??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Mulla on huono olo ja tissit uudelleen kipeet. Lisäksi olen aivan jäässä ja lämpö puoli astetta koholla. Mä pistän ovulaation jälkimainingeiksi tuon. Lämmönhän kuuluu nousta ovulaation jälkeen ja laskee vasta, kun menkkojen kuuluis alkaa. Jos ei ala ja raskaus jatkuu, lämmöt jää koholle. Sinänsä tässä ei oo siis mitään ihmeellistä. :)
 
milloinhan voin olettaa kuukautisten olevan "myöhässä",elänkö nyt dpo:n mukaan joka tänään kai sen 14 vai kp:n mukaan joka tänään 22/28? mä oon niin ulalla näistä..eeikös se niin mee että menkat alkais dpo12-16 suunnilleen?
 
Tsirbu saanko udella mikä sun tilanne on?

Luin aikaisempia kirjoituksia..oletko ajatellut että ne ovulaatiomahakipusi olisivat niitä munarakkulan kasvukipuja, mullahan se on niin..joten silloinha sun dpo:t ei alkaisikaan niistä kivuista vaan vasta niiden jälkeen..oletko testannut kipujen aikaan ovistukuilla? Mä testasin ja haaleaa viivaa näytti silloin ja vasta 2 päivää pahimpien kipujen jälkeen tuli ovis plussa..ja sen mukaan mun dpo olis nyt 12-13 kun eihän sitä tiedä tarkkaan milloin se ovis sitten on...mulla kp 26/26-28.....

Menkkoja ei vielä näy..ja pahaolo..luultavasti ne nyt sitten alkaa..
 
Tässäpä mun piinailu, yk 2:


DPO 0-2: Ovulaation jälkeen rinnat todella arat, myös nännit. Loppui kuitenkin jo pari päivää oviksesta ja rinnat palautui normaaleiksi,
yleensä tämä arkuus kestää jopa viikon ja pahenee vain koko ajan, loppuen sitten muutamaksi päiväksi ennen menkkoja, nyt loppui siis parissa päivässä..?? Ihmetystä.

DPO 3-5: Ei mitään, jotenkin fyysisesti tasaisempi olo kuin normaalisti,
yleensä oviksen jälkeen voi juilia alamahaa monta päivääkin ja turvottaa,
nyt tasainen ja rauhallinen olo

DPO 6: Illalla jonkun aikaa jomottavaa kipua kohdun kohdalla ja myöhemmin iso klöntti valkovuotoa

DPO 7: Rinnat alkaa särkeä sivuilta

DPO 8: Rintasärky jatkuu, nimenomaan sivuilta särkee edelleen. Itkuherkkyyttää asiasta kuin asiasta, voi olla vain lähestyvistä menkoista johtuvaa...
Alakerrassa nivusten kohdalta jomotti illalla tosi kipeästi vähän aikaa. Outo maku suussa alkaa.

DPO 9: Rintoja särkee edelleen, ehkä kuitenkin vähän vähemmän, ei ainakaan pahentunut ole. Alamahaa jomottelee, menkat lähestymässä..? Ensimmäinen one stepin herkkä raskaustesti,
liian aikaisin, mutta ei malttanut... Kuivuttuaan ehkä jotain viivanpaikkaa voisi havaita, mutta näissä taitaa aina tulla jonkunmoinen viivanpainpaikka.

DPO 10: Rintoja särkee vielä sivulta. Jomottelua. Pahenevaa itkuherkyttää, en muista onko tätä aina ennen menkkoja... Hermostuksissa tehty illalla toinen one stepin testi,
jonkunlainen viivanpaikka. Pientä jomotusta nivusissa. Uskonpuute testitulosten takia, vaikka tiedän, ettei vielä
välttämättä positiivista tulosta tuliskaan... Outo maku suussa edelleen.

DPO 11: Jomottelua häpyluun kohdilla, myös kohdun tietämillä outoja tuntemuksia. Ei tietoakaan menkoista, joiden olisi jo pitänyt ilmoittaa itsestään tiputteluvuodolla tähän mennessä. Illalla one stepin herkkä testi, selkeämpi viivapaikka / haamu (?) kuin edeltävänä iltana. Jännittää!!!

DPO 12: Samat oireet. Uutena metallin maku suussa ja älytön palelu. Finnejä leuassa. Illalla haalea, mutta selvä viiva testiin!!! :)

DPO 13: Digiin: raskaana 1-2 viikkoa :heart: :heart: Pakko se on uskoa, raskaana sitä ollaan. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minä tulen mukaan myös :)

Ovis kivut alkoi kp12 ja jatkui kp15 asti ja tällä välillä siis ovis varmaan oli...en ole tikuttanut! Ovulaatio kivut tuntui selkeästi oikealla. "Tallennus" on tehty kp13, mutta sehän ei nyt paljoo mitään kerro!

