¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Kivat tyttökuulumiset ultrassa Latte!

Tervetuloa joukkoon melluli :wave:

influenssarokotuksesta uudessa vauva-lehdessä oli että
sen vois ottaa raskausaikana ja että se sitten myös vauvaa suojaa.
Että tämmönen tieto.

Meillä typyllä katos se nuha sen enempiä vaivaamatta! Toistaseksi..
Meillä olis nyt edessä tutista luopuminen, ei kellään vinkkejä
kuinka kävis parhaiten? Tyttö siis jo 2v3kk ja edelleen syö tuttia
päivä- ja yöunilla. :ashamed: Muttakun se nukahtaa niin helpolla
sen kanssa.. :snotty: Sen oon kyllä päättänyt et jos tulokkas
vierotetaan tutista hyvissä ajoin.
Joku kyseli tuota omaan huoneeeseen ja sänkyyn siirtoa,
meillä tyttö nukkunut omassa huoneessa 3kk iästä
lähtien ja nyt n.kk verran jatkettavassa. Ja tosi hyvin
on mennyt, kunhan siihen ekaks tottui.

Ihanaa iskänpäivää kaikille!

iitkka ja helmi 25+1
 
Heipsan pitkästä aikaa!

Uusille tervetuloa mukaan!

Ootte niin ahkeraan kirjotellu, että vaikka just luin tekstinne niin enhän mä enää muista mitä kaikkea piti kommentoida! Hienoja ultrakuulumisia oli ainakin muutamalla, onnea niistä!

Onkos joku jo perustanu meille pikkukakkosen jo saaneille ketjua tuonne vauva-puolelle? Ja jos ei, niin olisko joku osaava halukas sen tekemään? Ite oon aika tumpula näissä tietokone ommissa joten listojen päivityksen jne vois olla mulle liian suuri haaste...

Meillä mies läks just töihin ekaa kertaa oon siis ksin näiden kahden kanssa, vähän jännittää miten ilta ja alkuyö menee, kun mies siis kotiutuu iltavuoroista aina vasta klo 01.00. Nyt ovat molemmat päiväunilla, itekin ois ollu fiksua mennä mut jotenki ei nyt osaa rauhottua.

Ihan hyvin on muuten menny, ainoo, että tytteli tykkää valvoskella yöllä aikas paljon ja sitte aamu seiskalta nukahtaa ku esikoinen herää. Viime yönäkin klo 02-06 ei montaa silmällistä saanu nukuttua. Tankkaa maitoa ja sitte on jonkin sortin masuvaivoja. Ostin Cuplaton-tippoja ja ehkä niistä on vähän ollukin apua, yö itku ei ollu sellasta kipu itkua musta vaan enemmänkin sellasta ajoittaista kitinää.

Mun äiti lupas tulla iltapäivästä hakeen esikoista vähä ulkoileen, helpottaa kovasti kun ite en vielä oikein jaksais pitkälle edes kävellä. Jotenki on ollu toipuminen paljon hitaampaa kun esikoisen saannin jälkeen, johtuneeko sitte osaltaan siitä myrkytyksestä, tiedä häntä.

Ristiäiset oli tarkotus pitää mahd pian mut joulukuun loppuun nyt menee väkisinkin ellei Tammikuun alkuunkin ku joka viikonloppu on jollain jotain. Jos ei miehellä oo töitä ni sit on anoppi Madeiralla tai tulevat kummit pitävät oman poikansa synttärit yhtenä joulukuun sunnuntaina jne jne. 28.12 olis nyt niinku toiveissa ne pitää jos saadaan pappi ja kirkko siihen.

Mites muiden isänpäivä sujui, onko jo perinteitä ehtiny muodostua sen viettoon? Meillä poika antoi lahjakassin aamulla iskälle, olin ostanu kaikilta kolmelta pienen lahjan ja paketoinkin kaikki erikseen, mies totesikin että ihan ku joulu olis ku niin monta pakettia sai availla :LOL: Molempien isiä olais käyty moikkaamassa mutta kun mies läks töihin niin ei päästy tänä vuonna sille "kierrokselle".

