Paljastus eräästä palstalaisesta

Ai täällä paljastellaan edelleen. Pitäisköhän munkin sitten, kerran jo yritinkin.

Mä olen ollut housut nilkoissa erään kaupungin keskustassa keskellä vilkkainta iltaa. Ja jopa kahteen otteeseen samana iltana. Yleisöä oli kiitettävästi ja olin ihan selvinpäin. :xmas:
 
"uuniomena"
Mä oon kaatunut vatsalleni pyörätelineen päälle. Ja se teline sijaitsi näyteikkunan edessä. Keskellä kaupunkia. Ja olin selvinpäin. Ja vuorokaudenaika oli päivä.
Hävetti.
 
noniinjoo
Mä menin eilen sänkyyn kaverini kanssa, ja tulin kotiin vasta aamuyöllä. Ollaan molemmat naisia. Mulla on mustakin nimimerkki,mutta enpä taida sillä tuota tunnustusta tehdä, parempi harmaana..
 
tiimarinvihko harmaana
Tuli vaan mieleen, jostain viestistä..

Joskus kun olin alkanut juuri seurustelemaan ex-mieheni kanssa kävin vessassa ja jätin oven auki vahingossa ja ex-miehen kaveri oli kylässä.. Vähän nolotti. No ei se mitään, kaveri oli niin symppis tapaus, että seuraavalla kerralla käydessään teki sitten samoin :D

En lukenut aloitusviestiä, vaan pari vikaa sivua, en tiedä vastaako tämä edes kysymykseen :D
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="kuula";22908702]Mä olen tanssinut Espan lavalla keskellä päivää pukeutuneena laudoista tehtyihin "bikineihin", ja selvinpäin.[/QUOTE]
Mä olin meidän vatstanssiryhmän kanssa. Yleisöä oli vähän, koska satoi.

Mikä on selitys sun lautabikineihin?:D
 
Mitähän sitä paljastelisi, toisen lapseni isä on minua 16 vuotta nuorempi. Olen täysi-ikäisenä seurustellut alaikäisen kanssa. Kuppikokoni on 75AA ja silti olen osallistunut kaksi kertaa Miss Märkäteepaita-kisoihin, sanomattakin on selvää etten pärjännyt :D
Viimeeksi eilen olin ihmisten ilmoilla minihame päällä vaikka olen jo 48v.
 
en oikein käsittänyt aloitusta? vittuilua siitä jos joku kertoo täällä elämästään jotain vai häh?
Taisi olla vittuilua siitä, että joku teki eilen tai edellispäivänäkö se oli oikeasti sellaisen aloituksen jossa luuli paljastavansa jostakin palstalaisesta jotain tärkeää. Oli sellainen "Tiedän varmasti että Pesky Pixie on lesbo"-tyylinen aloitus.
 
Mä paljastan taas.... Mä vihaan oksentamista. :x Kaikissa olomuodoissaan. Kaikkien oksentamista. Sinun, minun, hänen. Mikä on erityisen ikävää, koska meillä on vatsatautia. Edellispäivänä minulla, nyt esikoisella. Ei kivaa. :(
Uhh, pikaista paranemista koko porukalle! Vatsatauti on kauheaa, tytöllä on ehtinyt olla KAKSI eri kertaa tämän vuoden puolella, lienee maailmanennätys? :O
 

Yhteistyössä