Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

enkeli75
Sorry Lempiviola, olin aika varma, että unohdan jonkun, ja niin sitten kävikin. Koetahan jaksaa piinailla viellä viikko. Niitä plussatuulia sullekin roppakaupalla! Ja kiitos, kyllä ne suunnitelmat selviää ennemmin tai myöhemmin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Melindalle paljon peukkuja huomiseen testiin!

Ja Nipsuille onnea kyytiläisistä! Miten Joseliinin siirron kävi?

Enkelille pahoittelut :( Meillä oli viime vuoden hoidot juuri sellaisia että vain vähän muniksia saatiin kasvamaan ja se pettymys sen ainoan oljenkorren pettämisestä on ihan valtava. Mekin lähdettiin hiukan liian optimistisesti hoitoihin, kun kuvittelin ivf:n olevan juuri se, jolla epätoivhoisimmatkin kuiiutenkin onnistuu. On tässä luulot kyllä karissut pikkuhiljaa...

Enpä oo koskaan kuullutkaan tuosta myoinositolista. Mitä se on? Joku lisäravinne? Ja ei, miehet ei vaan kerta kaikkiaan voi ymmärtää mitä naiset joutuu käymään läpi, kun kroppa suihkitaan ja pistetään täyteen hormoneita ja viikko toisensa jälkeen aikataulutetaan ultrien, testien, lääkkeiden ja toimenpiteiden mukaan. Ja sitten ne päästeleekin suustaan mitä sattuu, vaikka saattaisivat hyvää tarkoittaakin. Yritetään kestää ;) Millä kaavalla ja hormonilla teidän edellinen yritys oli, enkeli?

Frangipangi: meidän ainokainen pas tehtiin luonnonkiertoon ja aika vaivatonta hoitohan se on. Eniten stressaa ovulaation bongaaminen ja sen osuminen niin ettei viikonloppu pilaa siirtoa. Onnea pakastimen tyhjennykseen! Mitä ne muuten tekee, jos niitä alkioita selviääkin useampi siitä viljelystä? Voiko ne pakastaa uudelleen?

ON: Ei mitään tuntemuksia, ei juuri edes supistuksia. Eikös sen blaston pitäisi tänään kiinnittyä...?
 
Neitoperho, käsitin lääkärin puheista että top-blasto kiinnittyisi 24h sisällä, hitaampi ehkä myöhemmin. Eipä mitään tuntemuksia täälläkään..Mun käsittääkseen jatkoviljellyt alkiot voidaan uudelleenpakastaa.
Nipsu tervetuloa piinailemaan! Meillähän on testipäiviä ihan peräkanaa, pakko siis tulla plussiakin!
Mites Joseliini??
Frangipanille harmittelut negasta. Nokka kohti uutta siirtoa. Enkelille samaten..ja ne miehet, ne on kovin urpoja ja tolloja usein näissä asioissa. Luojalle ehkä kiitos ettei niiden harteille ole jätetty juuri muuta kun se käsityö homma tyhjässä huoneessa. Ei tulis mistään mitään jos niillä ois enemmän tehtävää.
Melinda muista nyt sitte jos testaat että on tosi aikaista!=) Tsemppiä aamupissiin.
Iitu pp1
 
Onnea Iitu hienoista alkioista! Toivotaan, että nappais kiinni :)

Hienoa ja onnea neitoperho kun saitte pakkaseenkin yhden alkion :)

ON: Kyytiin saatiin erinomaisesti sulatuksesta selvinnyt alkio. Tarkempaa en kysellyt lääkärin kommentin jälkeen. Ajattelin että en stressaa sillä enempää itteeni ;) Siirto vaan tuntui vähän epämiellyttävältä :( Voi olla, että sektion jälkeen on tullut kiinnikkeitä kohtuun.
Nyt siis hyvillä mielin. Enkä ota paniikkia tulevasta testistä, koska me siirrytään samalle lääkärille yksityisesti ja voidaan aloittaa kuulemma seuraavaa icsi heti ilman välikiertoa. Mutta nyt siis eka piinailemaan jos vaikka tämä onnistuiski ;)

