**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

heipparallaa pitkästä aikaa :wave:

Ekaks dogtor onnitelut plussasta. :flower: :hug: Ja Kellis kiva kuulla kuulumisia, kaikkea hyvää teille. :hug:

ON: ovista kovasti odotellaan, liekö se tarpeellista, ollut outoa alavatsa kipuilua jonkinaikaa ja varasin lääkäri ajan, ekaks tuli mieleen munasarjakystat, joten eikös ne hankaloita raskaaksi tulemista?

Noh, yritämme kuitenkin. Sunnuntaista alkaa sitten meidän touhuviikko.. :D
 
ONNEAONNEA dogtor!!!!!

Jospa mäkin joskus mukaan pääsisin..Tänään soitin klinikalle ja kysyin että saisinko käyttää viimeisen pregnylin mutta eivät antaneet lupaa ilman ultraa...sanoi että liian iso risko jos monta munista kasvaa.Ja en edes femaria syönyt ja silti tuntuu vatsassa että kyll siel jotain kasvaa.

Sitte ku mä kysyin siitä haamusta siinä raskasutestissä nii oli sitä miletä että jos siel on joku tavallaan yrittänyt kiinnittyä tai jotain....että olisko tullu sitten ihan varhainen keskenmeno tai jotain....en tiedä...

Meillä alkais la peittojen ahkera kulutus...joka toinen päivä tekniikalla mennään.
 
ONNEAONNEA dogtor!!!!!

Jospa mäkin joskus mukaan pääsisin..Tänään soitin klinikalle ja kysyin että saisinko käyttää viimeisen pregnylin mutta eivät antaneet lupaa ilman ultraa...sanoi että liian iso riski jos monta munista kasvaa.Ja en edes femaria syönyt ja silti tuntuu vatsassa että kyll siel jotain kasvaa.

Sitte ku mä kysyin siitä haamusta siinä raskasutestissä nii oli sitä miletä että jos siel on joku tavallaan yrittänyt kiinnittyä tai jotain....että olisko tullu sitten ihan varhainen keskenmeno tai jotain....en tiedä...

Meillä alkais la peittojen ahkera kulutus...joka toinen päivä tekniikalla mennään.
 
Mulla taas hieman päätä jomottaa ja ovisliman tapaista limaa valuu..Mahaa on myös nippaillut..Ja yhdessä vaiheessa oikein vihlaisi kunnolla..Yhdeksän päivää menkkojen oletettuun alkuun... :) Mulla on tuolla se clearbluen testi jolla voi testata jopa 4 päivää aiemmin..Toivottavasti maltan odottaa että tuleeko menkat vai ei..

Nyt sohvalle ja lepäämään.
 
Nyt on mun kroppa sekaisin.. Testasin aamulla ihan huvin vuoksi ovulaatiotestillä jonka siis tein ekasta pissasta..Selkee PLUSSA!! En kyllä mun mielestä enää ovuloi ja voiko muka ovulaation todeta ekasta pissasta..? Kun mun ohjeissa sanottiin että se ovulaatio hormooni on nousussa 10-22 välisenä aikana.. :) Silloin kun en vielä tiennyt odottavani lasta testasin ovulaatiotestillä ja sain jokaiseen selkeän plussan..Ja kun menkat oli 2 päivää myöhässä testasin apteekin omalla raskaustestillä selkeen plussan.Nyt täällä toiveekkaana jos olenkin raskaana..

No ei muuta.. sannis ja kp 16/24
 
sannis Sinuna kyllä ehdottomasti käyttäisin tämän ovisplussan mahdollisena ovulaationa! Kuitenkin limat ja muut tuntemuksesi täsmäävät kyllä ovikseenkin, ja onhan se ihan täysin mahdollista olla hieman myöhemmin kuin normaalisti. Tällöin kiertokin tietenkin pitenee vastaavasti. Ovistesti voi aivan hyvin näyttää plussaa jo aamupissasta ovulaation lähestyessä, ja monet testit kuuluukin tehdä aamupissasta. Pidän hieman epätodennäköisenä sitä, että ovistesti näyttäisi vielä plussaa raskaudesta, mutta toivotaan tietenkin sitäkin.
 
sannisKyllä mää kans näkisin tämän ennemminkin mahdollisena oviksena, joten hyödynnä ihmeessä. :D Mutta tietenkin olisi vielä parempi jos olis jotain muuta kuin ovis.. ;)

ON: ei erityistä. ovista odotellessa.. :whistle:
 
tinjamin :hug: täältäkin :'(

dogtor hirmusesti onnea ja tarrasukkia!

