PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Littlekitten tervetuloa joukkoon! ja osanottoni :hug:

Sunnuntailapsi, teitkö samanlaisella testillä sen toisen testin?
ku mä tein tästä nyt ekana päivänä apteekin omalla ja toisella päivällä acon:in 10:llä ja se oli ihan seko näytti haaleeta viivaa ja sit hetkempääst ku oli taas pakko kattoo sitä vaikka ei sais, ni koko tausta oli ihan seonnu, liekö virheellinen testi tai jotain.. Mutta suosittelen testaamaan esim. apteekin omalla, en oikee luota muihin ja ne on toiminu!!!




Kiitos vielä kaikille onnitteluista, iltsukin tänne asti eksyny :D

Öööm.. joku kysys että onko ollut aavistusta/oireita, niin ei ollut enne plussaa.. Tai no nännit oli arat ja pissalla sai käydä ehkä hiukan tiheemmin, samanlaiset oireet siis ku esikoisessa.
Tuo mikä meni kesken elokuussa ni siinä oli ihan järkyttävät öklötykset ja oksennukset ja väsymykset ja kaikki mahdollinen ku vaan voi olla.. että mun kohdalla se ei ainakaan pidä paikkaansa et jos on vahvat oireet, olis kans kestävä raskaus...

Nyt on eilen ja tänään ollut pientä nippailua alamasussa ja tissit vieläkin kipeet.. Toivon vaan niiiin suuresti että ei menis kesken..

Ainiin tätä ihmettelin.. : esikoista ennen oli km 08/06 esikoinen syntyi 07/07 nyt km 08/08 ja tämän la 07/09 jääännnä juttu.. :D

 
onko teillä muuten kenelläkään ollut närästystä raskausoireena?

mietin vaan kun mulla oli kun poikaa odotin (ei ollut ikinä ennen sitä ollut) ja nyt viime kierrossa oli vähän ja nyt on ollut jo pari päivää. ei voi nyt tarkoittaa raskautta koska viime kierrossa oli myös.. mutta kuhan kyselen aikani kuluksi. :D
 
ONNITTELUT PLUSSANNEILLE JA TERVETULOA UUSILLE!!
Tääl ei uutta.. remppaa tehty jne.
Huomenna lähetään mun siskon ja sen miehen + ja 2.5kk pojan kans mökkeilemään. Otetaan myös oma pirpana mukaan, kun ei raskita vielä niin pitkäksi aikaa jättää yökylään (ja on vielä tissillä)
 
Heipä heij kaikki :)
Täällä on uusia tuntemuksia, valkovuotoa tullu tänään niin että meinaa housut kastua, elin jo vihlo ja nipisteli alamahaa mutta naurukseni illalla sängyssä huomasin sen johtuneen järettömistä ilmavaivoista :LOL:

Tääl kp 12 ovulaatio on laskurin mukaan 23 päivä ja ne hedelmillisimmät päivät on 20-25 päivä eli täytynee peittoja heilutella :)

Mulla oli eilen ihan mahoton päivä, mikään ei onnistunut, kaikki meni rikki, mikään ei pysyny kädessä ja autokii lähti luisuu :/ onneks oli vaan alle 20km/h vauhtia mut kumminkii, mulla oli kaveri ja tyttö kyydissä.
Eilisen päivän johdosta päätin että en liiku kotoo minnekkään tänään, joten tein ihan kunnon siivouksen :)

Meillä tyttö kans ihan onnesta soikeena ulkona kun on lunta :heart:
Lumi on kyll ihanaa, huomaa ihan selvään että on paljon valosampaa, mutta kuhan vaan nyt kunnolla sitä lunta tulis ja pitäs pakkasta, ei oo tuo loskapaska keli yhtään kivaa :/
 
mimmeli Mua närästi kun olin n. puolessa välin raskautta, se ei ollu kivaa. Mua ei ollu koskaan ennen närästäny jotenka en tienny millasta se on. yöllä heräsin ku poltteli mahaa ihan hulluna, unen pöppörössä kävin lääkekaapilta nappaa jonku pienen puolikkaan särkylääkettä, menin takas nukkuu, seuraavana päivänä oli neuvola ja sanoin siitä tuntemuksesta ja sanoin että olin ottanu särkylääkkeen, neuvolatäti naurahti ja kysy no auttoko, minä vastasin että en tiiä ko nukahin :D sanopahan täti että se oli närästystä ja että elä popsi siihen särkylääkettä :D Ei oo kyll sen jälkeen ku kerran närästänu ku kävin mäkkärillä mupeltaa roskaruokaa :D
 
mä voisin tupsahtaa tähän pinoon mukaan jos vaan mahtuu??

