**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

tinjamin :hug: kovasti voimia,tiedän kuinka kova paikka tuo on :'(

tilasin muutaman testin,huih,jokohan huomenna pääsee testailee..hitto ko meille tulee vasta joskus 13 jälkeen posti,en jaksa pidätellä pissiä niin kauan :LOL: säilyisköhän mahdollinen raskaushormoni siinä pissassa jos mä säilyttäsin sen jossain purkissa? :attn: tietääks joku? :saint: :D
 
Tinkku syvät osanottoni menetyksessänne. Olette varmasti tolaltanne koko perhe. Paljon voimia ja jaksamista eteenpäin :hug:

Uusille tervetuloa joukkoon! :wave:

Unis varmasti nuo siimahännät elelee ainakin tuo 2 vrk, mulle Fellussa sanoivat että normaalit kaverit uiskentelee kyllä kolmekin vuorokautta kevyesti. Teillä on tosi otolliset ja jännät paikat edessä, ihanaa, voipa olla että kuullaan lisää pitkänmatkalaisten tuuletuksia tässä kuussa! :heart: Meille tulisi sama laskettu aika varmaankin siksi, koska mä laskin tuolla 25 päivän kierrolla (viime aikoina on keskiarvo pudonnut tuonne 25-26 päivään), joten jos sulla on eri mittainen kierto niin LA voi silti olla sama! Olisko supersiistiä kun molemmat jännättäis että 2009 vai 2010 :D Peukkuja nyt meille molemmille ihan hirveästi!

Mulla ovis oli mitä ilmeisimmin sunnuntaina, nyt sitten tämä sietämätön piina-aika edessä... Yritän nyt tosiaan siirtää ajatukset muualle jotta välttyisin testaamiselta ja siltä valtavalta pettymykseltä. Mutta joka tapauksessa testaan ensi viikolla.

Onko muita ensi viikon testaajia? Unis tietty, entäs muut?

Dogtor
ja muut ajankohtaisjännittäjät, HETI kertomaan sit!! Peukkuja!!!!!!!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
tinjamin Suurensuuret halaukset ja pahoittelut :hug:

dogtor tuuhan sitten kertomaan tulos.

Mulla olis ensi viikolla suunnitteluaika siiihen IFV..hui....Lyhyellä kaavalla mennään.En edes tähän kiertoon jaksanut syödä sitä femaria..mennään tälleen luomusti =)

Ja mä kun sitä femaria rupesin syömään niin kuvittelin että se on joku ihmelääke.Miehelle just eilen sanoin että jos silloin elokuussa kun alettiin yrittään olis onnistuttu nii mähän synnyttäisin kohta :eek:
 
Lily Nyt on ollut kahdet kuukautiset vasta ja heti aloitettiin yrittaminen... Ekaa yritettiin 4 vuotta ja keskenmeno (ainakin yksi) ja IVF hoito takana, mut tyty lahti alulle luomusti, joten taidan liittyy teihin pitkamatkalaisiin tan asian suhteen =) .
 
Tulin töistä ja kohta syömään.

ON: Tänään nippaillut illalla mahaa ja ollut sellasta painon tunnetta mahalla. Mutta ei varmaan näin pian mitään tunne.. :D Ja tuntuu että pissattaa koko ajan.

Nyt syömään ja nukkumaan.. Ja mulla vielä 13 päivää menkkojen oletettuun alkuun. Mutta mulla on se clearbluen ditaalinen raskautesti jolla voi testata jo 4 päivää ennen kun menkkojen pitäisi alkaa.. :)

sannis ja kp 13/24
 
Apuva...Rinnat on kipeet ja yöllä kun käännyin mahalle niin rintoihin sattui kipeesti. :/ Voisiko tämä olla sitä itseensä...? Ja vielä 12 päivää menkkojen alkuun..Nyt lähdetään kauppaan..

kp 14/24
 
Tinjamille voimia :hug:

Täällä ei mitään kummempaa. Kuukautisia ei näy ja mietinkin, josko tilaisin ovistestejä, niin näkis milloin se ovis oikein on... Mistä muuten ootte noita testejä tilailleet? En vielä oikein edes oo selvillä, suostuuko tuo mies toista nyt heti yrittään, mutta koitan taas sen päätä kääntää :D

Emmy83: meidän poika on jo 8kk, sulla vielä niin pieni vauveli :heart: Aika pieni ikäero tulis, jos teillä heti tärppäis... Meillä nyt poika onneks alkanut väläytteleen hyviä öitä, heränny vaan 2-3 kertaa! Ihanaa! Muutenkin mahtava fiilis, kun kevättä ilmassa. Vielä kun sais ton siipan innostuun vauvakuumeileen =)
 
dogtor: Vautsi Onnittelut plussasta..! :)

Mulla alamahaa nippailee ja äsken tehdyssä ovulaatio testissä aikas selkee viiva..Onko mulla nyt ovulaatio vai mikä nyt on...?Tuskin näin monta päivää ovulaatio on..Ei kai raskaus näy ovulatio testissä ny jo...!!?

 
oi, miten ihana lukee nyt pitkästä aikaa teidän juttuja ja ku vie noin moni plussannuki!! :heart:

tinjaminille oikein iso voimahali km:stä! :'(

täältä tulee hyviä uutisia.. kaikki oli niinku pitääki ekassa ultrassa jonka kävin tänään yksityisellä! vauva vastasi viikkoja, joita nyt siis 7+0 ja la 2.12 :heart: pikkuruinen sydän siellä läpätti kätilön sanojen mukaan "oikein eloisasti ja mallikkaasti" OAWS! :heart:

kätilö sano et tässä vaiheessa km-riski on enää n.10%, eli aikas pieni jo.. sanoi et oikein tyypillinen, hyvin kehittyny limakalvosto ja pyöreä sikiöpussi, jossa oikein hyvälle paikkaa istukkakin kehittymässä.. kertoi oikein asiantuntevasti et ku mulla taakse kallellaan kohtu et oireilu on tyypillisimmillään alavatsalla molemmilla sivuilla ja sit sellasta menkkamaista jomottelua, jopa selän puolella ja just näinhän mulla on olluki.. :) aivan ihana ihminen oli kyl toi kätilö.. varmaan jos ei ois rahasta kii ni kävisin siel koko raskausajan neuvolat niinku mun yks tuttu on hänellä käyny..

onhan tuo vieläki vähä uskomaton olo.. ehkä alan jo varovaisesti odotella sit joulukuuta.. :) :heart:


oikein hyvää jatkoa teille kaikille ja ennenkaikkea plussatuulia!!! :heart: käyn teitä moikkaileen välillä..


kellis-aplari ja kyytiläinen 7+0 *POKS*
 
Mahtavaa Dogtor! Onnea hurjasti! :flower:

Kellikselle onnittelut sydämensykkeestä!! :heart: Ihanaa että kaikki hyvin teillä.

Stinxi olisi kyllä ihan superihanaa jos me saatais ruveta kasvattelemaan masua samalla LA:lla! Mites muuten sulla oli noi luget; valuiko sulla sitä mömmöö koko ajan? Mulla valuu (yöks) niin että tarvii useemman pikkuhousunsuojan vuorokaudessa. Kun yleensä tähän aikaan kiertoa ei tarvii ollenkaan. Tosi ällöttävää!! Voiko se lääkeaine imeytyäkään kun noin paljon tulee pois?

Luget on alkanut vaikuttaa ainakin jollain lailla, tissejä kihelmöi välillä. Raskausoire se ei voi olla, tuskin siellä vielä on mitään kiinnittynytkään. Nyt siis dpo 5. Mutta testipäivä siis ensi viikon sunnuntai! Hirveen pitkä aika... *huokaus*
 

Yhteistyössä