Oireita
kp22 Kohdussa/munasarjoissa tuntemuksia. Kauhea nälkä kokoajan, mutta kuitenkaan ei oiken tee mieli mitään?! Paitsi paistettua jauhelihaa ja makaroonia?! Hieman varmaan kuviteltua etovaa oloa! Runsasta valkovuotoa.
kp23 jotain kohtu/munasarja tuntemuksia...sellasta jännää nipistelyä! Edelleen nälkä kokoajan ja tänään oli pakko hakea sitä jauhelihaa siwasta...pyhäpäivästä huolimatta! Hieman ajottaista etovaa oloa...tulkitsin kuvitelluksi?! Oma ajatus siitä hakisinko testin vai en vaihteli kokoajan! 50/50 jakautu olot oisko raskaana, no en oo jne!
kp24 aamulla heräsin, kun mahallaan nukkuminen sattui rintoihin. Nännit ja nännipihat kosketus arkoja. Kohdussa jotain nipistelyä! Hieman etovaa oloa, mutta luulen sen olevan pelkkää kuvitelmaa vaan?! Omat fiilikset on, et en mä mitään raskaana oo!
kp25 Rintoja "jomottaa" paikoittaina ja ne ovat todella kosketusarat. Rintojen arkuus helpotti illalla. Rintakehälle ilmestyi pientä punaista näppylää. Kohdussa pistää ihan, kun joku painais jollain sukkapuikolla yhdestä kohdasta...tuntuu reilusti navan alapuolella hieman oikealla. Menkka maista jomotusta on myös ilmassa. Oma fiilis on vaihteleva ja tuntuu et menkat alkaa kohta ja ei mitään eritteitä vuoda! Testattu illalla pregcheck nega...tihrustamalla joku viivanpaikka, mut ei väriä!
kp26 Aamulla rinnat oli taas tosi arat ja illaksi helpotti! Juokseminen tuntui rinnoissa hyvin epämukavalta. Rinnat tuntuvat tosi "täyteläisiltä" ja rintaliivit on pieniä! Sukkapuikolla tökkiminen jatkuu ja illalla hieman kivuliaita menkka karamppeja. Nälkä on kokoajan ja etoo ajoittain edelleen...vieläkin luulen kuvittelevani sen vaan! Jotenkin kuitenki ajattelin, että voisko sittenkin olla raskaana?!
kp27 Aamulla testattu pregcheck viivanpaikka näkyi tihrustamalla? Kuivuttuaan n.30min testauksesta näkyi haamujen haamu, mutta illemmasta sitä joutusi jo oikein tihrustamalla tihrustamaan, että sai jotain viivan tapaista näkyviin?! Rinnat edelleen tosi arat ja täyteläiset...muutenkin on F-kuppi, niin VOI LUOJA!! Kohtu tuntemuksia ollut pitkin päivää ajoittain! Sukkapuikolla tökkimistä edelleen, mutta ei enää niin paljon, kun eilen! Nyt illalla kokoajan ihan sellanen olo, et no nyt ne menkat alko ja vessassa on tullu juostau jokunen kerta!

Tiuhti83 kp27/26-32
 
Viimeksi muokattu:
Viikon päästä ovulaatiosta ja kauemmin: jatkuvasti vähän väliä röyhtäyttää, pissattaa normaalia enemmän, on kuuma on kylmä, posket punottaa, väsymys on mieletön, alavatsaa nipisteli ehkä n. viikko sitten parina päivänä, sen jälkeen tuli repäisykipuja mm. aivastaessa, kipuilua ponnistaessa ja paikalla ollessa oikealla alavatsalla, lämpö vähän koholla ja nännit turrat.

Tässä vaiheessa kiertoo mulla pitäs olla jo viikko oviksen jälkeen nännit tosi kipeet, mutta ei oo ja pitäs olla myös jo ilmestyny naamaan hormoninöppösiä yksi tai kaksi, ei oo, iho menee vaan parempaan kuntoon ( :eek: !!!) ja alavatsalla tuntuu outoa painetta, ei turvotunnutta oloa kuten yleensä ennen menkkoja. Sellanen menkkamainen olo ollut jo pitkään, mutta ei ne tule. Eikä nyt todellakaan vietetä mitään kuivakautta, kyllä muuten riittää valkovuotoa.

kp 22
 
No jospa sitten minäkin kasaisin tänne näitä tuntemuksiani aina kun jotakin mainittavaa ilmaantuu :) Menossa on vasta yk1. Ennestään minulla on tytöt -04, -05 ja -09. Ensimmäistä laitettiin aluilleen 7kk, toinen tärppäsi heti ekasta ja kolmas toisesta kierrosta. Aiemmista raskausoireista ennen testin tekoa muistan sen että esikoisen kohdalla menkkamaisia kipuja oli niin paljon että olin ihan varma etten ainakaan ole raskaana. Toiselta ei ollut minkäänlaisia oireita ja kolmannelta ensimmäinen oire (tosin vähän testin tekemisen jälkeen) oli voimakas paineentunne alavatsassa.

Kp 15/dpo 0 ovis bongattu ihan tuntemuksista.
kp 20/dpo 5 aamulla alamahassa ja -selässä jomotusta muutamien tuntien ajan jonka jälkeen mahan puolelta helpotti mutta selkää jomotti pitkälle iltapäivään. Käsittämätön makeanhimo mutta se ei ole minulle mitään uutta :D
Kp21/dpo 6 Jonkin verran alavatsa ja -selkätuntemuksia. Niin selvä repäisykipu illalla kun sängyssä käänsin kylkeä että siitä ei kyllä voinut erehtyä eikä myöskään siitä että ikenistä vuotaa ihan huolella verta. Mutta se ovatko ne raskausoireita, onkin sitten toinen juttu. Jotenkin vaikea uskoa että tässä vaiheessa vielä olisivat, ja että ylipäätään ekalla yrityskierroksella jo onnistaisi.
Kp22/dpo 7 Ei mitään uutta, sama meno jatkuu.
Kp23/dpo 8 Samat alavatsan jomotukset (ei jatkuvaa) sekä repivä kipu vatsassa pariin otteeseen tänään. Uutena rintojen lievä aristus. Ja illalla nukahdin sohvalle klo 19 jälkeen. Klo 23 nousin, kävin suihkussa ja menin nukkumaan. Aamulla en olisi millään jaksanut nousta klo 7. Yleensä valvon kuitenkin illalla vähintään klo 23 saakka eikä silti ole aamulla vaikea nousta.
Kp24/dpo 9 Ei sitten niin mitään mainittavaa.
Kp25/dpo 10 Ei ainakaan tähän iltapäivään mennessä mitään mainittavaa.
Kp26/dpo 11 Heräsin aamulla kylkeä kääntäessä karmeaan repivään kipuun vasemmalla puolella vatsaa. Eipä sitten muuta. Mikäli antaa aihetta, voisi jo ehkä tiistaina tai keskiviikkona testailla.
Kp27/dpo 12 No niin nyt se maltti sitten loppui. Kipän lapsen kanssa olen kotona ja kaapissa olleet testit houkutteli liikaa. Tuloksena hailakka haamu/viivanpaikka, tai sitten olen tulossa hulluksi. Testinä apteekin oma ja tehty 5 tuntia rakossa olleesta pissasta. Ja juu tiedossa oli kyllä että ei kannata testailla päivää tai paria ennen oletettua menkkojen alkamispäivää mutta minkäs sitä malttamattomuudelleen voi.
Kp28/dpo 13 todella epämiellyttävä olo. Menkkajomotusta enimmäkseen selässä mutta myös mahassa. Eilen ruokahalut hävinneet tyystin ja erityisen omituisena pidän sitä ettei edes suklaata ole tehnyt mieli lauantaista lähtien. Se makeanhimo on taatusti aiemmin johtunut e pillereistä ja jäänyt nyt pois kun ne lopetin. Menkkoja odotellessa. Yhtään ei ole semmonen olo että olisin raskaana, vaikka olo onkin ällöttävä.
Kp29/dpo 14 Ei mitään erityistä satunnaisten menkkatuntemusten lisäksi.
Kp1 ja yk 2 alkakoon! Näytää menkkakivut hävinneen pillereiden lopetuksen jälkeen. Mahtavaa!
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin täällä piinailen kovasti!!! :) Nyt menossa KP 26/32. Ovis oli viimeviikolla 9-10.4 välillä, tunnistan oviksen oiresta.