olen 26v naikkonen etelä-suomesta, perheeseen kuuluu mies -75 ja poika Nemo 09/2004. toista ollaan nyt haaveiltu viime vuoden joulukuusta kun kierukka poistettiin. 2kk olen oviksii testaillu ja saanukin mut vielä ei tulosta :ashamed: aikasemmin olin tos lento ketjussa. mun kp on tällä hetkellä öö 24/28/30
 
Moi LittleKitten Mukavaa että jaksatte yrittää uudelleen! Mä erosin kerhosta kesäkuussa, en oikein kestänyt sitä että sinnekin niitä plussia sateli muille vaan ei meille, vaikkei se meiltä pois olekaan. Oon Kirsikan ja Aliisen kanssa välillä laittanut yv:tä ja kovasti kyselevät takaisin, katsotaan nyt. Välillä tuntuu että pitäis kokonaan vähentää tätä palstailua oman pään takia :whistle:

Tilanne täällä tämä: ei menkkoja, ei oireta. Huomenna testaan uudelleen ja oikeestaan toivon, että ois sit kunnolla nega ja alkais ne menkat että pääsis eteenpäin :ashamed: Eikö oo kummallista, ensin viikon jännittää että alkaako ne menkat ja sit harmittaa, kun ne ei alakaan.

Närästyksestä mimmeli kyseli. Mulla tosiaan oli alkuraskaudessa viimeksi ihan kauheaa närästystä, pidän peukkuja että ois sulla raskausoire!

Tervetuloa Pater ja kirstallilapsi04
 
Tervetuloa kristallilapsi :flower:

).( Kävin tänään ultrassa, missä katsottiin munarakkuloiden koko ja oli tarkoitus sopia inseminaatio päivä, vaan kävi jotain outoa... Lääkäri löysi oikealta puolelta ison rakkulan ja katsoi vasemmalle jossa oli vaan pieniä, jonka jälkeen katsoi uudestaan oikealle pidemmän aikaa ja sanoi, että oho se rakkula on kadonnut!! Eli mä sit ovuloin siinä pöydällä :eek: Ei sit muuta kun tänään pöllytellään peittoja oikein urakalla :LOL:
 
mimmeli mulla oli raskauden aikana noin puolesta välistä eteenpäin ihan jumalatonta närästystä! apteekista pyysin närästyslääkettä,mut en sit voinu syyä niit ku oli pahoja, et meinas ruveta oksettaa :LOL: sit keksin et maito autto. sitä aina lipitin ku rupes närästää. ei se kyl tosin pitkäaikasta vaikutusta antanu :LOL: mut helpotti huomattavasti oloo :)
 
Tervetuloa kristallilapsi :flower:

).( Kävin tänään ultrassa, missä katsottiin munarakkuloiden koko ja oli tarkoitus sopia inseminaatio päivä, vaan kävi jotain outoa... Lääkäri löysi oikealta puolelta ison rakkulan ja katsoi vasemmalle jossa oli vaan pieniä, jonka jälkeen katsoi uudestaan oikealle pidemmän aikaa ja sanoi, että oho se rakkula on kadonnut!! Eli mä sit ovuloin siinä pöydällä :eek: Ei sit muuta kun tänään pöllytellään peittoja oikein urakalla :LOL:
Kukas sä oot? :) Hauska juttu anyways!

Tervetuloa LittleKitten ja Kristallilapsi! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja UniUnna:
Tervetuloa kristallilapsi :flower:

).( Kävin tänään ultrassa, missä katsottiin munarakkuloiden koko ja oli tarkoitus sopia inseminaatio päivä, vaan kävi jotain outoa... Lääkäri löysi oikealta puolelta ison rakkulan ja katsoi vasemmalle jossa oli vaan pieniä, jonka jälkeen katsoi uudestaan oikealle pidemmän aikaa ja sanoi, että oho se rakkula on kadonnut!! Eli mä sit ovuloin siinä pöydällä :eek: Ei sit muuta kun tänään pöllytellään peittoja oikein urakalla :LOL:
Kukas sä oot? :) Hauska juttu anyways!

Tervetuloa LittleKitten ja Kristallilapsi! :wave:
Toi oli mun kirjoittama, en ymmärrä miks ei näkyny nimeä...
 
Saapi päivitellä, alko menkat!! JEEE! Eli kp 1/? ja YK 1.

Eka kerta elämässäni ku oikeesti ootti ja ootti menkkoja.
Nyt sitten yritys on virallisesti alkanut, ihanaa! =)
Vaikka samalla tietty yritän varautua piiiiitkään odotuksen odottamiseen....

Mutta mukavaa vkonloppua kaikille! =)
 
moikka moi!
Täälläpä on ollut hiljaista...kuis nyt näin.. ;)
Itelle ei mitään uutta,odotellaan vain ens viikkoa ja testiä. MAsua vihloo vähän niinkun menkkojen aikaan että kaippa ne sieltä on sit tulossa.

Onnittelut Nemulle plussasta,mitä mie sanoin... ;) ennustajanlahjaa suvussa.. :D Mutta ihanaa odotusta sinulle!

