Palstan sateenkaariväki pinoon

  • Viestiketjun aloittaja Onko meitä muita?
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23579478]

bi seksuaalisuutta voi toteuttaa monella tavalla. mutta suhde kerrallaan, se on sattuman kauppaa kumpaanko sukupuoleen on sitten suhteessa, ja kun ollaan niin sitten ollaan. Sinkkuna varmaan tapailisin molempiakin sukupuolia, tai jossain vaiheessa seurustelua voisimme harkita myös sitä, että saan toteuttaa seksuaalisuuttani naisten kanssakin, olemalla silti miehen kanssa aviossa, miehelläni ei olisi tätä vastaan mitään. Mutta tällainen ei ole tullut vieä mieleenkään, se voi silti joskus olla ihan mahdollista jos siltä alkaa tuntua.[/QUOTE]

Tässä hyvä ajatus jota yritin itsekin tuolla aiemmin tapailla.
Se lopulta sattuman kauppaa elääkö naisen vai miehen kanssa - kyse siitä kenet sattuu kohtaamaan tai mikä sattuu olemaan kohtaamansa ihmisen sukupuoli.
 
"vieras"
Mä en oikeen ymmärrä taas sitä, että pitää kaikki ihmiset lokeroida, että toi on bi ja toi on homo ja toi on hetero. Ja ei ku ei se ehkä sittekään oo bi, ku se ei oo pitkään aikaan ollut naisen kanssa. Rakastutaan kaikki ihan kehen rakastutaan, miksi sitä pitää lokeroida itseään siinä samalla?
No mitä pahaa siinä on että asioille on olemassa oamt nimityksensä. onhan maailmassa kaikenlaisia sanoja kuvaamaan kaikenlaisia eri asioita, minkä ihmeentakia joku bi sana voi ärsyttää. Sehän vain kuvaa parhaiten minua, ihastun miehiin sekä naisiin. mulla ei ole tapana huudella tätä missään, moni mun tutuista ei edes tiedä tästä mitään, vain minä tiedän miten asia on.
 
Bi, nyt naimisissa miehen kanssa. 2 edeltävää suhdetta naiseen, eli kahdella lapsellani oli minun kauttani myös äitipuoli =) (toisen naisen kanssa asuimme siis avoliitossa).
Tietysti olen ollut bi syntymästäni saakka, ja olen sitä kuolemaani saakka. Aion olla uskollinen aviomiehelleni ja toivon että liittomme kestää elämämme loppuun saakka.
 
huoh vaan itsellesi
[QUOTE="huoh";23579482]Miten mä en jotenkin usko tätä. Tietysti sun nyt piti keksiä että sulla tosiaan on ollut naissuhde, ettet jäis huomionhaustasi verekseltään kii.
Millon ja minäs vuonna tää suhde oli? Kerro samalla myös lastes syntymävuodet ja kauanko olit ex-miehes kanssa ennen tätä nyxää. Voidaan vähän hahmottaa, puhutko totta.[/QUOTE]

Taitaa jollakulla olla vähän pakkomielle mummeliisaan? :D
 
???
Mä en oikeen ymmärrä taas sitä, että pitää kaikki ihmiset lokeroida, että toi on bi ja toi on homo ja toi on hetero. Ja ei ku ei se ehkä sittekään oo bi, ku se ei oo pitkään aikaan ollut naisen kanssa. Rakastutaan kaikki ihan kehen rakastutaan, miksi sitä pitää lokeroida itseään siinä samalla?
Mä en ymmärrä taas sitä, että mitä pahaa on kysellä asioista, joista ei tiedä, lisää? Olenko mä jotenkin ollut estämässä jotakuta rakastumasta johonkin henkilöön, tuskin? Huoh.
 
rtee
[QUOTE="vieras";23579511]No mitä pahaa siinä on että asioille on olemassa oamt nimityksensä. onhan maailmassa kaikenlaisia sanoja kuvaamaan kaikenlaisia eri asioita, minkä ihmeentakia joku bi sana voi ärsyttää. Sehän vain kuvaa parhaiten minua, ihastun miehiin sekä naisiin. mulla ei ole tapana huudella tätä missään, moni mun tutuista ei edes tiedä tästä mitään, vain minä tiedän miten asia on.[/QUOTE]

