Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24608301:
Eikun mä taidankin osallistua pellettipussin säilytystelineellä.

Se on kyl elokuussa tehty tuunaus, mutta viimeistelyä vaille valmis. jos mä viimeistelen sen tällä viikolla, niin eikös se ole kuitenkin niin tuore, että sillä saa osallistua?
Ehdottomasti :)

Idea alunperin oli semmoinen, että sen kuluvan viikon aikana tehdään, mutta kun ei näitä osallistujia ihan hirveätä määrää ole ollut, niin tuossa voitanee tosiaan joustaa :)
 
Joko jollakulla on jonkintasoista ideaa? Tai kenties jo toteutusta?

Mä olen tänään niska limassa suunnitellut, toteuttanut, purkanut, toteuttanut uudelleen, purkanut jälleen kerran, mitannut, sahannut ja kohta lähden rautakauppaan. Ihan hirmuisia ihmetöitä en voi tehdä, kun on vuokra-asunnosta kyse, mutta tarkoituksena on vähän järkeistää vaatehuonetta fiksaamalla hyllyjä yms. uusiksi :)

"Stailaaminen" jäänee kyllä ensiviikolle, kun en taida keretä Ikeaan tällä viikolla ja sieltä siis tarttisin korin jos toisenkin.

Mutta kuvaa siis luvassa sunnuntaina, kun urakka on (toivottavasti) valmis :)
 


Tälläisen kehittelin. Lasipurkki tullut jostain kylkiäisenä, nyt mietin että mitähän keksis noille puikoille, mielestäni ovat tuossa kivasti. Mulla on vaatehuoneessa vähän suunnitelmia, mutta vielä niin vähäisiä, etten ennnätä niitä sunnuntaiksi tehdä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef
mää osallistusin tällä! en niin harrasta tota sisustusta, mutta tää on oikeesti käytännöllinen järjestely :D autossani ei ehkä raikaa musiikki, mutta sätkävehkeet, nenäliinat ja neulottu hiuspanta ovat aina käden ulottuvilla!

URL=http://aijaa.com/v.php?i=0032987[00021.jpg]
[/URL]

koitan ehtiä äänestykseen kanssa, jos en vaan ole vielä kotimatkalla maalta.. =)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mielenkiinnolla kuitenkin odotan tuon järjestelmän näkemistä..
Mä ihan ajattelin että osallistut sillä yhdellä s'ilytysjärjestelmä kuvalla....
Jaa niin se...en mä edes äkännyt, että silläkin ois voinut osallistua :D :D :D

Eli ihan turhaa työtä olen sitten tehnyt jo useamman tunnin ajan! No ei vaiskaan...eiköhän mun jo ollut aika pistää vaatehuone kuntoon, sillä sen oli vallannut kaaos.
 
  • Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Jaa niin se...en mä edes äkännyt, että silläkin ois voinut osallistua :D :D :D

Eli ihan turhaa työtä olen sitten tehnyt jo useamman tunnin ajan! No ei vaiskaan...eiköhän mun jo ollut aika pistää vaatehuone kuntoon, sillä sen oli vallannut kaaos.
Mulle tuli heti tästä aihhesta mieleen se sun säilytysjärjestelmä ja ajattelin et osallistut sillä.Innolla odotankin millaisen järjestelmän kehittelet, jos sais iteleen jotain ideaa siitä....
 
Mun viime viikon tyynyni on edelleen iloisesti tuhantena palana :D

mutta Säilytysräjrestelmään voisin osallistuakin, tosin järjestelmällä jonka kokosin jo joskus aikaisemmin mutta akaa ei kyllä tuhraantunut viikkoa :D (jahka vaan saisi kuvattua säälisessä valossa...)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mä olen kyllä puurtanut säilytysjärjestelmien parissa viime aikoina mm. kasailemalla tytölle Ikean hyllyjä, mutta en sentään ottanut itsestäni kuvaa siinä puuhassa. :D

Ikeaa se on tämäkin, eli keittiötarvikkeista yhdistetty eteiskaluste, lähinnä sormikkaille ajattelin. Tuo musta osa on muutama vuosi sitten ostettu tanko + koukut, ja nyt ostin siihen sitten tuollaiset aterimille tarkoitetut purkit.

 
No järjestelmä ja järjestelmä... Mutta meillä on ruokailutilassa toisen puolen tuolit korvattu tällaisilla "penkeillä" (Ikean Stuva). Tuolla laatikoissa säilytetään mm. koiranruokasäkkiä.
Jahka saan ompelukoneeni purettua paketista niin ompelen uuden istuinpäällisen tai -tyynyt tuohon.

 
  • Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä