Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Huvittava tämä ap. Kaikki on joko tai. Eli lapsen kanssa ollaan 24/7 jos ei tee kuten Savanna eli hoidata lapset muilla. Jos kirjoittaa Savannalle muutoin kuin persettä nuollen, niin on haukkumassa 24/7. Sori nyt vain, mutta "vähän" suuret luulot itsestäsi jos luulet, että ketään kiinnostaa seurata sun hysteerisiä kirjoituksia jatkuvalla syötöllä.

Mitä veikkaatte montako sivua tähän ketjuun tulee ennen kuin poistetaan? Entä montako aloitusta ap vielä ehtii tänään tehdä? Tätä vuorokautta on vielä monta tuntia niin ehtii tehdä ainakin 6 Meksiko-aloitusta, 7 papa-aloitusta, vähintään 9 aloituksen verran valittaa kun vauva ei jo synny...
Onko sulla pahaa olo?:O Kun pakko aina vaan käydä kimpuun? Ja jotain aivan paska kirjoitta ihmisestä? Nautitko? Miks et muuten sen osaa tosi elämässä tehdä?
 
"vieras"
Itse en kykenisi olemaan erossa pienestä vauvasta noin pitkää aikaa, mutta eihän se ole multa pois, jos joku toinen kykenee. Me ollaan erilaisia kaikki ja ei se mitään hysteerisyyttä silti tarkoita. Mulle on tärkeää luoda pysyvä ja läheinen side vauvaani. Se on vain luonnollista. Näin luonto se alun perin tarkoittikin.
 
No sitten oot idiotti jos naurat henkilölle, kellä on asiat kiinni elämästä ja kuolemasta
Lupaan, että tämä on viimeinen kommenttini tähän ja muuhunkin sinua koskevaan.

Kun aloitit puhua siitä Mexico cityn matkasta, aloitit se otsikolla jossa ns kyselit kuka olisi uskaltanut matkustaa sinne ja siinä oli iso hymynaama mukana. Mikäs siinä silloin nauratti? Ei ole ihme, että vaikkei asiat muille kuulukaan, että on vaikeuksia uskoa, että sillätavalla aloitettu ja pitkälle jatkettu juttu nyt on elämän ja kuoleman asia. Mutta jos niin on, niin toivottavasti onnistuu ja saat käytyä reissun. Mutta vaikka sinulla on ilmeisen susihuono muisti mitä kirjoittelet milloinkin, joillakin muilla ei ole. Vika sekin kyllä on ihmisessä, muistaa kaikkea turhaa.
 
Mä en ymmärrä miksi täytyy tapella tällasesta asiasta?!? Jokaisella ihmisellä kun on omat tapansa ja mielipiteensä.
Toki ne voi esittää, mut "hyökkäily" sitä kohtaan, joka ajattelee erilailla kuin minä, sehän on ihan turhaa. Harvemmin aikuisen ihmisen tapoja toinen ihminen pystyy kääntämään, eikä se ole tarpeenkaan.

Kauhean vaikea on näköjään hyväksyä, että joku poikkeaa siitä mihin on totuttu ja opittu. Missä sanotaan, että vain mun ajatusmaailmani on se ainoa ja oikea?

Ja joo, mä itse en myöskään kykenis tuohon mihin Milanna, mut ei kai se sitä kuitenkaan tarkoita, että olisin oikeutettu tuomitsemaan toisen valintoja.
Ja se tämä elämä kun on sellaista (näin hiukka vanhemman ihmisen kokemuksella sanottuna), että usein vasta kokemusten kautta oppii, niin virheensä kuin kaiken muunkin. Siitä sitten voipi petrailla ja korjailla valintojaan, jos huomaa virheitä tehneensä. Muut ei voi sitäkään kenenkään puolesta tehdä!
 
"jepsu"
olen joistain asioista samaa mieltä kanssasi, mutta en ikinä jättäis noin pientä vauvaa 1,5kuukaudeksi ilman minua, en jättäisi edes vuoden vanhaa. ja en ole hysteerinen, en ota paineita vaikka meidän lapsella ei ole reimaa tai tickettiä, mulle on ihan vitun sama mitä joku merkkimamma ajattelee meidän ciraffin haalarista tai hanskoista. käyn ulkona juhlimassa (juopottelemassa) ainakin kerran kuukaudessa, enkä koe siitä huonoa omaatuntoa, näin olen toiminut siitä asti kun lapsi oli 1kk ikäinen, en tule kyselemään mielipiteitä tai lupaa toiminnoilleni täältä täydellisten äitien mekasta. suomessa tosiaan, tai no en tiedä, ainakin tältä palstalta on sen kuvan saanut että äitiys on yhtä suoritusta, vähän niinkuin joku kilpailu siitä kuka on paras, minuusta se on myös oksettavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: maisunen
Venakko Milanna
Lupaan, että tämä on viimeinen kommenttini tähän ja muuhunkin sinua koskevaan.

