**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

voi että miten paljon plussanneita :heart: ihanaa ja paljon onnea kaikille..
mullakin oireita olisi,närästää ( ei oo närästäny koskaan ku raskaus aikana ) ,palelee,pientä nenän tukkoisuutta,maha välillä kipee,tai silleen juilii mahaan..
mut saas nähä..mulla ei oo ees testejä,pitää ens viikolla tilata ku sillon niitä tarttee :D
 
Paljon onnea sainille ja Sydikselle! :heart: :flower: Tarrasukkia kummallekin. :hug:

ON: Juu, pitihän se arvata, minä ja mies saatiin toi tytön oksennustauti myös. Viime yönä aloin oksennella, ja tänään hyvä kun oon pystynyt keittiöön kävelemään, niin on voimat pois. Kuumetta on 38,4. Mahtaiskohan mikään alkio edes selvitä näistä olosuhteista, tuskin... No jos vaan parannun tästä taudista niin en varmasti valita vaikka ei nyt tärppäiskään. :D
 
Peukut Dogtorille! Kyllä sullekin sen plussan (ja vauvan) jo soisi!

Lilylle toipumista. Ihanaa kun on oksutauti ja kuume yhtaikaa... :x

Täällä on piina-aika alkanut. Pitkäperjantaina (kp16) tuli vihdoin Clearbluen testiin plussa, ja tuikkasin samantien Pregnylin. Lauantaina heräsin tosi kovaan kipuun vasemmalla munasarjassa, ja kipu huipentui klo 10.45 sellaiseksi että ei voinut erehtyä milloin ne kaksi munista sieltä irtosivat. Tai mitä todennäköisemmin kaksi, eipä sitä voi varmaksi tietenkään sanoa. Mutta harvoin on tosiaan ihan noin kovat oviskivut. Huomenna alkaa sitten lugesteronit ja 26.4. koittaa raskaustestin aika! Huihui.

Nyt vaan mietin että mahtoiko siittiöt kestää, kun hommailimme ke-iltana ja to-aamuna, ja lähdin sitten reissuun. Eli tuosta to-aamusta tulee 2 vrk siihen la-aamun ovikseen. Mitä mieltä olette, voinko luottaa että simppoja on ollut tarjolla?? Enää eilen kun tulin reissusta ei hommailtu, mies on aika ahdistunut kaksosajatuksesta.

Nyt tuntuu että tärpille olisi hyvät mahikset. Lääkkeet käytössä, ovis todettu, kaksi munista tarjolla hedelmöitykseen ja putket huuhdeltu. Romahdan tosi korkeelta jos nyt ei onnistu. Täytyis vaan yrittää pitää jalat maassa ja ajatella jotain muuta. JA KAIKKIHAN TIETÄÄ MITEN HELPPOA SE ON!!!!

:D
 
Mä kävin apteekissa jo ostamassa clearbluen digitaalisen raskaustestin. :D Oli pakko kun oli muutakin asiaa apteekkiin.

Mahaa nippailee ja limaa tulee joten ovis on lähellä tai juuri päällä. Tänään yritystä ja toivotaan että tärppää. :) Mulla pitäisi alkaa menkat 27.4 joten tolla testillä voi testata 4 päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa..Onko kukaan muuten käyttänyt tota testiä..?
 
Hei taas kaikki! Täällä yksi pitkänmatkalainen ilmoittautuu. :)

Ensiksi hurjasti onnea saini ja sydis teille plussasta ja tarrasukkia mukaan. On mukavaa lukea kun plussia kuitenkin tulee, vaikkei ole vielä itselle kolahtanu.

Uusille kuumeilijoille lämpimät tervetulotoivotukset :wave: .

Meillä kävi la ja su välisenä yönä pupu piilottamassa pääsiäismunia pitkin olkkaria ja tyttö sai niitä sit etsiä. No, seurauksena on sit se että tänäkin aamuna kyseltiin että onko pupu tuonu lisää munia. :LOL: Lapsen ajatusmaailmassa pupu tuo joka päivä munia kun on kerran sen erehtynyt tekemään. :D Ihania asioita tollaset oivallukset.

).( Tätiä on ooteltu saapuvaksi jo 4 päivää. Keskiviikkona tuli ruskeeta tuhrua ja ajattelin että nytkö jo se on sieltä tulossa ( kp 27), torstaina tuli pyyhittäessä pikkasen mut sen jälkeen ei mitään. Minkäänlaisia oireita ei ole suuntan eikä toiseen. :/ Nyt se tietinkin kaartaa paikalle kun sain tänne kirjoteltua nämä. Aattelin vain että voisko se olla ovista? No, en sit tiiä. Jäämme odottelemaan. :)
 
Tänään testattu ovistestillä ja viiva oli selkeesti haljumpi kuin eilen..mutta limaa valuu edelleen joten onko ovis ohi vai vasta tulossa..? Onneksi ollaan ahkerasti pupuiltu joten toivoa on. :) Toivotaan että täti ei kurvaa paikalle.

