¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

Caffee81 :hug: Jos yhtään lohduttaa, ajattele, että uusi kierto ja kaikki on taas mahdollista :xmas:
Tosin kun näitä kiertoja alkaa olla takana kymmeniä, niin aina vaan on vaikeampaa itsensä kokoaminen...

(.)
Tää kroppa ei tunnu nyt toimivan sitäkään vähää mitä aiemmin... Eilen luulin, että vuoto alkaa ja kp 1 olisi viimestään lauantaina. Tänään ei ole sit tullut juurikaan mitään, edes tuhrua :/ Hohhoijaa |O
Pitää kai soittaa taas polille ja siirtää aikaa, toistamiseen...
 
caffee :hug: tiedän miltä sinusta tuntuu.. voimia! :hug:

mm-72 sinulle myöskin tsemppiä tähän joskus niin turhauttavaan
yritykseen..

Täällä clomit popsittu, nyt kp8, ja ovista siis odotellessa..
Aika ikävät nuo kuumat aallot, vähän hävetti kaupassa kun
yhtäkkiä lehahdin punaseksi ja alko hikee pukkaamaan..
 
caffee81 Ei peli ole vielä menetetty, ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu uudessa kierrossa. Tosiaan on hyvä ukkokin tutkia jossain vaiheessa. Hassua että ei ole jo tutkittu. Meillä ukko tutkittiin heti aluksi ennen kuin mitään hoitoja aloitettiin vaikka hänellä "todisteena" yksi lapsi ed.liitosta.

mm-72 Tuli mieleeni että ovuloitko ennen sitä munasarjojen polttohoitoa? clomeilla? eli auttoko kyseinen toimenpide sulla?

iitukka Mulla oli clomeissa ihan sama homma...kuumat aallot vaivasi kokoajan...ja olen viellä asiakaspalvelussa työssä =)

Ukkovalta Peukut pystyssä että olis tässä kierrossa sulla tärpännyt =) =) =)

omaa napaa....alan pikkuhiljaa toipuun tähystyksestä, haavat kiristelee ja kaasu on jo hieman imeytynyt kudoksiin, onneksi!!!!

-Tiinuli-
 

Heipsan!

Mä kävin eilen siinä keittosuolaruiskutuksessa. Munatorvet ovat auki. Ainakin oikeelta puolelta ihan hyvin ja ilmeisesti vasenkin aika ok. Miehen sperma-analyysi tuli. Viskositeetti on alhainen ja vaan 11% siittiöistä on normaaleja.....osaako kukaan sanoa mitä tää käytännössä tarkottaa?

Tiistaina oon menossa taas lekuriin ja sielä varmasti kertovat, mutta kun en malttais odottaa :headwall:

Sen verran ymmärsin et kaikki ei oo kunnossa ja tietty masentaa :'(

Tuntuu taas todella toivottomalta ja voimattomalta. Anteeks purkaus.

Jos joku osaa kertoo tosta analyysistä, niin mielelläni lukisin kokemuksia :)
 
kiitos myötätunnosta tsemppaajille...Joo, onhan nyt jo kp 3...Tuli tuo eka yö tädin tultua taas itkettyä ja tuskailtua...Nyt taas vähän helpompi olo, mutta katkeruus kasvaa kyllä valitettavasti kaikkia odottavia kavereita kohtaan :ashamed:
 
Pitäs tuo meidänkin ukko saada antamaan näytteensä, lähete on ollut viime syksystä lähtien...Kun en ole hoputtanut, niin eipä tuo ole oma-aloitteisesti ainakaan hommaan ryhtynyt :p
Mites teillä muilla on asia saatu hoidettua? Ihanko ensimmäisestä kehoituksesta ovat menneet labraan? Tai miksi sitä nyt sanotaan..
Meidän pitäisi mennä Urho Kekkosen kadulle, se tarkoittanee Felicitas-klinikkaa(ko)??? Ilmeisesti ostopalvelu. Millaisena paikkana siellä käyneet miehet ovat sen kokeneet?

Päätin, että eilinen vuoto sai kelvata kp ykköseksi. Ja päätin myös, että aloitan clomit vasta kp 5, kun luin jostain, että jos on pidempi/epäsäännöllisempi kierto käytetään mielellään tuota 5-9 päiviä.
Jospa siitä edes jotain hyötyä olisi.
 
jonski
Nipsuliina: Meillä miehellä normaaleja siittiöitä on vain 2%, mutta lääkäri suositteli meille vielä yrittämistä luomuna, koska siittiöiden kokonaismäärä oli hyvä (yli viitearvojen). Joten siksi tässä puregonia aletaan pistämään ja ajoitettu luomuyritys on se juttu, millä mennään eteenpäin. Toki jos ei onnistu, niin sitten liitetään inseminaatio mukaan.

mm-72: Meillä mies meni ihan kiltisti tutkimuksiin ensi pyynnöstä. Oikeastaan ei ollut muuta mahdollisuutta, koska emme olisi voinneet edetä hoidoissa, koska lääkäri halusi ensin nähdä miehen tuloksen, ennekuin alettiin minua tutkimaan. Kysyin mieheltä (itse en ollut mukana) miten meni, hän vaan tuumasi, ettei se nyt mitenkään kivaakaan hommaa ollut :p Meillä mies kävi juuri tuolla Felicitas klinikalla. Ostopalveluhan se on. Ammattitaitoista henkilökuntaa ainakin meidän mielestä... Itse olemme kantahämeessä julkisella hoidoissa.
 