Kun aloitit puhua siitä Mexico cityn matkasta, aloitit se otsikolla jossa ns kyselit kuka olisi uskaltanut matkustaa sinne ja siinä oli iso hymynaama mukana. Mikäs siinä silloin nauratti? Ei ole ihme, että vaikkei asiat muille kuulukaan, että on vaikeuksia uskoa, että sillätavalla aloitettu ja pitkälle jatkettu juttu nyt on elämän ja kuoleman asia. Mutta jos niin on, niin toivottavasti onnistuu ja saat käytyä reissun. Mutta vaikka sinulla on ilmeisen susihuono muisti mitä kirjoittelet milloinkin, joillakin muilla ei ole. Vika sekin kyllä on ihmisessä, muistaa kaikkea turhaa.
Siks koska sanoin sen siellä jo etten halua niin henkilökohtaisista asioista puhua nyt. Ei tämä reissu ole mullekaan mikään kiva reissu.
 
[QUOTE="vieras";25821014]miksi sinun täytyy aina vain vakuutella asiaa palstalla? eikö tämä käsitelty jo eilen. sinun on mentävä ja palsta on mielipiteensä asiaan sanonut. mikä tässä nyt vielä on epäselvää?[/QUOTE]
Tätä samaa shittiä tullaan näkemään palstalla niin kauan kunnes ap toteaa, että reissu meni pilalle.
 
Echalon
No sitten oot idiotti jos naurat henkilölle, kellä on asiat kiinni elämästä ja kuolemasta
Sinäkö olet maailman ainoa ihminen joka voi tämän Meksikossa olevan ihmisen asiat hoitaa? Eikö Meksikossa ole viranomaisia tai muita, eivätkö puhelimet toimi?
Ja vaikka olisitkin ainoa ihminen, niin mikset voi ottaa vauvaa mukaan ja -kuten joku ehdotti- ottaa myös äitiä, tai vaikkapa palkattua lastenhoitajaa mukaasi?
Jos kerran Mexico Cityssä on turvallisiakin alueita.
Ei takuulla sun KOKO aika mene yhden ihmisen asioiden hoitamiseen siellä.
 
Nyt lopeta!
Lopeta se itkeminen täällä ja keskity tulevaan synnytykseen. Olet ihan samanlainen pulliainen, kuin me muutkin. Sinä menet Meksikoon ja sillä selvä. Mitä sä meidän mielipiteitä siihen kyselet? Jos olisit joskus hiljaa niin et kerjäis verta nenästä koko ajan.
 
Kyllähän maailmaan (suomeenkin), mahtuu paljon erilaisia persoonia. Jotkut eivät hyväksy, että lapsia viedään läheltä pois sekunniksikaan ja jotkut taas menevät töihin pitämättä mitään sen kummosempia lomia.

Täällä palstalla on varmasti paljon niitä jotka ovat oikeasti hysteerisiä joka asiasta, jotkut vaan haluavat päteä omalla paremmuudellaan. Harvemmin ajatellaan asiaa niin, että kukin taplaa tyylillään, eikä siihen ole kenenkään puuttuminen (eriasia on tietysti selvät ONGELMAT eli lapsien heitteillejättö, alkon jatkuva vetäminen lasten läsnäollessa niin että lapsilla ei selväpäistä hoitajaa ynnämuutaynnämuuta)

ja tämä koskee kaikkia elämänalueita, ei vaan lapsiin ja lasten kasvatukseen.
 
"sitä saa mitä tilaa"
Minä en ole kovinkaan paljon tämän aloittajan keskusteluja lukenut, mutta yleisilme hänen kirjoituksissaan on kyllä lievästi ilmaistuna vähän vauhdikas. Mistä lie sitten kertoo... Ihmiselle tekisi hyvää vähän rauhoittuakin, ihan oman mielenterveyden vuoksi... ehkä ympärillä olevienkin.
 

Yhteistyössä