Nyt on ollut vatsan nippailua, menkkamaista kipuilua, muttei ehkä niin kovaa kuin yleensä menkkojen aikana. Tissejä on välillä "pistellyt"/ "kutitellut". Lämpö mulla tavallisesti 36,6 jotakuinkin. Nyt lämmöt kokoajan olleet oviksesta eteenpäin 36,7-37,0. Eka kerran tänään mittasin 37,0.

TAI sitten tämä on vain luulotautia, kun kovasti jotaki toivoo niin alkaa oireitaki jo kuvittelemaan.


Mikäli tässä plussa pärähtäisi, niin pieni olisi meille ensimmäinen. Edellinen raskaus päättyi jokinaika sitten KKM. Todettiin ultrassa RV 12.
 
Kp 32/28,dpo EPÄILYS kp17/18 eli nyt ois dpo13tai14.oireita löytyy!oiskohan tässä pieni alku viivan tummumiselle,luonnossa viiva erottuu selvemmin..
Tässä eilen tehty marketin rfsu-puikko testi,ei tietoa herkkyydestä:
Aijaa.com - 10030082

Tässä tänä aamuna tehty,en saanut yön rakossa ollutta kun kuopus herätti klo04 ja oli pakko käydä pissillä |O.eli noin 4h ollut rakossa ja limsapullo tyhjeni yön aikana että kyllä nestettä meni! tässä eri rfsu-testi marketista:
Aijaa.com - 10033405
Aijaa.com - 10033406
Aijaa.com - 10033407

Kuvan laatu k*see kameran huonouden takia..
 
Viimeksi muokattu:
Mä niin vannoin, etten sorru tähän :D Yk3 ja tällä kierrolla aloitin Terolutitkin ekan kerran joten luulen sekoittaneeni oireet terojen sivuoireisiin...

KP18, dpo-1 ovis bongattu Davidin ja CB:n testeillä aamupäivällä, illalla mielettömät mahakivut ja pupuilua. Terolut-kuuri alkoi nyt, sain reseptin myöhässä prkl
KP19, dpo0 yöllä ja aamulla voimakkaita mahakipuja. Iltaa kohti helpotti.
KP20, dpo1 ei oireita.
KP21, dpo2 ei oireita. Kaikki tympii!
KP22, dpo3 hyvin vähäisiä alamahan nippailuja oikealta puolen, seksi sattuu. Ärsyttää kaikki. Nännejä kutittaa.
KP23, dpo4 mahakivut koveni, pikkuisen etovaa oloa pitkin päivää. Närästää. Jano ja pissahätä lisääntyi. Nännejä kutittaa.
KP24, dpo5 mahakivut voimistuu, janottaa, närästää. Nännit koko ajan kovana ja kutiaa.
KP25, dpo6 jatkuvasti nälkä! Heräsin yllättävän aikaisin vaikka on vapaapäivä. Janottaa ja vessassa saa kulkea.. Mahaa nippailee, aivastaessa ja niistäessä pari kertaa kovat nippaukset. Nännit kutiaa!!!
KP26, dpo7 ja nälkä... Väsyttää, mutta silti heräsin tyylilleni sopimattomasti "aikaisin". Mahan nippauksia. Nännit kutiaa.
KP27, dpo8 nälkää nälkää. Mahakipuja, ajoittain voimakkaitakin. Syvään hengittäessä alamahalla tuntuu kipua ja painetta.
KP28, dpo9 aamulla menkkamainen olo, päivää kohti helpotti. Suht oireetonta. Illalla alkoi alamahakivut, nippasi kovasti kun laitoin sukkia jalkaan tai muuten kumartelin.
KP29, dpo10 aamulla menkka-olo, muuten ei juuri mitään. Illalla saunassa parit kovat nippaukset, mutta siinä se.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin täällä piinailen kovasti!!! :) Nyt menossa KP 26/32. Ovis oli viimeviikolla 9-10.4 välillä, tunnistan oviksen oiresta.

Nyt on ollut vatsan nippailua, menkkamaista kipuilua, muttei ehkä niin kovaa kuin yleensä menkkojen aikana. Tissejä on välillä "pistellyt"/ "kutitellut". Lämpö mulla tavallisesti 36,6 jotakuinkin. Nyt lämmöt kokoajan olleet oviksesta eteenpäin 36,7-37,0. Eka kerran tänään mittasin 37,0.

TAI sitten tämä on vain luulotautia, kun kovasti jotaki toivoo niin alkaa oireitaki jo kuvittelemaan.


Mikäli tässä plussa pärähtäisi, niin pieni olisi meille ensimmäinen. Edellinen raskaus päättyi jokinaika sitten KKM. Todettiin ultrassa RV 12.