Nyt taidan hetkeks pötkähtää sohvalle jospa nuo lapsoset vielä hetken nukkuisivat.

Jonskis ja "Iitu" 1vko 4pvää
 
ultrassa käyty ja kaikki oli mainiosti! masussa elelee todella villi yksilö :D oli lääkärillä tekemistä.
meidän oma veikkaus osui oikeaan eli tyttöä lääkäri lupaili. sen voi päivittää etusivun listaan. toivottavasti pysyy loppuun asti tyttönä niin tasoittuu meidän perheen sukupuolet =)
vaavilla oli painoa huimat 340g. voi mikä rääpäle vaikka puolivälissä jo ollaan.

 
Isanpaiva- iltaa!

Kiva paiva meillakin ollut, vaikka suomalaista isanpaivaa ei juuri vietetakaan... Aamiaisen tein vuoteeseen (sita tapahtuu tosi harvoin muuten) ja syotiin hyvin. Muuten vietettiin paiva yhdessa. Lahjoja ei osteta, paitsi sitten enkkuisanpaivana.

Ma en tossa tuttiasiassa osaa auttaa Iitukka, kun me jatettiin se pois jo ennen vuoden ikaa... Esikolla oli silloin nuhakuume korvatulehduksella ja nena ihan tukossa... ei sitten halunnut tuttia, kai se haittas hengitysta ja se tutti katos sitten.... ei sita koskaan saanut takaisin, eika juuri itkenytkaan sen peraan. Jotain 'hyotya' siis esikon korvakierteestakin. =) Toivottavasti teillakin menee vaivatta! =)

Oliko hyvat torkut Jonskis? :D Toivottavasti teilla sujuu illat ja yot hyvin, vaikka mies onkin toissa ja vauvakin nukkuisi!

Kivoja ultrakuulumisia Hani! :heart: Teillekin tyttoa lupailtiin... =)

Nyt taidan menna auttelemaan miesta esikon iltapuuhissa ja sadun lukuun!

Huomiseen! :wave:

Latte 21 vkoa!!
 
Isanpaiva- iltaa!

Kiva paiva meillakin ollut, vaikka suomalaista isanpaivaa ei juuri vietetakaan... Aamiaisen tein vuoteeseen (sita tapahtuu tosi harvoin muuten) ja syotiin hyvin. Muuten vietettiin paiva yhdessa. Lahjoja ei osteta, paitsi sitten enkkuisanpaivana.

Ma en tossa tuttiasiassa osaa auttaa Iitukka, kun me jatettiin se pois jo ennen vuoden ikaa... Esikolla oli silloin nuhakuume korvatulehduksella ja nena ihan tukossa... ei sitten halunnut tuttia, kai se haittas hengitysta ja se tutti katos sitten.... ei sita koskaan saanut takaisin, eika juuri itkenytkaan sen peraan. Jotain 'hyotya' siis esikon korvakierteestakin. =) Toivottavasti teillakin menee vaivatta! =)

Oliko hyvat torkut Jonskis? :D Toivottavasti teilla sujuu illat ja yot hyvin, vaikka mies onkin toissa ja vauvakin nukkuisi!

Kivoja ultrakuulumisia Hani! :heart: Teillekin tyttoa lupailtiin... =)

Nyt taidan menna auttelemaan miesta esikon iltapuuhissa ja sadun lukuun!

Huomiseen! :wave:

Latte 21 vkoa!!
 
Maanantaita kaikille!

Iitukka, kiitos rokotustiedosta! Ja tutista vieroittamisesta tuon ikäisellä; jos hermot kestää itkua, niin viekää tutit vaikka "oravavauvoille" metsään tms., tai leikkaat niistä imuosan ja annat pienen todeta että tutit on nyt rikki. Saattaa kaksi-kolme päivää itkeä asiaa nukkumaan mennessä, mutta siihen auttaa vaikka se jos hän saa valita uuden unilelun kaupasta kun on jo iso lapsi jne...

