Paljastus eräästä palstalaisesta

"zenn"
Joo. Meillä koko perhe nakuilee tai on vähissä vaatteissa kotona. Suihkun/saunan jälkeen nakuilen aina. Kesällä kuljen oikeastaan koko ajan pelkissä pikkareissa kotona, talvella on päällä usein myös teepaita ja/tai kotilökärit, mutta kuljeskelen kyllä ihan tissisillänikin. Mulle nakuilu kotona on ollut aina ihan normaalia; mummini nakuili kesällä ulkonakin.
Hieno kuulla, muidenkin nakuilusta, sitä vaan jotenkin kuvittelee, että on epänormaali. :)

Itse puen yleensä aamulla korkeintaan paidan ja lounasaikaan katsellaan muita vaatteita, ellei siis ovikello ole soinut :D Tässä olen jo vähän vaan ollut huolissani, että pitääkö tämä lopettaa ja opetella pukemaan päälle heti noustua, että lapsonen saa terveen kasvuympäristön.
 
Mulla oli kerran lähellä; vedin vain lakanan (sellaisen kivan tiikerikuvioisen) ympärilleni kun menin avaamaan oven aamuseitsemältä pakettia tuovalle postimiehelle. Se paketti piti kuitata ja lakana liukui.....:ashamed:

Se postimies hymyilee leveästi minulle vieläkin kun tuo mun työpaikalle paketit
 
Kamalaa! Peruutan sen, että lähetin sinulle sen yhden DVD:n pari vuotta sitten! Emme voi olla enää palstatuttavia! Meidän tulee ignoorata toisemme tästedes!

Tai sitten ei.

Kerro lisää.
se oli kyllä puhdas vahinko. Olen sen täällä kertonutkin. Meillä tehtiin joskus kylppäriremonttia, ja
yleensä nämä miehet soittivat ovikelloa, eivätkä tulleet avaimilla sisään. Mutta eräänä aamuna sitten tulivatkin,. olivat tosin kai soittaneet kelloa ensin. En avannut, koska luulin että siellä oli mieheni, joka
oli aamulla töihin lähtiessään palannut kotiovelle ja ensin juoksuttanut minua noutamaan unohtamansa eväät, ( seisoi kengät jalassa eteisessä eikä vaivautunut keittiöön) sen jälkeen lähti ja palasi taas soittamaan ovikelloa ja juoksutti minulla puhelimensa alakertaan, jonka oli jättänyt ylös ja palasi vielä kerran ovelle hakeakseen jotakin jota unohti. Tässä välissä olin yrittänyt ehtiä pukea jotakin säällisempää kuin se kammottavan paituliteepparini ylle, mutta en ehtinyt juostessani miehen asioilla. Tuli hetken hiljaisuus ja sain paitani juuri riisuttua kun ovi kävi, ryntäsin tissisilteen alakertaan huutamaan - mitä sä nyt vielä haluat.. ( ei kovin ystävällisee sävyyn) olettaen siis, että alakerrassa oli mieheni. EI ollut. vaan hyvin hämmentyneen näköinen remonttimies.

Saanko olla palstatuttavasi, saanhan:D
 
Viimeksi muokattu:
Mitä pahaa siinä on jos esittelee sulojaan muillekkin!? :O Olen itse (ja mies kuin nimim. oikeasti on) ollut useasti ystävieni ja sukulaisten naisten kanssa saunassa ja kukaan peittelemättä sen kummempia :).
 
Älä nyt minnekään lähde, ymmärsin että teillä kello on vähemmän kuin meillä Suomessa, joten sinulla on ainakin tunti aikaa kuumentua!
Valitettavasti on myös Taapero, joka ei tiedä, että lauantaisin nukutaan tavallista myöhempään sekä Mies, joka on reissussa tämä yön eikä siis hoida lapselle aamupalaa. Paljastan rakastavani aamuja, jolloin Mies on kotona ja antaa mun nukkua ainakin tunnin lisää lapsukaisen karjaistua ekat hyvät huomenet klo 7.30...
 