Joseliini pp0
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Tulevat hoidot:

joku_raja…...…........ 1.ICSI.................................h uhtikuu 2014
Ciram.........……….... 4. ICSI .........………………......kesäku u 2014
Melinda84......……... 2. ICSI 3. PAS...……………......huhtikuu 2014
Aleksa2…………..…... 2. donor-IVF………………….....huhtikuu 2014
jauhopeukalo……….. 4.ICSI+TESA 1.PAS.......….….huhtikuu 2014
Iitu78……2.luovutettu munasolu -hoito, 1.PAS........huhtikuu 2014
Neitoperho............. 4.ICSI.................................. .maalis-huhtikuu 2014
Kirsi76................... 3.IVF................................... .huhtikuu 2014
Hattivattinen........... 1. IVF 1. PAS ........................helmikuu 2014
Frangipani.............. 1. IVF 2.PAS..........................toukokuu 2014
Joseliini.................. 1.IVF 2.PAS...........................huhtikuu 2014
Nipsu74.................. 1.ISCI 3.PAS..........................huhtikuu 2014
Mizze77.................. 2.IVF................................... .kesä-heinäkuu 2014
Hippu*.................... 2.IVF................................... ..? 2014


Piinailijat: ..................... Testi:

Melinda84 ..................... 22.4.
Lempiviola ..................... 23.4.
Iitu78 ........................... 24.4
Neitoperho83 ................. 28.4
Joseliini .......................... 28.4


Plussanneet: ............... Plussauspv:

Armi74 .......................... 26.2.
Tamtam ........................ 14.2
Popcorn78 ..................... 7.2.14
ChocolateBox ................. 4.2.14
 
Pahoittelut negoista frangipani, enkeli ja astrolabe :hug:

Ja piinailijoille paljon tsemppiä ja jaksamisia, plussia niin kovasti teille toivon! :heart: tässä ryhmässä niitä on ollut nyt ihan liian vähän!!
Kiva kun pääsit vähän reissuun Melinda, niin sait ajatukset kivasti muualle :) Meinasitko siis huomenna aamulla jo testata?

Onnea Nipsu kyytiläisistä!! :) Ja Joseliinille myös onnittelut! :) Nythän täällä käy kunnon kuhina, ihanaa! :heart:

neitoperho83 voi kunpa tämä viimeinen siirto nyt sen plussan toisi, se olisi enemmänkuin suotavaa, pidän niiiiin kaikkia peukkuja ja varpaita pystyssä!!

Kiitos kaikille tsempeistä, kyllä täältä suosta vielä noustaan. Aika apeat fiilikset mutta suurimmat itkut on itketty ja harmitukset harmiteltu tässä parina päivänä, ajatukset siirtyneet jo tulevaisuuteen, ei auta jäädä märehtimään... Koko ajan olen pelännyt sitä kohdunulkoista ja mahdollisia komplikaatioita mutta onneksi näyttäis siltä että olis vaan kemiallinen kun vuoto alkoi äsken, ihan sillä sekunnilla kun alkoi tulla menkkamaisia kipuja! Eli hyvältä näyttää siltä osin edes :) Te jotka ootte kemiallisen kokeneet niin onko teidän pitänyt pitää välikierto hoidoissa vai oletteko saaneet jatkaa heti? Mietin vaan nyt että mitä tässä pitäisi tehdä... Toinen IVF edessä jos sille tielle lähdetään.
 
Tiedetään, ajoissa ollaan :D mut jos on ollakseennega niin ehtii sitten pari päivää masistella ennen pääsiäisturnausta. Yleensä sortunu viimeistään testaamaan pp8 eli nyt jo tsempannu! Just nyt kun kirjotan, tosi kovia nippailuja tuntuu selän puolella..