Tässä kierrossa ei tärppi käynyt. :(
 
Pitäskös miunkin :)

kp12 mitä luultavammin ovis
kp21 juilii selkää ja mahaa aika reilusti, ikenet vuotaa verta todella helposti, rinnat arat ja vihloo
kp22 alaselkää juilii inhottavasti, rintoja vihloo, ja paineen tunne, ihan kun olis tulossa maailmanlopun menkat!!! Iho on tosin hyvässä kunnossa, ei oo viel ainakaan alkanu puskee menkkafinnejä.
kp23 hillittömän kipeet nännit välillä!!!
kp24 heräsin siihen että menkat alkaa, koski nimittäin selkään ja mahaankin, ja untakin näin että vuoto alkoi, no ei tietenkään vielä näillä kiertopäivillä ala, mutta oireilua kuitenkin on. Ainiin, nivuskipua on ollut pari päivää. Suolistovaivoja myöskin... :/ Nyt on kyllä todella vaikea uskoa plussaamiseen noitten selkäkipujen takia, ovat sen verran kovia. Heräilen ihan liian aikaisin aamulla ja tosi kova pissahätä.
kp25 Rinnat on taas peruslötköt, ei siis arkuutta tai turvotusta. Muuten kyl turvottaa mahaa.
kp26 Hirveeeeeeet PMS-oireet!!! Tänään la, ootan tiistaille menkkoja viimestään.
kp27 Ei pysty aamusta enää nukkumaan kun on alaselkä niin kipee, vuoto ei oo viel alkanu
lisäys* Vaikka nyt on todella vahvat menkkatuntemukset niin oviksen jälkeen oli selvästi erilasiet tuntemukset kuin normikierrossa yleensä, eli uskon että jotain on kuitenkin "yrittänyt" tapahtua. Mutta nyt sitten loppukiertoon kohden tätä normi pms-oireilua.
kp28 testi nega, ei menkkoja vielä. Iho edelleen hyvässä kunnossa, ei ole noussut perinteisiä menkkafinnejä. Selkä edelleen kipeä.
kp29 hermo paskana, henkisesti uudessa kierrossa
kp30/28-30 Eilen ja tänään pistelyä alamahassa, selkä juilii. Vessassa ravaamista.
kp31 järkyttävän kipeet ja turvonneet rinnat, myhkyräiset, vihlontaa kohdussa ja räjähdysmäinen menkkatulva. Siis kuparikierukka otettu pois, niin huomaa että menkat alkaa eritavalla, ei oo mitään tiputtelua aluks. Ja kivut on ihan järkyttävät verrattuna siihen kun oli kierukka. Eli yk2 alkaa nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Tää onki jännää. :)

Elikkäs mul on pikkasen epämääränen kierto, normaalisti 35 pv, nyt kumminkin jo sen ylitte menny ja ovulaation plussasin sunnuntaina. Olin kipee melkein pari viikkoo niihin aikoihin ku oviksen olis kuulunu oikeest olla, joten sen johdosta se kai siirtyki. Tosin sain cb:n raskaustestiin tiistaina ja keskiviikkona ohuen viivan, tänään en predictoriin enää mitään, joten oon siin uskos nyt et ne aikasemmat testit näytti ovulaatioo, en tie onks ees mahollist, mut en muutakaan selityst keksiny. Nyt niit "oireita":

DPO -1 illalla ovistestiin kaks yhtä vahvaa viivaa. Melkeen välittömäst testin jälkeen alko tulee jotain epämääräsii kipui alavattaan. Finnejä tuli nenään pari kappaletta.
DPO 0 Ei mithään.
DPO 1 Vatsa löysällä aamulla. Cb:n raskaustestiin kaponen plussaviiva, tää on siis se pv kun olis kuulunu alkaa menkat jos olis menny sillai ku kuuluis. Vähän tissein sivuil pistelyy ja nännit kipeet niinku ennen menkkoi aina on. Nännit näyttäis nöpöttävän vähän normaalii enempi, ihan ku ois myös vähän kasvanu? Illalla alaselkää poltteli, ihan vähän eikä ollenkaa sillai ku menkkojen aikan.
DPO 2 Aamulla cb:n raskaustestiin ihan tosi ohkanen sininen plussaviiva, tummeni viel testiajan jälkeen. Alapää haisee ihan menkkaverelle, alapäässä myös "valkovuotohilsettä", niinku ei olis käyny pesul päiviin. Tissei pistelly harvakseltaan ja illal vähän menkkamaist tosi tosi lievää kipuu alavattas. Häpyluuta nipistelee sillon tällön, välil nivusii, menee reiden sisäpintaa pitkin reiden puolväliin asti, se kipu siis.
DPO 3 Koiran kans lenkkeillessä kelkkaan vauhtia potkastessa kohdun kohdalla tuntemuksii. Jotain tökkimist. Ehtopäiväl predictorin raskaustesti negatiivinen. Huulet tosi rohtuneet, kirveltää koko ajan jos ei ole just rasvannu. Nännit kipeet samallail ku aikasempina päivinä.
DPO 4 Jotain epämäärästä tuntemusta jossain päin alavattaa. Kai tää on ihan normaalii tähän aikaan kiertoa. Ehkä. Tänään lähetään mökkeilee, täytyy varmaan yks testi tehä ennen sitä.
Jep, testi negaa, vaik ihan varmasti näin siinä jotain.
DPO 5 Aamulla taas tehty testi, negahan se. Vitsi et noi raskaustestit on hyvä bisnes! No joo, ei oikein eilen tuo alkoholi maistunut, pari vaan meni ja ajois nukkuu. Ei mitään mainittavia oireita.
DPO 6 Tänään en testaa. Mul on useempana päivänä ollu sellanen olo ku olis kloorivettä juonu?? Voisko olla jotain poskiontelontulehdusta.. Ei ole enää nännit kipeet, ollu pariin päivään, finnitkin alkaa jo kuivumaan nenän päältä. Ei yhtään menkkaolo vaik niiden olis siis kuulunu alkaa jo tiistaina, 5 pv sitten. Mut mennään nyt näillä et se ovis oli vast maanantaina. Alaselkää muutamaan otteeseen tän ja viime päivien aikana nipistäny sisäpuolelt, vasemmalta. Hetkellisesti. Nyt siis kp 41/35-39
DPO 7 Ei mainittavaa. No pari finniä tullu.
DPO 8 Häpyluuta vihloi jonkun aikaa iltapäivällä. Ei mitään muuta!
DPO 9 tai-mikä-lie Tänään ollu menkkamaisia oloja pitkin päivää. Raskaana olevan ystäväni rohkaisemana tein viimeisen raskaustestin kaapin perukoilta, HAAMU!! Hyvinkin selkeä sellainen, värit ja kaikki löytyy. En ole yhtään varma enää noist DPO:ista, voiko muka oikeesti näkyä plussa jo? Jos "hedelmöittymisestä" lasketaan, olis rv 3+2, viime menkoista laskien rv 6+1?? MISSÄ MÄÄ NYT MEEN?
Pakko lisätä vielä, mahallaan ei pystyny nukkuu, sinne oli illan aikana ilmestyny joku kupla tai pallo. :) Aina asentoa vaihtaessa tuli hetkeks menkkakipui mut ne hävis ku makas hetken paikallaan.
Ja DPO 10 Menkkamaisia fiiliksiä pidelly, kuitenkin vähän poikkeevia, en tie miten.. Välillä kuplii alavatsaa sillai et siel olis ilmaa. Varmaan onkin. Iltapäivällä ehkä hivenen vahvistunut haamu, toivottavasti tuo nyt tuosta vahvistuis ja pysyis menossa mukana. :heart:
DPO 11 Aamulla samanmoinen haamu. Sillon tällön kramppaa vattasta, välil hiljempaa ja välil kovempaa, aiemmin vasemmal puolel mut nyt on alkanu siirtyy koko alavatsan alueelle. Kolmen tunnin päikkärit.
DPO 12 Samanlaisia tuntemuksia. Kova väsy, pakko nukkuu päikkärit vaikka aikaa tosi vähän. Digiin Raskaana 1-2 Olisko nyt sit rv 3+5?

