**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
Tää ei voi olla totta, vaan on!!! :'( MÄ VUODAN!! ku heräsin ei tullu viel mitään ,mut nyt sit.. Mä en oikeesti jaksa, nää syö "miestä" ihan kiitettäväst.. eihän tää ollutkaan ku mun viides keskenmeno, tai mikä lie tää oli, joku siellä oli vaan ei kauaa pysyny.. Mut saa poistaa täältä.. mä voin käydä lueskelemas teijän juttuja, ne piristää välil kummasti :) nyt haen kierukan tai pillerit ja jotain..
Voi Nemu. :hug: Tosi surullista. Onko vuoto runsasta? Mulla oli tammikuussa hiukan samanlainen kokemus. Ehdin jo viikon verran iloita uudesta raskaudesta, kunnes yht'äkkiä alkoi kova vuoto. Ilmeisesti kyseessä oli silloin ns. kemiallinen raskaus.

http://www.vau.fi/templates/Article____79096.aspx

Kemiallinen tai ei, niin kokemus on aina rankka ja pettymys valtava. Toivotan sulle paljon voimia! :hug:
 
Voi nemu :hug: :hug:
Mitähän hittoa tää on, mulle tuli tänään ne kotitestin ovistestit. Huvikseni sitten kokeilin yhden. :ashamed: No siihempä pamahti viiva, joka on melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva!! :eek: Ei kai nyt hitto vie voi olla oviskaan, kun kp:t huitelee ties missä??? :/ :/
 
TInkerbelle: jospa sulla nyt ois tärpänny!:) d=)b
Mun sisko soitti äsken, et musta tulee täti marraskuussa.:D Eka tätitettävä minulle. :heart: Oli kyllä hieman katkera olo aluksi, kun itse näinkin pitkään vauvaa yrittänyt saada. Mutta onneksi se olo sitten vaihtui onneksi siskoni ja hänen miehensä puolesta. =)
PItäs kauppaan raahautua, vaan ei millään jaksas,väsymys on ihan älytöntä. vois vaan nukkua jatkuvaan, valitettavasti pitää töitä tehdä välillä. :whistle:
 
Nipistelyt on voimistuneet, nyt jatkuvaa "tökkimisen tuntua" hiukkasen navan alapuolella (vähän niinkuin sukkapuikolla tökkis).

Ihanaa että olen keksinyt edes yhden oireen!!!! Aina aiemmin olen joutunut toteamaan "ei mitään oiretta suuntaan tai toiseen" :LOL: JEEEE!!!!

:D
 
Nemu Ihan uskomatonta, niin epäreilua. :hug: Mites ne tutkimukset, ettekö te käyneet jo jossakin?

Tuulenviemä no mulle tulee mieleen vain, et näyttää raskautta, mut itse en uskaltaisi iloita ennen kuin olisin tehnyt raskaustestin.

Tinksi Ei tässä mitään testejä tarvita kun menkat alkaa huomenna tai ylihuomenna. Ajattelin ensimmäistä kertaa olla testaamatta, tähän mennessä oon tehnyt vähintään 2 turhaa testiä joka kuu. En usko sit pätkääkään tärppiin. Kun tosiaan oireita ei oo yhden yhtäkään.
 
snow leopard Juu siis tääkin oli nyt varmaan sellanen luulisin..
mutta kuitenkin, sitä raskautumista on niiin odotettu ja aina käy näin ni se pistää kyl ketuttamaan.. :'(

enkä ymmärrä missä vika, jos se ei kiinnity kunnolla ni mikäköhän siihen sitten auttais???
paitsi se että on mulla ollu keskenmeno myös vkolla 8+ jotain? sillon nähtiin syke ja kaikkea ja sanottiin et vaaratonta vuotoa mut kuinka kävikään.. ei niille sit vaan löydy selitystä.. harmi :/
mut nyt pidän vauvayrityksestä kyllä taukoa, mä en henkisesti jaksa tämmöstä.. :/


stinkkiiiiis PIDETÄÄN PEUKUT PYSTYSSÄ!!! JA SORMET JA VARPAAT!! toivotaan et olis sitä itteään!! ;) ;)

 
Tuulis jos se viiva on siis lähes yhtä vahva niin sitten oviksesta ei todennäköisesti ole kyse (jos se ei siitä vahvistu). Mulla reagoi ovistestit hirveän herkästi pissaan, saan aina näkyvät viivat mutta ovisviiva onkin sitten tosi tumma kontrolliin verrattuna.
 