Hippu mulla kemiallisen jälkeen piti alunperin pitää 2 välikiertoa, mutta sain vinguttua sen yhteen, kun mulla niin pitkä kierto. Näin siis kunnallisella. Toivottavasti ivf:ää ei tarttis teidän kauaa odottaa!!
 
enkeli75
Neitoperho ja Iitu. Kiitos lohduttavista kommenteista :). Muutama päivä sitten nauroimme tyttären ja tyttären poikaystävän kanssa miesten erilaista “piuhoitusta”, mutta mieheni kommenteihin negan jälkeen mun huumori ei kyllä riittänyt.

Neitoperho. Meillä hoito tehtiin lyhyellä kaavalla. Piikittelyä tuli yhteensä 11 pv: Gonal-F, Menopur ja Cetrotide viimeiset 5pv. Irrotuspiikki annettin klinikalla, joten en tiedä mikä se oli. Progesteronilisänä Crinone-geeli, jota vielä käytän, kun en saanut lupaa lopettaa sitä ennen veritestin tuloksen valmistumista. 11 munasolusta vain neljä oli kypsää, mikä oli aikamoinen shokki. En yksinkertaisesti tiennyt, että niinkin voisi käydä. Loppuun asti jouduimme jännäämään saadaanko mitään siirrettävää, ja sitten kun yksi hyvä blastokysti saattiin kyytiin mukaan, toiveet säilyivät korkealla. Mulla oli kramppeja vatsassa ja kipuilua selässä siirron jälkeisestä päivästä alkaen vuodon alkamiseen asti. Muutama päivä meni migreenissä ja huono olokin oli. Noista oireistakin johtuen olin toiveikas, vaikka takaraivossa takoi, että oireet voivat yhtä hyvin olla lääkkeiden aikaansaannosta. Menessä oppii, mutta kyllä tää eka (ja toivottavasti vika) pudotus tuli aika korkealta.

Myoinositoli näyttäisi olevan B-ryhmän vitamiini. Sen käytöllä ennen IVF/ICSI-hoitoja pyritään saamaan määrällisesti enemmän ja hyvälaatuisia munasoluja. Sitä käytetään myös mm. masennuksen ja unettomuuden hoitoon. Suomessa se on käsittääkseni lääkevalmiste, mutta monissa maissa sitä saa luontaistuotekaupoista. Tällaista tietoa googlettamalla. Voihan se vaikka toimiakin! Mitäpä sitä ei kokeilisi paremman lopputuloksen saamiseksi. Löytyikö teille “avain” useampien munasolujen kypsyttämiseksi Neitoperho?

Hippu. Onni onnettomuudessa niin sanotusti, jos on kemiallinen. Tsemppiä jatkoon!!
 
Hippu: meillä oli kemiallisen jälkeen ohjeena 1kk tauko, mutta se oli tuoresiirto joten tauko saattoi olla myös punktion takia.

Enkeli: meillä auttoi munisten määrään kaavan vaihto lyhyestä pitkään tai hormonin vaihto toiseen (puregon -> pergoveris) tai tyroksiinin aloitus. Vaikea sanoa, mikä noista vaikutti eniten. Mutta eipä niitä hyviä soluja sitten kuitenkaan tullut kuin muutama aiempaa enemmän. Toisaalta tuli edes muutama! Meilläkin oli 1/3 soluista raakoja, mutta tähän käsittääkseni vaikuttaa se, miten paljon ja millä tavalla niitä kasvatetaan. Meillä oli loppuun asti isot hormoniannokset niiden kunnollisten solujen tsemppaamiseksi, niin samalla sinne kasvoi lopussa vielä noita pieniä soluja ja tyhjiä rakkuloita, mikä tavallaan oli tiedossa jo etukäteen. Mutta toki voi johtua monesta muustakin asiasta, mm. keräysajankohdasta ja solujen epätasaisesta kasvusta. Kannattaa ilman muuta kokeilla eri variaatioita, niin löytää sen, mikä itselle sopii. Itseäni jää nyt harmittamaan etten viime vuonna vaatinut kovemmin vaihtoa peruskaavaan (lyhyt kaava puregonilla) vaan tehtiin sillä ihan liian monta epäonnistunutta hoitoa. Pitkää kaavaa tunnutaan monella klinikalla vierastettavan, mutta moni kuuluu saaneen sillä aikaan enemmän soluja ja tasaisempaa kasvua. Tai sitten ei. Arpapeliähän tää loppujen lopuksi on.

