PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

ahaa. :D vasta ens viikon lopulla uskallan ihan r-testin tehdä. Kun o-testi näytti sen toisen plussan vasta kp21 niin en "uskalla" vielä testailla, o-testin tein ihan huvikseen, en edes tiedä miksi. :ashamed: :whistle:
jos perjantaihin asti malttais odottaa...? voi olla pikkasen vaikeeta kun pari testiä on tuolla kaapissa. :p

nyt nukkumaan ja aamulla töihin. :/
 
Tääl on tuntemuksia, lantioo vihloo ihan tolkuttomasti välillä. se on vissiin mulla merkki oviksesta. en kyll oo ihan sata varma mutta joka kuukausi samaan aikaan vihlonta alkaa. saas nähhä nyt sit. peittoja heilutellaan tasaseen tahtiin ja pietään peukkuja, täytynee olla ajattelematta koko hommaa että stressiä ei pukkais :)
tänään kp 15/28
 
nemu voi että ikävä kuulla! :ashamed: jaksuja kovasti! oletko joutunut kokemaan montakin vastaavaa?

osaan kuvitella että jos/kun mä raskaudun ni oon ihan hysteerinen sen alkuraskauden just siitä syystä ku viimeks raskaus ennätti niinki pitkälle (rv12+) ennen ku huomattiin että kaikki ei oo kunnossa.. varmaan käyn tarkistuttaan sykkeet kerran viikossa.. :/

tääl on peittoja heiluteltu kovasta flunssasta ja erittäin tukkoisesta olosta huolimatta tasaiseen tahtiin, ovislima eilen bongattu ja eilenki sit peuhattu.. pitää ehkä varuiks vielä tänään.. :LOL: ja sit vaan taas ootellaan ja ootellaan.. :p

 
Nemulle: :hug:
Herranen aika, ku nyt vasta tajusin, että mulla pitäis huomenna menkat alkaa. :eek: Tässä tohinassa en ole edes ajatellut koko asiaa.. :ashamed: Ei oo kyllä mitään tuntemuksia, suuntaan tai toiseen..
Treelolle: Onnea odotuspuolelle! =)
Mitenkähän tuo Mellulin? haamu?? on aikasta pitkään tuolla ollut?? VAi onko mulla menny jotain ohi?? :ashamed:
Peppipop :attn: Tarkastatko sun kp:t?? Olin ajatuksissani lisäilly päiviä siihen km-kohtaan. :ashamed: :ashamed:
Sitten vielä ommaa nappaa:Mulla on ens viikolla näyttöviikko ja pitäs saaha puunattua koko talo..Oon koko viikonlopun keksiny muuta tekemistä ja nyt se siivous on sitten väistämättää edessä.. :$ Oon yleensä perjantaina tehnyt viikko siivouksen, vaan tänä pe olin niin poikki, etten yksinkertaisesti jaksanu.
No nyt keksin itselleni raskauteen viittaavan oireen: Nukuin eilen 3 h päikkärit!! :eek: Viimeks oon nukkunu päiväunet, kun esikoista odotin.. :whistle: No joo, on sellanen fiilis, etten oo raskaana, vaan ainahan sitä voi haaveilla. :saint:
Plussatuulia kaikille!! =)
Ja hali :hug: sitä tarvitseville!
 
Voi kauhistus että nippailee alavatsaa. Äsken maha turpos ihan tolkuttoman isoks ja vihlo ja sattu ihan sikana, nyt alkaa rauhottumaan, näinköhän tää ois sitä ovulaatioo, ei oo kyll ennen ollu noin vahvat tuntemukset. Toivottavasti en liiottele itelleni näitä juttuja :D
 
Nemulle suuri voima :hug: sanattomaksi vetää.


Mulla on ihan sellanen tunne että se täti tulee kuitenkin.. sit yritän koko ajan jotenki "varoo" tms (?) :D ihanku pystyisin nyt jotenkin vaikuttamaan siihen että onko tärpännyt vai alkaako menkat. :LOL: oon ehkä ihan pimee tapaus. :D
 
Tulin antaan Nemulle ISON VOIMA :hug:
Me oltiin v.loppu mun siskon, sen miehen ja vauvojen kans mökillä (3kk ja 9kk). Isännän kans käytiin kylpylässä polskuttelleen lauantaina, tekipä hyvää..eka kertaa jätettiin neiti pitemmäksi aikaa hoitoon! :heart:
 
Nemu :hug: Hiljaiseksi vetää, olen niin pahoillani sun puolesta. Nyt sun kannattaa hakeutua kyllä tutkimuksiin tuon takia kunhan jaksat :hug:

Täällä ei menkkoja edelleenkään. Olin vl Joensuussa kaverien luona, oli aika mielenkiintoinen lento kotiin tuossa lumimyrskyssä :eek: Mun kaveri (gynekologi) sanoi ,että oireet ei oo samanlaisia joka raskaudessa, että tämä on ihan normaalia. Sanoi että olet raskaana :) Lähinnä mua huolestuttaa tuo alhainen hcg, joka vois viitata kohdunulkoiseen raskauteen (kaverin mielestä huolehdin turhaan!). Oon siis täällä huolesta käppyrässä ainakin viikon vielä, sit voi varata ajan varhaisultraan. Miten ihmeessä pärjään siihen asti (ja sen jälkeen jos joku on pielessä ). Nyt vaan ootetaan.

