksi joku asia on nyt salainen mutta ei sitten "kun aika on"??? :D Säästyisit paljolta kritiikiltä, jos esittäisit edes yhden hyvän syyn miksi menet sinne. Mitä vaitiolovelvollisuuteen tulee, niin ole huoleti, ei me tunnisteta sitä ihmistä joka Meksikossa sua odottaa,eikä sen verran stalkkausta nyt kukaan jaksa harrastaa.
 
No mikset voi kertoa jo nyt? Miksi joku asia on nyt salainen mutta ei sitten "kun aika on"??? :D Säästyisit paljolta kritiikiltä, jos esittäisit edes yhden hyvän syyn miksi menet sinne. Mitä vaitiolovelvollisuuteen tulee, niin ole huoleti, ei me tunnisteta sitä ihmistä joka Meksikossa sua odottaa,eikä sen verran stalkkausta nyt kukaan jaksa harrastaa.
sitä hyvää syytä kun ei venakolla ole. siksi hän ei sitä sano.
 
Surullista? Luulen ettei se ole niinkään surullista sille äidille joka on siitä omasta, ainutlaatuisesta pikkuihmisestään hurahtanut ;) Mulle se kävi vasta toisen kanssa, mutta toivoisin että olisin "hurahtanut" jo ekankin kohdalla näin, tätä parempaa tunnetta ei varmaan ole. Ei mulle silti lapset ole ainoa elämän tarkoitus, onhan mulla muutakin perhettä, opiskelu ja työ. Näin esimerkiksi.

Sitten itse tuohon otsikkoon, joo, kaikki on hysteerisiä, hulluja ja kateellisia idiootteja. Hyvä puolihan siinä on se, että paremmat yksilöt pääsevät meidän hullujen kustannuksella kokemaan ylemmyyttä ;)
Tämä ihan sama olisi voinut tulla minun suustani. :)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25821605]Mut kun mä en millään pysty olemaan arvailematta, sori, en mä millään pahalla eikä tietenkään tarvitse vastata :)[/QUOTE]

ymmärrän, mutta ymmärrä kans se etten voi puhua nyt näistä asioista:) ihan vaan jopa siks, kun aina jos liika leiju, mikään ei onnistu
 
Venakko Milanna
No mikset voi kertoa jo nyt? Miksi joku asia on nyt salainen mutta ei sitten "kun aika on"??? :D Säästyisit paljolta kritiikiltä, jos esittäisit edes yhden hyvän syyn miksi menet sinne. Mitä vaitiolovelvollisuuteen tulee, niin ole huoleti, ei me tunnisteta sitä ihmistä joka Meksikossa sua odottaa,eikä sen verran stalkkausta nyt kukaan jaksa harrastaa.
Siks koska en halua puhua. Eikö tämä pitää olla selvä jo? Mä kerron jos kaikki onnistu:) ja jos saan luvan kertoa
 
Echalon
Älä ole taikauskoinen, Venakko. Ei ne asiat aina pieleen mene jos niistä kertoo etukäteen. Ei jopa tämä mammalauma pysty pilaamaan sun reissua, vaikka meille kertoisitkin matkasi syyn. :D
 
Venakko Milanna
Älä ole taikauskoinen, Venakko. Ei ne asiat aina pieleen mene jos niistä kertoo etukäteen. Ei jopa tämä mammalauma pysty pilaamaan sun reissua, vaikka meille kertoisitkin matkasi syyn. :D
En mä silti halua kertoa, ihan itse, on monta syytä miks en halua ne asiat huuta nyt täällä. Sekä mikä auttaa, Että vihdoinkin saan kukkia? Mä annan nyt heille nauttia haukumisesta. Mutta aina haukuille käy niin, se mitä haukku tulee omallekin kohdalle
 
"vieras"
Teille tulee sinne talo, menet edeltä hoitamaan asioita, sitten perhe muuttaa perässä. Mies hoitaa työmaat täällä sillä aikaa sellaiseen vaiheeseen, että sitten voitte muuttaa kokonaan pois Suomesta Meksikoon lekottelemaan ja nauttimaan miljoonista.
 
Muistaako kukaan muu
älä SINÄ puhu mitään superhysteerisyydestä. SINÄ joka pakotit entisen miehesi sikafluenssa-aikoina asumaan hotellissa ja toimittamaan sinulle ruokaa ulko-oven viereen, niin että voit itse olla sisällä turvassa lastesi kanssa. Et voinut edes nähdä miestäsi, ettei hän tartutta sinuun ulkomaailmassa jylläävää sikainfluenssaa, vaan miehen piti pimpottaa ovikelloa kun ruokakassit oli tuotu ja lähteä pois xD
 
Echalon
En mä silti halua kertoa, ihan itse, on monta syytä miks en halua ne asiat huuta nyt täällä. Sekä mikä auttaa, Että vihdoinkin saan kukkia? Mä annan nyt heille nauttia haukumisesta. Mutta aina haukuille käy niin, se mitä haukku tulee omallekin kohdalle
Jos et meinaa kertoa hyvää syytä lapsen jättämiselle Suomeen, niin olisi kannattanut jättää kertomatta sitten koko Meksikon reissusta.
Tulee mieleen vähän "olen agentti 007 ja mulla on salainen tehtävä Britanniassa, mutta vauvan jätän sen takia Äiskälle 1,5 kk:ksi...mutta älkää vaan kysykö mikä se tehtävä on!"
 