Näillä siis mennään, toivottavasti hää pyssyy kyydissä. :heart:

Vilmaliini rv 3+6
 
Viimeksi muokattu:
Uusi kierto uusi päiväkirja....
dpo-4 - -1 limaa, halut huipussaan, lämpö 36,6-36,8
dpo 0 Erittäin voimakkaat oviskivut oikealla muutaman tunnin ajan, säteili taas kunnolla häntäluuhun ja peräsuoleen. Istahtaessa oli kuin olisi sähköiskun saanut. Pupuilu teki kipeää. Lämpö 36,8
dpo1 ei raportoitavaa, lämpö 37,1
dpo2 päivällä ei mitään ihmeellistä, illalla iski todella paha migreenipäänsärky-kohtaus
dpo3 aamulla hyvin lieviä ohimeneviä tuikkaustuntemuksia häpyluun alla, ilmavaivoja, kirkas limainen vuoto muuttunut sameaksi valkkariksi, lieviä hiivan kaltaisia oireita (ahkeran pupuilun seuraus?)
dpo4 palelua ei muuta (lämmöt tod. näk. koholla, en ole mitannut)
dpo5-6 ei mitään mistä pitäis mainita paitsi lievä päänsärky.
dpo7 hieman etova ja väsyttävä olo ollut pitkin päivää, nyt illasta alkoi juilia tuolla alamasussa ja tisut alkaneet aristaa hieman.
dpo8 tissit paineluarat nännien alta (liiasta painelusta/puristelusta, että onko ne kipeet vai ei??)välillä juilii ja välillä kuplii alamasussa, ilmavaivoja, (syy vai seuraus?) Henkisellä puolella kunnon pirttihirmu-elkeitä... lievää päänsärkyä... ihankuin PMS oireita, mutta miten se nyt niitä näillä dpo:illa??
dpo9 lievää menkkamaista juilintaa välillä terävää vihlontaa häpyluun alla, sitten kun tuli nälkä niin se oli ihan kamala nälkä ja maha huusi tyhjyyttään ja super ontto olo, syönnin päälle en pysynyt viittä minuuttia hereillä
dpo10 pienen pieni rusehtava viiru jotain vuotoa pikkareihin :confused: omituinen "univelkaolo" koko ajan ja väsymyksen maku suussa, huulet rohtuneet, ja ihan käsittämätön MAIDON himo... Kylmää maitoaaaa...hmmm nammm... Toisekseen jo muutaman päivän ajan ollut mahakin normaalia löysemmällä-rekisteröin asian vasta tänään..
dpo11 aamulla r-testiin testiajan jälkeen hailurainen haamu, joka päivän aikana muuttunut selväksi viivaksi. Aamupäivä meni ilman sen kummempia oireita, pieniä lähes huomaamattomia juilintoja lukuunottamatta. Iltapäivällä iski järkyttävä väsymys ja hieman huonoa vointia nälkäisenä, joka hävisi syötyä. Syönnin päälle väsyttää vielä kovempaa ja vilunväreitä. Rinnat alkaneet taas tuntua aremmilta. Korvat alkaneet erittämäänkamalasti vaikkua ja ne kutisee koko ajan. Janottaa, suuta kuivaa ja huulet edelleen rohtuneet.
dpo12aamulla r-testiin selvä haalea viiva testin kuivuttua. Koko päivän aaltoillut olo pyörryttävästä etovaan ja taas normaaliin. Melko voimakasta polttavaa kipua häpyluun tienoilla ajoittain. Valkkaria tulee melko paljon ja se on kellertävää. Väsyttää ja tärisyttää.
dpo13aamun r-testitulos samanlainen kuin eilen. (samanlainen testikin kyseessä) Aamun ja aamupäivän ollut mukava pirteä olo. Nyt iltapäivästä alkaa taas uuvuttaa. Menkkamainen juilinta on lisääntynyt ja voimistunut. Rinnat taas paineluarat - ja isontuneet?? Huulet edelleen rohtuneet. Tänään muistin mitata lämmön: 37,4. Närästäksen tunnetta ja lievää ällötystä ajoittain. Pissalla olen joutunut käymään vähintään tunnin välein.
dpo14r-testin tulos tismalleen samanlainen kuin tähänkin asti. Voimakkaita menkkajuilintoja koko päivän. Pinna kireällä, itkuherkkyyttä. Rintoja aristaa ulkosivuilta ja nännien alta painellessa. Nännipihat turvonneet ja näpyt esillä selvemmin. Nyt illasta ilmavaivoja ja paineen tunnetta alavatsalla menkkajuilinnat helpottaneet. Valkkaria lorahtelee ja pitänyt ihan tarkistaa alkoiko vuoto. Lämpö 37,2. Nyt on kierto täysi ja todelliset tädinjännäyspäivät alkaa.
dpo15Eri r-testi aamulla nega/viivanpaikka, kuivuttua haamujen haamu. Tissikivut yltyneet, sivut melkoisen kipeät. Ei varsinaista menkkajuilintaa. Välillä pientä. Lähinnä paineen tunnetta alamasulla, kuin rakko olisi kokoajan täysi. Muniksien kohdilta ja häpyluun alta kuumottelee välillä. Päivällä palelsi. Iltapäivästä hieman väsyä. Suussa maistunut nyt illalla postimerkki-liiman kaltainen maku. Lämpö 37,2 :heart:
dpo16aamulla cb:n digi: "ei raskaana". Päivän mittaan lievää kuumotusta häpyluun alla, polttelua nivusissa, ponnistellessa vissiin sitte niitä repäisykipuja, paineen tunnetta alamasulla ja pissalla ravaamista, rinnat aristaa juostessa/hyppiessä, alkuillasta alkanut taas väsymys vaivata, närästystä. EI TÄTIÄ... outoo.. Lämpö: 37,2 edelleen...
dpo17 pregchekin puikolla nega. Pari tuntia tästä tuhru vuoto ja pari tuntia siitä punaiset hanat auki. Siihen päättyi tämä kierto ja kp1 yk6 alkakoon.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin täällä vihdoin!Tänään ovisplussa eli taitaa alkaa näin:
dpo-1/dpo0menkkajuilimista vatsalla,kovia nippailuja oikealla munasarjassa,Taletukset saatu tehtyä vatsataudista huolimatta :p oletan että ovis oli myös samana päivänä kuin ovis+
dpo0/dpo1Tänään iski sitten virtsaputkentulehdus |O jospa niittä talletuksia sais vielä varulta tehtyä..hellää "menkkamaista" polttelua alavatsassa. (eipä saatu talletettua kuin tuolloin ovisplussa päivänä...)
dpo1-2/2-3luonnollisesti ei mitään.Tuikkimista ja viiltelyä alavatsalla,enimmäkseen pistot oikealla puolen ja tuntuu selänpuolella myös,maatessa polttelee ja aristaa nännejä.
dpo3/4tuikkimista siellä täällä alavatsalla,runsasta valkovuotoa edelleen,oikealle tuikkii eniten,nännit arat,alaselkää jomottaa,rintoja pistelee ja aristaa nyt illalla enemmän,aikainen väsy
dpo4/5vihlontaa alavatsassa joka säteilee alaselkään,nivusiin ja reisiin|O rintoja "pistelee" ja aristaa,aamu kahvi alkanut taas etomaan (myöskin saunaolut eilen jäi todellakin juomatta kun maistui pahalle,HARVINAISTA :D ) pari todella kovaa vihlasua oikealla.tylppää jomotusta alavatsalla ja edelleen enimmäkseen ja terävämpää oikealla.oikealla maatessa tuntu "kesto"pistos varmaan puolminsaa pisti yhteen kohtaan,rinnat arat,valkkaria reilusti.Sama kestopistely jatkunu illan..sama kohta hellänä hiukan siinä välillä