Tuli hetken hiljaisuus ja sain paitani juuri riisuttua kun ovi kävi, ryntäsin tissisiliteen alakertaan huutamaan - mitä sä nyt vielä haluat.. ( ei kovin ystävällisee sävyyn) olettaen siis, että alakerrassa oli mieheni. EI ollut. vaan hyvin hämmentyneen näköinen remonttimies.

Saanko olla palstatuttavasi, saanhan:D
:D No eikö se mies vastannut haluavansa mitään? :D
 
Hra Majuri
Mä olen kylläkin ollut ihan alastikin. :O Eikä ollut edes kotonani. Mutta se oli saunomistarkoituksessa, niin se kai sallitaan. :rolleyes:

Ei kun hei. :LOL: Olen mä paljastellut kotonanikin kerran. :D Meillä oli yövieraita, jotka nukkuivat minun makuuhuoneessani, minä olohuoneessa. Aamuyöstä lähdin sitten kaikessa rojaalisessa yöpuvuttomuudessani käymään vessassa, ja eikä kun tulen sieltä, niin kaveriperheen mies tulee vastaan. :D Väitti kyllä ettei nähnyt mitään kun oli niin ummessa silmät. :confused:
:p
 
"Noo"
Mulla oli kerran lähellä; vedin vain lakanan (sellaisen kivan tiikerikuvioisen) ympärilleni kun menin avaamaan oven aamuseitsemältä pakettia tuovalle postimiehelle. Se paketti piti kuitata ja lakana liukui.....:ashamed:

Se postimies hymyilee leveästi minulle vieläkin kun tuo mun työpaikalle paketit

Mää varmaan punastuisin joka kerta kun näkisin postimiehen.
 
se oli kyllä puhdas vahinko. Olen sen täällä kertonutkin. Meillä tehtiin joskus kylppäriremonttia, ja
yleensä nämä miehet soittivat ovikelloa, eivätkä tulleet avaimilla sisään. Mutta eräänä aamuna sitten tulivatkin,. olivat tosin kai soittaneet kelloa ensin. En avannut, koska luulin että siellä oli mieheni, joka
oli aamulla töihin lähtiessään palannut kotiovelle ja ensin juoksuttanut minua noutamaan unohtamansa eväät, ( seisoi kengät jalassa eteisessä eikä vaivautunut keittiöön) sen jälkeen lähti ja palasi taas soittamaan ovikelloa ja juoksutti minulla puhelimensa alakertaan, jonka oli jättänyt ylös ja palasi vielä kerran ovelle hakeakseen jotakin jota unohti. Tässä välissä olin yrittänyt ehtiä pukea jotakin säällisempää kuin se kammottavan paituliteepparini ylle, mutta en ehtinyt juostessani miehen asioilla. Tuli hetken hiljaisuus ja sain paitani juuri riisuttua kun ovi kävi, ryntäsin tissisilteen alakertaan huutamaan - mitä sä nyt vielä haluat.. ( ei kovin ystävällisee sävyyn) olettaen siis, että alakerrassa oli mieheni. EI ollut. vaan hyvin hämmentyneen näköinen remonttimies.

Saanko olla palstatuttavasi, saanhan:D
Tissisilteen ja paituliteeppari.... pitää harkita hieman....





Saat:D Kunhan tuo toistuu tarvittaessa:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22906491:
Valitettavasti on myös Taapero, joka ei tiedä, että lauantaisin nukutaan tavallista myöhempään sekä Mies, joka on reissussa tämä yön eikä siis hoida lapselle aamupalaa. Paljastan rakastavani aamuja, jolloin Mies on kotona ja antaa mun nukkua ainakin tunnin lisää lapsukaisen karjaistua ekat hyvät huomenet klo 7.30...
Se on sitten huomenna, eikö Scarlett O´ Harakin päättänyt miettiä huomisen murheita sitten tuonnempana?:)
 

Yhteistyössä