Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

Pitkästä aikaa tänne kirjoittamassa kuulumisia :) Poika nyt reilu 9kk ikäinen ja kovaa konttaa ja tukea vasten nousee. Maidon kulutus vähenee ja nyt uutta turvaistuinta ostetaan kun tuohon kantokoppaan ei tahdo pikkuherra enää kunnolla mahtua, parin viikon päästä 10kk neukku. Syö todella monipuolisesti ja öisin herää vielä kerran tai kaks kertaa, päivisin nukkuu kaks kertaa n.1½-3h unet. Iloinen poika, tykkää erityisesti satujen lukemisesta ja saunomisesta!!
 
itselläni vauvakuumetta taas pukkaa päälle, mutta miehen kanssa sovittu että sitten viimeistään toinen saa luvan tulla kun oon itse ollut hetken töissä kun saan lastenohjaaja alalta paperit kohta, niin sitten tulee korkeammat äitiyspäivärahat yms... oma talokin olisi mukava mutta se ei kyllä vielä ole ihan ajankohtainen :D uutta autoa nyt ollaan ostamassa ja ensi viikolla hakemaan sellainen :)
 
Tääl on ny ollu aika hiljast näköjään :D
Mut aattelinpa mieki tulla terpat sanomaan tänne vaikka oonkin vm -91 :D
Esikoista odotan parhaillaan ja LA olis 23.08-10 =) eli reilun viikon päästä!
Voi että kun pääsisi jo tositoimiin =)
Vieläkö täällä pyörii muita samanikäisiä ? olisi mahtavaa jos tänne sais vähän eloa ja juttukaveria, ku omasta kaveripiiristä ei löydy ketään kenellä olisi lapsia, tai odottaisi... ja muutenkin tuntuu et kaikki kamut kadonnu jonnekki...

? Michella & Möllykkä 38+4 :heart:
 
Joo täälläki olo kyl helpottuis suuresti jos tää tulis jo...
pojun painoarvio oli jo kaks viikkoo sitten n. 3300g ja kasvaa vaan... mitään arvioo meil ei annettu et paljon ois LA:na paino...
Muuten on ihan hyvä olo mut nivuskivut on jotain aivan totaalisen järkkyä! varsinkin sen jälkeen ku nousee makuultaan ylös...
 
hei!
Tääläkin ylksi 20 vuotias mami. =)
Turo-Eemil on 2kk <3
Kovasti toine haluttais ihan perään, olisi meidän lapset sitten tehty ja olisi
laikkikaveria toisilleen [:

Pieniminä; suuresti onnea prinsessasta <3
 
Joo, kesän jälkeen näköjään porukka hiljenty. Itekkään en ole tänne kun pari viestiä kirjottanut joten päivitän tilannetta; tässä 20-v äiti ja juuri 1v täyttänyt tyttö=) Jännä kun niin moni on sitä mieltä,että tekevät heti toisen perään ja minä (me) ollaan taas sitä mieltä ettei tosiaankaan. Ollaanko ainoita?? :) Vaikka molemmilla on jo yksi ammatti, halutaan opiskella enemmän ja paremmat ammatit jne. tässä välissä. Ehkäpä viiden vuoden kuluttua sitten sisar.

Muuten noin on mennyt tosi hyvin. Tyttömme on niin mahtava pakkaus, niin iloinen ja tyytyväinen lapsi! Itse aloitin kesällä työt ja tuolloin tyttö meni perhepäivähoitajalle. Onko jo muita ketkä ovat töissä?
 
Meillä on nyt vajaa kk ikänen tyttö ja todellakin menee vuosi parikin ennen kun toinen saa tulla. minä menen töihin ennen seuraavaa lapsosta voi olla että opiskelen tässä välissä. ei ole mitään halua kokea raskautta uudelleen ihan heti. saa rauhassa tuo esikoinen olla meidän lellikki jonkun aikaa. saa keksittyä vaan häneen.
 
Täälläkin oisi -90vm. Äippä. Itelläni on pian 9kk ikänen pieni prinsessa <3 Itse pääsin juri jatkamaan opintojani ja pitäisi maaliskussa valmistua merkonomiksi. Mies on sitten tällä hetkellä lapsen kanssa kotona. Jan yt on pian muutto edessä löydettiin ihanan iso kolmio tällä hetkellä asutaan pienessä kaksiossa mutta onneksi pian muutto edessä isompaan kämppään. Ja lisää lapsia tulee mutta e ainakaan vie pariin vuoteen varmaankin sitten kun neiti on jotain 3 niin voisi alkaa kakkosta suunnitelemaan :) sillä en halua ihan kovin pientä ikäeroa enkä kovin isoa 3 vuotta oisi sellaine hyvä ja sopiva.
 
Täällä myös yksi vm.90 mamma. Esikoinen synty 7 viikkoa sitten. Asutaan miehen kanssa vanhassa omakotitalossa koiran ja vauvan kanssa Järvenpäässä. Minä olen tietysti kotona ja käyn nettilukiota ja toivon että saan lakin ensi keväällä ja pääsen syksyllä opiskelemaan:)
Kauhea väsymys tän pikku neidin kanssa, mutta ikävä raskausaikaa joten en varmaan kovin montaa vuotta jaksa odottaa toista:D
 
mä en edelleenkään kaipaa yhtään raskaus aikaa eikä ole yhtään vauvakuumettakaan. minulla on tuo yksi ihana vauva jo. toinen on ajatuksissa vasta 2-3 vuoden päästä ehkä vaikka meidän tyttö ei nyt ihan mikään vaikein tapaus ole.
 
Joo no mä oon vähän niinku aina tienny että mä oon vaan äiti-ihminen. paljon lapsia pitää saaha ja haluun alottaa nuorena. Raskausaika oli mitä ihaninta aikaa<3 Kävin töissä loppuun asti ja olin niin terve, kaikki iho-ongelmat, kuukautiset ynnä muut oli poissa ja se ihana masu<3
 
nii se on aika paljon siitä tunteesta kiinni. mä en oo koskaan lapsia 2-3 enempää halunnu. aina edes niitäkään. Onnellinen olen äitinä en vaihtais päivääkään. ainoa asia raskaudessa oli inhottava se pahoinvointi mistä kärsin melkein puoleen väliin ja sitten myöhemmin närästys. mä oletin että ihastun siihen vatsa kumpuun ikihyviksi mutta en voi sanoa että se olisi minusta ollut mitenkään yli-ihana. mieluummin ihan oma vatsa kiitos :D
 

Yhteistyössä