Jonskis, meillä isänpäivää vietetään antamalla lahjat sänkyyn, sitten laitetaan aamupala poitsun kanssa yhdessä iskälle ja iltapäivällä käydään mummolassa katsomassa pappaa vielä.
Tsemppiä masuvaivojen kanssa, ootko katsonut oman ruokavalion läpi ettei maitoon tule pientä vatsaa ärsyttäviä aineita kuten sipuli, ruisleipä jne?

(.) väsyttää ihan kauheesti iltaisin, lauantainakin menin nukkumaan jo 19.30! Ruoka maistuu taas, tilattiin pitsat lauantaina ja hyvää oli. Kahvi ja tee ei sovi mulle, närästää heti. Hormonaalinen olo välillä, meinaa tulla tippa linssiin ihan hassuista asioista.



 
jestas mikä määrä viestejä:D meil meni koko viikonloppu synttäreitä järkätessä ja viettäessä :eek: vois sanoo et hiukan oon poikki..:) no onneks ovat nyt ohi. Herkkujakin jäi vaikka millä mitalla, voisin täältä pistää tulemaan jos jollekkin kelpaa ;) ;)
Pakko laittaa kuvat kakuista teillekin, kerrankin onnistuin, kai.. :saint: Toinen esittää Tau-nallea ja toinen on siis Niiskuneiti:) sankarikin näkyy kuvassa:)


Täällä kärvistellään vielä viimeset viikot, mieskin on nyt viimosta viikkoa koulutuksessa, ens perjantaina loppuu kurssi ja miula on sillon tasan 38+0, joten josko ois hyvä päivä lähteä:)

Hauskaa maanantaita teille, koitan jatkossa käydä useemmin moikkailemassa etten ihan tippuisi kärryiltä :D
 
Heips kaikille!

Meillä isänpäivää vietettiin enterorokossa, suu- ja sorkkataudiksikin kutsutussa taudissa. Tarhasta saatiin ja ai että kun se onkin ikävä. Siinä nousee kuume, tulee flunssann oireita ja kipeitä näppyjä suuhun ja raajoihin ja suun ympärille. Poika valvoo itkien yöt kun suuhun sattuu, ei syö eikä juo ja on vaan tosi kipeä ja kuumeinen. Iskä sai isänpäivänä isien iloja oikein kunnolla, valvoi ensin puoli yötä pojan kanssa (minä toisen puolen) ja sitten tappeli teini-ikäistensä kanssa päivällä koulutöiden hoitamisesta väsyksissään. Normaalisti isä olisi saanut kahvit ja kortit ja lahjat sänkyyn ja herkkupäivällisen, mutta nyt ei jaksettu mitään. Ruuaksikin oli eilisiä tähteitä, en vaan ehtinyt laittaa pojan roikkuessa huutaen minussa kiinni. Onneksi teinit tajusivat lopulta, ettei väsynyttä iskää kantsi isänpäivänä ärsyttää, ja tosi ihanasti loppupäivän viihdyttivät sairasta poikaa ja antoivat isän nukkua pitkät päiväunet...

Nyt mulla särkee päätä ja on flussainen olo. Enterorokon ensioireet. Toivottavasti se ei ole sikiölle vaarallinen.

Naru rv25
 
Moi! Sellaisela asialla tässä olen, että ottaisiko joku tän mun päivityshomman? Ei oo vaikeeta :D Kun en itse kohta täällä odotuspuolella pyöri, kunhan saadaan meidän marraskuun pino jakautumaan niin olen sit tuolla vauvapuolella...

Ehdokkaita???
 
Kiitoksia onnitteluista!

Oon ihan yhtä hysteerinen ja soittelen neuvolaan miltei joka nippaisusta - ihan kuten esikoista odottaessanikin! Hehehheh... No mut toivottavasti kaikki menee hyvin ja kakkonen pysyy kyydissä...