dpo5/6taas samaa "kesto"tuikkaamista (paremmalla nimellä en osaa kuvailla:LOL: ) valkovuotoa reilusti,nälkä koko ajan,aamulla oli kooova väsy ja huono olo,päivän heilunu ku hullu jonku siivousvimman vallassa:SE ON OIRE,EI YHTÄÄN TAPAISTANI :kieh: rinnat arat PÄIVÄT MATELEE! ehkä dpo10 vois tehdä testihulluna ekan testin,oishan se ihana äitienpäivälahja kun näkyy tosiaan osuvan juurikin sille päivää <3 MUTTA en romahda negasta vaan nautin näistä muista jo olemassa olevista "plussatesteistä" :heart:
dpo6/7tuikkimista alavatsalla,rinnat arat myös hieman kainaloista,tuikkii enimmälti oikealle,vatsalla ollessa oikealla tuntuu painetta ja vihlomista.Makea ruoka (tytön synttärit oli tnää) ällöttää mutta himo kaikkeen suolaiseen ja rasvaiseen ruokaan :p
dpo7/8menkkamaista juilintaa ja polttelua...Autolla ajaessa pitkiä matkoja vatsaa poltti hirveeeesti! sen jälkeen kotona jomotti oikeaa puolta
dpo8/9jomottelua(enimmäkseen oikealla) säteilee alaselkään,metallin maku suussa,toinen tissi kainalosta kipeä,rinnat hieman arat,reilua valkovuotoa,menkkatyylisiä vihlaisuja,aika rajuakin "polttelua" vatsalla,oikealla tuntuu kuin ois pallo kun vatsallaan on,paineen tunne vatsalla,nännit erityisesti arat
dpo9/10 testattu nega. Nännit kipeet, kova väsy,huono olo,valkkaria reilusti,todella kovaa jomotusta,enimmäkseen oikealla joka tuntuu pistävän läpi alaselkään.. Nivusia vihloo
dpo10/11 verisuonet pinnassa,pissittää koko ajan,nälkä koko ajan,omasta mielestä nännipihat tummunu,reilua valkkaria,oikealta vihloo nivusta.Tänään testattu pregcheckillä haaaamujen haamu tai mielikuvitusta.... Ilmavaivoja..
Dpo11/12 rinnat edelleen arat,valkkaria,väsy koko ajan,nälkä kokoajan,ruuan jälkeen nukahdin oitis sohvalle,pissattaa koko ajan,nukahdin jo noin klo20..
dpo12/13Nännejä aristaa + muut samat kun edellä,uutena tänään repäisy kipu oikealla noustessa,aivastaessa,yskiessä.pirtee jo aamusta,auton kyydissä tulee huono olo
dpo13/14rinnat arat,pientä tuikkailua oikealla,nälkänälkänälkä!kovaa mielialan vaihtelua.silti semmonen olo ettei tainnu tärpätä..rintoja polttelee maatessa
dpo14/15viiltää koko ajan nyt aamun aikana oikealle,rinnat arat,hermoromahdus :D huomenna testata apteekin testi jos ei menkat ala..sammahdin väkisin päiväunille sohvalle,yhdessä vaiheessa aamupäivällä olin näkevinäni noin parin millin kokosen veriläiskän pyyhkiessä mutta sen jälkeen ei mitään,ei ole menkkajomotustakaan,oikealla vain tuikkimista sillon tällöin,nyt iltasella nukkumatti on taas etuajassa... jotenki tunnehekkä ollu koko päivän:eli tunteet vaihtelee liikutuksesta äärimmäiseen hermostumiseen
dpo15/16pläää,testattu nega/viivanpaikka pregcheckillä :( oikealle tuikkii,aamu kahvi alkanu tökkiin,rinnat arat,paine alavatsalla:eek:isko siis menkat alkamassa (voi johtua kyllä todella huonosta sängystä kun selkä jumissa myös ja vihloo oikealle nivuseen,joka aamuista..)olin niin varma tärpistä vielä eilen kaikkien oireitten takia..ei vuotoa,rinnat tooodella arat,väsy,nippailua siellä täällä
dpo16/17nippailua,väsy,huimaus,rinnat arat,vaihteleva mieliala,runsasta valkovuotoa. ei ollut tänään testiä:eek:isin niiiiin halunnu testata..toisaalta olo on varma että raskaana mutta toisalta ei..mutta vuotoa ei ole ollut minkäänlaista :)
dpo17/18huono olo,verisuonet tummana pinnassa,hengästyttää pikkunenki aherrus,reilu valkovuoto,rinnat arat myös kainaloista,jospa sitä tänään kävis ostaan sen testin....viiltelyä oikealla taas,koko ajan nälkä,silmän aluset mustat..
dpo18/19laitetaan nyt jo nämä dpo:t vaikka klo 00:22....pistää/viiltää taas oikeelle aika kovastikki ja kauan yhteen putkeen,taas tasan tarkalleen siihen yhteen kohtaan mihin aina..rinnat tulessa jos vähänki makoilee "niitten päällä" eli vatsallaan :D pistoa taaas oikealla ja sama kohta,jotakin joltakin palstalta lainaten:muistutan todellakin huonoa karttaa! (verisuonien takia :D ) aamulla ei ois jaksanu nousta ja muutenki vetämätön olo koko päivän, hengästyttää...
dpo19/20eilen testattu haamujen haamu,tänään näkyvämpi silti tosi haalee haamu :O pää sekasin miks näillä dpo:illa vasta alkaa näkymään jotain??(testi pregcheck,joka mulla ei oo ikinä antanu ees viivanpaikkaa turhaan eli luotan tän testin laatuun) kyllä mielestäni sain ovis+ kiinni :confused: no vuoto ei ole alkanu eli siis menkat kiertopäivien mukaan myöhässä noin 5pvää. Oireita on samat ja taas pistää ja viiltää kovasti tonne oikeelle edelleen samaan yhteen paikkaan.Rinnat turvonnut,myös muuta turvotusta esim alavatsassa,varpaissa (tuntuu kun yrittää kipristää :D ) nilkoissa ja sormissa. itkuherkkyyttä..piti sitä kohdun napukkaaki mennä sörkkiin ja ylhäällä ja kiinni eli kova... yleensä alhaalla ja niinkuin kuvaillaan "huulten" tuntunen
dpo20/21tänään tullut "valkovuoto punertavana" eli oisko tulossa kunnon vuoto :'( aamulla alko ja nyt iltaan mennessä ei vieläkään mitään muuta. tein suutuksissani viimesen testin pois "ajelemasta" noin puolen tunnin pidättelyn jälkeen ja siihen tuli hivenen tummempi haamu kuin eilen. itsekidutusta... kai se täti tulee viimestään huomenna ja vie tänki haamun pois :mad: oireet on samat plus kaikki nestemäinen tuntuu tulevan läpi,eli pissalla saa ravata
dpo21/22 ja kp1Vuoto alkoi,turha enää testailla haamun tummumista :'( vitutuksen kera uuteen kiertoon!!!!
teen nyt ketjustani taas sekavan tuon oviksen varmaan oltua samana päivänä plussan kanssa..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos hyvästä pinosta.