Joseliinillekin tervetuloa piinailijoiden joukkoon!

Onko teillä kaikilla piinailijoilla muuten gonapeptyl tai pregnyl-tuki? Vähän pelottaa, jääkö luteaalivaihe taas liian lyhyeksi, kun en voi käyttää mitään ihmeaineita. Ekassa hoidossa vuoto alkoi jo 11 päivää punktion jälkeen lugeista huolimatta.
 
enkeli75
Hippu. No ekaksi se oli silleen kauheen tunteeton ja että, mitä sä nyt siinä itket. Sitten meni ihan ok: alettiin jo miettiä, miten jatketaan ja ollaanko tyytyväisiä klinikkaan yms. Seuraavaksi se alkoi pohtia, että miksi alkio ei ollut kiinnittynyt, että olinko mä tehnyt jotain, mikä oli pilannut koko jutun. Meidän klinikan ohjeistus kun on sellainen, että piinapäivinä ei saisi tehdä juuri mitään. Mulle jopa sanottiin, että mun pitää hidastaa kävelyäni testiin saakka! Mä yritin selittää, että se alkio joko kiinnittyy tai ei kiinnity. Ihan kuin mä en vaikka seisosi päälläni, jos siitä olisi apua, mutta mitään vippaskonsteja kun ei ole. Seuraavat väläytykset eivät ole enää painokelpoisia. Sen verran voin sanoa, etten tiedä, kestääkö tämä liitto tätä negaa.

Neitoperho. Mulla eka ultrassa nähtiin 4+5 aikalailla tasakokoista follikkelia, joten oletin meidän saavan 9 munasolua. Lääkäri vielä sanoi, että niitä voi olla enemmänkin, mutta ne eivät vielä näy. Juu, pitänee koettaa eri variaatioita, jos uusintakierrokselle nyt edes päästään. En tiedä, mitä teen, jos tämä nyt oli tässä. Kyllä mulla hoitoihin lähtiessä oli ajatuksissa ihan toisenlaiset tulokset...
 
No voihan, noi miehet on kyllä joskus aika ajattelemattomia:( Mut aika kummaa että olet saanut tollaset ohjeet klinikalta?:eek: Mulle kun sanottiin siirron että voit täältä lähteä kotiin vaikka kärrynpyöriä tehden eikä sillä ole mitään vaikutusta, mitään et voi liikkeilläs tai liikkumattomuudellas tehdä alkion kiinnittymisen estämiseksi tai edesauttamiseksi, se kun tosiaan kiinnittyy jos kiinnittyy...
 
Vau, täällä tapahtuu niin paljon, ettei perässä pysy. Harmillisen paljon taas negoja tullut. Teille kaikille pahoittelut ja jaksamista uuteen yritykseen. Hipun puolesta ehdin jo niin iloita. On tämä raakaa touhua.

Paljon on nyt piinailijoita ja heille kaikille toivon pitkää pinnaa ja jaksamista sekä tietenkin plussatuulia.

Oma jaksaminen on ollut kovasti kortilla ja tuntuu, ettei ole tälle ketjullekaan mitään annettavaa. Parempi silloin pysyä poissa. Tämä hoito on ollut henkisesti raskaampi kuin ensimmäinen ja koko ajan on ollut tunne, että jotain menee vikaan. Samoin sivuvaikutuksia lääkkeistä on ollut enemmän. Ensimmäinen ultra paljastikin, että vaikka lääkemäärä oli varmuuden vuoksi suurempi kuin aiemmin, niin tuloksena on vähän hyvin erikokoisia rakkuloita. Limakalvokin kulkee jälkijunassa, kun kuukautiset kestivät yhdeksän päivää jostain kumman syystä. Lääkemäärää ei kuitenkaan pääsiäisen takia uskallettu vielä nostaa. Torstaina seuraava ultra. Punktion pitäisi olla tiistaina, mutta voi olla, että siirtyy. Kaiken kivan lisäksi miehen labrakokeiden tulokset eivät ole tulleet jostain syystä. Punktioon mennessä pitäisi tulla tai hoitoa ei tehdä.