Halfcafnonfatlatte ja Blondie juu tuo esikoinen on suhtkoht helppo tapaus. Onneks. Ei turhia kiukkua. Esikoisraskauskin meni ilman ongelmia. Eli oon päässy aika helpolla..! Ainakin vielä :LOL:
 
Huomenta!

Onko kukaan muu kyllastynyt tahan jatkuvaan sateeseen?!!! Mulla ei riita kuivia vaatteita joka ulkonakayntiin... |O Ma linnoittaudun kohta sisalle ja tulen ulos vasta ens kuussa!

Meilla on myos vietetty esikon synttareita ja olipa hulinaa!!! Lapsilla oli kylla kivaa, joten oli ihan sen arvoista, mutta mihin naa vuodet vierii? Vaikka en kylla edes muista aikaa, jollon mulla ei hanta ollut! Ihania kakkuja olet leiponut Mamina! Mita sulla oli taytteena? Ja ihanan sulonen synttarisankari! :heart:

Onko tuo Enterorokko jotenkin yleistynyt, kun sita tuntuu olevan vahan jokaisella nykyaan? En muista, etta esikon vauva- aikaan olis kellaan ollut! Toivottavasti paranette kaikki pian Naru! :hug:

Makin meen nukkumaan samoihin aikoihin esikon kanssa Blondie, tosin kayn myos vessassa kerran tai kaksi yossa ja toisella reissulla myos syon... Selvasti taa yosyonti on mun riippakivi tassa raskaudessa, en enaa jaksa siita stressata. Mies tosin vinkuu, kun en jaksa yhtaan pysya hereilla iltaisin... en tiia mika tahan auttais. :/

Mina voin alkaa paivitella, jos ei kukaan muu halua? En tosin ole mikaan nero naissa jutuissa... |O

Nyt aamiaiselle. Yritan syoda kuituja ja juoda paljon, vanhat ystavat -pukamat- vaivaa... :ashamed: Onko jollain keinoja paasta eroon?

Latte yli 21 viikkoa!

:wave:
 
Mamina, upeita kakkuja!

Melluli, relaa ja nauti odotuksesta. Imetätkö vielä? Jos imetys aiheuttaa suppareita niin sitten sen lopettamista kantsii harkita (Imetystukilista.net). Jos esikoisraskauskin oli helppo saatat päästä helpolla nytkin.

(.) lahopäisyys alkoi; unohdin aamulla jakun kotiin! Paitiksen muistin sentään laittaa...no, käyn ruokiksella Jumbosta ostamassa jonkun neuletakin, täällä on meinaan aika kylmä. Närästys jatkuu, Rennietä menee runsain määrin. Vieläkin syön pieniä eriä kerrallaan, jos syö liikaa tulee oksu olo. Eilen oli energisempi ilta, sain pestyä ja viikattua pari koneellista pyykkiä. Mies on loppuviikon työmatkalla, mutta isovanhemmat tulevat auttamaan arjen pyörityksessä. Kiinnikekivut vaivaavat etenkin iltaisin, helpottavat kun huilaa kyljellään.

 
Latte minäkin vähän googletin sitä enterorokkoa, kun ei ollut tuttu tauti ennestään. Netin ihmeellisen maailman mukaan se tulee 6-7 vuoden sykleissä epidemian kaltaisena, eli on välillä yleisempää kuin muulloin. Ja siksikin ehkä se tuntuu yleistyneen, että siitä tiedetään nykyään enemmän ja siksi myös ehkä diagnosoidaan herkemmin. Sehän ei ole mikään vaarallinen tauti, ja usein se on aika lievä. Meillä pojalla tosin on kaikkea muuta kuin lievä, ihan tosi kipeä on rassu, täynnä rokkonäppylöitä, kutiseva ja kuumeinen ja kaikkein ikävimpiä on ne suussa olevat rakot. Kolme yötä valvoi, viime yön jo nukkui suht hyvin eli ei visiiin kutita enää niin kovin. Kuumettakaan ei enää tänään viidentenä tautipäivänä ole.