Nyt lähden laittamaan joonasta nukkumaan.
 
Moi!

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava paasiainen, ilmat Suomessa on ainakin olleet mukavamman kuuloiset kuin taalla Englannissa, tanaan nayttaa onneksi vahan aurinkoisemmalta.

Sainille paljon onnea tannekin puolelle ja sydikselle kanssa :flower: :heart:

Uniunnalle peukut tanassa! Eikos siittioiden pitaisi elaa otollisissa olosuhteissa (ts. ennen ovista) jopa 5 paivaa eli 2vrk kuulostaa ihan ok ajalta?

Lilylle ja perheelle pikaista paranemista. Oksutauti on kylla kamalaa :/

Lumikuningatar
onhan se hyva ainakin varmistaa, jos se pupu ois kuitenkin viela kaynyt :LOL:

ON: yhta odottelua tama raskauden tavoittelu :whistle: . Taalla Kp7 vasta. Jos hyvin kay, ovis on jo ensiviikon lopulla, jos huonommin (vrt. viime kierto), vasta toukokuun alussa :headwall:
 
Hei, oon jo kuukauden verran lueskellut juttujanne ja vihdoin sain kirjoitettua. Vielakos otatte uusia mukaan?

Asustelen miehen ja tyton 05/08 kanssa enkuissa kuten nimimerkki sanoo. Toista yritetaan kovaa vauhtia kun biologinen kello tikittaa jo hurjanlaisesti. Talla hetkella kiero 30 paivaa ja olen kiertopaiva 10 jos on matikkapaahan uskominen, ovis ois joskus 19pvan tienoilla ovislaskurin mukaan.

et tama lyhykaiseltaan!

Hauskaa Paasiais maanantaita!
 
Tervetuloa mukaan London calling! Tottakai otetaan mukaan uusia hamaan äärettömyyteen asti. :D Oletteko jo pitkään yrittäneet toista vai vasta aloittaneet?

ON: Onneksi oksutauti alkaa olla voitettu, itse pääsen varmaan töihinkin huomenna jo, mies saattaa jäädä vielä kotiin. Tyttö voi onneksi meistä kaikista parhaiten. Vähän pisti naurattamaan toi miehen uhoilu, et ei hän mitään vatsatautia saa, kun ei oo ollut 20 vuoteen. Joo, eipä... :LOL:

Paino oli tipahtanut pitkästä pitkästä aikaa aamulla alle 60 kilon. Saavutus tämäkin. :LOL:

Mä en oikein tiedä, miten tähän nyt pitäisi suhtautua, ettei mua enää harmita nää pettymykset tässä vauva-asiassa? Tarkoittaako tää, etten mä haluakaan enää vauvaa? Ei kai? (Siis oon ihan 100 varma ettei taaskaan oo tärpännyt. Vaikka tiedän, ettei sitä voi vielä tietää, mutta silti.)
 
Saini ja Sydänkäpynen onnea hurjan paljon plussista!!!

Mukavaa kun Lilyn perheessä alkaa oksutauti olla takana päin!

Täällä vuoto jatkuu ja tauti myös. No, loppuvat molemmat aikanaan! Mies kyselee monta kertaa päivässä joko vuoto on ohi, ei mitenkään kärsimätöntä sorttia! :D Eipähän ainakaan tule ongelmaa ettei saisi miestä kellistettyä. ;)
 
Lily tuskinpa se vauvan haluaminen on sinulta kadonnut mihinkään. Ehkäpä kyse on jonkin sortin itsesuojelusta, odottamisen odottamiseen uupumisesta tms. Ystäväpiirissä eräs pari yritti lasta pitkään ja hartaasti. Seksi alkoi olla lopulta pakkopullaa ja suhde rakoilla. Päättivät lopettaa yrittämisen. Ei ollut kuulemma helppo ratkaisu, mutta yritys oli turruttanut niin perusteellisesti, että nainen ei enää jaksanut olla pettynyt. Vuosi päätöksen jälkeen syntyi terve lapsi, vaikka lääkäritkin olivat olleet jo varmoja ettei luomuraskaus olisi edes mahdollinen. Kyllä kaikki hoituu ajallaan, näin minä ainakin halua uskoa. Ymmärrän että optimismi ei ole helppoa pitkän yrittämisen jälkeen, mutta usktaan yhdessä että niitä plussa ropisee tämän kevään aikana pitkänmatkalaisillekin. Ja muistuttakaa minua näistä omista kannustuspuheista sitten jos itse tuskastelen täällä vielä kuukausien päästä!
 