Pitäisi pitää lippua korkealla, sillä uskon, että omalla asenteella voi olla vaikutusta lopputulokseen. Samalla tunnen syyllisyyttä, että alunperin stressasin huonoa vastetta hoidossa, kun nyt se toteutuikin. Meillä on ollut loppuvaiheen kato kova (tosin nyt onneksi icsi ivf:n sijaan), joten jännittää, jääkö mitään siirrettävää vai vain pelkkä iso lasku.
 
Viimeksi muokattu:
Frangipani, astrolabe ja enkeli75 :hug:

Miten Joseliinin siirto?

Iitu78 ja Neitoperho vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:

ON: Tosiaan, eilen siirrettiin kaksi alkiota. Toinen oli ollut pakastettaessa 3 luokan nelisoluinen ja toinen nelisoluinen top. Alkiot sulatettu maanantaina ja eilen tiistaina ne olivat 3 luokan viisisoluinen sekä kuusisoluinen non top alkio, en tiedä mikä toisen luokitus oli ei kuitenkaan enää top. Siinä kun piti yksin äkkiä päätös tehdä montako siirretään, tuli tunne että molemmat joo. Mutta nyt olen sitten alkanut hirvittelemään, että jos tuleekin pian kaksoset... Se vähän hirvittää. Mutta tosin, voihan käydä niin ettei tule yhtään...

Nipsu + :heart: :heart: pp1

Ai niin, minut voi siirtää piinailijoihin, testipäivä 22.4.

Muoks* Onnea Joseliinille kyytiläisestä :heart: Tarrasukkia myös sinne!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
No enpä sitten malttanut eilen illalla olla testaamatta ja clearbluen puikkotestiin tuli haaleista haalein viiva. Pyysin miestä katsomaan ja sekin näkinswn ilman kääntelyä ja vääntelyä :D Tosin raaputin sitä plussaikkunaa ja pystyviiva katosi o_o

Yöllä sitten heräsin puoli 5 huonoon oloon ja hikeen ja oli pakko käydä tekemässä uus ja viiva oli hieman tummempi!

Nyt sitten jännittämään veritestiä ja sitä, että eihän kohtaloksi tule uusi kemiallinen.

T.Melinda pp9
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Jee! Hieno juttu, Melinda :) Toivotaan, että kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Nipsu: meillä oli viime syksynä sama tilanne, että piti päättää siirretäänkö yksi vai kaksi, mutta ne oli niin huonolaatuisia, että päädyttiin kahteen. Parin päivän jälkeen iski kauhu siitä, miten ihmessä me kuvitellaan selviävämme, jos ne molemmat kiinnittyvät! Mutta eiköhän kaikesta selviäisi.
 
Melinda, hyvältä kuulostaa! Ja ei se kemiallinen kyl Voi osua sulle taas uudestaan..Koska veritestiin?
Nipsu, mulla on siirretty pelkkiä blastoja ja aina kaksi kerrallaan eikä silti raskautta..tuntuisi nytkin ihan mahdottomalta että molemmat kiinnittyisi. Salaa joskus ehkä jopa haaveilee että niin kävisi. Itse olen kaksonen ja se on aika ihanaa.
Enkeli, meillä aika sama tilanne sillei kun sulla, mulla esikoinen kans jo 14v. Mulla aikanaan omilla muniksilla IVF tehtiin pitkällä kaavalla. Nyt siis käytössä lahjasolut. Tai ne mitään lahjoja ole, helvetin kalliita soluja.:LOL: Meillä klinikalla ohje siirron jälkeen oli että 3 päivään ei seksiä, ei hyppimistä vastaavaa liikuntaa, ei saunaa eikä ammekylpyä. Mutta niin olen kyllä jokapaikasta lukenut ja kuullut, että nainen ei juuri omalla toiminnallaan voi edistää tai estää alkion kiinnittymistä. Hirveää jos mies vielä sellaisesta syyllistää!
Joseliini tarrasukkia sulle ja tervetuloa piinailemaan!
 