Laitan itsekin tänne omia tuntemuksia.
Nyt on kp 14/30 yk 2 ja dpo 0.

Dpo -1 kp 13/30: Alavatsaa, alaselkää, kylkiä koskee, kipu heijastuu reisiin. Navan seutua välillä juilii. Vähäistä valkovuotoa. Oletan ov olevan nyt. En käytä testejä. Talletuksia tehty. Piti ottaa hiljasella tahdilla, kun vagina oli vähän kipeä.
Dpo 0 kp 14/30: Alavatsaa vihloo välillä. Navan seudulla nippailuja. Kevyt olo. Talletuksia tehty.
Dpo 1 kp 15/30: Navan seudulla nippailuja. Ihan kuin kohtua puristettaisiin kuin pesusientä, hellästi. Seesteinen olotila. Vähäistä valkovuotoa.
Dpo 2 kp 16/30: Rintoja alkoi aamulla särkemään. Vessassa ravattava useasti, johtuu kylläkin siitä että juon paljon vettä, kun janottaa. Viluttaa, flunssainen olo. Mie olen kyllä aika vilukissa, joten en tiedä lasketaanko tämä oireeksi.
Dpo 3 kp 17/30: Rintoja särkee edelleen. Viluinen ja tukkoinen olo. Väsyttää. Välillä pientä etovaa oloa. Vagina hellänä. Kohtua välillä nippailee ja välillä vihloo. Janottaa ja vessassa ravattava useasti.
Dpo4 kp 18/30 Aamulla herätessä koko vatsanseutu kipeä ja kosketusherkkä. Rinnat edelleen kipeät. Vatsan nippailut, vihlonnat jatkuu. Aamulenkillä tuntui kuin joku olis iskenyt puukon alaselkään. En meinannu päästä kävelemään kotiin. Etova olo lisääntyy. Jano ja vessassa ravaaminen jatkuu. Lämmin maito öklöttää (kahvissa). Viluisuus jatkuu.
Dpo 5 kp 19/30 Rinnat edelleen kipeät, nännipihat suurentuneet ja rinnat kasvaneet (isännän huomio). Vatsa edelleen kosketusherkkä. Navan yläpuolella oikealla ajoittaista vihlontaa, vasenta puolta taas tökitään sukkapuikolla. Pahoinvointia. Makeaa ei tee enää hirveesti mieli, mutta rasvaista ja suolaista kylläkin. Ajoittaista päänsärkyä ja huimausta. Vagina hellänä, rakastellaan hellästi ja hitaalla tahdilla. Itkuherkkyyttä, olen muutenkin herkkä, mutta nyt erityisen herkkä. Ärtyisyyttä. Jano ja vessassa ravaaminen jatkuu. Limaista- ja valkovuotoa. Flunssainen ja väsynyt olo.
Dpo 6 - 8 kp 20 - 22/30 Rintoja särkee. Navan seudulla vihlomista. Vessassa ravaaminen vähentynyt.
Dpo 9 kp 23/30 Väsymys, pahoinvointia. Seksi sattuu. Rinnat kipeänä.
Dpo 10 kp 24/30 Väsyttää. Etova olo. Navan seudulla pistelyä. Pissahätä lisääntynyt. Lämmin maito öklöttää. Rintoja särkee.
Dpo 11 kp 25/30 Koko vatsa jännityksessä. Rintoja särkee.
Dpo 12 kp 26/30 Pahoinvointia. Rintoja särkee. Jano ja vessassa ravaamista.
Dpo 13 kp 27/30 Pahoinvointia. Rintoja särkee. Viluttaa. Jano ja vessassa ravaamista. Lämmin maito öklöttää.
Dpo 14 kp 28/30 Pahoinvointia. Rintoja särkee. Viluttaa. Jano ja vessassa ravaamista. Lämmin maito öklöttää.
Positiivinen raskaustesti.
 