Meillä perheen aikuisilla (kop kop koputan puuta etten vaan iloitse liian aikaisin) tauti jäi tosi lieväksi, niin lieväksi ettei sitä olisi varmaan edes huomannut jos ei olisi osannut odottaa - mulla oli eilen tosi kipeä pää ja lievät flunssan oireet, ja yöllä valvoin kun käsiä kutitti niin pirusti, mutta nyt ei ole enää mitään oireita. Ja pojan isällä vähän sama juttu.

Mullakin on "hormonaalinen" olo... :LOL: Se on tosin jotenkin jäänyt päälle esikoisen odotusajoista, ei ole vaan tämän raskauden hormoonien syytä. Itkettää helposti. Joskus aikaisemmin olin kyllä aika herkkä silloinkin, mutta en nyt sentään tällä tavalla. Kyyneliätuovia kestoaiheita ovat sota (se on niin kamalaa ja satuttaa niin monia sukupolvia niin syvästi) ja se, jos lapsille sattuu jotain pahaa, kelle tahansa lapselle. Eihän siinä muuten mitään, mutta olen uutistoimituksessa töissä, ja joka päivä kohtaan sotaa ja lapsille tapahtuvia kauheuksia, hirveämpinä kuvina ja sanoina kuin ikinä julkisuuteen päästetään. Ennen esikoista olin jotenkin ihan turtunut sille kaikelle, mutta nykyään teen usein töitä tippa linssissä ja pakenen vessaan pillittämään toisten kokemia kauhuja. Mutta ei se ole niin paha juttu, osaan minä sitten toisaalta etäännyttääkin itseni niistä jutuista tarvittaessa.'

Närästykseen suosittelen magnesiamaitoa! Se auttaa myös ummetukseen, joka on yleinen vaiva raskausaikana, ja ilmavaivoihin. Ja toimii.

Naru
 
Moi!
Tänne ei mitään erikoista kuulu,joten olen ollut hissukseen =)
Tänään pitäisi jaksaa töihin mennä,soitettiin muutamaksi päiväksi tuuraamaan.
To olisi vihdoin se np-ultra,sitä odotellessa :heart:
Päivityksestä vielä,voin ottaa sen homman vastaan,jos ei kukaan muu halua? :whistle:
Mä käyn kuitenkin päivittäin koneella,kun kotiäitinä pääasiassa olen =)

bad virgin ja hippu 11+1
 
AAM
:wave: hellou siskoset...

kuin myös tännekään mtn erikoisia.. :D vihloo ja nipistelee nivuksista kun pikkuhenkilö jyystaa itselleen tilaa sisältäni, AU !!

isänpäivät meni juustokakkua väsäillessä ja kotona ollessa pojan kanssa joka kärsi lievästä löysästä vatsasta vaarin hoitoreissun jälkeen :kieh: *niin siis käytiin siellä Flamingossa (ilman hoitopakettia :( mun lunssan takia) ja poikahan oli mun fatsilla hoidossa sillä aikaa*

pölvästi-isäni oli mennyt syöttämän pojalle iltapalaksi n. 20 kpl :tta prinssinakkeja "kun ne näyttivät maistuvan hänelle" joo järki oli taas vaarilla unohtunut jonnekin.. :| olisi tietysti pitänyt pitää vuorisaarna nitriiteistä ja niiden vahingollisuudesta noi pienen elimistölle suurina määrinä mutta käynyt mikä käynyt niin ohimennen mainitsin että ensi kerralla jos rajoittaa vaan muutamaan nakkiin KIITOS :D ettei tartti niitä liimakakkavaippoja kovin montaa päivää vaihtaa putkeen :x

Mamina olipas ihanat kakkut :p ihan nälkä tuli uudestaan vaikka just söin... :xmas:

melluli :wave:

Luminka kiitoksia päivityksistä :hug: ja kirjoittele kuulumisia välillä tänne jos vaan muistat beebehoidolta :)

Pääd virkki jos vaan jaksat päivittäjän viran kantaa harteilla :D niin pliis wii dount maind :) tänks :hug:


AM & hippunen 18+1 :eek: iik melkein puoliväli..
 