Enkelille voimia! Sä et todellakaan oo tehny mitään mikä olis pilannu kiinnittymisen, älä vaan ajattele niin! Joskus epäonnistumiselle on helppoa etsiä syyllinen vaikka sitä ei ole. Ehkä miehesi purki sinuun pahaa oloaan :( Mä on monta kertaa löytänyt syyllisen lääkkeistä tai lääkäreistä. Useimmiten lääkäreistä :D Meilläkin mies on yleisesti reagoinut erilailla hoitojen aikana ja joskus todella vähättelevästi mun tuntemuksiin. Ihmettelee miksi olen masentunut, ahdistunut tai kiukkuinen. Hän ei yleensä osaa yhdistää sitä hoitoihin ja hormoneihin. Tilanne on kokoajan päällä vaikka mitään kriittistä ei olisikaan meneillään. Voikun ne miehetkin aloittaisivat oman keskustelupalstan ja jakaisivat tuntemuksiaan! Ne sais varmaan vähän selvyyttä omille fiiliksillensä ja huomata, että ei oo yksin ajatustensa kanssa. Voi että mä lukisin niin sitä palstaa salassa :D

Onnea Nipsulle. Kertaheitolla suurperheeksi <3

Joseliinille myös ihan hirmuisesti alkioliimaa! Sitä kuvitteellista, ei sitä ihme lääkettä :D

Mulla ei tosiaan ollut mitään tukipiikkejä ja lääkkeelliseen tehtiin.

Hippu, en tiedä miksi niin kauan olisi pitänyt odottaa! Jotain selitti, että kropan pitää palautua r.hormonin noususta. Vaikka välissä olikin vaan "k.menovuoto" ja yksi vuoto niin silti siirtojen välissä oli yli 3kk.

Joku_raja mä niin tiedän ton fiilisjutun.. Epätoivo meinaa iskeä joka hoidonvaiheessa. Joka kerta kun oon saanu plussan raskaustestiin mulla on ollu niin varma olo ja sillon ku sain negan, olin alusta asti niin varma että ei onnistu. Jollain tavalla sitä uskoo, että oma asenne vaikuttaa, mutta luultavasti se on vain tuurista kiinni. Voimia jaksamiseen!

Täällä on nyt sellanen kuhina, että varmasti unohtaa jonkun, mutta kaikki tekstit luen aina ajatuksella ja mielessäni olette <3

Hitto mikä flunssa. Vaikka virallinen veritestipäivä onkin vasta ensi tiistaina yritän elää jo niinkuin olisin raskaana ja välttää kaikkea kiellettyä. Nyt se stressaaminen sitten todenteolla alkaa.
 
Taisin Nipsu vallan unohtaa kirjoittaa sulle onnitteluja kyytiläisistä ja vielä kaksin kappalein :)
Onko mitään tuntemuksia vielä ollut? Miten sulla on jo testipäivä 22.4?

Ihana Melinda, kuulostaa hyvälle :) Toivottavasti viivat vahvistuu. Eikä kahta kemiallista voi tulla peräkkäin...

Onko Iitulla, Lempiviolalla ja Neitoperholle ollut mitään tuntemuksia?

Enkelille kovasti voimia! Vitsi et noi miehet osaa olla välillä vee-mäisiä!

Joku_rajalle tsemppiä munauksien kasvatteluun ja huomiseen ultraan!

Toivottavasti hippu pääsette pian taas uusinta yritykseen!

Täällä ei kummallisempaa oloa. Lugetkin on aina aiheuttanut vaikka mitä oloja niin nyt ei oikeastaan mitään, vaikka annostuksetkin on tuplattu. Ainoastaan alavatsaa vähän kuumottaa jännästi. Niin ja nää hormoonit saa mut itkemään kun kattelen telkusta melkein ohjelmaa kuin ohjelmaa ;)

Joseliini pp1
 
Pikapäivitys kännyllä. Paljon näköjään tapahtunut. Tsemppiä kaikille piinailijoille, teitä onkin nyt monta.