Nemu mulla ei tule mieleen muuta kuin tuo keltarauhanen, eli siis se että limakalvo olis liian heikko ylläpitämään raskautta. Mutta tämähän toki teillä on tutkittu varmasti.

Kiitos peukuista ja varpaista, niitä todella tarvitaan!! =)
 
Mä oon ihan hermoraunio. Nää lähipäivät on todella ratkaisevia meidän pikkukakkosen yrityksen saralla, liiankin ratkaisevia. Jos ei näillä mömmöillä tärppää niin mitä me sitten tehdään. Eilen oli paljon repäisytuntemuksia, tänään ei mitään. Yritän turruttaa itseäni pettymystä varten ja odotan että tää piina päättyisi!!!

Stinx d :) b
 
Niin, testaan tarvittaessa sunnuntai-aamuna, en yhtään aiemmin. En ole muuten yhtään raskaustestiä tehnyt tämän yritysvuoden aikana, itse asiassa kaikenkaikkiaan vaan yhden, silloin kun esikoista ruvettiin odottamaan.
 
Nemu tuli mieleen myös endometrioosi - se voi joskus luoda ns. "alkiovihamielisen" ympäristön kohtuun ja siten vaikeuttaa kiinnittymistä. Tämä ja tuo keltarauhas-/limakalvoasia kannattaa tutkituttaa, menkää ihmeessä yksityiselle jos teillä on siihen mahdollisuus. Kyllä tuo nykylääketieteen keinoin selviää, usko pois! Saatte kyllä vauvan, sä olet onneksi vielä kovin nuori :hug:

Unis mä niin ihailen tuota sun tahdonvoimaa testien suhteen...mä kun olen tällainen himotestaaja ja aina tulee pettymys :ashamed: Minkälaisia ne sun eiliset repäisytuntemukset oli?

PEUKKUJA!!!!!!!!!! |O
 
stinkkis joo mulla on käyny se mielessä myös, mutta ei mulla kuitenkaan niin kauheita kipuja mitä se tuo esille.. mut ton keltarauhas jutun sanon ainakin tyksissä kun huomen sinne soittelen.., kiitos!! :) No yksityiselle ei ole varaa mennä :( mutta jos toi tyksi edes jotain saisi aikaseksi.. No samaa olen miettinyt et onneksi olen nuori, ja miettiny myös mikä ihmelapsi tuo meidän ihana poika on!!!! "kaikki" painostivat mua silloin aborttiin, ikäni takia, pidin pääni enkä sitä tehnyt, koska halusin vauvan ja halusin myös pitää sen!! mutta jos mulla ei olis ollu niin vahvaa oloa ja olisin sen abortin mennyt tekemään(hui kauhea :eek: ), mikä katumus siitä tässä vaiheessa olis tullu!

nemu jolla on ihan tyhjä olo!

 
myh
Voi Nemu :'(

Minulla ei vuotoa kuulu ja taitaa olla nyt kuitenkin vielä kierrot ihan sekaisin. Ehdin jo ilostua ekoista menkoista.

Onkos se kuinka yleistä että kierto pitenee synnytyksen jälkeen? onhan sekin tietysti mahdollista. Mulla on vaan aina ollut säännölinen 27-28 kierto, joten en testiä tehdessä ja ovista kytätessä ajatellutkaan että se olisi muuttunut. Toivottavasti ei tarvitse enää kuukausisotalla odotella seuraavan kerran tätiä kylään.
 
Nemu: Iso halaus :hug: Toivottavasti selviää missä vika.

ON: Mahaa vihloo vasemmalta munasarjan kohdalta,on vihlonut koko päivän. Töissäkin oikein sattui kun vihlaisi niin paljon. Mutta toivon että nyt olisi tärpännyt. Alaselkää myös särkee. :)

Sannis kp 20/25
 

Yhteistyössä