Ooll rait, siis kuka jaksaa tätä vesisadetta, mää vaan kysyn????????
Mein pikkumies tympiinty kattelee tota ikkunasta, vetäs kumpparit jalkaan, isänsä lippahatun ja lähti kalsareissaan ulos,ou jee :saint:
On sitten näköjään oppinut avaamaan ulko-oven kun meillä ei se koskaan päivällä ole lukossa, kandeiskohan muuttaa tyyliä?
No, jäppinen vissiin ajatteli että kun ette kerran vie mua ulos niin lähden tästä itekseni tökkimään. :LOL: eipä voinu muuta kun nauraa, naapurin rouvakin laitto viestin ett oliko poika kauaskin menossa kun oli noin kevyt vaatetus?

Meillä alkaa sitt hemmetinmoinen arki kun mies lähtee illalla töihin ja nyt oli pomo sanonut ett sitt tää reissu kestää 2 viikkoa :headwall: eli ollaan sitt ihan kunnolla "yksinhuoltajia" kun aikasemmin jo ne viikonkin keikat tuntui kamalilta.
Pitäs jaksaa ajatella ett sit ko hän kotia tulee niin saa olla 2 vkoa kotona vastaavasti.
Harmittaa vaan kun ens viikon pe:na on se rakenneultra ja jos ei sinne ehdi :'(
Eihän sille tietty mitään voi...

Mä muuten tilasin Hobbarista sellaisen taskujoulukalenterin ja ajattelin kyllä sen poitsulle laittaa vaikka ikää on vasta toi 1v9kk.Voihan sinne taskuihin laittaa pipareita tms vähän hyödyllisempää...ootteko muut laittaneet miten pienille kalenteria?

Sitt äidin kauheaan mietintään....olis tarkoitus jättää poika pe iltana mummolaan yöksi kun lähden la aamuna aikaisin kaverin kanssa kirpparia pitämään.Ollaan yhden kerran oltu erossa toisistamme ja silloinkin täti oli täällä kotona poikaa hoitamassa.
Mun ätii sanoi että he kyllä pärjäävät ja ovat kyllä niin lyhyen matkan päässä (8km) että jos oikein vetää tiukille nukkumaan meno illalla niin ukki tuo kotiin.
Musta tuntuu ihan hirveelle ajatus ett mä olen kotona YKSIN, taidan olla ihan pölhö.
Kai tollasen pitäs jo kokeilla sitä yöpymistä muuallakin ja mummo ja ukki ovat kumminkin niin kauheen tuttuja kun muuten siis päivän pärjää siellä tosi hienosti, miksei siis yötäkin :ashamed:

TAidan olla kanaemo.....

Meidän pitäs sitt ens vkolla aloittaa se omaan huoneeseen ja jatkettavaan sänkyyn opetteleminen, hohhoh saas nähdä kuinka käy.
Onko vinkkejä???
Entäs kuinka monella tän ikäsellä muuten on vielä tutti?
Meillä on kun mennään nukkumaan ja sain siitäkin jo kommentin että pitäs alkaa luopua...

Nyt apus äkkiä kahvin keittoon kun kello on jo "kahvitauon" kohdalla.(kotiäideillä on omat kellotaulutkin =) )

Lis69 18+4
 
Tänään oli esikoisen 1v 3kk neuvola :)

Mitat (sulkeissa edelliset):

Pituus 85.5cm (82cm)
Paino 11480g (10620g)
Py 49.3cm (48.5cm)

Teksti: "Kävelee ilman tukea ja sanoja puhuu + omaa kieltä ja ymmärtää puheesta. Nukkuu hyvin yöt. Ei ruokarajoituksia. Touhukas poika."

