Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

Moi vaan henna90! Minulla on mennyt alkuraskaus-aika todella hyvin ei mitään pahoinvointeja eikä paljon muutakaan. Mitä nyt kauheaa päänsärkyä, joka päivä. Vetää ihan petikuntoon. Mut koitetaan sen kans nyt selvitä. Minä opiskelen lastenohjaajaksi. On ihan hyvät suunnitelmat tulevaisuudelle. Jatka samaan malliin! :) Haleja ja vointeja! :hug: =)
 
=) ja kiva kuulla että on menny hyvin ja toivottavasti se päänsärkysikin menee pian ohi :), mulla oli aivan hirveetä pahoinvointia alkuaikana olin kerran tiputuksessa ku vain oksensin koko ajan ja en päässy useimmiten ees kääntyy sängyssä toiselle kyljelle ku olisin muuten oksentanu ja päätä särki mutta onneksi se on nyt ohi :D sinulla kyllä kans :) jääkö sulla nyt sitten paljon kesken opiskelua kun vauva syntyy?

Hyviä Haleja ja vointeja sinullekkin :hug:
 
Henna90

Toivotaan et menis, kun ei mikään lääke meinaa auttaa, olen kokeillut burana, panadolia, mut ei mitään apua. En tiedä mitä nyt voisin raskaana ollessani kokeilla, kun ei mitään migreenilääkkeitä kait saa käyttää?
Koulua olen nyt kohta vuoden käynyt, ja kolmisen vuotta kestää kaikkiaan, eli jää se vähän kesken, mut pidän loman ja jatkan sitä varmaan syksystä.
Kirjoittelemisiin! :hug: =)
 
joo se on kyllä inhottava ku mitkää lääkkeet ei oikee auta, mäkin käytin vahvempaa panadolia mutta seki oli reseptilääke ja oikeastaan tarkoitettu mun selkävaivoihin, ai olet uskaltanu käyttää buranaa ku mulle sanottii että sitä ei saa käyttää eikä mitää migreenilääkkeitäkään kyllä saa käyttää mun tietääkseni :/ sun kannattaa kokeilla jos saisit vahvempaa panadolia reseptillä siihen pääkipuun, en kyllä tiedä onnistuuko se mutta aina kannattaa yrittää ennemmin ku kärsiä kovasta kivusta koska se pääkipu kyllä haittaa sit melkeen kaikkea normaalia tekemistä, ainakin minulla. :(
Kirjoitellaan taas! :) :hug:
 
Kiitos, kiitos. En enää uskallla buranaa käyttää,eikä se edes auta. Voisin kokeilla saada sitä mitä sinä neuvoit. MUt jos oikein tarkkoja ollaan eihän jatkuvasti suositella raskauden aikana käytettävän mitään lääkitystä. :D Yritän saada reseptin, kun ei tätä meinaa jaksaa. Vie kaikki voimat, ja pitää maata vaan sängys kaiken päivää. Kiitos neuvoista, toivottavasti saisin avun. Hyvää illan jatkoa! :hug: =)
 
se on ihan totta että mitään lääkkeitä ei suositella kylläkään mutta ei niistä kovin helposti mitään tulekkan kun käyttää sellaisia mitkä on niin sanotusti sallittuja :) niinkö buranaa ei saisi syödä muttakun oma äitini on odottanut ja minulla on 6 pikku sisarusta se on syönny kaikkien aikana buranaa eikä mitään ihmeellistä ole ollut:) mutta en sillä sano että se silti kannattais.. paljon sulla muuten nyt noita rv oli? :)
 
Heissan henna90!

On minunkin äiti syönyt buranaa, ja kaikkea mahdollista raskauden aikana, eikä ole kenellekkään käynyt kuinkaan (lapsia yht.7) Mut en syö sitä enää, ei se sitä tarkoita et jos toinen on pystynyt syömaan,et minäkin pystyn,voi kuitenkin käydä huonosti,enkä halua riiskeerata vauvaa. Ja siitä voi tulla riippuvaiseksi,ja jatkuva käyttö voi vaikuttaa munuaisiinkin.
Mulla on nyt rv13+2 menos,et sillai. La on marraskuussa.
Päivanjatkoja! =) :p
 
jep, sulla on kyllä ihan oikea kanta ton buranan suhtee en minäkää kyllä uskaltais syödä sitä ja se ei kyllä ookkaan tarkotettu leiväks että se tekee muutenki huono itellekki ja eikä se pian auta koskaa enää mihinkää ku jos sitä syö paljo. mut mites sulla muuten menee :) mitä meinaat kun kesäloma alkaa? :)
 
Kiitos paljon, onko raskausaikasi mennyt hyvin ja mikä on nyt vointisi? onko supistellu vielä paljon ja onko vauva kasvanu hyvin :) nii onkin näköjää, mulla on ultranmukaan laskettu aika 7.7 mutta menkkojen mukaa 10.7 :D jokos tiät kumpi on tulossa :) kirjoitellaan! :hug:
 
Ihan hyvät minulla on voinnit ollut. :) Ainut mikä on niin hemoglobiini pitäis saada nousemaan, se ei muuta kun laske vaikka lisärautaa syön jne. Ja vielä kun masu ylhäällä niin tuppaa olemaan kylkiluut aika kovalla koetuksella välillä ja kovasti täällä heinäkuuta odotellaan. :) Rakenneultrassa ei näkynyt (tai pien ei suostunu näyttää) kumpi olis tulossa, joten loppuun saakka jännityksellä mennään. Sukupuolella kyllä ei ole mitään merkitystä, pääasia että pienellä on kaikki hyvin. Mulla olis ultran mukaan LA 1.7 mut ei viitsitty siirtää kun kuitenkin alle viikolla olis siirtynyt. :D Nopeasti se aika menee.. nyt RV 33+0. :)
 
Hei henna90

Minulla menee ihan hyvin. Vointi ihan ok, paitsi sitä kauheaa päänsärkyä vieläkin. Kysyin sitä reseptiä, ja vahvempaa lääkitystä, mut ei lääkäri ainakaan viel suostunut kirjoittaa. Täytyy odotella vielä. Kysyn sit neuvolast seuraavan kerran. Koitetaan vaan jaksaa ja pinnistää.