Donu Voi olla, mutta kun en tunne itseäni mitenkään onnettomaksi. Vaikea uskoa, että tällainen pakkomielteinen vauvanyrittäjä voisi jotenkin itsesuojelun takia itseään huijata. :D

Tuli mieleeni, että jospa kyse onkin siitä, että tyttö on vihdoin täyttänyt mun kaikki "tarpeet" kun on kasvanut isommaksi? Mä olen nimittäin aina sanonut, etten halua vauvoja, haluan lapsia. Voi sitä tunnetta, kun rakas tyllerö tulee ja haluaa luettavan samaa kirjaa uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan. Kun tulee halaamaan äitiä. Kun tuo kaikki löytämänsä kivet ja hiekanmurut lattialta äitille näytille. :D :heart: Nää on niitä asioita joita vauvan kanssa ei saanut kokea (me siis aloitettiin yritys kun tytteli oli 6 kk, nyt 1 v 8 kk). On se vaan niin IHANA. :heart:

Mutta kyllä mä silti sen toisen lapsen haluan. En vaan koe enää niin vahvasti, että meiltä puuttuisi jotain. Olemme oikea onnellinen perhe jo näinkin.
 
Mä olen vuotanut nyt 3 päivää,käytiin sit HYS:issä ja kesken on mennyt... :'( Takki tyhjä olo,nyt en jaksa enää. Meillä loppu yritys tähän,ollaan onnellinen tuosta yhdestä kullanmurusta ja koitetaan vaan hyväksyä että vauva-aika on meillä ohitettu. On tää niin raskasta että itkemisestä ei loppua meinaa tulla,mies suree omalla tavallaan ja minä omallani - kumpikin kuitenkin yhdessä. Toivotan kaikille ihanaa kevättä ja sydämestänne toivon että unelmanne toteutuvat. Kiitos kaikille,olette ihana tukiverkosto olleet mulle :heart:
 
Heippa kaikille! :wave:

Pääsiäinen sitten meni, oltiin poissa kotoa,joten en ole tännekkään päässyt. Eilen lueskelin kuulumisia,mutten kerennyt kirjoitella, nyt otin sitten pienen hetken.

tinjamin Suru on varmasti suuri, paljon voimia teille koko perheelle. :hug: :'(

Sydänkäpynen ja Saini: Onnitelut plussista. :hug: :D

).(: Täällä vuodetaan vieläkin, nyt kp 8 :eek: , muutenkin on ollut jotenkin oudot menkat, varsinainen vuoto alkoi vasta kp 4 ja sittenhän sitä vasta tulikin.. :x Noh,katsotaan miten nämä etenee, kyllähän loppu jossain tulee.. Ukolle ilmoitinkin, että ensiviikko pupuillaan oikeen kunnolla ja vähän sitten seuraavallekin viikolle, oli onneks juonessa mukana.. Hyödynnetään ovis sitten varmasti ja kunnolla :D joten meille on melkoinen seksiviikko edessä :whistle:
 
Voi tinjamin :'( :hug: :hug:
Plussanneille hurjan paljon onnea! :flower: :heart: Perästä tullaan! :D
ON: En oo nettiin päässy, kun hajos kone ja isäntä ei meinannu uutta saaha toimimaan :kieh: :kieh: MEinas vallan tulla vieotusoireita.. :whistle:
En usko et tässä kierossa on tärpänny, kun toi makkaripuoli ei oo oikein luistanu. On molemmilla ollut niin rankka työrupeama, että uni on maistunut paremmin kun hyvin..
 
tinjamin: Olen todella pahoillani :hug: Paljon haleja ja jaksamista sinne!

ON: Ovulaatio on ollut ja mennyt,toivottavasti tärppää!! Nyt kiertopäivät 13/24 Eilen ainakin sain todella haalean viivan vaikka edellisenä päivänä oli viiva ollut aikas vahva.

Meillä joonas on kipeä,valvottu melkein koko viime yö kun joonaksella on luultavasti nuo korvat taas tulehtuneet. Se olisi jo kolmas kerta lyhyen ajan sisällä. :/ Ja kuumetta ja kova yskä on pienellä..

Nyt vahtimaan mitä tuo jäbä tekee!!
 

Yhteistyössä