Tervetuloa uusille!

cristina siel on lääkäri ollu ihmeissään kun ovis tapahtu just sillä hetkellä,aika hassua tuommonen yhteensattuma :)

Mulla oli kanssa esikosta ihan järkky närästys,mutta se oli joskus rv20--> ja helpotti vasta synnytyksen jälkeen... :ashamed:
 
tänään on ollut sellanen hoppu töissä että huh huh. unohdinpa heti aamusta koko vauvahomman ajattelunkin. kunnes sit yhtäkkiä alko vähän nippailee vatsasta... eipä oo ennen sellasta ollu. ei kauheen kauaa ollu unohduksissa, että n. viikon kuluttua pääsee testailee. :D

vaikka ei oo mitenkään sellanen fiilis että olis onnistunu tässä kierrossa niin silti nyt tuntuu, että tipahtaa aika korkeelta sitten kun/jos menkat alkaa. jotenkin varmaan oon päästäny itteni liian korkeelle pilviin. :D :whistle:
 
Cristinalla ollut vahudikasta toimintaa, soititko saman tien miehen kotiin ;)

Testasin taas aamulla ihan selvän mutta haalean viivan. Tämä testi oli kyllä sellainen herkkä, en tiedä mitä ne aiemmat oli. Ensi viikolla soitan sinne felicitakseen, että mitä tehdään jos menkat ei ala :/
 
mä en oo jaksanu nyt oikein seurailla tai kirjotella.. välillä tuntuu niin turhauttavalta tämä koko odottelu.. nyt vissiin kp16 ja pari edellistä päivää kyl vuodellu reilummasti valkovuotoo, mut mitään aivan ovisliman tyylistä en ole bongannut.. laskureitten mukaan ovis ois tänään.. saas nähä nyt sitte.. pupuiltu on tasaiseen tahtiin väh joka toinen päivä, et luulis nyt et tärppäis, vaan usko ei oikein riitä silti.. :ashamed: no, mutta nähtäväksi jää sitten miten käy kierron lopussa.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sunnuntailapsi:
Testasin taas aamulla ihan selvän mutta haalean viivan. Tämä testi oli kyllä sellainen herkkä, en tiedä mitä ne aiemmat oli. Ensi viikolla soitan sinne felicitakseen, että mitä tehdään jos menkat ei ala :/
Etkös sä vois käydä terveyskeskuksessa pyytämässä raskaustestin verestä? Ainakin joskus joku on semmosta tehnyt. Ja varmaan halvemmaks tulisi ku Fel... :) Joka tapauksessa, ihanaa ja jännää!!!!!! Ja onnittelut, jo saa jo onnitella...?

Cristina arvelinkin että se olit sinä. Toivotaan kovasti että se munis ois teidän tuleva pikkukakkonen! :heart:

Täällä kp 1. Yk 9.

 
sunnuntailapsi toivottavasti saat pian selkoa asiasta ja kannatan myös sitä veritestissä käymistä. Niin ja en viitsinyt heti kotia soittaa, ku oli kuitenkin edellisillan "lasti" sisällä :LOL: Nyt vaan varmistellaan vielä joka ilta ;)

UniUnna :hug: ja onnea uuteen kiertoon
 
cristinalle kovat tsempit että nyt onnistais kun on se oviskin ihan luotetavasti bongattu. :)

Uusille kuumeilijoille :wave: . En muista oliko niitä plussanneita mutta heille onnittelut :flower: .

Kävin eilen pikkujouluja juhlistamassa. Oli tosi mukavaa. Se on kumma miten se jouluruoka aina maistuu yhtä hyvältä. Aamulla heräsin sit reippaana yhdeksän aikaan, vaikka nukkumaan tuli mentyä lähemmäs kahta yöllä. Taidan kuitenkin ottaa pikku päikkärit tänään. sen verran väsyttää.

).( Ja taas ootellaan ja ootellaan ja ootellaan. Keskiviikkona nipisteli oikealta puolelta ihan kunnolla. Tuntu jopa kävellessä, mutten kuitenkaan usko että olis ovis ollu. Tässä kierrossa en taida testailla kun ei niitä testejä ole kun 2 ja tämä muuttoruljanssi.
 
tiedän, että ovistesteissä kontrolliviivaa haaleempi testiviiva on nega, mutta eiks niissä sit koskaan tuu ihan kokonaan ilman sitä testiviivaa? tai sillai. en osaa muotoilla oikein. :ashamed: ku ihan huvikseen tein tänään ja siinä oli taas sellanen jonkun verran kontrolliviivaa haaleempi viiva...

oon ihan pihalla näistä jutuista. :D

ja sit, minkälaisia kipuja tms teillä on ollu oviksen aikoihin? jos on siis ollut..

mimmeli taas kyselee enemmän kun laki sallii. :headwall:
 

Yhteistyössä