MPR-rokotuksesta oli puhetta ja sano, jotta voi ottaa vaikka 2- tai 3-vuotiaana. Ei oo nyt 1½-vuotiaana mikään pakko ottaa. Kuulema aika moni tekee niin, et siirtää ottamisaikaa. Sano, jotta tää on niitä rokotteita, joka voijaan ottaa vielä aikuisenakin.

Oma kommentti: Harvinaisen hyvin meni tää reissu. Satoi joo, mut ei menoa haitannu. Yltäpäältä hiessä saavuin paikalle. Poika toohotti sen minkä ehti ja kaikki paikat piti kahtoo läpi. Viimeks ei vielä ollu jaloillaan ni sen kyllä nyt sit huomas. Pituudenki muuten arvioin aika hyvin.

Seuraava aika 1½-vuotiaana ja se varataan ite. On siis lääkärineuvola.

---------

Täytyy sanoa, et nyt alkaa tuo sylissä pitäminen olla jo aika rankkaa. Viikkoja tänään tasan 19 ja tuolla eläjällä joku sylivaihe menossa. Miula ku tää lantio taas pysyy mukana kaikessa. Kipeetä tekee :/

Meillä tutti on satunnaisesti käytössä (väsyneenä ja kiukkusena kaipaa + nukkumaan mennessä, muutoin ilman).

Myö meinattiin jatkettavaan ens vuojen puolella siirtää. Pitää ensin saaha nyt uus pesukone ja hoitotaso sen päälle ja sit muutenki se hoitopiste tehtyä et voi siirtää lastenhuoneesta tavaraa sinne ja sit.... huuuuuh! Mitähän kaikkea! :D

No joo.. Elossa edelleen ollaan. Perjantaina ois seuraava neuvola odotuksen osalta ja 20.11. rakenneultra :)
 
Tervehdys taas tännekin!

Kyllä tympii tää sää. Tahtoo LUNTA eikä mitään loskaa. Ei oikein huvita poikaakaan käyttää ulkona. Täällä on ollu hermot koetuksella kun poika kiukutellu muutaman päivän ja eikä häntä saa mitenkään aisoihin. Toivottavasti tuo menis nyt ohi ja pian.

Lapsivesipunktiosta ei sitten saatu mitään selkoa eli ne oli sielä oulussa jotenki sössiny. 5.päivä kävin sitten uudestaan oulussa mutta tällä kertaa ne vaan ultras ja katto virtaukset. Kaikki kuitenkin näytti olevan onneksi kunnossa. =) Ja vaavin sen hetkinen painoarvio oli 465g =) (rv22+2) Huomena pitää käydä LKS:ssä seurantaultrassa ja ehkä myös ens viikollaki.

Huonoja uutisia sain kuitenki eilen neuvolassa kun vasta-ainearvot oli noussu takas 32:teen. Elikkä se sitten tarkoittaa sitä että Oulu kutsuu taas kunhan ne sieltä sit soittelee joskus. Tarkemmin neuvolakäynnistä:

rv 23
Painoa tullu kuukaudessa 1kg.
RR 140/76
Pissa puhdas
Vaavin syke 150
Liikkeet ++

Seuraava neuvola onkin sitten jo 24.11 ku pitää taas verta antaa.

Sairaala alkaa. Pitää mennä sitä kattomaan. Tulen huomena kertoilemaan miten meni ultrassa.

emmmaa ja masukki 23+1
 
Terve

Olen joskus aikoja sitten kirjoitellut ja nyt sitten päätin kasata itseni ja tulla kertomaan että kaikki on hyvin pikkunen hyppii ja pomppii kohdun lämmössä ja np ultrassa kaikki hyvin. la on 13.5.09 eli tänään on niinku 14+6 :heart:

Palaillaan toivottavasti jo huomenna. :D
 

Yhteistyössä