Meillä esikoinen flunssassa ja tuntuu että tulee itellekin kaiken muun valvomisen ja väsymyksen lisäksi... Plussa myräkkää ++++++++++++++++++++++++++
 
Unis:

Stinxi olisi kyllä ihan superihanaa jos me saatais ruveta kasvattelemaan masua samalla LA:lla! Mites muuten sulla oli noi luget; valuiko sulla sitä mömmöö koko ajan? Mulla valuu (yöks) niin että tarvii useemman pikkuhousunsuojan vuorokaudessa. Kun yleensä tähän aikaan kiertoa ei tarvii ollenkaan. Tosi ällöttävää!! Voiko se lääkeaine imeytyäkään kun noin paljon tulee pois?
Joo tuohan se on se yleisin ikävä piirre lugeissa, sitä mömmöä valuu ihan kauheasti ulos ja on aika sotkevaa.. Se on vain sitä sidosainetta joten ei vaikuta mitenkään aineen imeytymiseen! Lugethan yleensä myöhästyttää menkkoja jonkin verran, se on se toinen sivuvaikutus minkä mä huomasin hyvin selkeästi.

Kellikselle
ihan valtavat onnittelut hyvistä uutisista, onpa ihanaa! Toivottavasti liityn pian joukkoon! :flower:

Dogtorille lähetän myös hirmuiset onnittelut!!! :flower:

Ja peukkuja ensi viikon testaajille, itseni mukaan lukien :wave: Nyt on vasta kp 19/25 ja 5 dpo, miten voi mennä aika taas näin hitaasti :eek:



 
No höh Lumski, mä jo aattelin että sä tulit kertomaan iloisempia uutisia. Tsemppiä taas uuteen kiertoon!

Täällä alkaa olla yrityksen aloituksen vuosipäivä, onnittelut meille. :headwall: Onneksi en vuosi sitten tiennyt että vuoden päästä täällä vielä lasketaan kp:iä ja kuunnellaan tätinippailuja.

Mies tuossa sanoi, että ei halua enää tämän jälkeen samaan tilanteeseen, eli riskiin saada kaksoset, joten jos tästä ei nyt tärppää niin ei halua että rupeisin samaan pistoshoitoon kun nyt. Yllättävän rauhallisesti pystyin suhtautumaan, vaikka se saattaa tarkoittaa että kakkosen saaminen siirtyy pitkälle tulevaisuuteen tai me ei välttämättä saada luomuna ikinä. Mut jos tästä ei nyt tosiaan tärppää, niin saatan vajota aika syövereihin kun todellisuus iskee päälle.

 
tädin kohdanneille :hug:


Tein tänään taas testin ja nega :headwall: siinä näkyy kyl viivanpaikka/haamu mut nega se silti on ku on toi liuskatesti.. blaaaaah... kai se täti huomen viimeistää kurvailee tännekkin..
 
Heipsis, tänne ei oikein mitään uutta, tädin pitäis tulla kaiketi torstaina, joten monta monituista päivää vielä. Ajattelin yrittää olla testaamatta, kun se turhaa taas kuitenkin olis. Ja jos ne menkat ei sit tuukaan, niin mulla on joka tapauksessa pääsy testiin käsiks koska tahansa kun oon apteekissa töissä. ;) Ei kyl oireen oiretta, et turha varmaan edes elätellä toiveita.


Lumikuningatar ja Mininalle :hug: :hug: :hug:
 
Heippa.. Olin eilen viihteellä,ensin palaverissa töissä ja sen jälkeen baarissa..En kyllä uskaltanut juoda paljon kun jos oonkin raskaana :) Aamulla tehty ovulaatio testi näytti haaleaa haamua..Eli eilinen taisi olla ovulaatio. No onneksi se hyödynnettiin. ;)

ON: Limaa tulee ja rinnat kipeet. Alamahaa vihloo mutta..odotan kun menkkojen pitäisi alkaa ja sitten vasta testaan. Ainakin yritän olla testaamatta.. :D

sannis ja kp 18/24
 
Hellurei :wave:

Täällä piinapäivät aluillaan :kieh: nyt kp 20 ja hyvin ollaan kyllä peittoja heiluteltu viimesen viikon aikana..mullakin kerrankin ollut ihan kunnolla haluja :p mutta toivossa en silti elele..jotenkin vaan joka kierto tuntuu,että ei se vaan tärppää..ei kyllä sais vielä toivoa menettää kun mitään ei voi todistaa :)
Ovis oli ehkä perjantaina eli 12pvä vielä piina edessä :/
 

Yhteistyössä