 
Voi Nemu :hug: :'(

Mie taidan vetäytyä tuonne Lapsettomuus- osioon :wave: Tää on kuitenki meiän viimenen luomu-yrityskierto ennenkun soitan aikaa klinikalle PAS:iin. Oikein ihanaa joulunodotusta kaikille :xmas: ja plussatuulia :heart:
 
Täällä yökukkuja helou :)

Voi Nemu pahoittelut ja halirutistus.. :'(


Täällä sitä vaan kipeenä ollaan,kurkku karhea ja kuumetta on ja uni ei tuu. Tän illan oon hytissy kun palelee,mutta en ihmettele,ulkona ihan järkky ilma,en oo ikänä pelänny niin paljon ajaa autolla kun tänää pelkäsin,tosi hurja keli. :|
Mulla on ihan menkkaoloa ollu jo muutamana päivänä,piti jopa särkylääke ottaa eilen kun nippaili niin kovaa alavatsalle ja alaselkä oli kun tulessa ja "jäykänoloinen". Tää on tätä ihteään,mutta ei nyt hirveesti harmita kun ne clomit sit seuraavaan kiertoon mukaan. Sitä odotellessa... ja toivon ettei tää kierto venähtäis ylipitkäks.

Nyt öitä ja pluzzzzzzzatuulia... :wave:
 
täällä kans kovan flunssan kourissa.. pe-aamuna oli kuumettaki ja siitä asti olo ollu kyl tosi tukkonen ja ku jyrän alle ois jääny.. lämpöseurannatki meni nyt vähä plöröks ku la tuli ovislimoja ja lämpö ollu nyt mun mielestä reilusti koholla siitä pe-aamusta asti tän flunssan takia.. :kieh: päänsärkyyn ja tukkoisuuteen on jouduttu täälläki ottaan särkylääkettä.. :/ jospa tää tästä nyt pikkuhiljaa..



mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja pikaista paranemista muille sairasteleville! :hug:
 
Huomenta kaikille, uusille ja "vanhoille"! Täällä on ollut vähän hiljaisempaa, myös itse olen ollut vähän taustalla kun tuntuu että on ollut kauhea kiire koko ajan. Onneksi tämä viikko näyttää aika leppoisalta, mielikin alkaa jotenkin suuntautua jo jouluun.

Flunssaa täälläkin, sekä minulla että pikkuneidillä. En uskalla ibuprofeenia ym. ottaa ettei ovulaatio häiriinny, joten panadolilla menin eilen (se ei harmi kyllä auta mulla päänsärkyyn juurikaan).

Kp 13 tänään, kohta pissin taas o-tikkuun. Vahva tunne on että plussa tulee tänään tai huomenna, kaikki oireet on ja eilen ja toissapäivänä oli jo vahvat viivat. Tunnelmat on ihan mukavat kun ollaan taas tässä vaiheessa kiertoa. Yritän kovasti olla ajattelematta että entäs jos taaskaan ei tärppää. Itse asiassa yritän parhaani etten ajattelisi seuraavaa kahta viikkoa ollenkaan...

Saatiin eilen jouluostokset hoidettua, jipii! Hoidin suurimman osan lahjoista tosin netin kautta Unicefin Pehmeillä Paketeilla (lahjoituksia) sekä Unicefin verkkokaupassa ylipäänsä. Kannattaa käydä katsomassa, aivan ihania juttuja löytyy www.unicef.fi :xmas: Tulee myös tosi hyvä mieli kun tietää että rahat on ihan oikeasti menneet hyödylliseen tarkoitukseen!

Mukavaa viikon alkua!

:wave:
 
Pakko kuitenkin vielä laittaa huhuilut...Mitä kuuluu ajankohtaisille jännääjille, t 77, ja Naffeli? Pahoittelen jos multa on mennyt joku viesti ohi, mutta jännitän täällä puolestanne :)

Shendalle - negatestin pettymyksestä huolimatta et saa luovuttaa! Ihan varmasti teilläkin vielä tärppää, joko apujen kanssa tai ilman. Et ole yksin, voimia! :hug:
 

Yhteistyössä