Kyselit kesälomaa, aion lomailla, matkustella sen minkä kerkiää, ja rahaakin olisi syksyksi hankittava,eli jotain kesätöitäkin olisi tehtävä!
MItes siel päin on menee? Onko kesäsuunnitelmia?

=)
 
Hei vaan anniheidihelena! On ollut niin kiirettä ettei ole kerinnyt kirjoitella,niin näyttää olevan muillakin. Mitä kuuluu? MIkäs on vointi? Jokos tiedätte kumpi sieltä on tulos? Mikä rv menos?
Kirjoitellaan kun taas keretään!!! =) :hug: VOINTEJA!
 
Eksyinpäs tänne ensimmäistä kertaa, mutta luulen että olen tervetullut joukkoon:D

elikkä olen vm-90 ja täytän viikon päästä 18 vuotta. Samana päivänä eli 8.6 on myös esikoiseni laskettuaika:) :heart: kovasti jo odotan että saan pikkuisen syliini.. :heart:
 
Hei vaan helmiella!

Olet siis samanikäinen kuin minäkin. Vm-90. Lämpimästi tervetuloa joukkoon. Kiva saada lisää uutta juttuseuraa, ja vielä samanikäisestä äidistä. Miten sul on raskaus menny? Missäpäin muuten asutte? kerros-rivi talo? Asutko tulevan lapsen isän kanssa yhdessä vai oletko yh? Mikä rv? Esikoisen saaminen on aivan ihaninta mitä voi tapahtua,ainakin minun mielestäni. Sen tulee muistamaan koko elämän ajan. Paljon onnea! ja hyviä vointeja ja jaksamista, loppuun saakka. :hug: =) :flower:
 
Alkuraskaudesta oli pahoinvointia melko lailla, mutta nyt loppua kohti raskaus menny todella hyvin..Asutaan yhdessä lapsen isän kanssa, oulussa, kerrostalossa:) kotoa muutin pois kesällä 2007, eli vuosi sitten. Nyt menossa rv 39+0 joten paljon on jo takanapäin ja todellakin on aivan ihanaa saada ensimmäinen lapsi :heart:

Synnytys alkaa jo lähestyä ja sitä hieman jo jännitän, koskaan kun ei voi olla varma milloin lapsi päättää syntyä...se voi tapahtua hyvinkin jo vaikka ensi yönä...toivon vain ettei mene kovin paljoa yli..saisi nopsaa pienokaisen syliin:)

milloin sulla olikaan la? ja onko ensimmäinen lapsi?

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :D :D :hug: :heart: :heart:
 
Helmiella

Minulla on nyt menos rv 15+3, ja la olis sitte marraskuussa. vasta . :( sinne tuntuu olevan todella piiitkä aika, kun haluaisin jo nyt pienen käärön tuhisemaan viereeni, no kait se vaan täytyy jaksaa odottaa. Kyl minun isoveljeni saa pian vauvan niin pääsen sit sitä hoitelemaan. :)
Mulla on siis toinen raskaus menos, sain esikoiseni kun täytin 16-wee, mutta sain pitää hänet vain vajaa vuoden kun hän ja silloinen mieheni kuolivat auto-onnettomuudessa. :'( Se oli kauheaa aikaa, mutta on siitä nyt selvitty, ei se vaan koskaan mielestä ja sydämestä häviä,olisi niin traumaattista. Nyt asun uuden miehen kanssa lahdessa ja odotan onnellisesti toista lasta syntyväksi,toivotaan että loppuelämäni sujuisi onnellisemmin. =)
Paljon haleja ja voimia sinulle!!!! :D :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: =)
P.S tulethan kertomaan uutiset heti, kun jotain tapahtuu:..... =)
KIRJOITTELEMISIIN!!!
 
Tänään kävin jälleen ultrassa..vauvalla oli kaikki hyvin ja neuvolatäti oli sitä mieltä että menee yli lasketunajan..toivon vain ettei kovin paljoa:) painoarvioksi annettiin 3200g, saas nähdä pitääkö paikkaansa:)
Päivät kuluu hirveän hitaasti, täälläkin näyttää olevan melko hiljasta:) taidanpas lähteä käymään kävelyllä..

äippä90: tulen heti kertomaan kun jotain tapahtuu...kirjoitellaan! :heart:
 
heissan! Vai sellaista sinulle tänää neuvolas arvioitiin, niin eihän se laskettuaika aina pidä paikkaansa,harva syntyy päivälleen,yleensä ensisynnyttäjällä menee ylite. Mutta toivon ettei se nyt kauaa kestäisi,kun et varmaan jaksa odottaa,yritä nyt salaa nopeuttaa synnytystä :D
Oikein hyvät synttärionnittelut näin etukäteen kun en varmaan oikeana äivänä kerkiä koneelle,kun lähden kavereiden kans viettää mökille kesälomaa.... Öitä :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Hei helmiella ! Vielä pikaisesti pääsin vierähtämään tääl,olen kyl tänää jonkun ajan päästä lähdös sinne mökkilomalle, mut tulin viel toivottamaan HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ! ja jaksamista loppuajalle. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :flower: :flower: :flower: :flower: =) =) :wave:
 

Yhteistyössä