Heippa! Meillä mies tutkittiin ensimmäisellä kerralla väestöliitossa. Siinä piti muutama päivä pidättäytyä ja sitten antaa labrassa näyte, tuloskin tuli, eli ihan kunnossa on se puoli onneksi. Mulle tehtiin aukiolotutkimus ja samalla todettiin PCO. Koska clomeilla ei ovulaatio onnistunut sain Arimidex kuurin, joka on clomeja tehokkaampi konsti. Jos ne ei toimi, siirryn pistoksiin.
Kyllä tuntuu inhottavalta kuukaudesta toiseen aloittaa alusta :/
Pahoittelut niille joille täti on tullut
 
Täti alkaa onneksi kerätä kamppeitaan ja päästään taas sit tositoimiin...Kamala miten herkkä musta on tullut...Kuulin tänään kaverilta, että heille tulee toinen vauva elokuussa ja mä sain just ja just onniteltua ja sit pitikin kiitää pois paikalta, kun kyyneleet kihahti silmiin :snotty:
 

caffee81: Tuttu tunne tuo herkkyys. Mulle on ollu kova pala huomata, että on jopa vaikeaa olla onnellinen toisten puolesta välillä.. kaveri oli laittanu sähköpostilla oman pienokaisensa ultra-äänikuvan ja kyllä meinas itku tulla :ashamed:

Tänään kävin taas ultrasssa..eihän siellä mitään johtofolliikkelia ollu. Yhen kierron syön vielä clomeja 3 tablettia kp 3-7 ja jos ei auta, ni seuraavaks naistenklinikalle. Pelkään vaan et kummoset jonot siellä on...varmaan pitkät. Ehkä koitetaan repiä rahat jostain ja päästä yksityiselle..masentaa :headwall:

Inhottavaa todella huomata itsessä katkeria piirteitä...koko ajan pelkää melkeen mistäpäin kuuluu taas vauvauutisia ja miten niihin pystyy itse suhtautumaan.

Ai niin ja se miehen tilanne ei tosiaan kuulemma onneks ole mitenkään toivoton. Jotain hyvääkin :)

Tietääkö kukaan mikä yleensä on hoidoissa seuraava vaihe jos clomit ei auta? Miten muilla menny?

Kiitos taas jo etukäteen! =)
 
Nipsuliina, osaan vähän sulle kertoa koska hetki sitten olin vastaavassa tilanteessa, clomeja söin x3tbl eikä mitään apua ollut. Lähete on lapsettomuuspolille (laitettiin tammikuussa) jonne jonot 3-6kk. Menimme yksityiselle, ja nyt siirrymme pistoshoitoihin. Se on seuraava/tehokkaampi keino kypsyttämiseen. Meillä kokeiltiin vielä niitä arimidex-tablettejakin, mutta niilläkään ei saatu tulosta. Perustutkimuksiin kuului aukiolotutkimus, miehen simppatutkimus, verikokeet. Tulikohan siinä kaikki! Jaksamista sinulle!
CAffee, nuo tunteet ovat myös tuttja täällä, sattuu ihan hirveesti muiden vauvauutiset, kateus nostaa päätänsä. Ehkä sekinn on osa tätä prosessia. :ashamed:
 
Sallie ja Nipsuliina mäkin uskon, että tuo katkeruus kuuluu kyllä tähän prosessiin...Hävettää vaan, kun en osaa enää oikeasti olla niin iloinen kuin ennen, kun kuulen toisten vauvauutisia :ashamed: Tuntuu vaan, että jotenkin ne on pois multa ja miksi kaikki tutut saa lapsia tosta vaan...Tänäänkin kaveri vielä lisäsi (kertoi ensin siis vauvauutisen) että eipä kerenny ees tulla vauvakuumetta, kun jo odotinkin toista. Niin. Enpä tiedä miltä se tuntuu...Mutta koitetaan tsempata toisimme jaksamaan tässä "projektissa", joka on välillä tosi rankka :heart:
 
Lohdutukseksi kaikille niille, joilla seurantaultrassa ei follikkeleita näy, tai ne on pieniä. Mulla ekassa clomikierrossa seurantaultra näytti, ettei ainoaakaan johtofollikkelia ole. Nyt kuitenkin rv 6! On siis mahdollista, että rakkula kypsyy muutaman päivän myöhemmin tai sitten ultraaja ei olekkaan ihan tarkkana... Olin ultran jälkeen 2 vkoa maassa, että taas pitää ikuisuus uutta kiertoa odottaa, kunnes tunnistin yhtäkkiä raskausoireet! Nyt pidetään peukkuja ettei ole kemiallinen ja kestäisi hyvin matkassa. Toista lastani (toivottavasti) odotan!

Siis, että kannattaa yrittää hedelmöitystä täysillä, vaikka ultra näyttäisi mitä! Helposti ultraan pettyneenä unohtaa yhdynnät...
 

Yhteistyössä