Venakko Milanna
älä SINÄ puhu mitään superhysteerisyydestä. SINÄ joka pakotit entisen miehesi sikafluenssa-aikoina asumaan hotellissa ja toimittamaan sinulle ruokaa ulko-oven viereen, niin että voit itse olla sisällä turvassa lastesi kanssa. Et voinut edes nähdä miestäsi, ettei hän tartutta sinuun ulkomaailmassa jylläävää sikainfluenssaa, vaan miehen piti pimpottaa ovikelloa kun ruokakassit oli tuotu ja lähteä pois xD
Kyllä oli näin asiat, sekä jos sama virus tai pahempi olisi taas tullut Suomeen ja joku yks lapsista olisi samanlainen, joka saa viruksia samalla tavalla, niin teen sen uudestaan ja samalla tavalla. Koska mä sanoin mä teen lasten takia vaikka mitä, kuulosta vaikka kuinka sairalta, mutta kun haluan suojella lapsia mahdollisimman hyvin. Mä en siks hysteerisoi ihan turhista jutuista, enkä elää sillä periateella että lasten kaa pakko olla 24/7 tai ettei saa päivähoitoon lasta antaa ale 3veenä tai nukkuma meno ajat pakko aina olla klo 20 tasaan ja muuta sellaista, ettei äiti täällä ees bariin uskalla lähteä...

Muuten vielä tästä flunssa jutusta:). Kun mulla oli raskaus mun tokalle lapsille tehtiin nielurisaleikauksen. Nyt se ei saa edes flunssia enää noin herkästi, jopa pitkään ei ole ollut. Siitä ennen se oli kipeä joka toinen viikko. Pienenä jatkuvasti letkussa sairaalassa olimme. Siks se sikainfluenssa olisi hänelle varmasti aika varallinen ja rokote sai vain ja ainoastaan hän. Enkä haluannut etä epideemian aikana, joku tuo sen paskan viruksen. Vaikka olen hullu äiti, mutta tiedän milloin teen oikein
 
Surullista? Luulen ettei se ole niinkään surullista sille äidille joka on siitä omasta, ainutlaatuisesta pikkuihmisestään hurahtanut ;) Mulle se kävi vasta toisen kanssa, mutta toivoisin että olisin "hurahtanut" jo ekankin kohdalla näin, tätä parempaa tunnetta ei varmaan ole. Ei mulle silti lapset ole ainoa elämän tarkoitus, onhan mulla muutakin perhettä, opiskelu ja työ. Näin esimerkiksi.

Sitten itse tuohon otsikkoon, joo, kaikki on hysteerisiä, hulluja ja kateellisia idiootteja. Hyvä puolihan siinä on se, että paremmat yksilöt pääsevät meidän hullujen kustannuksella kokemaan ylemmyyttä ;)

Niin, puhuinkin siitä, jos ei ole muuta elämää. Sulla kerta on. Toki lapseen saa olla "hurahtanut", mutta jos IHAN KAIKKI pyörii lapsen ympärillä, mistään muusta ei osata puhua ja muutenkin aivosolut on kuolleet, on se mielestäni hiukan rasittavaa. Mutta ehkä olenkin vain katkera lapseton ;)
 
Venakko Milanna
Eikös joku joskus sanonut että savannan miehellä olis jotain hämäräbisneksiä? Älä vaan mene venakko mitään huumekauppoja sinne hieromaan, jos joku on käskenyt!!! :O
MÄ?:D

Ehkä joku muu täällä huuta aina joku paska minusta. Mutta hei nyt voit todista itse, miten ihmisistä väärä tieto leviä. Joku hullu sano vitsillä tai vittuilulla joku juttu ja toinen heti ajatelee samalla tavalla
 
Mutta ehkä olenkin vain katkera lapseton ;)
Tuohon täysin hurahtaneen ja katkeran lapsettoman välille mahtuu varmasti aika paljon, eikös :)

Niin, täysin lapselleen omistautunutkin voi olla omaan osaansa täysin tyytyväinen joten kukin tyylillään. Mutta se että on ihmisiä jotka tekevät asiat eri tavalla kuin itse teet(siis yleisellä tasolla, en nyt tarkoita juuri sua), ei varmaan tee niistä kaikista muista elämänilon menettäneitä kateellisia idiootteja?
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Se sikainfluenssavirus on muuten täällä taas eli H1N1, mutta koska suurin osa on rokotettu, niin ei epidemiaa. Ja sehän tosiaan aiheutti pahimman epidemian Meksikossa, että tosiaan sinne ei kannata lapsia ottaa mukaan.
 

Yhteistyössä