Viimeksi muokattu:
YK 2, KKM 3/12.
Kierto yleensä 32päivää.

KP 1-7/32 vuotoja vuotoja...
KP 8-11/32 ei erikoista.
KP 12/32 Oviksen tikuttaminen aloitettu illalla (ensimmäistä kertaa) + pupuilua
KP 13-15/32 Oviksen tikuttelua 3 kertaa päivässä... Aijaa.com - 10156970 Pupuilua KP 14/32
KP 16/32 & DPO -1!!! Ovisplussa aamulla klo 5.40 liuskatestillä + Clearbluen digitaalisella hymy. Aijaa.com - 10156971. Vatsan nippailua hieman päivän aikana. Pupuilua päivällä! Aamulla limat bongattu, kirkasta venyvää. Illalla lima muuttunut oikein paksuksi valkoiseksi ja venyväksi. Lämmöt normaalit.
KP 17/32 & DPO 0!!! Viimeyönä sitten ilmaantui vatsakipua tarkemmin vasemman muniksen kohdalla (oviskipua oletettavasti), heräsin useampaankin otteeseen yöllä, kyljenkääntö/äkkinäinen liikahtaminen sängyssä kävi tosi kipeää. Aamullakin herätessä oli vielä kipuja, loppuivat joskus 8 maissa... Pupuilua myös aamulla! Limailua ei kauheasti nyt, muuten kyllä tosissaan kostea olo alakerrassa. Lämmöt normaalit. Vatsa vähän sekaisin ja löysällä illalla.
KP 18/32 & DPO 1 Nippailua aamulla vatsalla. Lämmöt normaalit. Pupuiltu on aamullakin. Epäilen että aavistus tissikipua on, mutta luultavasti luuloa vaan :D Aamullakin vatsa tuntuu olevan tavallista löysemmällä. Illalla varsinainen pirttihirmu.
KP 19/32 & DPO 2 Aikalailla normaali olotila. Ilmavaiva jotenkin tuntuu lisääntyneen. Välillä aavistuksen jomottelee vatsaa. Ovistestiin aamulla jo selkeästi haalistunut viiva, eilen oli vielä vahvempi, testiviiva kuitenkin jo haaleampi aavistuksen kuin kontrolli. Jotenkin aivan luovuttanut olo & aivan varma siitä ettei tärppi ole käynyt tässä kierrossa. :(
KP 20/32 & DPO 3 Ei oireita.
KP 21/32 & DPO 4 Ei oireita. Itkuherkkyyttä (johtunee, kun mietin KKM, tapahtui 3/12)
KP 22/32 & DPO 5 Puolen päivän maissa vasemmalla puolella alavatsassa nippailua (samalla puolella kipuja oviksen aikaan). Nippailu jatkunut kokopäivän iltaan saakka :) Toivottavasti se ois sitä mitä toivoisin!!
KP 23/32 & DPO 6 Ihmeellisiä unia pariyötä tullut nähtyä (viimeeksi raskaudessa sama juttu). Jotenkin tuntuu, että väsymys aavistuksen verran lisääntynyt, tavallisesti ei tuota hankaluuksia nousta ylös. Tissiarkuutta nyt ilmennyt, varsinkin vasemmalla puolella. Valkovuoto on selkeästi lisääntynyt.
KP 24/32 & DPO 7 Ei mitään lisättää edelliseen DPO 6.
KP 25/32 & DPO 8 Tein muka raskaustestin ja sain siihen ihan haalean haalean haamujen haamun, erottaa toki juuri ja juuri paljain silmin... Mutta edelleen en usko tärpin käyneen... :( Tissikipu kadonnut.
KP 26/32 & DPO 9 Ei mitään lisättävää edellisiin.
KP 27/32 & DPO 10 Valkovuotoa runsaasti.
KP 28/32 & DPO 11 Aamulla David-testiin viivanpaikkaa? Tuli testiajalla näkyviin silmin erottava viivankaltainen, väriä ei vielä kylläkään pistä silmiin. Menkkoja odotellessa....
KP 29/32 & DPO 12. Aijaa.com - haamua? Haamua???
KP 30/32 & DPO 13? Haamuilua? Aijaa.com - Haamua molemmissa? Vatsan nippailua ja selkäkipua.
KP 31/32 & DPO 14? Apteekin omaan haamu, ainakin niin olin näkevinäni. Aavitsuksen selkeämpi kuin eilen. Vatsaa nippaillut. Selkäsärkyä.

KP 32/32 MUUTTUU sitten KP 1/32 JA Näääin uuteen kiertoon mennään... :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä