Paljastus eräästä palstalaisesta

Olen mäkin muuten nakuillut - ja pissannut remppamiehen nähden. Meillä tehtiin opiskelija-asuntoihin joskus aikoinaan remppaa ja ukkojen piti tulla vasta kahdeksan jälkeen. No, istuin kaikessa rauhassa nakkelina pöntöllä, vessan ovi auki tietenkin, siinä puoli kahdeksan maissa ja kah, yhtäkkiä ovikello soi ja ennen kuin ehdin tehdä mitään ovi aukeaa ja remppa-reiska paukkaa sisään. Ulko-ovelta oli parin metrin matka vessaan ja näkymä suoraan pöntölle (ulko-ovi siis ihan vastapäätä vessan ovea) ja mulla siis ovi auki. heh. Remppamies laittoi oven kiinni aika liukkaasti. :D
 
Keittiönoita
Totuus on, että ei pitäisi käydä espanjankursseilla, mennä sen jälkeen siskonsa luokse lasilliselle viiniä ja vielä seuraavana päivänä töihin. Koska jos niin tekee, ei tajua palstasta sen työpäivän jälkeen enää hevon peräsintä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22906602:
Totuus on, että ei pitäisi käydä espanjankursseilla, mennä sen jälkeen siskonsa luokse lasilliselle viiniä ja vielä seuraavana päivänä töihin. Koska jos niin tekee, ei tajua palstasta sen työpäivän jälkeen enää hevon peräsintä.
:LOL:*halaa sydämellisesti ja keittis tietää, ettei HHUta halaa ketä vaan*
 
Päivän paljastus.. pukeuduin sittenkin krapulahameeseeni. En tosin ole krpulassa, siivota pitäisi.
Ja tässä istun:ashamed:
Minä istun yöpaidassa (=miehen vanha loppuunpesty kauluspaita), pitäisi myös siivota. Pistin 10 v. tytön kävelemään 0,5 kilsaa tanssiharkkoihinsa 23 asteen pakkasessa.
Odottelen tässä että imuri ja moppi tulevat hakemaan hommiin..
 
Mä paljastan taas.... Mä vihaan oksentamista. :x Kaikissa olomuodoissaan. Kaikkien oksentamista. Sinun, minun, hänen. Mikä on erityisen ikävää, koska meillä on vatsatautia. Edellispäivänä minulla, nyt esikoisella. Ei kivaa. :(
 

Yhteistyössä