PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Terveisiä sängynpohjalta... Olo on kamala aamusta iltaan, ja yölläkin jos sattuu heräämään. :x Mutta pe olin ultrassa ja kaikki hyvin masussa! LA aikaistui, on 1.7. eli olen jo rv 7+4. :heart:

Aku vois vähän päivitellä profiiliaan.. :D
 
Minulla on myös parin viime päivän aikana ollut oviskivun tapaisia tuntemuksia.
Pahimmillaan minulla myös tuota tärinäarkuutta, saa varoa kun istahtaa jne. Ihan normaalia taitaa olla. Yleensä tuntuu enemmän aina toisella puolella, nyt vasemmalla enemmän tuntemuksia.
Olisikohan kierto vähän lyhenemässä jos nyt jo olisi oikea ovis?
Kävin viime viikolla gynellä ihan vaan tarkistuskäynnillä että kaikki on ok näin yrityksen alkaessa ja hän suositteli "tosi-yrityksen" varalta ovistestejä kun kierto on imetyksen takia näin pitkä. Ajattelin nyt kuitenkin katsoa ainakin pari kiertoa miten menee periaatteella "tulee jos on tullakseen"... =)
Onnea plussanneille ja tervetuloa uudet! :wave:
 
ihania uutisia cassy :flower: :heart: kiva ku jaksat meitäkin muistaa.. :p

ittnafeleeeee :attn: :attn: Mulla on yk 13, en tiä onks mitää hyötyy vaihtaa viel ku huomen pitäis menkat alkaa, niiii ni sit huomen tulis yk 14.. mut päätä ite vaihdatko vai et :p
 
Olipa taas paljon tekstiä kun oltiin viikonloppu mökillä enkä päässyt lukemaan kuulumisianne.
Pikkumuksis Onnittelut !! :flower: Ja jos oli muita iloisia uutisia saaneita, onnittelut myös ! (ei kaikkea voi muistaa) ja :hug: uuteen kiertoon joutuneille.

Tänne ei mitään uutta. kp25 taitaa olla tänään ja ovistesteihin tosiaan tuli viivat kp 12 ja kp 21. (muistaakseni se oli 21) molemmilla kerroilla on peittoja heiluteltu. Eli yli viikon saa tässä elää vielä hiljaiseloa, ennen mitään jännäämistä..

ai niin, mentiin tossa kihloihinkin. =)
 
Moikka!

Joku (en löytänyt enään uudelleen koko viestiä :eek: :eek: omituista) kysyi ultran hintoja.. JOO ja en todellakaan mene enään sinne mehiläiseen!!!!!!!!! Lastenlääkärille kyllä jos on sinne asiaa, mutta muuten EI!!!
Hintahaarukka olikin aikamoinen |O |O Luulin että Femeda olisi kovin kallis, mutta... Mehiläinen se vasta kallis olikin!! Mehiläisessä ultra maksoi 108 euroa ja jotain kelan jälkeen eli n. 15 min lääkärinaika ja Femedassa 20 min maksoi 67 euroa kelan jälkeen!!! Olin todellakin postitiivisesti yllättynyt!!

Tää kuvotus on aika helavattia, oikeesti. 24/7 mitään ei tee mieli ja kun lasta syötän niin kokoajan pykii omassa kurkussa ja muutenkin yököttää kokoajan.. Väsymys on järkky..

Jaksuja kaikille!
 
Aku
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Terveisiä sängynpohjalta... Olo on kamala aamusta iltaan, ja yölläkin jos sattuu heräämään. :x Mutta pe olin ultrassa ja kaikki hyvin masussa! LA aikaistui, on 1.7. eli olen jo rv 7+4. :heart:

Aku vois vähän päivitellä profiiliaan.. :D
Heh heh

:LOL: kiirettä pitää kato!Joo täytyy jotain satuilla sinne :)
 
Heippa kaikki! Omituista kiertoani ihmettelen.. pari pvää siihen malliin limoja tullut ja la melko selkeä plussa ovistikkuun, että epäilen ovuloivani parhaillaan VASTA. Varmaan tuo edellinen pitkä kierto ja pitkät menkat sekoittaneet koko kropan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
sunnuntailapsi tuli vain mieleen, et jos se "möykky" siel on endoa, ni korjaantuuko tilanne munasarjan poistolla, sis jos toinen on terve ni toimisko se sit ok?
Varmaan joo se toimis, mut siitä ei ollut mitään puhetta. Mietin vaan että missä muualla sitä endoa sitten on jos munasarjassakin :x

kp 29/ 23-26, menkkaoireet mutta ei menkkoja. Oikein kohtalon ivaa joo, jos nyt ei oo tärpännyt, koska mulla ei ole koskaan ollu menkat möyhässä (paitsi kun plussasin 3 vuotta sitten). Mutta siis, ei tunnu yhtään raskaalta.
Miehen pitäis viedä torstaina spermanäyte, joten keskiviikkona lupasin testata. Oon nimittäin päättänyt, että en halua yhtään turhaa negaa enää, se on niiiiiin inhottavaa. Pitäkää mulle peukkuja!!






 
Tervetuloa Pater :wave:

Onnea plussasta Nemu!! :flower: :heart: :heart:

Itellä kp25/24-32. Kipeä olo :snotty: Ei lämpö tmt., mutta viluttaa, silmiä kirveltää ja poskionteloita jomottaa :kieh: Eiköhän tätikin tule käymään viikon loppuun mennessä.... Sellanen "kutina" olis tuolla selän puolella :whistle:

sunnuntailapsi b :) d
 
Ihanaa kun tulee plussia taas!!! Onnea Nemu :flower:

Tervetuloa Pater!

Täällä kp 15. Eilen alotin tikuttelun, mutta ei minkäänlaista viivaa tullut.. Eli pidän tänään välipäivän ja huomenna taas tikuttelen. tuskin ovis tulee ennen kp 19, jos nyt tulee ollenkaan.. Tietysti saan viikonloppuna ovisplussan, kun mies ei ole kotosalla. Sitten kyllä hajoan!

:wave: kaikille!
 
Nemu Onneaaaaa :heart: :heart:
Pater Tervetuloa joukkohomme
mimmeli Onnea :flower:


Omaa napaa menkat tulossa satavarmasti..kyrsii kaikki.Hitto jos se femarkaan ei sitten auta
niin mä jätän tän homman tähän.Sanoin jo miehelle että voi etsiä sellaisen naisen itelleen joka pystyy lisääntymään :'( :'(
 
Kiitos onnitteluista, saas vaa nähä kui kaua tätä onnee kestää, oon kyl niin kypsä niihin keskenmenoihin :headwall:


shenda81 :hug: älä vielä luovuta! Ota vähän rauhallisemmin äläkä ajattele koko asiaa, näköjään vuoden ja kuukauden yrityksen jälkeen ku oli ajattelematta koko asiaa ei ajatellu edes ovista ni plussa pärähti.
 

Yhteistyössä