Joku_raja: me taidetaan nyt mennä samaan tahtiin. Mullekin oli punktio suunniteltu tiistaille. Ultrassa kyllä oli jo vähän ajatusta, että ei vielä ihan siihen ehtisi. No sen näkee sitten.
 
Joseliini Tosiaan, ihan viikkopöllönä olen katsellut kalenterista väärin :D
En tosiaankaan ole testaamassa viikon päästä siirrosta vaan 29.4. Tossa vaan tuli kalenterista vilkaistua väärin päivä, kun kirjoittelin viimes :headwall:

Ei oikeastaan ole mitään tuntemuksia. Tällä kertaa olen päättänyt, etten kuulostele itseäni (niinkuin se muka onnistuisi :D )
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Tulevat hoidot:

joku_raja…...…........ 1.ICSI.................................h uhtikuu 2014
Ciram.........……….... 4. ICSI .........………………......kesäku u 2014
Melinda84......……... 2. ICSI 3. PAS...……………......huhtikuu 2014
Aleksa2…………..…... 2. donor-IVF………………….....huhtikuu 2014
jauhopeukalo……….. 4.ICSI+TESA 1.PAS.......….….huhtikuu 2014
Iitu78……2.luovutettu munasolu -hoito, 1.PAS........huhtikuu 2014
Neitoperho............. 4.ICSI.................................. .maalis-huhtikuu 2014
Kirsi76................... 3.IVF................................... .huhtikuu 2014
Hattivattinen........... 1. IVF 1. PAS ........................helmikuu 2014
Frangipani.............. 1. IVF 2.PAS..........................toukokuu 2014
Joseliini.................. 1.IVF 2.PAS...........................huhtikuu 2014
Nipsu74.................. 1.ISCI 3.PAS..........................huhtikuu 2014
Mizze77.................. 2.IVF................................... .kesä-heinäkuu 2014
Hippu*.................... 2.IVF................................... ..? 2014


Piinailijat: ..................... Testi:

Melinda84 ..................... 22.4.
Lempiviola ..................... 23.4.
Iitu78 ........................... 24.4
Neitoperho83 ................. 28.4
Joseliini .......................... 28.4
Nipsu74............................29.4.


Plussanneet: ............... Plussauspv:

Armi74 .......................... 26.2.
Tamtam ........................ 14.2
Popcorn78 ..................... 7.2.14
ChocolateBox ................. 4.2.14
 
Kiva kun on näin paljon kanssapiinailijoita!

Joseliini: mulla alkoi eilen kaikki tyypilliset lugejen aiheuttamat valeoireet: menkkakivut, kuvotus ja hajujen voimistuminen. Kaikki tuttuja edellisiltä negakerroilta, joten nyt osaan jo olla elättelemättä toiveita niihin perustuen :p Ainoa oire, johon voisin luottaa olisi hyperi. Lääkäri nimittäin sanoi, että ultrassa näkyi sen verran nestettä, että saan todennäköisesti ainakin lievän hyperin, jos raskaus alkaa. Ja kääntäen, jos olo pysyy hyvänä, raskaus ei ole alkanut. Toistaiseksi vointi on mennyt vain parempaan suuntaan :(

Neitoperho, pp3
 
Melinda, vau, toivottavasti viiva vahvistuu :)

Mun tilanne alkoi näyttää huonolta. Eilen alkoi hyvin pieni rusehtava vuoto ja mahaa/selkää särkee. Tuntuu että menkat alkaa :( Pistin kuitenkin vielä eilen viimeisen Pregnylin, en sitten tiedä voiko se siirtää menkkoja. Rinnat mulla on nyt kipeytyneet, mutta kai sekin johtuu sitten jostain muusta. Kaikkihan on tietenkin mahdollista kunnes kunnon vuoto alkaa, mutta eihän tämä nyt hyvältä vaikuta.

Lempiviola pp10
 

Yhteistyössä