Ei mun ollut tarkoitus sanoa, että bi sana ärsyttäisi vaan se, että kaikki ihmiset yritetään tunkea näihin kolmeen lokeroon. Jos itse tunnet sopivasi sinne bi-lokeroon niin hyvä sinulle, mutta entä jos minä en tunne sopivani mihinkään lokeroon? Minua ärsyttää vain se, että minutkin yritetään johonkin lokeroon laittaa.
 
"HUOH"
Nuo eivät ole millään lailla oleellisia tämän ketjun kannalta, mutta eiköhän sinulla ole ne tiedossasi muutenkin. Joskus puhutaan huolestuneesti muiden pakkomielteistä, mutta sinun kohdallasi taitaa enemmän olla kyse siitä että etsit jotain sisältöä elämääsi?
Toisaalta SEKÄÄN ei oleellista ketjun kannalta.
:D
Miten mulla ois tiedossa sun lasten syntymäajat tai sun suhteet. En kuulu siihen porukkaan joka lukee sun "huomatkaa minut"ketjuja ja tietää susta kaiken.
Eli tässähän tulikin selväksi, että valehtelit. Sulla ei oo ainuttakaan naissuhdetta ollut, mutta piti päästä huomiota kalastelee tälläkin tavalla.
Voisinhan mäkin sanoa olevani bi, koska mulla ei oo mitään homoseksuaaleja vastaan, ja ymmärrän naiskauneuden päälle. Mut en mä nyt vaan viitsi tehdä kärpäsestä härkästä, koska ainuttakaan naissuhdetta mulla ei oo ollut. En siis voi sanoa olevani kovinkaan sateenkaari vaikka miten haluaisin. Mutta Mummelipa voi tulla sanomaan olevansa vuosisadan homoseksuaali, koskaan olematta naisen kanssa. :D
 
Niin kai se sitten on. Kun kokemusta lienee. Se vaan kuulostaa niin metkalle, että jos olen suudellut naista 35 vuotta sitten ja tuntenut jotain värähtelyä ja sitten elät 60 vuotisen elämän miehen kanssa niin voi vastata, että joo olen bi.

Ja tämä ei ollut vittuilua. Ehkä mietin tätä omaakin elämäänikin tässä sivussa.
Mutta samoinhan vois sitten ajatella että jos on ollut koko elämänsä yhden miehen kanssa niin miten voi tietää että on hetero..
Kyllähän sen nyt ilman kokeiluakin tietää kenestä tykkää,miehistä vai naisista..vai kummastakin.
 
[QUOTE="HUOH";23579577]Miten mulla ois tiedossa sun lasten syntymäajat tai sun suhteet. En kuulu siihen porukkaan joka lukee sun "huomatkaa minut"ketjuja ja tietää susta kaiken.
Eli tässähän tulikin selväksi, että valehtelit. Sulla ei oo ainuttakaan naissuhdetta ollut, mutta piti päästä huomiota kalastelee tälläkin tavalla.
Voisinhan mäkin sanoa olevani bi, koska mulla ei oo mitään homoseksuaaleja vastaan, ja ymmärrän naiskauneuden päälle. Mut en mä nyt vaan viitsi tehdä kärpäsestä härkästä, koska ainuttakaan naissuhdetta mulla ei oo ollut. En siis voi sanoa olevani kovinkaan sateenkaari vaikka miten haluaisin. Mutta Mummelipa voi tulla sanomaan olevansa vuosisadan homoseksuaali, koskaan olematta naisen kanssa. :D[/QUOTE]

:hug:
 
Mua tuskin lasketaan, kun olen/olen ollut ihastunut vain yhteen naiseen elämäni aikana. :D Enkä muuten katsele naisia sillä silmällä. Vaikka mut jo leimattiin täällä lesboksi. :D Koen itseni pääosin heteroksi, mutta selvästi pientä bi-henkisyyttäkin löytyy. Vaikkakin melko vähän.
 
[QUOTE="vieras";23579555]Jos on valinnanvaraa, niin kuka saatana vapaaehtoisesti haluaa asua naisen kanssa?[/QUOTE]Hehheh. Itse olen usein miettinyt, että jos nyt en olisi avioliitossa miehen kanssa ja olisin vapailla markkinoilla, en pois sulkisi naista uutena kumppanina. Toisaalta olen myös pohtinut (osin vitsinäkin), etten varmaan koskaan voisi asua toisen naisen kanssa saman katon alla ihan siksi, ettei meidän kimpsut ja kampsut tai temperamentit mahtuisi sinne :D Toisaalta taas olen miettinyt sitäkin, että jos tästä eri katon alle joskus vahingossa lähtisi nykyisestä liitosta niin en välttämättä enää harkitsisi samaa osoitetta kenenkään kanssa... :saint:

Oli ihan pakko tarttua tuohon, koska vastikään aiheesta ystävän kanssa laskettiin leikkiä. Näin hieman asian sivusta.
 
[QUOTE="huh";23579213]Onneks teillä ei kovin monta lasta ole, mutta toisaalta säälittää nämä sateenkaariperheiden yksinäiset lapset. Tulee aika kieroutunut maailmankuva.[/QUOTE]

:rolleyes:

Millä tavalla yksinäiset?
 
"ppp"
Onko yleistä, että biseksuaalinaiset elävät elämänsä miehen kanssa (kuten tässäkin ketjussa)? Harvemmin olen kuullut/tuntenut bi-naisia jotka elävät naisen kanssa? Tämä on vain kysymys, ei syytös tai mitään muutakaan negatiivista.
Veikkaan että on. Aika moni etenkin nuorempi "bi-seksuaali" on muka bi ihan vain siksi, kun se on niin älyttömän trendikästä.
 
[QUOTE="HUOH";23579577]Miten mulla ois tiedossa sun lasten syntymäajat tai sun suhteet. En kuulu siihen porukkaan joka lukee sun "huomatkaa minut"ketjuja ja tietää susta kaiken.
Eli tässähän tulikin selväksi, että valehtelit. Sulla ei oo ainuttakaan naissuhdetta ollut, mutta piti päästä huomiota kalastelee tälläkin tavalla.
Voisinhan mäkin sanoa olevani bi, koska mulla ei oo mitään homoseksuaaleja vastaan, ja ymmärrän naiskauneuden päälle. Mut en mä nyt vaan viitsi tehdä kärpäsestä härkästä, koska ainuttakaan naissuhdetta mulla ei oo ollut. En siis voi sanoa olevani kovinkaan sateenkaari vaikka miten haluaisin. Mutta Mummelipa voi tulla sanomaan olevansa vuosisadan homoseksuaali, koskaan olematta naisen kanssa. :D[/QUOTE]

:LOL:

Harmittaako sua kun sä et ole bi vai mikä mättää? :D
 
[QUOTE="ppp";23579646]Meinaatko, että jos mies ei ole pannut miestä, hän ei voi tietää, onko homo vai ei?[/QUOTE]

Ei kun meinaan just että kyllähän sen tietää vaikka ei olis koskaan seksiä harrastanut.
 
Miä
[QUOTE="ppp";23579623]Veikkaan että on. Aika moni etenkin nuorempi "bi-seksuaali" on muka bi ihan vain siksi, kun se on niin älyttömän trendikästä.[/QUOTE]

12 vuotta sitten ei ollut tippaakaan trendikästä seurustella naisen kanssa, en ole eläissäni saanut niin paljon paskaa niskaani.. En edes palstalla :D
 
[QUOTE="huh";23579213]Onneks teillä ei kovin monta lasta ole, mutta toisaalta säälittää nämä sateenkaariperheiden yksinäiset lapset. Tulee aika kieroutunut maailmankuva.[/QUOTE]

Miten niin yksinäiset? Itselläsi taitaa olla kieroutunut maailmankuva. Elä ja anna toisten elää.
 

Yhteistyössä